هیئت مدیره سیستم ذخیره فدرال
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

با تشکر از شما ، کریس ، و از دعوت شما برای صحبت با شما امروز در مورد فرصت ها و خطرات نوآوری متشکرم. برای اهداف بحث امروز ما ، من بر نوآوری مالی پشتیبانی شده توسط فناوری های جدید یا FinTech متمرکز خواهم شد. 1 در پاییز سال 2017 ، ما موفق شدیم کریس را برای پذیرش دعوت به صحبت در یک کنفرانس fintech در آن آربور ، بپذیریم ، بنابراین زمان آن رسیده است که من این لطف را برگردانم. از آن زمان ، ما همچنان شاهد تغییرات اساسی در فناوری ها و خدمات مالی و محصولاتی هستند که از آنها پشتیبانی می کنند. با این حال ، در جستجوی مطالب مربوط به آن کنفرانس ، من از این که چگونه مضامین کلیدی ثابت مانده است ، نه تنها در پنج سال گذشته ، بلکه به طور حتم قرن ها ، تحت تأثیر قرار می گیرم. نوآوری مالی همواره وعده و ریسک را به همراه داشته است و نیاز فوری به درستی مقررات. در سال 1610 ، هنگامی که بازرگانان و بانکداران هلندی در غیر این صورت مشغول ایجاد امور مالی جهانی بودند ، مجموعه ای از اداره های بانکی بی ثبات نیز آنها را به منظور ایجاد ممنوعیت فروش کوتاه سوق داد. بسیاری از موضوعاتی که امروز با آنها روبرو هستیم به همان اندازه که فکر می کنیم جدید نیستند.

حمایت از نوآوری با آیین نامه مناسب ابتدا ، بیایید با این قول شروع کنیم. همه روزه ، همه ما با سیستم مالی تعامل بی شماری داریم. وعده fintech این است که می تواند محصولات و خدمات مالی را بهتر ، سریعتر ، ارزان تر و در دسترس تر کند. نوآوری مالی که توسط فناوری های جدید پشتیبانی می شود می تواند با ایجاد رقابت ، ایجاد محصولاتی که نیازهای مشتری را بهتر برآورده می کند ، ارائه دهندگان سنتی را مختل کند و دسترسی به خدمات مالی و محصولات را به کسانی که معمولاً تحت حمایت نیستند ، گسترش دهد.

برای تحقق فواید نوآوری ، باید خطرات مربوطه را مدیریت کنیم. ما در طول تاریخ دیدیم که هیجان نسبت به محصولات مالی نوآورانه می تواند به سرعت فرزندخواندگی منجر شود که توانایی ما در ارزیابی و مدیریت آسیب پذیری های اساسی را بر عهده دارد. همانطور که در نتیجه بحران مالی جهانی دیدیم ، محصولات مالی نوآورانه می توانند خطرات در حال ظهور را پوشانده و در نتیجه آسیب های قابل توجهی به مشاغل و خانوارها داشته باشند و در نهایت ثبات مالی را تضعیف کنند. این محصولات می توانند مصرف کنندگان را در صورت همراه بودن با افشای معنی دار و حمایت های اساسی در برابر شیوه های سوءاستفاده ، آسیب پذیر کنند. نوآوری می تواند منجر به اختلال در بازارهای موجود شود که ممکن است مفید باشد ، اما ممکن است خطرات سیستمیک جدیدی نیز ایجاد کند.

محافظت در برابر این خطرات یکی از مشاغل تنظیم مالی و نظارت است و من از طریق چند نمونه از نحوه کار ما در حال حاضر برای انجام این کار صحبت خواهم کرد. اما من با برخی از فروتنی ها توجه می کنم که ایجاد تعادل مناسب بین ایجاد یک محیط فعال که از نوآوری و مدیریت خطرات مرتبط با مشاغل ، خانواده ها و ثبات سیستم مالی پشتیبانی می کند کار آسانی نیست. هنگامی که مقررات بیش از حد تجویز شده یا تنظیم کننده ها بیش از حد محتاط هستند ، آنها خطر ابتلا به نوآوری و قفل کردن در قدرت بازار شرکت کنندگان غالب را به روش هایی که می توانند هزینه ها را افزایش دهند و دسترسی را محدود کنند ، اجرا می کنند. هنگامی که مقررات آرام یا پشت منحنی است ، می تواند ریسک پذیری و مسابقه ای را به پایین تسهیل کند که مصرف کنندگان ، مشاغل و اقتصاد را در معرض خطر قرار می دهد و محصولات و خدمات جدید را با مصرف کنندگان و سرمایه گذاران بی اعتبار می کند. من معتقدم همه در گرفتن تعادل نظارتی سهم دارند.

اعتراض به تعادل مناسب برای فعالیت های رمزنگاری رمزنگاری در چند سال گذشته به سرعت رشد کرده است ، هم در سرمایه گذاری در بازار و هم در دسترس. اما شکاف های اخیر در این بازارها نشان داده است که برخی از دارایی های رمزنگاری با خطرات از جمله کلاهبرداری ، سرقت ، دستکاری و حتی قرار گرفتن در معرض فعالیت های پولشویی ، بسیار زیاد هستند. فعالیت مربوط به رمزنگاری ، چه در خارج و چه در داخل بانک های تحت نظارت ، نیاز به نظارت دارد که شامل حفاظت ها برای اطمینان از ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری در معرض مقررات مشابهی مانند سایر ارائه دهندگان خدمات مالی است. ما همچنان از این اصل اصلی کار می کنیم که همان نوع فعالیت را باید به همان روش تنظیم کنیم. این اصل حتی در شرایطی که فعالیت ممکن است متفاوت از فعالیتهای معمولی که ما تنظیم می کنیم متفاوت به نظر می رسد ، یا هنگامی که شامل یک فناوری جدید هیجان انگیز یا یک روش جدید برای ارائه خدمات مالی سنتی است.

هیئت مدیره با همکاران ما در دفتر شرکت کنترل کننده ارز (OCC) و شرکت بیمه سپرده گذاری فدرال (FDIC) همکاری می کند تا اطمینان حاصل کند که فعالیتهای مرتبط با رمزنگاری و دارایی ممکن است در آن شرکت کنند تا به خوبی تنظیم و نظارت شوند. هم مشتری و هم سیستم مالی. 2 بسیاری از این فعالیت ها خطرات جدیدی را ایجاد می کنند ، و برای بانک ها مهم است که اطمینان حاصل کنند که هرگونه فعالیت مربوط به رمزنگاری و دارایی که انجام می دهند از نظر قانونی مجاز است و بانک ها اقدامات مناسبی برای مدیریت آن خطرات دارند. در ماه آگوست ، هیئت مدیره راهنمایی های نظارتی را صادر کرد که مراحل بانکهای تحت نظارت فدرال رزرو را باید قبل از شرکت در فعالیتهای مرتبط با رمزنگاری انجام دهد. 3

نوسانات اخیر در بازارهای رمزنگاری میزان تمرکز و بهم پیوستن در بین شرکتهای رمزنگاری-دارایی را نشان داده است که به استرس تقویت شده کمک می کند. در حالی که بانکها به طور مستقیم در معرض ضررهای این رویدادها قرار نگرفتند ، این قسمت ها خطرات احتمالی سازمان های بانکی را برجسته کرده اند. هنگامی که سپرده های یک بانک در سپرده های صنعت Crypto-Asset یا از شرکت های رمزنگاری شده که بسیار به هم پیوسته اند یا پروفایل های خطر مشابهی را به اشتراک می گذارند ، متمرکز شده است ، ممکن است بانک ها نوسانات سپرده گذاری را تجربه کنند که در ارتباط هستند و از نزدیک با تحولات گسترده تر در بازارهای رمزنگاری ارتباط دارند. علاوه بر این ، نمایندگی های نادرست در مورد بیمه سپرده توسط شرکت های رمزنگاری شده می تواند باعث سردرگمی مشتری شود و منجر به افزایش برداشت در بانکهایی که خدمات سپرده گذاری به شرکتهای دارایی رمزنگاری و مشتریان خود را در مواقع استرس ارائه می دهند ، منجر می شود.

فدرال رزرو با OCC و FDIC در مورد این موضوعات همکاری می کند و آنها را به مؤسسات نظارت شده برجسته می کند. به عنوان مثال ، برای بانکها مهم است که برخی از خطرات نقدینگی افزایش یافته را که ممکن است از انواع خاصی از سپرده های شرکت های رمزنگاری شده با آن روبرو شوند ، درک کنند. این تلاش برای جلوگیری از دسترسی بانک ها از دسترسی به محصولات و خدمات بانکی به مشاغل مرتبط با دارایی های رمزنگاری نیست. کار ما در این زمینه بر اطمینان از مدیریت مناسب خطرات متمرکز شده است. با نگاهی به آینده ، انواع دیگری از فعالیتهای مرتبط با رمزنگاری وجود دارد که در آن ممکن است فدرال رزرو نیاز به راهنمایی به بخش بانکی در ماه ها و سالهای آینده داشته باشد.

تنظیم stablecoins از آنجا که ثابت شده است که دارایی های رمزنگاری بسیار بی ثبات هستند ، بعید است که آنها به جایگزین های پول تبدیل شوند و به وسیله ای مناسب برای پرداخت معاملات تبدیل شوند. با این حال ، Stablecoins ، که قصد حفظ ارزش پایدار را دارند ، ظرفیت بیشتری برای عملکرد به عنوان پول صادر شده خصوصی دارند. به همین دلیل ، آنها خطرات خاص و درک خوبی را شبیه به انواع دیگر دارایی های مانند پول دارند. تاریخ نشان داده است که دارایی های مانند پول مشمول دوره هایی هستند که می توانند ثبات مالی را تهدید کنند. Stablecoins مرتبط با دلار مورد توجه ویژه فدرال رزرو است. همانطور که رئیس پاول گفت روز دیگر ، یک بانک مرکزی منبع اصلی اعتماد پول خواهد بود و خواهد بود. Stablecoins این اعتماد را قرض می گیرد ، بنابراین ما به یک چارچوب محتاطانه فدرال قوی برای استفاده از آنها علاقه مندیم.

با گذشت زمان ، Stablecoins می تواند ریسک ثبات مالی را ایجاد کند ، و مهم است که چارچوب نظارتی را درست قبل از انجام انجام دهید. در اینجا ، فدرال رزرو نیز با سایر آژانس های نظارتی همکاری می کند. گزارش کارگروه رئیس جمهور در مورد Stablecoins که حدود یک سال پیش منتشر شد ، از کنگره خواست تا اقدامات لازم را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که استبلاین ها ، به ویژه مواردی که به عنوان وسیله ای برای پرداخت خدمت می کنند ، مشمول مقررات محتاطانه هستند. 4 کنگره باید برای ارائه یک چارچوب قوی فدرال برای نظارت محتاطانه اقدام کند ، و تنظیم کننده ها نیز باید از مقامات موجود استفاده کنند.

با شناخت خطرات مربوط به بدهی های بانکی ، ما شاهد هستیم که بانک ها انواع مختلفی از مدل های مختلف را برای صدور نشانه های با ارزش دلار در شبکه های لجر توزیع شده کشف می کنند. این پیشنهادات از صدور نشانه ها در شبکه های خصوصی و کنترل شده برای تسهیل پرداخت در داخل یا در بین بانکها ، به پیشنهادهایی که صدور نشانه های آزادانه در حال گردش در شبکه های باز و بدون مجوز است ، متغیر است. از آنجا که بانک ها گزینه های مختلفی را برای استفاده از پتانسیل فناوری کشف می کنند ، شناسایی و ارزیابی خطرات جدید ذاتی در آن مدل ها و اینکه آیا این خطرات قابل پیش بینی هستند ، مهم است. به عنوان مثال ، با برخی از مدل هایی که مورد کاوش قرار می گیرند ، ممکن است این بانک نتواند چه کسی مسئولیت نشانه گذاری خود را در اختیار داشته باشد ، یا اینکه آیا از نشانه آن در فعالیت های خطرناک یا غیرقانونی استفاده می شود. در حالی که کار در مورد راه حل های فنی برای مدیریت این خطرات در حال انجام است ، این یک سؤال باز است که آیا بانک ها می توانند در چنین ترتیباتی به روشی سازگار با بانکداری ایمن و سالم و مطابق با قانون مربوطه شرکت کنند. با توجه به این سؤالات باز ، بانکهایی که به دنبال آزمایش این فناوری های جدید هستند ، باید این کار را فقط با روشی کنترل شده و محدود انجام دهند. با آزمایش بانک ها ، من از آنها دعوت می کنم تا در اوایل و اغلب با تنظیم کننده های خود درگیر شوند تا در مورد مزایا و خطرات موارد استفاده جدید بحث کنند ، و اطمینان حاصل کنند که آنها با فعالیت های بانکی انجام شده به صورت ایمن ، سالم و قانونی مجاز هستند.

پیشبرد استقلال مشتری ، به من اجازه دهید نمونه ای از جایی که فکر می کنم تنظیم کننده ها می توانند نقش فعال تری در شکل دادن به نحوه تغییر نوآوری در چشم انداز محصولات مالی داشته باشند ، ذکر کنم. طی یک دهه گذشته ، دیجیتالی شدن خدمات مالی منجر به ایجاد مقادیر زیادی از داده های مشتری شده است. پیشرفت در فناوری ها اکنون اتصال بیشتر و به اشتراک گذاری داده های ایمن بین بانکها و افراد غیر بانکی را تسهیل می کند. این امر به عنوان پایه و اساس بانکداری آزاد و توسعه انواع جدید محصولات و خدمات مالی که به مصرف کنندگان می دهد سفارشی سازی بیشتری و تجربه کاربر نهایی با اصطکاک کمتری در مقایسه با بانکداری سنتی ارائه داده است.

حوزه های قضایی در سراسر جهان رویکردهای مختلفی را برای باز کردن بانکداری اتخاذ کرده اند. برخی مانند استرالیا ، انگلیس و اتحادیه اروپا با اجرای چارچوب های نظارتی خاص که بر اساس مفاهیم حقوق داده های مصرف کننده ، حریم خصوصی داده ها و رقابت ساخته شده اند ، رویکرد نظارتی را برای تسهیل بانکداری آزاد اتخاذ کرده اند. تاکنون ، ایالات متحده بیشتر از رویکرد بازار محور برای بانکداری باز استفاده کرده است. دفتر حفاظت مالی مصرف کننده متهم به اجرای مقررات برای دسترسی به مصرف کنندگان به داده های مالی خود ، مطابق بند 1033 قانون Dodd-Frank است. در حالی که این یک قانون "بانکداری باز" نیست ، اما این مرحله را برای مصرف کنندگان تنظیم می کند که هنگام به اشتراک گذاشتن داده های خود با ارائه دهندگان آینده نگر ، کنترل بیشتری را به دست آورند. هدف از این تلاش ، پیشبرد استقلال مصرف کننده ، تقویت رقابت برای خدمات مالی و فراهم کردن قابلیت حمل و نقل آسان تر اطلاعات از بانک به بانک به بانک و همچنین ارائه دهندگان غیر بانکی است. من مشتاقانه منتظر شنیدن اطلاعات بیشتر در این مورد از CFPB هستم.

ارائه پشتیبانی از بخش عمومی برای نوآوری در پرداخت ، بنابراین اجازه دهید اکنون به این موضوع بپردازم که فدرال رزرو اقدامات پیشگیرانه ای را برای همکاری با بخش خصوصی برای حمایت از نوآوری انجام می دهد. فدرال رزرو چند سال است که در حال نوسازی سیستم پرداخت ما است و ما در مراحل نهایی ایجاد سرویس FedNow هستیم ، یک بستر جدید برای پرداخت های دیجیتال که با خیال راحت ، کارآمد و فوراً پول را جابجا می کند. FEDNOW حفاظت از پرداخت های فوری را بهبود می بخشد و سیستم مالی را ایمن تر می کند. و با کاهش تأخیرهای پرداخت و هزینه های بالای مرتبط با آن تأخیرها ، دسترسی به سیستم مالی را بهبود می بخشد. همانطور که من در نوشته ها و سخنان خود به طور گسترده بحث کرده ام ، این هزینه ها به ویژه توسط کسانی که کمترین توانایی برای آنها را دارند ، تحمل می شود. 5

بانک ها و ارائه دهندگان خدمات قادر خواهند بود با استفاده از ریل های پرداخت در زمان واقعی ، کم هزینه ، پرداخت ایمن ، به نفع خانوارها و مشاغل ، محصولات مالی نوآورانه ای بسازند. ما قصد داریم FedNow را بین ماه مه و ژوئیه سال آینده راه اندازی کنیم. 6 این امر به کاهش هزینه ها ، افزایش دسترسی و بهبود امنیت برای مصرف کنندگان و ایمنی برای سیستم مالی کمک خواهد کرد.

هیچ مکالمه ای در مورد نوآوری پرداخت بدون ذکر ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) کامل نیست. فدرال رزرو هیچ تصمیمی در مورد صدور CBDC اتخاذ نکرده است ، و اگر معتقدیم که این کار را انجام می دهد ، ما می خواهیم از کنگره و دولت حمایت کنیم. در این میان ، ما در حال انجام کار برای درک نیازهای فناوری چنین سیستمی ، تعمیق درک ما از مبادلات احتمالی سیاست گذاری و نگاهی به چگونگی فکر کردن و آزمایش سایر کشورها در مورد CBDC ها هستیم.

بگذارید به جایی که من شروع کردم پایان دهم: ما باید نگهبان ها را به درستی بدست آوریم تا با موفقیت از یک بازار پویا از محصولات و خدمات نوآورانه مالی پشتیبانی کنیم. ما وظیفه داریم اطمینان حاصل کنیم که تنظیم و نظارت نوآوری های تقویت کننده دسترسی به خدمات مالی و در عین حال از مصرف کنندگان ، موسسات مالی و ثبات مالی محافظت می کند. متشکرم.

1. من از کریستین گراهام ، لورا لیپسکمب و جان مگس از هیئت مدیره فدرال رزرو بخاطر کمک به آنها در تهیه این متن سپاسگزارم. نظرات بیان شده در اینجا خود من است و لزوماً منعکس کننده هیئت مدیره فدرال رزرو یا کمیته بازار آزاد فدرال نیست. بازگشت به متن

2. هیئت مدیره سیستم ذخیره فدرال ، شرکت بیمه سپرده فدرال ، و دفتر شرکت کنترل کننده ارز ، "بیانیه مشترک در مورد ابتکار عمل Sprint Crypto-Asset و مراحل بعدی ،" (PDF) مطبوعاتی مشترک ، 23 نوامبر2021. به متن برگردید

4- به کارگروه رئیس جمهور در بازارهای مالی ، شرکت بیمه سپرده فدرال و دفتر شرکت کنترل کننده ارز ، گزارش Stablecoins (PDF) مراجعه کنید (واشنگتن: PWG ، FDIC و OCC ، نوامبر 2021). بازگشت به متن

5. به عنوان مثال ، به مایکل اس. بار ، بدون Slack: زندگی مالی آمریکایی های کم درآمد مراجعه کنید (واشنگتن: بروکینگز پرس ، 2012). بازگشت به متن




:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: