دوره مجازی سهامدار موفق
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

اسلحه های فروش در فوریه سال 2018 در داخل فروشگاه کالاهای ورزشی دیک در استراودبورگ ، پنسیلوانیا مشاهده می شود. استورم روکر پس از تصویب قطعنامه ای با فشار برای بررسی تأثیر حقوق بشر اسلحه های خود روبرو می شود. عکس: رویترز

[سرویس خبری اسقاط] کلیسای اسقاط در تاریخ 1 ژوئن بخشی از فشار موفقیت آمیز سهامداران تولید کننده اسلحه Sturm Ruger & Co. برای فشار آوردن به شرکت برای مطالعه مرگ و میر محصولات خود و شامل یافته های موجود در گزارش تأثیر حقوق بشر بود.

این اقدام در قطعنامه ای که توسط اکثریت سهامداران در نشست سالانه Sturm Ruger ، که بصورت آنلاین برگزار می شود ، تأیید شد. کلیسای اسقاط از اواخر سال 2018 به عنوان بخشی از مشارکت گسترده تر خود در کمپین های حمایت از سهامداران در مورد موضوعات اعم از قاچاق انسان گرفته تا تغییرات آب و هوا ، در استورم روکر سرمایه گذاری کرده است.

اسقف داگلاس فیشر ، اسقف ماساچوست غربی ماساچوست غربی پس از رأی به سرویس خبری اسقاط گفت: "ما این قطعنامه را به دلیل خشونت اسلحه یک بحران بهداشت عمومی در کشور ما است."کمیته شورای اجرایی صندلی فیشر در مورد مسئولیت اجتماعی شرکت. وی گفت: "ما باید از بسیاری از زوایا به این بحران نزدیک شویم و یکی از آنها دعوت از تولید کنندگان برای بخشی از راه حل است."

سرمایه گذاری این کلیسا در تولید کنندگان اسلحه پس از تأیید قطعنامه تصویب شده در سال 2018 توسط 79 کنوانسیون عمومی ، جنجال برانگیز شد. در حالی که برخی از منتقدین این طرح این سؤال را مطرح می کردند که آیا کلیسا باید پول خود را در پشت شرکت هایی قرار دهد که محصولاتشان را می توان برای کشتن استفاده کرد ، طرفداران گفتند که این کشور را به کلیسا در جدول بحث های ایمنی اسلحه با شرکت ها می دهد.

با شروع از نوامبر و دسامبر 2018 ، دفتر مالی کلیسا شروع به خرید سهام در سه شرکت معامله شده عمومی کرد: Sturm Ruger (70 سهم). مارک های در فضای باز آمریکایی ، که صاحب اسمیت و وسون (300 سهم) است. و شرکت اولین ، صاحب مهمات وینچستر (160 سهم). فقط 2،000 دلار سهام لازم است واجد شرایط ارسال قطعنامه های سهامدار باشد.

هنگامی که کلیسا صاحب سهام در یک شرکت باشد ، وکالت آن توسط شورای اجرایی از طریق کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت ها نظارت می شود. این کمیته به سندی معروف به اصول Mosbacher-Bennett برای سرمایه گذاران در صنعت اسلحه اعتماد کرده است ، که توسط گروه خشونت ضد اسلحه ساخته شده است و بیکار نیستند. این توصیه می کند که تولید کنندگان اسلحه را برای اطمینان از فروش مسئول اسلحه ، بهبود ایمنی اسلحه ، حمایت از فعالیت های کاهش جرم و به حداقل رساندن بازار اسلحه ثانویه توصیه می کنند.

استورم رور ، مستقر در کانکتیکات ، با قطعنامه سهامداران مخالفت کرده بود و خواستار گزارش تأثیر حقوق بشر بود ، اقدامی که در ابتدا در سال 2019 توسط یک سیستم بهداشتی غیرانتفاعی مستقر در شیکاگو ارائه شد. این استورم روگر را به عدم اجرای "راه حل های معنی دار برای رسیدگی به خشونت اسلحه" ، از جمله سوء استفاده از محصولات آن متهم کرد.

لورا کراوزا ، مدیر حمایت از سلامت غیر انتفاعی کاتولیک رومی ، به نیویورک تایمز گفت: "اگر ما بتوانیم شرکت ها را جابجا کنیم ، این یک نقطه اهرم بزرگ برای تغییر سیستمیک به دلیل پول و قدرتی است که امروزه شرکت های آمریکایی واقعاً در اختیار دارند."قبل از رای گیریاستورم رور ، اسمیت و وسون و وینچستر از معدود شرکتهای بازرگانی عمومی در صنعتی هستند که تایمز آن را "عمدتا متعلق به خصوصی و مات" توصیف می کند.

رأی Sturm Ruger کمی بیش از یک هفته پس از آنکه 19 دانش آموز و دو معلم توسط یک فرد مسلح در مدرسه ابتدایی Robb در اووالد ، تگزاس کشته شدند. بنا بر گزارش ها این تفنگ که توسط تیرانداز 18 ساله استفاده شده توسط شرکتی به نام Daniel Defense ساخته شده است.

کلیسای اسقاط از قطعنامه سهامداران مشابهی حمایت می کند که احتمالاً در جلسه سالانه این شرکت در ماه سپتامبر برای رای گیری توسط سرمایه گذاران اسمیت و وسون در نظر گرفته می شود.

این کلیسا همچنین در سال 2018 با پیروزی قابل توجهی در حمایت از سهامداران در مورد ایمنی اسلحه در سال 2018 بود که کالاهای ورزشی دیک اعلام کرد که فروش اسلحه به سبک حمله را متوقف می کند و اسلحه های دیگر را به کسی زیر 21 سال نمی فروشد. این شرکت تصمیم را نسبت نمی دادبه فشار اعمال شده توسط کلیسای اسقاط و شرکای اکومنیک آن ، اما دیک قبل از تغییر سیاست آن ، هدف چنین وکالت بوده است.

علاوه بر حمایت سهامداران سالهای اخیر ، این کلیسا حداقل از دهه 1970 برای قانونی که به دنبال کاهش خطر خشونت اسلحه در ایالات متحده است ، حمایت کرده است ، و در یک دهه گذشته ، این و سایر تلاش های ایمنی اسلحه در سطح کلیسا ترویج شده استتوسط اسقفها در برابر خشونت اسلحه متحد شد و توسط دفتر روابط دولتی در واشنگتن رهبری کرد. فشار برای تصویب محدودیت های جدید اسلحه و اقدامات ایمنی به طور معمول با موانع غیر قابل عبور در کنگره روبرو است ، جایی که گروه های طرفدار اسلحه مانند انجمن ملی اسلحه در مسدود کردن آنها موفق بوده اند.

- دیوید پاولسن سردبیر و خبرنگار سرویس خبری اسقاط است. وی را می توان در dpaulsen@episcopalchurch.org به دست آورد.




:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: