برنامه های خود را برنامه ریزی می کنید؟در اینجا سه نوع سفارش خروجی وجود دارد
نوشته شده توسط : Mihayloo

بیاموزید که چگونه انواع خاصی از سفارشات ، مانند سفارش محدود و سفارش توقف ، می تواند به شما در اجرای استراتژی خروج گزینه های خود کمک کند.

https://tickertapecdn.tdameritrade.com/assets/images/pages/md/Flying away: Planning an exit strategy

احتمالاً می دانید که قبل از ورود به تجارت گزینه ها باید یک برنامه معاملاتی داشته باشید. اما این واقعاً به چه معنی است؟در اینجا چند ایده برای ایجاد برنامه معاملاتی خود ، همراه با برخی از انواع سفارشاتی که می توانید برای اجرای آن استفاده کنید ، آورده شده است.

در اصل ، یک برنامه معاملاتی برای پیش تعیین استراتژی خروج شما برای هر تجاری که شما آغاز می کنید ، طراحی شده است. این قبل از اینکه واقعاً تجارت افتتاحیه را انجام دهید ، قبل از آن تعیین می شود. اگر برنامه معاملاتی خود را از قبل انجام دهید ، رویکرد کلی شما کمتر تحت تأثیر اتفاقات بازار قرار می گیرد که می تواند و احتمالاً می تواند بعد از قرار دادن تجارت ، بر تفکر شما تأثیر بگذارد.

گزینه های خروج گزینه های خود را برنامه ریزی کنید

هیچ برنامه معاملاتی یک اندازه وجود ندارد ، اما حداقل ، برنامه ریزی نقاط خروج خود را بر اساس یک هدف سود خاص یا تحمل ضرر خاص در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، فرض کنید تماس XYZ 80 ژانویه را با 3 دلار خریداری کرده اید. ممکن است بخواهید بر اساس درصد افزایش یا از دست دادن تجارت ، خروجی ها را تنظیم کنید. استفاده از درصد به جای مبلغ دلار به شما امکان می دهد تا معاملات خود را به طور مساوی درمان کنید. به عنوان مثال ، برخی از معامله گران با ضرر 50 ٪ یا 100 ٪ سود ، از معاملات خارج می شوند. بنابراین این برنامه اصلی آنها ، حداقل روی کاغذ است.

خروج با سود 100 ٪ به معنای فروش تماس 80 ژانویه با 6 دلار است. اگر قیمت به بیش از 6 دلار افزایش یابد ، شما 3 دلار اصلی خود را به علاوه 3 دلار دیگر برای بازده 100 ٪ (منهای معاملات) دریافت می کنید. خروج از تجارت با ضرر 50 ٪ به معنای فروش تماس در صورت کاهش به 1. 50 دلار است که نیمی از قیمت ورود است.

خروج سفارش

در مرحله بعد ، می توانید دستوراتی را که طبق برنامه خود تجارت را بسته می کند ، قرار دهید. خروج سود می تواند از یک سفارش اصلی برای فروش تماس ها با 6 دلار استفاده کند. خروج ضرر می تواند از یک سفارش توقف استفاده کند ، که قیمت ماشه را برای فعال شدن مشخص می کند و سپس تجارت شما را با قیمت بازار بسته می کند ، به معنای بهترین قیمت موجود.

در این مثال ، شما یک سفارش توقف را با قیمت 1. 50 دلار تعیین می کنید. هنگامی که گزینه تماس به 1. 50 دلار کاهش می یابد ، سفارش فعال می شود و گزینه با قیمت بازار فروخته می شود. توجه داشته باشید که یک سفارش توقف اجرای یا در نزدیکی قیمت فعال سازی را تضمین نمی کند. هیچ کس دقیقاً نمی داند سفارش بازار کجا پر خواهد شد. این می تواند نزدیک به 1. 50 دلار یا بسیار دور از آن قیمت باشد. پس از فعال شدن ، این سفارشات با سایر سفارشات بازار ورودی رقابت می کنند.

می توانید این دو سفارش را با استفاده از یک دستور OCO که مخفف "یکی دیگر را لغو می کند" در کنار هم قرار دهید (شکل 1 را ببینید). پس از تکمیل هر یک از سفارشات، سفارش باقیمانده به طور خودکار لغو می شود. جنبه OCO چیزی است که به دو دستور بسته به ظاهر متضاد اجازه می دهد تا همزمان اجرا شوند.

Closing out an order with a stop or OCO.

شکل 1: استراتژی سفارش خروج. برای بستن یک موقعیت موجود در پلتفرم thinkorswim®، روی نماد تیک تیک (یا هر جایی در آن خط) کلیک راست کنید تا انواع سفارش خود را نشان دهید. فیلدهای مقدار و قیمت را پر کنید و تأیید و ارسال را انتخاب کنید. فقط برای اهداف تصویری.

همین منطق می تواند برای یک معامله نزولی در XYZ اعمال شود. فرض کنید برای قرارهای دسامبر 60 4 دلار پرداخت کرده اید. شما می توانید سعی کنید سفارش را با سود 100٪ (منهای هزینه کمیسیون) با قرار دادن یک سفارش محدود در 8 دلار ببندید. یا سعی کنید آنها را با 50 درصد ضرر با فروش با توقف 2 دلاری ببندید. به خاطر داشته باشید که دستور توقف تضمینی برای دریافت قیمت ماشه نیست. و دوباره، یک سفارش OCO ممکن است برای وارد کردن هر دو سفارش مفید باشد.

دنباله ای برای مدیریت ریسک یا سود؟

نوع دیگری که باید در نظر گرفت، دستور توقف انتهایی است. این شبیه به دستور توقف معمولی است، با این تفاوت که قیمت ماشه پویا است - در جهتی حرکت می کند که می خواهید قیمت گزینه ها برود (شکل 2 را ببینید). اگر قیمت سهام یا اختیار معامله به نفع شما حرکت کند (توقف مسیر برای یک موقعیت طولانی و پایین برای یک موقعیت کوتاه تنظیم می‌شود)، زمانی که حرکت‌های قیمتی بالا و پایین اتفاق می‌افتد، توقف دنباله‌دار به راه‌اندازی نزدیک‌تر می‌شود.

Trail stops to follow the trend.

شکل 2: دنباله رو دنبال کنید. روند را دنبال کنید. فقط برای اهداف تصویری. عملکرد گذشته نتایج آینده را تضمین نمی کند.

فرض کنید با تماس های ژانویه 80، به جای استفاده از دستور توقف برای کاهش ضررهای خود، از دستور توقف پایانی 1. 50 دلاری استفاده می کنید. این بدان معنی است که قیمت ماشه 1. 50 دلار کمتر از بالاترین قیمتی است که گزینه به دست می آورد. اگر گزینه تا 5 دلار حرکت کند، قیمت ماشه به 3. 50 دلار (5. 00 - 1. 50 دلار) تبدیل می شود. از دستورات توقف می توان برای قفل کردن سود به جای محدود کردن ضرر 50 درصدی استفاده کرد. اگر موقعیتی دارید که در حال حاضر سود نشان می دهد، می توانید یک دستور توقف را در نقطه ای بین قیمت خرید و قیمت فعلی به عنوان بخشی از استراتژی خروج گزینه های خود قرار دهید.

این گزینه ها انواع سفارشات با چندین استراتژی کار می کنند - در سمت طولانی و همچنین طرف کوتاه. به عنوان مثال کوتاه ، بیایید بگوییم که شما یک مبلغ نقدی 50 نوامبر را با قیمت 2 دلار در XYZ فروختید. از طرف سود ، می توانید یک سفارش محدود برای خرید Puts با قیمت 0. 05 دلار وارد کنید. اگرچه شما 100 ٪ از پتانسیل سود خود را دریافت نمی کنید ، بسته شدن این خطر خطر باقی ماندن در تجارت را از بین می برد و ممکن است سرمایه را برای سایر معاملات آزاد کند.

تجارت خروج از طرف ضرر می تواند یک دستور توقف برای خرید قرار دهد در صورت افزایش قیمت به 3 دلار ، که این امر می تواند از تجارت با ضرر و زیان حدود 50 ٪ خارج شود. یا می توانید از سفارش توقف 1 دلاری استفاده کنید. بنابراین اگر قرار باشد به عنوان مثال به 0. 75 دلار کاهش یابد ، قیمت ماشه دنباله دار 1. 75 دلار خواهد بود.

اینها فقط چند نوع مختلف از سفارشات خروجی است که می توانید از آنها استفاده کنید ، به همراه انواع مختلفی برای اجرای برنامه خود.

سیستم عامل های قدرتمند ، ابزارهای قدرتمند

دسترسی به معاملات را در بسیاری از سطوح ، از برنامه های موبایل بهینه شده دستگاه گرفته تا پلت فرم حرفه ای ThinkorsWim ® دریافت کنید.< Span> این گزینه ها انواع سفارشات با چندین استراتژی - در سمت طولانی و همچنین طرف کوتاه کار می کنند. به عنوان مثال کوتاه ، بیایید بگوییم که شما یک مبلغ نقدی 50 نوامبر را با قیمت 2 دلار در XYZ فروختید. از طرف سود ، می توانید یک سفارش محدود برای خرید Puts با قیمت 0. 05 دلار وارد کنید. اگرچه شما 100 ٪ از پتانسیل سود خود را دریافت نمی کنید ، بسته شدن این خطر خطر باقی ماندن در تجارت را از بین می برد و ممکن است سرمایه را برای سایر معاملات آزاد کند.





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: