اداره ماهواره صندوق پرچین خود را اجرا کنید
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

زمانی در زندگی بسیاری از مدیران صندوق های تامینی وجود دارد که آنها شروع به فکر کردن در سطح بین المللی تر می کنند. این می تواند ناشی از انواع ملاحظات استراتژیک باشد ، از جمله ، اما محدود به این موارد نیست:

  • منطقه زمانی - یافتن تیم های مدیریت نمونه کارها در مناطق زمانی مهمان نواز برای اهداف تجاری
  • اهداف تحقیق - نزدیکی به بازارها و شرکت هایی که بخش اصلی استراتژی شرکت هستند
  • روابط سرمایه گذار - اگر برخی از قسمت های تیم مدیریت نمونه کارها به صورت محلی مستقر باشند ، اعتماد به نفس خود را با سرمایه گذاران منطقه ایجاد می کند
  • عملیات - مشارکت نزدیکتر با بورس های محلی و کارگزاری هایی که برای عملیات صندوق پرچین بسیار مهم هستند - به عنوان مثالبرای استراتژی های فرکانس بالا

برای یک مدیر صندوق پرچین که با بیشتر عملیات خود در زیر یک سقف تکامل یافته است ، افتتاح یک دفتر جدید در بخش دیگری از جهان می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. با این حال ، اکنون این فناوری وجود دارد تا این روند را به یک کار بسیار نرم تر از گذشته تبدیل کند.

اگر همه گیر اخیر هر چیزی را به ما آموخته باشد ، این است که فناوری می تواند یکپارچه با عملیات روزانه ادغام شود و به کارکنان این امکان را می دهد تا از راه دور کار کنند. با همکاری با شرکای مناسب ، مدیران صندوق می توانند به سرعت در سایر نقاط جهان نسبتاً سریع دفاتر جدید را ایجاد ، ادغام و پشتیبانی کنند. آنچه که بعضی اوقات به عنوان یک تعهد بزرگ به تصویر کشیده می شود ، لازم نیست یک چالش باشد.

COOS با درخواست حمایت از زیرساخت های یک دفتر جدید در یک کشور دیگر روبرو شد / منطقه زمانی مختلف دارای تعدادی از موضوعات مرتبط با فناوری است که باید در نظر بگیرند:

کدام وظایف داخلی باید به صورت روزانه در حوزه قضایی جدید کپی و پشتیبانی شود و به کدام سیستم نیاز به دسترسی داشته باشد؟

حرکت از ابر خصوصی به عمومی به یک روند تسریع در فضای صندوق پرچین تبدیل شده است ، به ویژه به دلیل پیامدهای افزایش کار از راه دور به دلیل همه گیر. در سال 2021 ، 60 ٪ از مشاغل در سراسر جهان با ابر عمومی فعالیت می کردند. جابجایی وظایف به یک ابر عمومی به این معنی است که آنها نیازی به تکثیر ندارند ، که برای مشاغل که به دنبال بهینه سازی عملیات هستند بسیار مفید است.

به عنوان مثال ، سیستم عامل های ابری عمومی می توانند با ارائه یک بستر ، مانند جریان مایکروسافت O365 ، صندوق های تقویت کننده را تقویت کنند. این پلتفرم می تواند با خودکار شدن کارها ، فرایندهای تجاری را بهبود بخشد. روند آینده ای که صندوق های پرچین پذیرفته می شوند ، که گامی از این شرایط فعلی خواهد بود ، اجرای چند ابر خواهد بود.

این برای صندوق های تامینی خوشبخت است زیرا آنها هنگام صحبت از زیرساخت های فناوری اطلاعات نیازی به رویکرد "یا یا" ندارند.

یک رویکرد چند ابری روشی است که بهترین ویژگی ها را از ابرهای خصوصی و عمومی به دست می آورد و از آنها برای استفاده از فعالیت های تجاری یک شرکت استفاده می کند ، بنابراین آنها به بهترین شکل ممکن عمل می کنند ، در حالی که همچنین سبک های کاری متنوع کارمندان و دامنه گسترده آنها را تسهیل می کندنیازها هنگام دسترسی و امنیت داده ها.

وجوه تحت فشار فزاینده سرمایه گذاران و تنظیم کننده به طور یکسان است تا نه تنها گزارشگری بیشتر بلکه گزارش دهی را که به صورت دیجیتالی قابل دسترسی است ، ارائه دهد. بخشی از سفر کاری از راه دور این است که چگونه می توان از سیستم عامل های SaaS برای متمرکز کردن اطلاعات برای دید بهتر استفاده کرد. روزهایی که گزارش از طریق صفحه گسترده اکسل قابل قبول است ، از بین رفته است. FCA اخیراً از نظر گزارش نظارتی به روزرسانی در مورد کیفیت داده ها را منتشر کرده است. دیجیتالی کردن گردش کار و بهبود کیفیت داده ها بخش مهمی از نقش هر COO در بازار صندوق امروز است.

آیا پروتکل های امنیتی کافی وجود دارد و چگونه می توان آنها را به صورت مداوم کنترل و پشتیبانی کرد؟

در این دوره جدید از محل کار ، بنگاهها باید در مورد امنیت سایبری ، حفظ حریم خصوصی شرکت و محافظت از داده ها ، یک رویکرد غیرمتمرکز را طی کنند. هیچ پنهانی نیست که تهدید حملات سایبری ، فیشینگ و باجی و باج افزار در این دوره جدید کار که در آن افراد بیشتری از مکانهای مختلف کار می کنند ، به طور فزاینده ای پیچیده تر و خطرناک تر می شوند.

همان فناوری ای که صندوق های تامینی را به سمت کار از راه دور سوق داده است ، همان فناوری است که هکرها آموخته اند که برای ایجاد حملات مخرب به مشاغل دستکاری کنند. با توجه به این تهدید و تغییر در سبک های کاری ، شرکت ها باید در امنیت سایبری غیرمتمرکز سرمایه گذاری کنند.

امنیت سایبری غیرمتمرکز بر دسترسی متمرکز است. با دسترسی بسیاری از دستگاه ها که به داده ها و سیستم عامل های متمرکز دسترسی دارند ، غیر متمرکز سایبری معنا پیدا می کند ، بنابراین هر دستگاه یا نقطه پایانی در برابر حمله ایمن است. مساحت فرصت حمله با ظهور هر زمان در هر زمان کار ، به طور گسترده ای افزایش یافته است و بودجه باید هر مکان کار را به عنوان یک دفتر ماهواره ای رفتار کند و بر این اساس آن را تأمین کند.

سؤالات بیشتر که ممکن است مورد توجه قرار گیرد عبارتند از:

  • آیا بازارهای جدید یا فیدهای داده ای وجود دارد که باید در برنامه عملیاتی گنجانیده شوند؟
  • آیا روابط ارائه دهنده خدمات جدیدی وجود دارد که باید یکپارچه شوند - به عنوان مثالسرپرستان جدید ، پشتیبانی از کلاس های دارایی جدید ، ابزارها و معاملات بازار؟
  • آیا نیازهای نظارتی نظارتی جدید و برنامه های گزارش / الزامات شفافیت وجود دارد که باید به صورت مداوم برآورده شوند و تحت چه برنامه زمانی؟

همه موارد فوق می تواند یک سردرد قابل توجهی برای COO ها نشان دهد ، به ویژه که می تواند با این واقعیت که چنین عملیاتی به طور بالقوه در یک کشور متفاوت تنظیم می شود ، پیچیده شود. روابط ارائه دهنده خدمات ممکن است به فرآیندهای جدید نیاز داشته باشد. ارائه دهندگان خدمات موجود ممکن است در صورت درخواست از دفتر جدید مورد آزمایش قرار گیرند ، نیاز به SP های جدید برای کارهای کلیدی تهیه می شود.

وقتی صحبت از راه حل های فناوری برای برآورده کردن این خواسته ها می شود ، COO باید اطمینان داشته باشد که آنها از ارائه دهندگان فناوری اطلاعات که به طور مستقل مجوز ، با تجربه بین المللی دارند ، پشتیبانی می کنند و انعطاف پذیری برای سازگاری با این چالش های جدید دارند و با تیم عملیات موجود همکاری نزدیک دارندواد

راه حل های این وجود وجود دارد که می تواند به سرعت از بین برود ، در زیرساخت های عملیاتی موجود مدیر صندوق تعبیه شده و به راحتی می تواند از روابط جدید SP پشتیبانی کند.

جورج رالف مدیر عامل جهانی در RFA است و دیو شستری استراتژیست اصلی در Truss Edge است




:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: