نحوه خرید اوراق قرضه و صورتحساب خزانه داری
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

دیوید گونزالز ، CMT ، 24+ سال تجربه کار در چندین زمینه از صنعت مالی ، در حال حاضر به عنوان یک معامله گر مستقل FX دارد.

شارلین راینهارت متخصص حسابداری ، بانکی ، سرمایه گذاری ، املاک و مستغلات و امور مالی شخصی است. او یک CPA ، CFE ، رئیس کمیته مالیاتی فردی جامعه CPA ایلینویز است و به عنوان یکی از 50 زن برتر حسابداری در حسابداری شناخته شد. او بنیانگذار زنان ثروت روزانه و نویسنده است.

روش های مختلفی برای خرید خزانه داری وجود دارد. برای بسیاری از افراد ، TreasuryDirect گزینه خوبی است. با این حال ، پس انداز بازنشستگی و سرمایه گذاران که قبلاً حساب کارگزاری دارند ، اغلب بهتر از خرید اوراق بهادار در بازار ثانویه یا با صندوق های مبادله ای (ETF) بهتر هستند. حساب های بازار پول خزانه نیز راحتی و نقدینگی بیشتری نسبت به TreasuryDirect ارائه می دهد.

غذای اصلی

  • TreasuryDirect به سرمایه گذاران اجازه می دهد اوراق قرضه خزانه داری و صورتحساب را مستقیماً از دولت ایالات متحده خریداری کنند.
  • باز کردن IRA یا سایر حسابهای با مالیات در TreasuryDirect امکان پذیر نیست.
  • سرمایه گذاران اگر می خواهند قبل از تاریخ سررسید آنها را بفروشند ، باید اوراق قرضه را از TreasuryDirect به بانک ها یا کارگزاری ها منتقل کنند.
  • برخی از روش های دیگر برای خرید خزانه ها شامل ETF ، حساب بازار پول و بازار ثانویه است.
  • هنگامی که اوراق قرضه را در بازار ثانویه از طریق یک کارگزار خریداری می کنید ، می توانید آنها را در یک IRA یا یک حساب بازنشستگی بدون مالیات دیگر نگه دارید. همچنین می توانید این کار را با ETF انجام دهید.

خزانه داری

TreasuryDirect یک بازار الکترونیکی و سیستم حساب آنلاین است که در آن سرمایه گذاران می توانند اوراق بهادار واجد شرایط خزانه داری کتاب را بخرند ، نگه دارند و بازخرید کنند. سیستم TreasuryDirect توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده اداره می شود.

سرمایه گذاران انفرادی با حساب های خزانه داری می توانند در حراج های بدهی خزانه داری شرکت کنند و اوراق بهادار بدهی از جمله اوراق پس انداز ایالات متحده را مستقیماً از خزانه داری ایالات متحده خریداری کنند. باز کردن یک حساب حدود 10 دقیقه طول می کشد. TreasuryDirect روشی ساده و نسبتاً ارزان برای خرید اوراق بهادار بدهی دولت ارائه می دهد.

باز کردن حساب های بازنشستگی با مالیات در TreasuryDirect امکان پذیر نیست.

سرمایه گذاران باید دارای شماره تأمین اجتماعی معتبر (یا شماره شناسایی مالیات دهندگان) و آدرس ایالات متحده باشند. آنها همچنین به یک آدرس ایمیل ، یک مرورگر وب که از رمزگذاری 128 بیتی پشتیبانی می کند ، و یک حساب چک یا پس انداز.

نحوه خرید خزانه ها در TreasuryDirect

اوراق بهادار واجد شرایط برای خریدهای خزانه داری شامل لوایح خزانه داری ، یادداشت های خزانه داری ، اوراق خزانه داری ، یادداشت های نرخ شناور (FRN) و اوراق بهادار محافظت شده از تورم خزانه داری (نکات) است. خرید ساده است. پس از ورود به سیستم ، می توانید به سیستم BuyDirect دسترسی پیدا کنید. از شما خواسته می شود صاحب امنیت را انتخاب کنید.

بسیاری از سرمایه گذاران خزانه داری را برای هدایا و نقل و انتقالات خیرخواهانه خریداری می کنند. همچنین نوع یا اصطلاح محصول ، منبع وجوه و مبلغ خرید را انتخاب خواهید کرد. شما می توانید هر زمان که دوست دارید و هر چند وقت یکبار دوست دارید ، خرید را برنامه ریزی کنید ، اگرچه تاریخ در دسترس است. سیستم به شما امکان می دهد قبل از ارسال سفارش خود را بررسی کنید.

اوراق بهادار به طور کلی ظرف دو روز از تاریخ خرید برای اوراق بهادار پس انداز یا در طی یک هفته از تاریخ حراج برای صورتحساب ، یادداشت ها ، اوراق قرضه ، FRN و نکات به حساب شما صادر می شود.

انتقال به TreasuryDirect مجاز است و در شرکت خروجی آغاز می شود. این برخلاف فرآیند انتقال ACAT برای انتقال کارگزاری به کارگزاری است که در شرکت دریافت کننده آغاز می شود.

پس از بالغ شدن T-Cows ، درآمد آنها به راحتی سرمایه گذاری مجدد می شود. به سادگی گزینه "برنامه تکرار خریدها" را انتخاب کرده و بعد از اتمام ورود به ثبت نام و خرید اطلاعات برای معامله خود ، تعداد خریدهای مکرر و فرکانس آنها را انتخاب کنید. یادداشت های بالغ و اوراق قرضه نیز ممکن است سرمایه گذاری مجدد شود.

حساب شما مشمول چندین محدودیت است. حداقل مبلغ خرید اوراق پس انداز 25 دلار برای هر نفر است. بالاتر از آن ، اوراق بهادار پس انداز در افزایش پنی تا 10،000 دلار در سال فروخته می شود. برای بنفش ، یادداشت ها ، اوراق قرضه و نکات ، یک سرمایه گذار ممکن است پیشنهادات غیر رقابتی را از 100 دلار تا 5 میلیون دلار برای هر نوع امنیتی در 100 دلار افزایش دهد.

نحوه شرکت در حراج های خزانه داری

دارندگان حساب TreasuryDirect می توانند در حراج های خزانه داری که در یک برنامه منظم در طول سال برگزار می شود ، شرکت کنند. در سال 2021 ، 445 حراج عمومی با قیمت 17. 79 تریلیون دلار در اوراق بهادار بدهی خزانه داری برگزار شد.

اولین قدم در فرایند حراج ، اعلام حراج های آینده است ، به طور کلی چهار تا پنج روز کاری قبل از تاریخ حراج. این اطلاعیه تاریخ حراج ، میزان امنیت حراج ، موضوع و بلوغ آن ، شرایط و ضوابط ، شرکت کنندگان واجد شرایط و مهلت پیشنهادات رقابتی و غیر رقابتی را فاش می کند.

پیشنهادات غیر رقابتی تضمین می کند که پیشنهاد دهنده می تواند مبلغ مورد نظر امنیت حراج را با قیمتی تعیین شده توسط داوطلبان رقابتی در حراج خریداری کند. پیشنهادات غیر رقابتی محدود به 5 میلیون دلار است. پیشنهادات رقابتی نرخ تخفیف مورد انتظار ، بازده یا گسترش برای امنیت را مشخص می کند و فقط ممکن است بخشی از آن پر شود ، یا اصلاً. بیشتر سرمایه گذاران انفرادی پیشنهادات غیر رقابتی را ارائه می دهند ، در حالی که پیشنهادات رقابتی به طور معمول از طریق موسسات مالی تأمین می شود.

مرحله دوم فرآیند حراج خود حراج است. در تاریخ حراج ، خزانه داری تمام پیشنهادات دریافت شده برای رعایت قوانین قابل اجرا را بررسی می کند. پیشنهادات غیر رقابتی سازگار باید تا زمان نزدیک بیان شده در اعلامیه حراج ، به طور معمول ساعت 11 بعد از ظهر ET در تاریخ حراج قبض های خزانه داری و ظهر ET برای سایر اوراق بهادار دریافت شود.

مرحله آخر فرایند حراج ، صدور اوراق بهادار است. اوراق بهادار به حساب های سرمایه گذار واریز می شود و پرداخت به خزانه داری تحویل داده می شود.

انتقال خزانه ها از طریق TreasuryDirect

خزانه ها می توانند تا زمانی که بالغ شوند یا قبل از آن زمان فروخته شوند ، نگه داشته شوند. برای فروش خزانه داری که در TreasuryDirect نگهداری می شود ، باید آنها را با یک بانک ، کارگزار یا فروشنده به یک حساب منتقل کنید ، سپس از آنها بخواهید که آنها را برای شما بفروشند.

برای انتقال خزانه داری از حساب خزانه داری شما ، باید فرم درخواست انتقال به صورت آنلاین یا روی کاغذ تکمیل شود. این فرم باید شماره مسیریابی صحیح ، نام بانکی و هرگونه دستورالعمل ویژه حمل و نقل شما را نشان دهد.

برای بازخرید یک باند پس انداز به صورت الکترونیکی ، بر روی دکمه "Redeem" که در نزدیکی پایین صفحه "Holdings فعلی" یافت می شود ، کلیک کنید. شما باید مشخص کنید که آیا این یک رستگاری جزئی یا کامل است و مقصد پرداخت را در جایی که می خواهید درآمد حاصل از پس انداز شده را فراهم کنید ، ارائه می دهید.

در صورت عدم وجود اوراق بهادار واجد شرایط برای بازخرید آنلاین در حساب شما ، دکمه Resteem در صفحه Holdings ظاهر نمی شود. شما می توانید اوراق قرضه کاغذ را در بیشتر موسسات مالی محلی مانند بانک خود بازخرید کنید. این ساده ترین و سریعترین راه برای دسترسی به پول شماست.

راه های دیگر برای خرید خزانه داری

برخی از روش های دیگر برای خرید خزانه ها شامل ETF ، حساب بازار پول و بازار ثانویه است.

خرید خزانه ها به عنوان ETF

خرید خزانه ها از طریق ETF در بیشتر کارگزاری ها امکان پذیر است. ETF ها مانند سهام خریداری و فروخته می شوند و بسیاری از آنها واجد شرایط برای معاملات بدون کمیسیون هستند. سرمایه گذاران می توانند از بین اوراق قرضه دولتی با محوریت خزانه های کوتاه مدت ، خزانه های بلند مدت ، نکات و FRN انتخاب کنند.

بسیاری از ETF های خزانه داری هزینه متوسطی دارند. برخی از بزرگترین وجوه نسبت هزینه های سالانه 0. 15 ٪ را ارائه می دهند و آنها را به یک گزینه سرمایه گذاری بسیار مقرون به صرفه تبدیل می کند.

ETF های خزانه داری را می توان در IRA ها و سایر حساب های بازنشستگی با مالیات برگزار کرد.

خرید صورتحساب خزانه از طریق بازار پول

همچنین می توانید با سرمایه گذاری در صندوق متقابل بازار پول خزانه ، صورتحساب خزانه داری را خریداری کنید. چنین وجوهی به طور معمول دارای هزینه های پایین و بازده پایین با نرخ در قبض های خزانه داری کوتاه مدت است.

دفتر تحقیقات مالی خزانه داری ایالات متحده سرمایه گذاری صندوق های متقابل بازار پول ایالات متحده را در کل و موسسه مالی دنبال می کند.

خرید خزانه ها در بازار ثانویه

خرید خزانه ها در بازار ثانویه از آن چیزی است که بیشتر مردم فکر می کنند. بسیاری از کارگزاری ها به مشتریان خود دسترسی کامل به بازار اوراق قرضه می دهند ، اما هزینه ها متفاوت است. اگر خرید و فروش خزانه ها برای شما مهم است ، بسیاری از بهترین کارگزاری ها تجارت رایگان برای اوراق خزانه داری ارائه می دهند.

حتی بهتر ، شما کاملاً از هزینه های سالانه ETF ها و بازار پول جلوگیری می کنید. خرید اوراق بهادار دولتی ایالات متحده آسانتر از خرید بیشتر اوراق بهادار دیگر است زیرا تنها چیزی که باید بدانید زمان بلوغ است. نکات می تواند برای تجارت سخت تر باشد.

هنگامی که اوراق قرضه را در بازار ثانویه از طریق یک کارگزار خریداری می کنید ، می توانید آنها را در یک IRA یا یک حساب بازنشستگی بدون مالیات دیگر نگه دارید. خرید در بازار ثانویه همچنین فروش اوراق بهادار خزانه داری را در تاریخ بعدی آسانتر می کند.

ما بهترین محصولات را از طریق یک فرایند بررسی مستقل توصیه می کنیم و تبلیغ کنندگان بر انتخاب های ما تأثیر نمی گذارند. اگر به شرکای خود توصیه می کنیم ، ممکن است جبران خسارت دریافت کنیم. برای اطلاعات بیشتر ، افشای تبلیغ کننده ما را بخوانید.

بهترین کارگزاران آنلاین را مقایسه کنید
شرکت دسته بندی رتبه سرمایه گذاری حداقل حساب هزینه اصلی
سرمایه گذاری های وفاداری بهترین و بهترین برای هزینه های پایین 4.8 $0 0 دلار برای معاملات سهام/ETF ، 0 دلار به علاوه 0. 65 دلار/قرارداد برای تجارت گزینه ها
TD Ameritrade بهترین برای مبتدیان و بهترین برنامه تلفن همراه 4.5 $0 0 دلار برای معاملات سهام/ETF ، 0 دلار به علاوه 0. 65 دلار/قرارداد برای تجارت گزینه ها
کار خوشمزه بهترین گزینه ها 3.8 $0 0 دلار معاملات سهام/ETF ، 1. 00 دلار برای باز کردن معاملات گزینه ها و 0 دلار برای بسته شدن
کارگزاران تعاملی بهترین برای معامله گران پیشرفته و بهترین ها برای تجارت بین المللی 4.6 $0 0 دلار برای IBKR Lite ، حداکثر 0. 005 دلار برای هر سهم برای Pro Platform یا 1 ٪ از ارزش تجارت
چارلز شواب بهترین برای ETF 4.7 $0 0 دلار برای معاملات سهام/ETF ، 0 دلار به علاوه 0. 65 دلار/قرارداد برای تجارت گزینه ها

چگونه قبض های خزانه داری کوتاه مدت را خریداری و می فروشید؟

شما می توانید صورتحساب های خزانه داری کوتاه مدت را در TreasuryDirect ، پورتال دولت ایالات متحده برای خرید خزانه های ایالات متحده خریداری کنید. قبض های خزانه داری کوتاه مدت نیز می تواند از طریق یک بانک یا کارگزار خریداری و فروخته شود. اگر تا زمان بلوغ خزانه های خود را نگه ندارید ، تنها راه فروش آنها از طریق یک بانک یا کارگزار است.

چند صورتحساب خزانه داری را می توانید خریداری کنید؟

حداکثر مبلغ قبض های خزانه داری که می توانید در یک حراج واحد خریداری کنید ، 5 میلیون دلار در صورتی است که پیشنهادات غیر رقابتی یا 35 ٪ مبلغ پیشنهادی برای پیشنهادات رقابتی باشد.

چگونه می توان T-Bills را بصورت آنلاین خریداری کرد؟

شما می توانید در TreasuryDirect مستقیماً از دولت ایالات متحده به صورت آنلاین از دولت ایالات متحده خریداری کنید. از طرف دیگر ، شما همچنین می توانید از طریق یک بانک یا کارگزار ، بیل T را خریداری کنید. صورتحساب هفتگی از طریق فرایند مناقصه حراج صادر می شود.

چگونه صورتحساب خزانه داری کانادایی را خریداری می کنید؟

شما می توانید صورتحساب خزانه داری کانادا را از یک موسسه مالی یا از یک کارگزار خریداری کنید. حداقل سرمایه گذاری برای خرید صورتحساب خزانه داری کانادا 1000 دلار است.

خط پایین

خزانه داری یک راه عالی برای متنوع سازی سبد سرمایه گذاری شما و کاهش ریسک آن است زیرا خزانه داری ایالات متحده از ایمان و اعتبار دولت ایالات متحده حمایت می شود. خزانه ها بخش مهمی از یک سبد بازنشستگی برای بسیاری از پس اندازان هستند زیرا آنها مایع ، کم خطر هستند و جریان درآمد را فراهم می کنند.

Investopedia به نویسندگان نیاز دارد تا از منابع اصلی برای حمایت از کار خود استفاده کنند. این موارد شامل مقالات سفید ، داده های دولت ، گزارش های اصلی و مصاحبه با کارشناسان صنعت است. ما همچنین در صورت لزوم به تحقیقات اصلی از سایر ناشران معتبر اشاره می کنیم. شما می توانید در مورد استانداردهایی که در تولید محتوای دقیق و بی طرفانه در سیاست تحریریه خود دنبال می کنیم ، اطلاعات بیشتری کسب کنید.




:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: