پیش بینی سهام اپل: 2023 تا 2025
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

فروش قوی رایانه‌های آیفون و مک باعث شد که اپل رکورد درآمد سه ماهه 90. 1 میلیارد دلاری را گزارش کند، در زمانی که بسیاری از شرکت‌های دیگر به دلیل مشکلات اقتصاد کلان که کل جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهند، درآمدهای کمتری داشتند. در حالی که اپل در ماه گذشته به دلیل مشکلات مربوط به تعطیلی کارخانه در چین که باعث تاخیر در تحویل محصول شد، در خبرها بود، اخبار مهمی وجود دارد که می تواند مسیر حرکت غول فناوری را در سال 2023 تغییر دهد.

از آنجایی که اپل بزرگ‌ترین شرکت جهان است، تصمیم گرفتیم پیش‌بینی‌های سهام در چند سال آینده را بررسی کنیم تا ببینیم چشم‌انداز مالی چگونه است.

عملکرد مالی اپل چگونه است؟

قبل از اینکه به پیش‌بینی‌های سهام اپل و آینده این شرکت نگاه کنیم، باید با نگاهی به عملکرد مالی اخیر آن‌ها به وضعیت کنونی بپردازیم. اپل با اعلام نتایج مالی سه ماهه چهارم مالی سال 2022 در اواخر 27 اکتبر توانست اهداف وال استریت را شکست دهد. سهام اپل در جلسه معاملاتی بعدی روز بعد بر اساس این نتایج مالی مثبت حدود 7. 6 درصد جهش کرد.

این شرکت رکورد درآمد سه ماهه 90. 1 میلیارد دلاری را در دوران چالش برانگیز اقتصاد گزارش کرد که در آن مصرف کنندگان به دلیل ترس از افزایش نرخ بهره که منجر به یک رکود تمام عیار می شود، در خرج کردن پول محتاط هستند.

بهترین شرکت های بیمه مسافرتی

بهترین طرح های بیمه مسافرتی کووید-19

در اینجا برخی از نکات مهم مالی مربوط به دوره ای است که در 24 سپتامبر به پایان رسید:

  • درآمد سالانه برای سال مالی 2022 394. 3 میلیارد دلار بوده که نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است.
  • بر اساس سالانه، درآمد اپل 4 درصد افزایش یافت و فروش آن 8 درصد افزایش یافت.
  • درآمد آیفون 10 درصد نسبت به سال گذشته در سه ماهه چهارم افزایش یافت و به 42. 6 میلیارد دلار رسید.
  • گوشی های هوشمند 47 درصد از کل فروش اپل را در طول سه ماهه تشکیل دادند.
  • هیئت مدیره سود نقدی 0. 23 دلار به ازای هر سهم قابل پرداخت در 10 نوامبر را تصویب کرد.

چیزی که این نتایج مالی را بیش از پیش چشمگیر کرد این بود که سایر شرکت های بزرگ مجبور بودند به دلیل شرایط بازار درآمدهای کمتری را گزارش کنند. با این حال، شایان ذکر است که اپل نسبت به احتمال کندتر شدن فصل تعطیلات هشدار داده است. گزارش درآمد بعدی اپل تا اواخر ژانویه منتشر نخواهد شد.

سهام اپل در 22 دسامبر به 134. 35 دلار باز شد، که به این معنی است که سهام در حال حاضر حدود 27 درصد در سال کاهش یافته است زیرا بسیاری از شرکت های بزرگ به دلیل عوامل اقتصاد کلان شاهد کاهش سهام بوده اند. ارزش سهام اپل در 52 هفته گذشته 182. 94 دلار و پایین ترین قیمت آن 129. 04 دلار است و تحلیلگران انتظار دارند طی یک سال آینده به 176. 45 دلار برسد.

اخبار اخیر پیرامون اپل

در اینجا خبرهای اخیر وجود دارد که می تواند در آینده نزدیک بر قیمت سهام اپل تأثیر بگذارد.

تأخیر در کارخانه در چین

ما ماه گذشته مشکل تأخیر در کارخانه اپل را تحت پوشش قرار دادیم که Foxconn ، تأمین کننده آیفون چینی ، با کارگرانی که با مدیریت در مورد پرداخت ها استدلال می کردند با مشکلات تولید روبرو بوده است. قفل COVID-19 در منطقه نیز بر کارگران و تولید در کارخانه تأثیر گذاشت. تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که این مسائل منجر به کاهش در هر نقطه از 5 ٪ به 10 ٪ می شود ، در حالی که بلومبرگ گزارش می دهد که می تواند تا 6 میلیون واحد آیفون حرفه ای کمبود داشته باشد.

اتومبیل های خودران تا سال 2026 به تأخیر افتاده اند

چند هفته پیش ، اپل فاش کرد که پروژه تایتان در سال 2026 تاریخ هدف تاخیری داشته است و آنها می توانند تولید خودروهای رانندگی را به دست آورند. ظاهراً مسئله اصلی این پروژه جاه طلب این است که این فناوری هنوز آماده نیست. اگرچه سالهاست که وسایل نقلیه EV خودران Apple مورد بحث قرار می گیرد ، و به نظر نمی رسد که آنها به زودی به بازار ضربه بزنند.

جریمه های ضد انحصار در اروپا

نتیجه گرفت که دادگاه تجاری پاریس 1 میلیون یورو به دلیل بندهای تجاری سوءاستفاده که برای توسعه دهندگان برنامه فرانسوی برای آنها برای دسترسی به فروشگاه برنامه محبوب ، جریمه شد ، جریمه شد. در حالی که این رقم حتی یک بلیط سریع برای شرکتی به ارزش تریلیون دلار نیست ، اما هنگام صحبت از فروشگاه برنامه اختصاصی ، به شیوه های اپل باز شده است. این شرکت کمیسیون 30 ٪ را توسعه می دهد. با شروع قانون جدید اتحادیه اروپا در سال 2024 ، اپل مجبور است چنگال خود را در فروشگاه App شل کند و نگرانی هایی وجود دارد که می توان این جریان درآمد پرسود را کاهش داد.

بعد برای اپل چیست؟

از آنجا که به سال 2023 می رویم ، چند نکته مهم وجود دارد که ما به آنها توجه خواهیم کرد که احتمالاً می تواند بر قیمت سهام اپل تأثیر بگذارد.

عدم اطمینان اقتصادی

هر شرکت بزرگ جهانی تأثیر افزایش تورم و افزایش نرخ افزایش را که منجر به بازار مصرف بی ثبات شده است ، احساس کرده است. از آنجا که بسیاری از افراد خود را برای رکود احتمالی در سال آینده مهار می کنند ، غیر معمول نیست که شرکت هایی را که از درآمد کمتر از حد انتظار گزارش می دهند ، مشاهده کنند. ما نمی توانیم در مورد هر شرکت بزرگ فناوری بدون بحث در مورد واقعیت وضعیت اقتصادی در سطح جهان بنویسیم.

درآمد خدمات در حال افزایش است

اگرچه اپل بیشتر درآمد خود را از فروش محصولات محبوب خود به ارمغان می آورد ، اما بخش تجارت خدمات اخیراً در حال رشد است. برای سال مالی 2022 ، که در 24 سپتامبر 2022 به پایان رسید ، اپل گزارش داد که درآمد حاصل از خدمات به 78 میلیارد دلار رسیده است که این افزایش 14 درصدی نسبت به سال گذشته است. همچنین انتظار می رود که در صورت اضافه شدن پیشنهادهای جدید در سال آینده ، این شرکت درآمد خود را از خدمات افزایش دهد. فناوری واقعیت افزوده جدید با گزینه های خدمات اضافی برای مشتریانی که درآمد اضافی ایجاد می کنند همراه است.

محصولات عمده جدید باید در مقطعی از سال 2023 به بازار عرضه شوند

اپل از زمان معرفی Apple Watch در آوریل 2015 ، یک دسته اصلی محصولات جدید ایجاد نکرده است. به همین دلیل در مورد هدف اصلی شایعه شده اپل مورد بحث قرار گرفته است ، زیرا زمزمه هایی وجود دارد که می تواند در اواخر سال 2023 به بازار ضربه بزند. گزارش شده است که این هدست ترکیبی از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است که به کاربران امکان می دهد در محیط همه دیجیتال برای فیلم ها و بازی ها غوطه ور شوند.

به نظر می رسد که محموله های انبوه این هدست تا قسمت دوم سال 2023 به دلیل مسائل مربوط به نرم افزار ناشناخته به تأخیر افتاده است. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که این هدست با واقعیت مختلط پیشرو بازاریابی انبوه عینک های هوشمند است.

تحلیلگران به طور طبیعی در مورد این ایده بسیار صعودی هستند ، زیرا این می تواند یک تغییر دهنده بازی واقعی باشد. برخی از تحلیلگران احساس می کنند که این شرکت می تواند سال آینده 500،000 واحد را با قیمت 2000 دلار در هر قطعه جابجا کند.

آیفون 15 می تواند یک طراحی کاملاً جدید داشته باشد

محصول آشکار بعدی نسخه به روز شده محصول محبوب گوشی است. نشت ها نشان داده اند که می تواند یک رکول اصلی تلفن با سیستم دوربین بهبود یافته وجود داشته باشد. زمزمه هایی وجود دارد که تلفن می تواند از یک سنسور انقلابی از سونی استفاده کند.

بسیاری از علائم مثبت نشان می دهد که قیمت سهام اپل در چند سال آینده با وجود مشکلات جزئی که اخیراً به دلیل مشکلات نظارتی و تولید با آنها روبرو بوده اند ، افزایش می یابد.

پیش بینی سهام اپل

تحلیلگران برای سال 2023 سهام اپل را خرید می نامند و پیش بینی ها در همه جا وجود دارد. در اینجا برخی از پیش بینی های تحلیلگر که پیدا کردیم:

  • جان دونووان ، تحلیلگر بازار Loop Capital Markets ، سهام را با هدف قیمت 180 دلار در هر سهم به دلیل راه اندازی عمده محصول در اواخر سال 2023 ، خرید می داند.
  • آمیت داریانی برای سهام اپل 190 دلار قیمت دارد زیرا احساس می کند تأثیر کمتری از طرف اپل به فروشگاه های شخص ثالث در اروپا اجازه خواهد داد.
  • جیم سووا ، یک تحلیلگر فناوری از سیتی ، می بیند که سهام اپل به 175 دلار رسیده است زیرا معتقد است که ارزش فعلی بازار در راه اندازی هدست جدید AR/VR در سال 2023 و سایر پرتاب های مهم که انتظار می رود اتفاق بیفتد ، تأثیر نمی گذارد.

در حالی که واضح است که بسیاری از تحلیلگران معتقدند که سهام اپل پس از یک سال فراموش نشدنی در سال 2022 در سال 2023 افزایش می یابد ، ما نمی توانیم احتمال اعلام رکود در سال 2023 را نادیده بگیریم. وقتی اقتصاد به اندازه کافی کند می شود تا یک رکود رسمی اعلام شود، دیگر نمی گوید این چه مدت ادامه خواهد یافت و عواقب آن چه می تواند باشد.

چگونه باید سرمایه گذاری کنید؟

مسائل مربوط به زنجیره تأمین و افزایش تورم هر دو همچنان به بسیاری از شرکت ها آسیب رسانده است زیرا مصرف کنندگان از رکود احتمالی در سال 2023 عصبی هستند. شرکت ها یا از درآمد کمتری نسبت به آنچه انتظار می رود گزارش داده اند یا سرمایه گذاران را برای یک فصل تعطیلات کندتر از حد معمول مهار کرده اند. این امر می تواند نحوه سرمایه گذاری پول خود را دشوارتر کند ، زیرا هیچ چیزی در این مورد وجود ندارد که چگونه اقتصاد به افزایش نرخ تهاجمی پاسخ خواهد داد.

برای یک رویکرد ساده تر ، می توانید کیت تورم Q. ai یا کیت فناوری نوظهور را مرور کنید. Q. AI با استفاده از هوش مصنوعی ، حدس و گمان را از سرمایه گذاری خارج می کند تا بازار را برای بهترین سرمایه گذاری ها برای همه تحمل های ریسک و موقعیت های اقتصادی بررسی کند. سپس ، آنها را در کیت های سرمایه گذاری قرار می دهد که سرمایه گذاری ساده تر و استراتژیک را انجام می دهد ، همه برای شما انجام می شود. علاوه بر این ، شما می توانید محافظت از نمونه کارها را در هر زمان فعال کنید تا به شما در محافظت از سود و کاهش ضررها کمک کند ، مهم نیست که در چه صنعتی سرمایه گذاری کنید.

خط پایین

در یک نشانه واضح از زمان ، حتی بزرگترین شرکت جهان شاهد کاهش سهام آن در طی یک سال چالش برانگیز برای بازار سهام بود. ما همچنان نظارت خواهیم کرد که چگونه اوضاع با اپل بازی می کند زیرا این شرکت با همان سرنوشت کلان اقتصادی روبرو است که هر بازیکن اصلی جهانی دیگر باید با آن مقابله کند.

برخی از تحلیلگران احساس می کنند که مشکلات نظارتی با فروشگاه App از بین رفته است و حتی اگر درآمد خدمات در سال 2022 کاهش یافته باشد ، باید در سال 2023 بالا برود. ما باید با ما در ارتباط باشیم تا ببینیم محصولات جدید اعلام شده است.

برای دسترسی به استراتژی های سرمایه گذاری با قدرت AI ، امروز Q. Ai را بارگیری کنید. وقتی 100 دلار واریز می کنید ، 100 دلار اضافی به حساب شما اضافه خواهیم کرد.




:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: