گزارش Coinbase: انتظار رشد در صندوق های رمزنگاری و ETF تأیید شده توسط SEC را به زودی دارید
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

گزارش سالانه GFM می گوید سرمایه گذاران نهادی باید به گسترش سوخت در بازار صندوق cryptocurrency ادامه دهند ، زیرا بازار پیش بینی می کند SEC طی یک سال ETF را تصویب کند.

  • حمایت مالی توسط Coinbase

28 سپتامبر 2021

Annual GFM report says institutional investors should continue to fuel expansion in the cryptocurrency fund market

گزارش سالانه GFM می گوید سرمایه گذاران نهادی باید به گسترش سوخت در بازار صندوق cryptocurrency ادامه دهند

وقتی در سال 2021 به جهان صندوق رمزنگاری نگاه می کنیم ، حداقل دو مورد قابل توجه از داده های فعلی و همچنین چشم انداز آینده وجود دارد: یکی این است که حتی به عنوان بازار صندوق رمزنگاری با سرعت ثابت رشد می کند ، هنوز هم باقی مانده است. فضای رشد چشمگیر به جلو ؛مورد دیگر این است که در حالی که ETF ها امروز فقط بخش کوچکی از بازار صندوق را تشکیل می دهند ، به نظر می رسد کمبود تقاضا برای کمیسیون اوراق بهادار و بورس وجود ندارد که سرانجام یک رمزنگاری ETF را برای ایالات متحده تصویب کند.

با توجه به گزارش 2021 مدیریت صندوق جهانی (GFM) منتشر شده توسط Coinbase ، با استناد به داده های Research Fund Crypto ، با توجه به داده های مدیریت صندوق جهانی (GFM) که توسط Coinbase منتشر شده است ، با توجه به داده های صندوق جهانی (GFM) که توسط Coinbase منتشر شده است ، در نظر بگیرید که تعداد کل صندوق های جهانی رمزنگاری شده با 800 ٪ حیرت انگیز در طی پنج سال گذشته افزایش یافته است.(CFR). این گسترش-که عمدتاً با راه اندازی صندوق های تامینی VC و Crypto بین سالهای 2017-18 هدایت می شود-همچنین شاهد کل صندوق های رمزنگاری تقریباً دو برابر نسبت به سال 2019-20 بود و در پایان بیش از 36 میلیارد دلار کل دارایی هاسال گذشته

در حقیقت ، طبق گزارش صندوق رمزنگاری Q1 2021 که توسط CFR منتشر شده است ، از بین 835 صندوق رمزنگاری که از Q1 2021 در بازار جهانی بودند ، 426 صندوق VC و 386 صندوق پرچین بودند. سهام خصوصی/حساب دیگر برای 23 صندوق دیگر ، از جمله تعداد انگشت شماری از ETF های رمزنگاری (هرچند که اینها بدیهی است که در خارج از ایالات متحده آمریکا سرچشمه گرفته اند)

و در حالی که تعداد راه اندازی صندوق در سال 2017 به اوج خود رسید (291) و به مدت سه سال متوالی به 66 سال در سال 2020 کاهش یافته است ، تعداد صندوق های رمزنگاری شده از تعداد تعداد بسته شده برای سه چهارم متوالی فراتر رفته است ، با 24 راه اندازی شده در Q1 2021 ،در مقایسه با 13 که بسته شده اند.

با این حال ، در حالی که تعداد کل وجوه و کل AUM به صورت نمایی (با چند مورد در اینجا و آنجا) ادامه می یابد ، طبق گزارش GFM Coinbase ، فقط 5 ٪ از وجوه ثبت شده بیش از 100 میلیون دلار مدیریت می کنند. به عبارت دیگر ، صندوق های رمزنگاری نسبتاً اندک هستند. اما براساس داده های CFR ، تعداد وجوه مدیریت کمتر از 100 میلیون دلار همچنان در حال کاهش است.

بنابراین ، با فضای مدیریت صندوق رمزنگاری که هنوز هم برای گسترش آماده شده است ، این رشد از کجا خواهد آمد؟یک راه آشکار ، ادامه پولی است که از سرمایه گذاران نهادی به وجود می آید ، زیرا بیت کوین ، اتریوم و سایر ارزهای رمزنگاری بالغ و به طور مداوم عملکرد پایدار را ارائه می دهند. مورد دیگر معرفی ETF ها به بازار صندوق رمزنگاری ایالات متحده خواهد بود.

چشم انداز رشد

همانطور که در گزارش GFM Coinbase ذکر شد ، گاری گینسلر ، رئیس SEC "تصور می شود با ادغام عمیق تر رمزنگاری در سیستم مالی" نسبت به پیشینیان خود دلسوز تر است. اما - حداقل در مورد این نوشتار - هنوز موانع نظارتی برای عبور از آن وجود دارد.(توجه به این نکته حائز اهمیت است که در حالی که وجوه متقابل با قرار گرفتن در معرض آینده بیت کوین وجود دارد ، به آنها اجازه نمی دهند که بیت کوین را مستقیماً نگه دارند زیرا از نظر قانونی ملزم به سرمایه گذاری فقط در محصولات تنظیم شده هستند).

در ماه آگوست در مجمع امنیتی Aspen ، ژنسلر گفت که ارزهای رمزپایه قبل از اینکه SEC بتواند با تصویب یک رمزنگاری ETF - و به طور خاص ، یک بیت کوین ETF ، که حداقل دوجین برنامه رد شده اند ، به پیش بروند ، نیاز به تنظیم بیشتر دارند. کلاس دارایی با کلاهبرداری ، کلاهبرداری و سوءاستفاده در برنامه های خاص بسیار زیاد است. "و مطمئناً ، مؤسسات موجود در فضای رمزنگاری نیز به دنبال وضوح نظارتی هستند ، که این امر به کاهش نگرانی های مربوط به دستکاری در بازار ، کلاهبرداری و سایر جرایمی که سرمایه گذاران را در معرض خطر قرار می دهد ، کمک می کند.

اما اعتماد به نفس در بین بسیاری از ناظران بازار همچنان زیاد است که یک رمزنگاری ETF در ایالات متحده در ایالات متحده در سال 2021 یا 2022 تأیید خواهد کرد ، که با راه اندازی موفقیت آمیز در کانادا از سه Crypto ETF در ماه فوریه تقویت شده است - از جمله هدف Bitcoin ETF ، CI Galaxy Ethereum ETFو هدف Ethereum etf.

Coinbase در گزارش GFM خود نوشت: "ما معتقدیم كه تأیید كانادا از ETF های بیت کوین به عنوان بخشی از ابتکارات برای وارد کردن رمزنگاری به چشم انداز مالی ، در جاهای دیگر تنظیم می شود.""این امر نظارت بر بازار ، حضانت و الزامات حسابرسی را به صنعت تحمیل می کند و مسیر ایمن تری را به فضا برای سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی ارائه می دهد."

در همین حال ، سرمایه گذاری های Grayscale ، بزرگترین مدیر دارایی دیجیتال جهان ، Coinbase را در سال 2019 به عنوان نگهبان محصولات سرمایه گذاری تک دارایی و دارایی های دیجیتالی اساسی آن ، از جمله Bitcoin Trust (GBTC) انتخاب کرد. Grayscale GBTC را در سال 2013 راه اندازی کرد و به اولین شرکتی تبدیل شد که صندوق بیت کوین را در ایالات متحده و تنها شرکتی که یک صندوق بیت کوین را به یک شرکت گزارشگر SEC تبدیل کرده است ، راه اندازی کرد.

آنچه در اینجا قابل توجه است این است که Grayscale متعهد است که پس از مجاز بودن قانونی ، GBTC را به ETF تبدیل کند.

چشم انداز نهادی

برای سرمایه گذاران نهادی ، داشتن یک متولی قابل اعتماد و ایمن برای دارایی های دیجیتالی خود برای پیشبرد تصویب ارزهای رمزنگاری شده ، از جمله قرار گرفتن در معرض بازار از طریق ETF های رمزنگاری ، کاملاً ضروری است. علاوه بر این ، بسیاری از مشاغل خدمات مالی به احتمال زیاد به یک فروشنده شخص ثالث تبدیل می شوند که دارای زیرساخت های رمزنگاری بسیار مقیاس پذیر-به عنوان یک سرویس برای توسعه محصولات برای مشتریان خود است.

همانطور که در گزارش H1 2021 خود ذکر شد ، تجارت نهادی Coinbase در نیمه اول سال 2021 در هر دو بخش اصلی مشتری خود رشد کرد: سرمایه گذاران نهادی ، که در آن مشتریان مستقیماً از طریق کارگزار نخست Coinbase به بازارهای رمزنگاری دسترسی پیدا می کنند. و معرفی کارگزار غیرمستقیم آن ، جایی که سایر مشاغل مالی - از جمله بانک ها ، فروشندگان کارگزار و FinTechs - زیرساخت های کارگزاری Prime Coinbase را از طریق API یا برچسب زدن سفید به منظور ارائه قابلیت های رمزنگاری از خود ، از طریق API یا برچسب زدن سفید استفاده می کنند.

Coinbase قصد دارد به سرمایه گذاری زیادی در تجارت کارگزار خود ادامه دهد زیرا پیش بینی می کند "هر تجارت خدمات مالی برای تأمین تقاضای مشتری باید رمزنگاری را در مجموعه محصولات خود ادغام کند ، اما تعداد بسیار کمی از این کار می خواهند با انجام کار با هزینه ها و پیچیدگی های بالا مقابله کنند. بنابراین ، "طبق گزارش H1 2021. این شرکت همچنین Coinbase Prime را در Q3 راه اندازی کرد ، که یک راه حل کارگزاری کاملاً یکپارچه است که به سرمایه گذاران نهادی امکان می دهد کل چرخه عمر تجارت را - از اعدام از طریق تسویه حساب پس از تجارت تا ذخیره سازی سرد - بر روی یک بستر یکپارچه مدیریت کنند.

شک کمی وجود دارد که بازار مدیریت صندوق رمزنگاری همچنان در حال رشد است و تنها پس از تأیید SEC به ETF های رمزنگاری در ایالات متحده آمریکا ، با این تعداد مؤسسات مالی که قبلاً به دنبال تأیید محصولات Bitcoin ETF خود بودند ، بیشتر گسترش می یابد ، سیلاب ها احتمالاً می توانندهنگامی که یک چراغ سبز نظارتی داده می شود ، در فضای صندوق رمزنگاری باز شوید.

برای سرمایه گذاران نهادی ، چالش های رشد سرمایه گذاری دارایی دیجیتال آنها را می توان با یک بستر قابل اعتماد که دارای زیرساخت های رمزنگاری بسیار مقیاس پذیر است ، از جمله تیم های تجاری با تجربه ، پوشش و خدمات مشتری که برای سرمایه گذاران حرفه ای ساخته شده اند ، کاهش یابد. مدیریت صندوق رمزنگاری هنوز در روزهای اولیه خود است. خوب است که یک شریک با تجربه داشته باشید تا به شما در حرکت در آینده کمک کند.

نهادی Coinbase راه حل های یکپارچه ای را ارائه می دهد که با سکوی پیشرفته تجارت ، حضانت و خدمات اصلی ما ازدواج می کنند. سرمایه گذاران نهادی تمام ابزارهای مورد نیاز خود را از استیک و حاکمیت برای تأمین فضای سرد از طریق Coinbase Prime ، پلت فرم کارگزاری اصلی ما دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نهادی Coinbase ، لطفاً به ما ایمیل بزنید: institutional@coinbase. com. برای سرمایه گذاران نهادی ، چالش های رشد سرمایه گذاری دارایی دیجیتال آنها می تواند با یک بستر قابل اعتماد که دارای زیرساخت های رمزنگاری بسیار مقیاس پذیر از جمله تیم های تجاری با تجربه ، پوشش و خدمات مشتری است که برای سرمایه گذاران حرفه ای ساخته شده اند ، کاهش یابد. مدیریت صندوق رمزنگاری هنوز در روزهای اولیه خود است. خوب است که یک شریک با تجربه داشته باشید تا به شما در حرکت در آینده کمک کند.




:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: