چگونه می توان برای استراتژی تجارت خود بودجه دریافت کرد؟
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

برای دریافت وجوه برای استراتژی تجارت خود ، باید از عوامل زیادی مراقبت کنید. عوامل می توانند سابقه موفقیت استراتژی تجارت شما در گذشته ، معیارهای عملکرد استراتژی ، سوابق آموزشی و غیره باشند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که ، جدا از عوامل لازم ، به منابعی می روید که می توانید به آنها اعتماد کنید و به آنها اعتماد کنید. این راهنما به شما کمک می کند تا در مورد تأمین اعتبار برای استراتژی تجارت خود همه چیز را بیاموزید. پوشش می دهد:

چرا برای استراتژی تجارت خود به بودجه نیاز دارید؟

پاسخ این سوال بدون شک روشن است.

بنابراین ، همان استراتژی که بازده خوبی را در طی یک دوره زمانی با بودجه خود به شما داده است ، از هیچ چیز کم نمی شود ، اما بودجه!

هنگامی که یک استراتژی تجاری موفق دارید ، مطمئناً به فکر کمک به خود در بازده های بیشتر خواهید بود. و چرا نباید؟از این گذشته ، شما برای همین کار سخت کار کرده اید!

پیدا کردن وجوه آنقدر پیچیده نیست که به نظر می رسد وقتی می دانید چه کسی را جستجو کنید و چه چیزی را برای متقاعد کردن سرمایه گذاران بالقوه داشته باشید.

پیش نیازها برای تأمین بودجه برای یک استراتژی معاملاتی

قبل از نزدیک شدن به سرمایه گذاران بالقوه ، باید با موارد خاصی آماده باشید که باعث می شود شما مانند یک معامله گر جدی به معنای تجارت باشید.

در زیر نکات اصلی که باید هنگام نزدیک شدن به سرمایه گذاران در نظر بگیرید:

  • پیشینه آموزشی قانع کننده
  • دانش و تجربه بازار
  • یک رکورد خوب
  • بررسی خطرات موجود در استراتژی

بگذارید با جزئیات در مورد این دو نکته فوق الذکر مطلع شویم.

پیشینه آموزشی قانع کننده

خوب ، پیشینه آموزشی در امور مالی ، ریاضیات و علوم کامپیوتر باید قانع کننده باشد زیرا سرمایه گذار می تواند به توانایی های شما اعتماد کند تا یک استراتژی موفق ایجاد کند.

موضوعات ذکر شده در بالا می توانند به روش های زیر کمک کنند-

  1. امور مالی - دانش خوب از امور مالی به این معنی است که شما مدیریت امور مالی را به خوبی می شناسید و می تواند با پارامترهای مناسب مانند ترتیب متوقف کردن ، توقف سفارش و غیره یک استراتژی ایجاد کند.
  2. ریاضیات - پیشینه ریاضی به این معنی است که شما می توانید احتمال یا احتمال وقایع خاص را برای سهام ، صنعت و حتی بازار محاسبه کنید.
  3. علوم کامپیوتر - پیشینه آموزشی در علوم کامپیوتر دلالت بر این دارد که مهارت های برنامه نویسی شما برای ایجاد استراتژی های تجارت الگوریتمی معاصر وجود دارد.

دانش و تجربه بازار

دانش بازار به همراه تجربه تجارت ، نکته خوبی برای ارائه در حالی که درخواست سرمایه گذاران بالقوه برای تأمین اعتبار استراتژی تجارت شما می کند. این یک نکته از اهمیت است زیرا تجربه شما در بازار کاملاً آشکار می کند که شما می دانید که از رفتار و رفتارهای بازار برخوردار است.

تجربه بازار شما را برای ایجاد استراتژی تجارت مناسب می کند زیرا ظاهراً می دانید حداکثر خطرات کجاست.

علاوه بر این ، به عنوان یک فرد با تجربه در بازار ، فرض بر این است که شما بعد از آزمایشات و خطاهای زیادی تجربه را به دست آورده اید و می دانید چه چیزی در یک رویداد خاص بهترین کار را انجام می دهد!

یک رکورد خوب

استراتژی شما بازده خوبی به شما داده است.

اما از چه زمانی؟3 ماه؟6 ماه؟

و چگونه عملکرد را ردیابی کرده اید؟چه فرمی؟صفحه اکسل؟کتابچه راهنمای شما؟در نرم افزار کارگزار شما؟

خوب ، حقیقت این است که اگر به دنبال دریافت پول جدی از هر کسی هستید ، بیشتر سرمایه گذاران بالقوه را می توان با حداقل 2 سال سابقه آهنگ با بازده خوب متقاعد کرد.

بررسی خطرات موجود در استراتژی

شما همیشه باید با اطمینان از اینکه در حال استفاده از شیوه های مدیریت ریسک مانند بهینه سازی نمونه کارها ، محافظت و غیره هستید ، خطرات موجود در استراتژی تجارت خود را بررسی کنید.

اگرچه ، برخی از معامله گران وجود دارند که متقاضی پرخطر هستند. با این وجود ، عده ای هستند که دوست دارند پول خود را در دارایی های نسبتاً پایدار داشته باشند. بنابراین شما خوب هستید حتی اگر بتوانید با ریسک نسبتاً کم ، یک رقم یک رقم از سال سود خود را به دست آورید.

برای دریافت وجوه در استراتژی معاملاتی چه چیزی را بررسی کنید؟

یک معامله گر باید معیارهای عملکرد را برای تأمین اعتبار استراتژی تجارت بررسی کند و اینها عبارتند از:

  • حداکثر کاهش
  • نوسان
  • نسبت شارپ
  • نسبت Sortino

حداکثر کاهش

حداکثر پیش بینی یکی از اقدامات اصلی برای ارزیابی ریسک در یک نمونه کارها است. در دوره تجارت یا سرمایه گذاری شما ، نمونه کارها شما چندین بار ارزش را کاهش می دهد. این کاهش در ارزش به عنوان ریزش شناخته می شود.

حداکثر این مقادیر کاهش یافته برآوردی از حداکثر ضرر که یک نمونه کارها می تواند متحمل شود ، به ما می دهد. از نظر فنی ، آن را به عنوان حداکثر ضرر از اوج به فرورفتگی برای یک نمونه کارها تعریف می کند.

می توان آن را در فرمول بیان کرد:

حداکثر کشش = مقدار فرورفتگی - مقدار اوج/مقدار از طریق

شما می توانید حداکثر کاهش یک دارایی را با کمک پایتون محاسبه کرده و همان را تجسم کنید. در زیر ، می توانید ببینید که حداکثر کاهش در نمایش گرافیکی چگونه به نظر می رسد.

Maximum drawdown

حداکثر کاهش

معامله گر پس از پیدا کردن کاهش اوراق بهادار مختلف ، باید به دنبال امنیتی باشد که نسبت به دیگران حداکثر پایین تر یا کمترین میزان کاهش آن را داشته باشد. حداکثر کاهش پایین نشانگر نوسانات جزئی در ارزش سرمایه گذاری و در نتیجه میزان کمتری از ریسک مالی و برعکس است.

به عبارت دیگر ، شانس بسیار کمتری برای از دست دادن "قابل توجه" سرمایه شما وجود دارد.

نوسان

حرکت رو به بالا و رو به پایین یک امنیت در طی یک دوره نوسانات نامیده می شود. نوسانات خطر امنیت را اندازه گیری می کند. به طور کلی ، هرچه نوسانات بیشتر باشد ، امنیت خطرناک تر است. اگر قیمت یک امنیت به آرامی در مدت زمان طولانی تر نوسان کند ، کمتری بی ثبات تلقی می شود.

برعکس ، اگر قیمت یک امنیت به سرعت در طول مدت زمان کمی نوسان کند ، بی ثبات تر تلقی می شود. نوسانات با محاسبه انحراف استاندارد بازده سالانه در طی یک دوره زمانی اندازه گیری می شود.

از این رو ، استراتژی شما باید شامل تجارت با چنین اوراق بهادار باشد که خیلی بی ثبات نباشند.

نسبت شارپ

نسبت شارپ بازده تنظیم شده ریسک را در یک استراتژی معاملاتی اندازه گیری می کند. نسبت شارپ بالاتر ، بازده بازپرداخت برای هر واحد ریسک بیشتر می شود. هرچه نسبت شارپ پایین تر باشد ، ریسک یک معامله گر برای کسب بازده اضافی بیشتر است.

نسبت شارپ توسط معادله زیر آورده شده است:

نسبت شارپ = (RP - RF) / σ

به عنوان مثال ، شما یک نمونه کارها دارید که انتظار دارید سالانه 12 ٪ بازده داشته باشید. همچنین فرض کنیم که نرخ ریسک 7 ٪ و نمونه کارها شما دارای انحراف استاندارد 8 ٪ است.

نسبت شارپ برای نمونه کارها شما به این صورت محاسبه می شود:

نسبت شارپ = (12 ٪ - 7 ٪)/ 8 ٪ = 0. 625

با این حال ، برای استفاده از نسبت شارپ ، باید دو نسبت شارپ دو پرتفوی را با هم مقایسه کنید و دریابید که کدام یک بازده تنظیم شده با ریسک بیشتری را به شما می دهد. به عبارت دیگر ، نسبت شارپ بالاتر پتانسیل بازده بیشتر در واحد خطر را خواهد داشت.

نسبت Sortino

نسبت Sortino شبیه به نسبت شارپ است. تنها تفاوت این است که نسبت شارپ هم حرکت رو به بالا و هم به سمت پایین نوسانات را شامل می شود در حالی که نسبت Sortino تنها حرکت رو به پایین نوسانات را نشان می دهد.

درست مانند نسبت شارپ ، هرچه نسبت Sortino بالاتر باشد ، بازده خطر واحد بهتر می شود.

از آنجا که بیشتر معامله گران فقط نگران حرکت نزولی نوسانات هستند ، نسبت Sortino نشان دهنده تصویری واقع بینانه تر از ریسک است.

انتخاب استفاده از نسبت Sortino یا Sharpe برای ارزیابی یک استراتژی صرفاً مبتنی بر فرد است ، خواه او بخواهد نوسانات کل یا حرکت نزولی نوسانات را تجزیه و تحلیل کند.

نسبت Sortino به شرح زیر محاسبه می شود:

نسبت Sortino = (RP - RF) / σd

جایی که ، RP = RF بازده مورد انتظار = نرخ آزاد ریسک σd = انحراف استاندارد بازده دارایی منفی

به عنوان مثال ، یک شرکت XYZ بازده سالانه 11 ٪ و انحراف نزولی 9 ٪ دارد. نرخ بدون ریسک 3 ٪ است. نسبت Sortino برای XYZ به شرح زیر محاسبه می شود:

نسبت sortino = (11 ٪ - 3 ٪) / 9 ٪ = 0. 88.

شما می توانید نسبت Sortino از دو پرتفوی را پیدا کرده و آنها را مقایسه کنید تا بفهمید کدام نمونه کارها نسبت Sortino بالاتری دارند زیرا نسبت مرتب سازی بالاتر به معنای بازده بالاتر برای ریسک است.

بودجه راه

برخی از منابع بودجه وجود دارد که اکنون در مورد آنها بحث خواهیم کرد که یک معامله گر با یک استراتژی تجاری موفق می تواند نزدیک شود. به برخی از سرمایه گذاران بالقوه که در زیر ذکر کرده ام نگاهی بیندازید ، و آنها هستند:

  • خانواده و دوستان
  • سرمایه اختصاصی
  • توافق با کارگزار
  • عمومی

خانواده و دوستان

راحت ترین و سریع ترین منبع برای تأمین اعتبار استراتژی تجارت شما ، دستیابی به خانواده و دوستان شماست. مطمئناً این بدان معنی نیست که شما باید از پیوند عاطفی آنها استفاده کنید و آنها را وادار کنید تا استراتژی خود را تأمین کنند.

این فقط بدان معنی است که شما می توانید کسی را از خانواده و دوستان خود متقاعد کنید تا استراتژی تجارت خود را تأمین کند. دوستان شما حتی می توانند در رسانه های اجتماعی باشند که به شما اعتماد خواهند کرد.

شما می توانید صحبت های قانع کننده خود را بر اساس حقایق پایه گذاری کنید و به آنها نشان دهید که چگونه استراتژی تجارت شما حداقل ریسک و احتمال بیشتری برای به حداکثر رساندن بازده دارد. شما باید با ارائه سهم خوبی از بازده ها ، همه خطرات را توضیح داده و سخاوتمند باشید.

سرمایه اختصاصی

همچنین می توانید با متقاعد کردن آنها از استراتژی تجاری موفق خود (با معیارهای عملکرد خوب) ، وجوه را با پیوند با یک شرکت تجاری اختصاصی جمع کنید.

مشارکت شما با شرکت تجاری اختصاصی باید در شرایطی باشد که شما و شرکت در ازای استراتژی خود با برخی از درصد بازده های شما موافقت کنید.

توافق با یک کارگزار

برای افزایش سرمایه برای استراتژی تجاری موفق خود ، می توانید با یک کارگزاری که با آنها می توانید اوراق بهادار را به صورت مشارکت تجارت کنید ، توافق کنید. درست مانند پیوند دادن با یک شرکت تجاری اختصاصی برای افزایش سرمایه ، می توانید با توجه به بازده با یک کارگزار با برخی از شرایط شریک شوید.

عمومی

اگر شخصی هستید که می توانید از طریق جوامع رسانه های اجتماعی استراتژی تجارت را به عموم مردم بازاریابی کنید ، می توانید با به دست آوردن اعتماد آنها سرمایه خود را از آنها جمع کنید.

برای اطمینان از اینکه شما به عنوان یک فرد معتبر و همچنین یک معامله گر درک می شوید ، باید چند مورد را بررسی کنید. من این نکات لازم را در زیر خلاصه کرده ام:

  1. خانواده یا دوستان شما می توانند از صحت شما در جامعه اجتماعی خود (به عنوان یک فرد و همچنین یک معامله گر) برای کمک به عموم (که معمولاً غریبه هستند) کمک کنند ، از هویت خود اطمینان داشته باشند.
  2. به غیر از مشهور مشهور برای شما ، مهم است که شما جزئیات مربوط به شما مانند یک شناسه واقعی کشور را در اختیار عموم قرار دهید.
  3. علاوه بر این ، شما همچنین ممکن است به برخی از مجوزها نیاز داشته باشید تا با جمع آوری بودجه پیش بروید. ممکن است شما را ملزم به دریافت مجوز مانند صندوق سرمایه گذاری جایگزین (AIF) یا صندوق پرچین ، شرکت مدیریت صندوق (FMC) یا خدمات مدیریت نمونه کارها (PMS) و غیره بر اساس کلاس دارایی ، حوزه قضایی و نوع سرمایه گذاران که از آنها هستید. در حال افزایش سرمایه هستند.

محدودیت همراه

با پیشروی ، اکنون خواهیم فهمید که خطر مرتبط با جمع آوری وجوه برای استراتژی تجارت شما چیست. معامله گران که برای استراتژی خود وجوهی دریافت می کنند ، باید همزمان از قوانین و مقررات حامی پیروی کنند.

این قوانین شامل محدودیتی در ضرر و زیان روزانه ، حداکثر کمبود حداکثر و استراتژی بهینه شده و غیره است. از این رو ، وقتی بودجه برای سرمایه گذاری در استراتژی تجارت خود جمع می کنید ، باید به شیوه های مدیریت ریسک سرمایه گذار نیز احترام بگذارید.

نتیجه

دریافت بودجه برای استراتژی تجارت شما کمی پیچیده است اما غیرممکن نیست. هنگامی که می خواهید بودجه بیشتری برای یک استراتژی تجاری موفق داشته باشید ، باید چند نکته را در نظر بگیرید. همچنین ، سیستم عامل های مختلف بودجه وجود دارد که ارزش امتحان کردن را دارند!

اگر می خواهید در مورد ایجاد یک استراتژی تجاری موفق اطلاعات بیشتری کسب کنید و برای همان بودجه دریافت کنید ، باید در این دوره معاملات 6 ماهه تمام عیار ثبت نام کنید. این می تواند به شما کمک کند تا بتوانید روشهای مختلفی برای ایجاد یک استراتژی تجاری خوب برای جمع آوری بودجه بیاموزید.

توجه: پست اصلی در تاریخ 29 ژوئیه 2022 به دلیل دقت و اخیر بازسازی شده است.

سلب مسئولیت: کلیه سرمایه گذاری ها و تجارت در بورس سهام شامل ریسک است. هر تصمیمی برای قرار دادن معاملات در بازارهای مالی ، از جمله تجارت در سهام یا گزینه ها یا سایر ابزارهای مالی ، یک تصمیم شخصی است که فقط باید پس از تحقیقات کامل ، از جمله ریسک شخصی و ارزیابی مالی و مشارکت کمک های حرفه ای به میزان شما اتخاذ شودباور کنیداستراتژی های معاملاتی یا اطلاعات مرتبط با آن که در این مقاله ذکر شده است فقط برای اهداف اطلاعاتی است.




:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: