نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

آخرین اخبار مربوط به Coinbase ، یکی از معتبرترین مبادلات رمزنگاری در دنیای blockchain ، در روزهای اخیر قابل توجه و متنوع بوده است. در واقع ، خبرهای خوبی در جبهه کاربر وجود دارد: حدود 19 میلیون کاربر در سال 2022 تأیید شده اند.

با این حال ، اخبار ناخوشایند در مورد سهام بورس ، که به نظر می رسد در روز دیروز کاهش یافته است. از طرف قانونی ، Coinbase همچنین با بیش از چند ضربه در جاده روبرو است که اخیراً توسط دیوان عالی ایالات متحده شکایت شده است. اما بیایید به ترتیب ادامه دهیم.

Coinbase Beats Bear Market: 19 میلی لیتر کاربران تأیید شده در طول سال

همانطور که پیش بینی می شد ، به نظر می رسد که Coinbase Crypto Exchange هیچ گونه بحرانی را نمی داند ، زیرا با وجود یک بازار رمزنگاری به شدت نزولی ، رشد چشمگیر کاربر را نشان می دهد.

در واقع ، براساس داده های فینبولد ، 19 میلیون کاربر جدید برای این پلتفرم بین 31 دسامبر 2021 و 30 سپتامبر 2022 تأیید شده اند ، یک عدد چشمگیر که با رشد حدود 21. 35 ٪ تخمین زده می شود.

به طور ضمنی ، این شماره ها به حداقل دو میلیون کاربر تأیید شده در ماه برای مبادله در سال 2022 ترجمه می شوند. در پایان Q1 2022 ، پایگاه کاربر Coinbase 98 میلیون ، 9 میلیون بیشتر از 89 میلیون ثبت شده در Q4 2021 بود. در سه ماهه دوماز سال 2022 ، 103 میلیون و در سه ماهه سوم سال جاری ، 108 میلیون نفر.

این افزایش شدید پایگاه کاربر در سهم بازار جهانی Coinbase منعکس شده است: در 6 دسامبر 2022 در مقایسه با 2. 6 ٪ ماه قبل 3 ٪ بود. رقمی که از ماه سپتامبر افزایش یافته است. اتفاقاً ، کمترین سهم بازار Coinbase در ژوئیه سال جاری ، 1. 6 ٪ و بالاترین آن در نوامبر 2021 با 4. 2 ٪ بود که بازار رمزنگاری در اوج خود بود.

از اهمیت قابل توجهی این واقعیت است که در بالا به آن اشاره شد ، که بازار رمزنگاری در مرحله ای کاملاً نزولی است که ماهها ادامه دارد ، و بیشتر با فروپاشی FTX تشدید می شود. بنابراین ، تعجب می کند که چگونه Coinbase با وجود یک زمان مهم برای دنیای blockchain موفق به درگیر کردن بسیاری از کاربران جدید شده است.

به دنبال رهبری فینبولد ، این رشد مداوم در کاربران تأیید شده به دلیل عوامل مختلفی مانند مدل تجاری پلت فرم تجارت است. در واقع ، مبادله تبلیغ شده و مجهز به بازاریابی نوآورانه است ، استراتژی شامل عواملی مانند برنامه های ارجاع و ویژگی های منحصر به فرد ، از جمله توانایی کاربران برای ارسال ارزهای رمزنگاری به عنوان هدایا.

علاوه بر این، این روند به طور بالقوه می تواند در آینده نزدیک ادامه یابد، زیرا بورس برنامه های خود را برای گسترش جهانی بیان کرده است. به‌ویژه در اروپا، در حالی که در آن سوی اقیانوس اطلس، به نظر می‌رسد تنظیم‌کننده‌ها مصمم هستند که ارزهای دیجیتال را به درستی تنظیم کنند.

اخبار سهام کوین بیس: صرافی کریپتو در پایین ترین سطح خود

در روز معاملاتی دیروز، سهام کوین بیس به پایین ترین حد خود سقوط کرد، زیرا ترس کارشناسان و کاربران قطعا آشکار شد. به طور خاص، سهام Coinbase Global (COI N-9. 18٪) تا ساعت 3 بعد از ظهر (EST) نزدیک به 9٪ کاهش یافت و همچنان به ریزش خود ادامه داد.

با توجه به اینکه S& P 500 و بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین همگی امروز فعال بودند، این حرکت به ویژه غیرعادی بود. با این حال، قطعاً ترس سرمایه‌گذاران را در مورد چشم‌انداز بلندمدت کوین‌بیس فرا گرفته است.

برای بیان نکته، می دانیم که طبق داده های مورنینگ استار، اوراق قرضه کوین بیس در حال حاضر 0. 52 دلار به ازای هر دلار معامله می شود. به عبارت دیگر، اگر شرکت بتواند به تمام تعهدات بدهی بلندمدت خود عمل کند، خود این اوراق دارای یک افزایش قابل توجه تضمین شده است.

با این حال، دارندگان اوراق قرضه ترجیح می دهند اکنون بفروشند تا اینکه بعداً ورشکستگی کوین بیس را به خطر بیندازند. البته، یکی از نگرانی‌های تقویت‌کننده کوین‌بیس، سقوط اخیر صرافی FTX است. موسس آن، سام بنکمن-فرید، کمی بیش از 24 ساعت پیش دستگیر شد.

در واقع، سرمایه‌گذاران می‌ترسند که تمام صرافی‌های ارزهای دیجیتال در نهایت به روشی مشابه از بین بروند، از جمله Coinbase. علاوه بر این، نگرانی های رایج شامل رابطه Coinbase با USD Coin (USD C-0. 06٪) است.

همانطور که می دانیم، Coinbase تا حدی مالک کوین USD با Circle Internet Financial است، عاملی که تنها در سه ماهه سوم، بیش از 100 میلیون دلار درآمد سود برای پلتفرم ایجاد کرد که عمدتاً از USD Coin بود.

مشکل این است که Circle به تازگی به برنامه های عمومی خود پایان داده است، که می تواند نشان دهنده تجدید نظر آن در مورد مدل کسب و کار و در نتیجه رابطه آن با Coinbase باشد.

علاوه بر این، صرافی رقیب بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، به نظر می‌رسد که کاربران خود را تشویق می‌کند تا از USD Coin استفاده نکنند. بنابراین این امر می تواند منجر به کاهش استفاده از این استیبل کوین شود و بر درآمد بهره برای کوین بیس تأثیر منفی بگذارد.

مشکلات قانونی برای کوین بیس: احضاریه دادگاه عالی

یکی دیگر از مشکلات اخیر Coinbase این بار مستقیماً از دادگاه عالی ایالات متحده ناشی می شود. که از این پلتفرم شکایت کرده است که در هفته‌های اخیر دو دعوای دیگر نیز مطرح شده بود که دادگاه‌ها را ملزم به مداخله می‌کرد.

اولین دادخواست ، به ویژه ، مربوط به کاربر است که خواستار جبران 31000 دلار است. این برای مبادله به معنای بازپرداخت مبلغ از دست رفته پس از دسترسی کاربر به یک اپراتور Coinbase ، که بعداً معلوم شد کلاهبردار است ، بازپرداخت می کند.

در حالی که دادخواست دوم برای اطلاعات کافی در حراج ، و نقض ناشی از آن در کد مصرف کننده ایالتی کالیفرنیا ، Coinbase را به چالش می کشد.

این اطلاعات مربوط به اختلاف مربوط به شرکت کنندگان است که به هیچ وجه موظف به خرید یا فروش Dogecoin یا سایر ارزهای رمزنگاری شده برای پیوستن به قرعه کشی بودند و باعث عدم اطمینان و منجر به خطا می شوند.

فارغ التحصیل در علوم ارتباطی ، در حال حاضر دانشجوی دوره کارشناسی ارشد در انتشار و نوشتن است. نویسنده مقالات از دیدگاه سئو ، با مراقبت از نمایه سازی در موتورهای جستجو.< Pan> اولین دادخواست ، به ویژه ، مربوط به کاربر است که خواستار جبران 31000 دلار است. این برای مبادله به معنای بازپرداخت مبلغ از دست رفته پس از دسترسی کاربر به یک اپراتور Coinbase ، که بعداً معلوم شد کلاهبردار است ، بازپرداخت می کند.




:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: