نتایج جستجو برای "شاخص های فنی C ++ فارکس"
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

نمایش 13 پروژه منبع باز برای "شاخص های فنی C ++ فارکس"

گردش کار و عملیات مهم روزانه با یک راه حل جامع هوشمند کم کد.

مدیر فرآیند از BP Logix یک نرم افزار پیشرفته مدیریت فرآیند تجارت (BPM) برای ساخت و کار برنامه های تجاری محور گردش کار است. مدیر فرآیند که یک پلتفرم با کد کم ، برنده جایزه ، ابزاری را ارائه می دهد که مشاغل برای خودکارسازی فرآیندهای کلیدی و بهبود نتایج نیاز دارند. این ویژگی دارای یک رابط کاربری گرافیکی نقطه و کلیک بصری است که به کاربران امکان می دهد فرآیندهای تجاری و همچنین کنترل ، پیگیری و بهبود عملیات را بهتر کشف ، تعریف ، مدل و خودکار کنند.

راه حل برچسب سفید برای هر سرویس تقاضا ، خواه این یک تاکسی ، تگرگ سواری ، خدمات درمانی ، رزرو یا حتی مراقبت از حیوانات خانگی باشد

انبار

تجارت الگوریتمی و بستر منبع باز تجارت کمی

تجارت الگوریتمی و تجارت کمی پلت فرم منبع باز برای توسعه روبات های تجاری (بازارهای سهام ، فارکس ، رمزنگاری ، بیت کوین و گزینه ها) . StockSharp (به زودی##) - برنامه های رایگان برای تجارت در هر بازارهای جهان (آمریکایی ، اروپایی ، آسیایی است، روسی ، سهام ، آینده ، گزینه ها ، بیت کوین ، فارکس و غیره). شما قادر خواهید بود به صورت دستی یا خودکار تجارت (روبات های تجارت الگوریتمی ، معمولی یا HFT) تجارت کنید. رفع/سریع ، خارش (LSE ، Nasdaq) ، Blackwood/Fusion ، Barchart ، CQG ، E*Trade.

نمودار نمودار

نرم افزار تجزیه و تحلیل فنی

qchartist

نرم افزار نمودار تجزیه و تحلیل فنی منبع آزاد و آزاد

QChartist یک نرم افزار نمودار آنالیز فنی منبع آزاد و آزاد است. هدف آن ارائه مجموعه کاملی از ابزارها برای انجام تجزیه و تحلیل فنی در نمودارها و داده ها است. این کمک می کند تا پیش بینی ها به طور عمده برای بازارها انجام شود اما می تواند برای آب و هوا یا هرگونه داده قابل اندازه گیری نیز استفاده شود. این برنامه انعطاف پذیر است و قابلیت های آن به راحتی قابل گسترش است. می توانید اشکال هندسی را در نمودارهای خود بکشید یا از داده های خود شاخص های قابل برنامه ریزی را ترسیم کنید. همچنین می توان داده ها را فیلتر یا ادغام کرد. گرفتم.

بازارهای حق بیمه

Markets Premium یک سیستم تجزیه و تحلیل فنی مالی خودکار است.

Markets Premium یک سیستم تجزیه و تحلیل فنی مالی خودکار است. با بازارهای ممتاز می توانید شاخص های خود را به عنوان ترکیبی از بیش از صد عملکرد تجزیه و تحلیل فنی متداول ویرایش و ایجاد کنید. این محیط یک محیط گرافیکی را برای نظارت بر تجزیه و تحلیل فنی مالی سهام اصلی و سهام و ارزهای سهام و سهام انجام می دهد. برنامه مستقل شامل ادغام کامل کتابخانه های TA-Lib C / C ++ است. توجه داشته باشید که برنامه ارائه شده در دسترس برای بارگیری ممکن است خوب باشد.

آماده هستید که ابر عمومی خود را از بین ببرید؟

هویت و پیچیدگی دسترسی به داده ها در ابر عمومی شما منفجر می شوند. ده ها هزار قطعه محاسبات ، هزاران نقش و مجموعه ای از وابستگی های متقابل و وراثت. ابزارهای امنیتی نسل اول این مسئله را از دست می دهند که توسط بسیاری از نقض ها مشهود است. Sonrai با پیدا کردن این سوراخ ها ، کمک به شما در رفع آنها و جلوگیری از بروز این مشکلات در وهله اول ، ابر خود را در معرض خطر قرار می دهد. مکالمه ای را برای گفتگو با ما در مورد چگونگی کمک به شرکت شما برنامه ریزی کنید. برای شروع یک نسخه ی نمایشی درخواست کنید.

موتور تجارت الگوریتمی لاغر توسط QuantConnect

وادBacktest در تقریباً در هر سری زمانی و داده های سیگنال اختصاصی خود را به استراتژی خود وارد کنید. همه چیز قابل تنظیم و قابل انعطاف است. بنیاد بسیار مدولار Lean به راحتی می تواند برای تمرکز صندوق شما گسترش یابد. برای شبیه سازی نقطه پایانی نقدینگی از ترکیب مدل های حاشیه ، پر و لغزش استفاده کنید. 100+ شاخص فنی محبوب ساخته شده ، آزمایش شده و آماده استفاده. قابل استفاده برای هر منبع داده.

نمودار رایگان نمودار

برنامه نمودار تجزیه و تحلیل فنی بازار سهام.

این پروژه رها شده است. لطفاً پروژه GEANY نمودار را دنبال کنید: https://sourceforge. net/projects/chart-geany/ نمودار رایگان Geany یک راه حل نرم افزاری متقاطع برای تجزیه و تحلیل فنی بازار و نمودار است. ویژگی های کلیدی: سازگار با سهام ، صندوق های متقابل ، آینده ، شاخص ها. شاخص های عمده تجزیه و تحلیل فنی. رابط کاربری گرافیکی مبتنی بر برگه. دانلود آسان نقل قول ها از Yahoo Finance یا Google Finance. برای نمودارها یک عکس روی صفحه نمایش کلیک کنید. مدیر داده های صفحه گسترده. پرونده تک

qchartist2

نرم افزار تجزیه و تحلیل فنی

QChartist یک نرم افزار تجزیه و تحلیل فنی منبع باز است. هدف آن ارائه مجموعه کاملی از ابزارها برای انجام تجزیه و تحلیل فنی در نمودارها و داده ها است. این کمک می کند تا پیش بینی ها به طور عمده برای بازارها انجام شود اما می تواند برای آب و هوا یا هرگونه داده قابل اندازه گیری نیز استفاده شود. این برنامه انعطاف پذیر است و قابلیت های آن به راحتی قابل گسترش است. می توانید اشکال هندسی را در نمودارهای خود بکشید یا از داده های خود شاخص های قابل برنامه ریزی را ترسیم کنید. همچنین می توان داده ها را فیلتر یا ادغام کرد. کمی الهام گرفتم.




:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: