نظر: بهترین سرمایه گذاری برای آینده کودک چیست؟
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

چگونه به فرزند خود بنیاد مالی قوی بدهد

  • نماد ایمیل
  • نماد فیس بوک
  • نماد توییتر
  • نماد LinkedIn
  • نماد فلیپ
  • نماد چاپی
  • نماد تغییر اندازه

استرس مالی در نظرسنجی سالانه انجمن روانشناسی آمریکا در نظرسنجی سال جاری در سال جاری قرار دارد. این موقعیت از سال 2007 با شروع بررسی ، این مقام را برگزار کرده است.

طبیعی است که والدین بخواهند فرزندان خود را از برخی از این استرس با سرمایه گذاری پول به سمت آینده خود محافظت کنند. با این حال ، بهترین استراتژی ها برای سرمایه گذاری در آینده فرزند شما ممکن است نامشخص به نظر برسد.

  • چه زمانی باید شروع کنید؟
  • بهترین حساب های سرمایه گذاری چیست؟
  • بهترین وسایل نقلیه سرمایه گذاری چیست؟
  • چقدر باید پس انداز کنید؟

بدون شک ، این سؤالات نگرانی های جدی را برای والدین به دنبال کمک به فرزندان خود در غلبه بر استرس مالی ایجاد می کند.

قبل از اینکه تو شروع کنی

وقتی سرمایه گذاری می شود ، معمولاً این قانون است که هرچه زودتر سرمایه گذاری کنید ، بهتر می شود. اما این به معنای لزوماً به معنای این نیست که شما باید برای فرزند خود در روز تولد خود سرمایه گذاری کنید.

قبل از دنبال کردن سرمایه گذاری برای بچه ها ، باید پس انداز اضطراری را کنار بگذارید و به صندوق های بازنشستگی خود اعتماد کنید.

در بازنشستگی ، شما کاملاً نیاز به داشتن مسکن ارزان قیمت ، غذا و سایر موارد ضروری دارید. اگر نتوانید ، این یک بار برای شما و همچنین فرزند شما خواهد بود. این شبیه به چگونگی قرار دادن ماسک اکسیژن خود قبل از کمک به شخص دیگری است.

ابتدا به خودتان کمک کنید و سپس خود را در موقعیت بهتری برای کمک به دیگران پیدا خواهید کرد.

پرداخت کالج فرزندتان یا شروع به پس انداز بازنشستگی ایده آل است ، اما به اندازه اولویت بالایی نیست. خود را به مکانی برسانید که بتوانید 401 (k) خود را "حداکثر" کنید ، به خصوص اگر برای شرکتی کار می کنید که با بخشی از مشارکت های شما مطابقت داشته باشد.

مشاوران مالی معمولاً می گویند هنگامی که شما می توانید 15 ٪ از درآمد خود را به سمت بازنشستگی کمک کنید ، این زمانی است که باید سرمایه گذاری برای فرزند خود را شروع کنید.

این درصد بسته به سابقه سرمایه گذاری شما ممکن است متفاوت باشد. اگر از نوجوانی به سمت بازنشستگی خود کار کرده اید و قبلاً مقدار قابل توجهی را نیز ذخیره کرده اید ، این درصد ممکن است پایین تر باشد. افرادی که دیررس خود را برای بازنشستگی شروع کردند و می خواهند به دست بیاورند ، ممکن است به درصد بالاتری احتیاج داشته باشند.

برای حساب آموزش فرزند خود سرمایه گذاری کنید (برنامه 529)

هنگامی که شروع به سرمایه گذاری برای آینده فرزند خود می کنید ، با یک حساب پس انداز با مالیات شروع کنید. یک حساب پس انداز 529 به عنوان یکی از بهترین گزینه های شما عمل می کند.

در صورتی که قصد دارید فرزند خود را به یک مدرسه خصوصی ارسال کنید ، هزینه های شهریه کالج و حتی سایر گزینه های آموزش حرفه ای را پوشش دهید ، این برنامه ها می توانند هزینه های مربوط به شهریه K-12 را پوشش دهند.

این حساب ها وجوه را به صورت مالیات پس از مالیات جمع می کنند و در صورت استفاده از هزینه های تحصیلی واجد شرایط ، بدون استفاده از دستاوردهای غیرمجاز استفاده می شوند.

شما نیازی به استفاده از پول در هر کالج خاص ندارید ، اما می توانید از آن در هر یک از کالج های واجد شرایط در سراسر کشور استفاده کنید.

یک برنامه پس انداز کالج 529 به طور مشابه با Roth 401 (k) یا Roth IRA کار می کند ، زیرا شما می توانید کمک های پس از مالیات خود را در صندوق های متقابل ، صندوق های تاریخ هدف یا سایر سرمایه گذاری ها سرمایه گذاری کنید.

هنگامی که فرزند شما کالج را شروع کرد ، پول از حساب می تواند به سمت هزینه های واجد شرایط ، از جمله شهریه ، رایانه ، کتاب ، لوازم و مسکن (اگر دانش آموز حداقل نیمه وقت ثبت نام کند) برود.

اتاق و هیئت مدیره نمی توانند از "هزینه حضور در کالج ها" تجاوز کنند. توزیع ها همچنین می توانند به سمت بازپرداخت وام های دانشجویی فدرال و خصوصی ، از جمله مواردی که شما سرمایه گذاری می کنید ، انجام شود.

اگر برای هزینه های غیر واجد شرایط پول پس بگیرید ، بخش درآمد مشمول مالیات بر درآمد عادی و همچنین مجازات مالیاتی 10 ٪ می شود. اگر ذینفع در آکادمی نظامی ایالات متحده شرکت کند ، می توانید از این مجازات چشم پوشی کنید ، بورس تحصیلی بدون مالیات را بدست می آورد ، می میرد یا معلول می شود. با این حال ، درآمد هنوز مشمول مالیات خواهد بود.

فرض کنید فرزند شما در کالج شرکت نمی کند. در این شرایط ، شما می توانید ذینفع را به یکی دیگر از اعضای خانواده واجد شرایط تغییر دهید ، خودتان ذینفع شوید و تحصیلات خود را بیشتر کنید ، از آن برای شهریه K-12 (حداکثر 10،000 دلار) استفاده کنید ، یا از پول برای بازپرداخت وام های دانشجویی استفاده کنید (حداکثر10،000 دلار).

وجوه همچنین می تواند به یک حساب 529 قادر باشد ، که به عنوان یک حساب پس انداز برای افراد دارای معلولیت عمل می کند. اگر تمایل به پرداخت مجازات و مالیات دارید ، همیشه می توانید به هر دلیلی پول خود را پس بگیرید.

برنامه ها معمولاً حداقل الزامات سهم اولیه دارند. پس از آن ، می توانید سپرده های پولی اتوماتیک ، مبلغ جمع یا هر دو را تهیه کنید.

برای بازنشستگی آینده فرزند خود سرمایه گذاری کنید

کمک به فرزند شما برای پس انداز بازنشستگی می تواند آنها را در اواخر زندگی به یک مزیت قابل توجه تبدیل کند.

اگر نوجوان شما مانند یک محافظ ، کارگر فست فود یا صندوقدار شغلی دارد ، می توانید IRA حضانت را به نام آنها باز کرده و سرمایه گذاری کنید.

حساب حضانت یک حساب مالی است که توسط یک فرد بزرگسال برای شخص دیگری مانند فرزند شما نگهداری می شود.

شما حساب نوجوان خود را تا زمانی که به سن اکثریت ، که 18 یا 21 است ، بسته به وضعیت شما ، مدیریت می کنید. این حساب ها مالکیت را منتقل می کنند و می توانید آنها را برای مدیریت سرمایه گذاری های خود تنظیم کنید.

با IRA حضانت ، می توانید یک IRA سنتی یا Roth را باز کنید. در هر نوع حساب ، بهترین سرمایه گذاری ها را انتخاب کرده و با گذشت زمان ترکیب بازده را تماشا کنید.

افتتاح و مشارکت در IRA حضانت کودک ، آنها را ملزم به کسب درآمد مشمول مالیات می کند. متأسفانه ، کمک هزینه ها حساب نمی شوند و شما نمی توانید بیشتر از آنچه که هر سال انجام می دهند کمک کنید.

به خاطر داشته باشید که حتی اگر کمک های بزرگ به نظر نمی رسد ، به طور منظم در دوره های طولانی به اندازه کافی کمک می کند و می تواند تأثیر قابل توجهی در خط پایین آنها داشته باشد. این مشارکت ها از طریق بازده به دست آمده با گذشت زمان ، افزایش می یابد و رشد می کند.

از آنجا که کودک شما احتمالاً در درآمد خود در براکت پایین مالیاتی قرار می گیرد ، معمولاً منطقی است که یک Roth IRA را باز کنید تا در حال حاضر نرخ مالیات پایین را قفل کند و کمک های آنها برای چندین دهه بدون مالیات رشد کند.

برای هزینه های آینده فرزند خود سرمایه گذاری کنید

همچنین می توانید بدون برنامه خاص برای نحوه استفاده از این وجوه ، هزینه های آینده فرزند خود را پس انداز کنید. حسابهای انتقال یکنواخت به حسابهای قانون خردسالان (UTMA) و هدایای یکنواخت به حسابهای قانون (UGMA) دو نوع مفید از حساب حضانت است که به نوجوانان اجازه می دهد سرمایه گذاری کنند.

حسابهای UTMA و UGMA توسط متولی کنترل می شوند تا اینکه خردسال به سن اکثریت در وضعیت محل زندگی خود برسد.

درآمد سرمایه گذاری ناشایست در این حساب ها دارای مزیت مالیاتی تنها با مالیات با نرخ کودک است. به عنوان مثال ، کودک زیر 19 سال مالیات به 1100 دلار اول و فقط 10 ٪ برای 1100 دلار بعدی پرداخت نمی کند. پس از آن ، پول تحت نرخ مالیات حاشیه ای نگهبان قرار می گیرد.

با استفاده از این حساب ها ، لازم نیست سهم خود را به میزان پولی که فرزند شما می دهد محدود کنید. هیچ محدودیتی در مورد مشارکت وجود ندارد ، اگرچه هر سال بیش از 15000 دلار (یا 30،000 دلار برای یک زوج متاهل) نیاز به ذهنیت قوانین مالیات هدیه فدرال دارد.

بهترین سرمایه گذاری در آینده فرزند شما

داشتن پول لزوماً به معنای مهارت برای رسیدگی به آن نیست. بنابراین ، ضروری است که به فرزندتان کمک کنید تا عادات پول خوبی و سواد مالی را توسعه دهد تا آنها بدانند که چگونه پس انداز و مدیریت پول را انجام دهند.

این می تواند به معنای کنترل پول از سنین پایین برای ایجاد آسایش با تصمیمات پول ، یادگیری نحوه مدیریت آن با یک بانک پیگگی و در نهایت یک حساب بانکی و کارت بدهی برای بچه ها باشد و در نهایت چگونگی سرمایه گذاری پول به تنهایی.

اطمینان حاصل کنید که فرزند شما مباحثی از قبیل بهره مرکب ، تنوع سرمایه گذاری و وسایل نقلیه پس انداز با مالیات را درک می کند. شما می توانید دانش شخصی خود را منتقل کنید ، کتاب های سواد مالی را برای آنها بخرید و آنها را ترغیب کنید که دوره های مالی را در مدرسه بگذرانند.

با این حال ، هیچ چیز به همان اندازه مفید نیست که به آنها کنترل پول خود را بدهد. آنها اشتباه می کنند ، اما این همیشه بخش مهمی از یادگیری را نشان می دهد. با دادن ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت در آینده خود در آینده خود سرمایه گذاری کنید.

رایلی آدامز یک CPA و نویسنده وب سایت Young و Invested است که بر استقلال مالی و سرمایه گذاری متمرکز است.< Pan> این می تواند به معنای کنترل پول از سنین پایین برای ایجاد آسایش با تصمیمات پول ، یادگیری نحوه مدیریت آن با یک بانک پیگگی و در نهایت یک حساب بانکی و کارت بدهی برای بچه ها باشد و در نهایت نحوه سرمایه گذاری پول به تنهایی.




:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: