گزینه های باینری در مقابل تجارت فارکس: درک تفاوت
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

بیشتر معامله گران جدید تفاوت بین معاملات گزینه های باینری و معاملات فارکس را نمی دانند. در حقیقت ، بیشتر افراد تازه کار فکر می کنند که آنها یک چیز هستند. بهرحال آن مورد مد نظر نیست. اگرچه هر دو گزینه باینری و معاملات فارکس دارای برخی شباهت های کلیدی از جمله امکان دسترسی به هر دو سیستم عامل تجارت به صورت آنلاین و توانایی تجارت 24 ساعت ، 5 روز در هفته هستند ، این دو شکل تجارت تفاوت عمده ای دارند که آنها را از هم جدا می کند.

در این مقاله ، ما قصد داریم در مورد تفاوت های عمده بین معاملات باینری و تجارت فارکس عمیق تر شویم تا به شما در تصمیم گیری عاقلانه هنگام انتخاب کدام بستر برای تجارت کمک کند.

خطر نوسانات

یک تفاوت عمده بین معاملات گزینه های باینری و معاملات فارکس بر میزان ریسک درگیر نهفته است. در معاملات گزینه های باینری ، شما برنده می شوید یا از دست می دهید. این بدان معنی است که اگر پیش بینی شما مناسب باشد ، می خواهید پول خود را به علاوه سود خود پس بگیرید. به عنوان مثال ، اگر 10 دلار با پرداخت 80 ٪ بازپرداخت کنید ، اگر برنده شوید ، 18 دلار درآمد کسب می کنید.

از طرف تلنگر اگر تجارت خود را از دست دهید ، پس نمی خواهید چیزی را بدست آورید که حتی سرمایه گذاری اولیه خود را نیز از دست می دهید. از طرف دیگر فارکس کمی متفاوت است. ریسک درگیر متغیر تر است. از دست دادن توقف می تواند برای کنترل سطح ریسک درگیر استفاده شود. همچنین می توان از یک هدف سود برای تقویت حاشیه سود معامله گر استفاده کرد. این می تواند برای یا در برابر معامله گر کار کند. این همه بستگی به حرکتی دارد که معامله گر انجام می دهد.

توانایی کنترل ریسک

در معاملات گزینه های باینری ، همیشه با مبلغی که می خواهید پس از انقضاء تجارت به دست آورید یا از دست می دهید ، آشنا شوید. به عنوان مثال ، اگر با پرداخت 80 ٪ 10 دلار تجارت کنید ، از ابتدا می دانید که اگر تجارت خود را برنده شوید ، می خواهید در مجموع 18 دلار درآمد کسب کنید. در حقیقت ، برخی از معامله گران گزینه های باینری به معامله گران خود اجازه می دهند تا با تاشو معاملات خود قبل از انقضا ، ضرر خود را کاهش دهند.

با این حال ، این مورد در مورد تجارت فارکس نیست. بر خلاف گزینه باینری که در آن می توانید به راحتی مبلغی را که می خواهید هنگام انجام معاملات خود بدست آورید بدانید ، دانستن این مبلغی که می خواهید در معاملات فارکس کسب کنید بسیار دشوار است. حتی اگر دستور از دست دادن توقف را تعیین کرده باشید ، نمی توانید 100 ٪ مطمئن باشید که فقط مبلغ دقیقی را که خطر کرده اید از دست خواهید داد.

عوامل زیادی وجود دارد که پیش بینی مبلغی را که در تجارت فارکس از دست خواهید داد بسیار سخت می کند. برخی از این عوامل شامل عدم نقدینگی برای اجرای سفارش توقف با قیمت و لغزش مورد نظر است. بستر معاملاتی کارگزاران نیز می تواند پایین بیاید و در نتیجه مانع از اجرای سفارش توقف شود.

تفاوت در حرکت قیمت

Trade movements

در معاملات گزینه های باینری ، میزان سود مورد نظر برای بدست آوردن تجارت خود بدون توجه به نحوه عملکرد بازار ، تغییر نخواهد کرد. این بدان معناست که اگر شما با پرداخت 60 ٪ 10 دلار تجارت کرده باشید ، بدون توجه به نحوه عملکرد دارایی که در آن سرمایه گذاری کرده اید ، در مجموع 16 دلار دریافت خواهید کرد. به عبارت دیگر ، گزینه های باینری اطمینان قیمت دارند.

از طرف دیگر ، تجارت فارکس به شدت تحت تأثیر نوسانات بازار قرار می گیرد. این بدان معنی است که اگر بازار به نفع شما نباشد ، حاشیه سود شما نیز کاهش می یابد. به همین ترتیب ، معامله گر فارکس نه تنها باید نگران این باشد که بازار به چه مسیری حرکت کند بلکه باید نگران باشد که بازار در مقابل آنها باشد یا در مقابل آنها باشد. با گزینه های باینری ، بزرگی حرکت قیمت مهم نیست.

این بدان معناست که اگر گزینه تماس USD/EUR را خریداری کنید به امید اینکه قیمتی که در 10 دقیقه آینده بالا می رود ، مهم نیست که قیمت آن 3 یا 100 افزایش یابد ، شما باز هم پرداختی را که توافق کرده اید دریافت خواهید کردبر. تجارت گزینه های باینری شما را در معرض خطر شناخته شده قرار می دهد.

تفاوت در بازه زمانی معاملاتی

با گزینه های باینری ، گزینه ای جز تجارت در بازه زمانی که به شما ارائه شده است ، ندارید. از طرف دیگر ، تجارت فارکس به شما امکان می دهد در هر زمان و تا زمانی که می خواهید تجارت کنید. این بدان معنی است که شما می توانید معاملات را انتخاب کنید که 10 دقیقه طول بکشد یا مواردی که ماهها ادامه دارد. تجارت فارکس این آزادی را به شما می دهد تا بتوانید معاملات خود را همانطور که می خواهید بسته یا باز کنید.

تفاوت در هزینه های معامله

در گزینه های باینری ، هیچ هزینه پنهان یا اضافی وجود ندارد. تمام هزینه هایی که شما متحمل خواهید شد قبل از اینکه معاملات خود را انجام دهید ، در آن فاکتور می شوند. از طرف دیگر ، تجارت فارکس هزینه های زیادی دارد که به صورت کمیسیون ، گسترش می یابد و در بعضی موارد هر دو.

تفاوت در انتخاب تجارت

forex trading

گزینه های باینری به بازرگانان این امکان را می دهد تا در بسیاری از دارایی ها از جمله سهام ، کالاها ، شاخص های سهام در میان بسیاری دیگر سرمایه گذاری کنند. با این حال ، این مورد در مورد تجارت فارکس نیست. همانطور که نام آن پیداست ، معاملات فارکس شما را فقط به معاملات ارز محدود می کند.

حاشیه خطا

معاملات گزینه های باینری شامل حاشیه خطای بسیار کمی است. این امر به این دلیل است که فقط شامل دو عمل از جمله بسته و باز است. هیچ سفارش لازم برای پیگیری آن وجود ندارد. در نتیجه ، ایجاد خطا تقریبا غیرممکن است.

از طرف دیگر ، معاملات فارکس شامل خطا است. یک معامله گر به راحتی می تواند تنظیمات لازم را در سفارش انجام دهد یا حتی ضرر ایجاد کند که بسیار بزرگتر از آنچه او می خواست.

در پایان ، شکی نیست که هم فیوژن باینری و هم تجارت فارکس از پتانسیل عظیمی برخوردار هستند. گزینه های باینری برای معامله گران که به دنبال یک شکل ساده و ساده از معاملات هستند ، بسیار توصیه می شود. هنگامی که معاملات گزینه های باینری را انتخاب می کنید ، ریسک درگیر را می دانید ، تجارت چه مدت دوام خواهد داشت و در صورت برنده شدن در تجارت ، چقدر می توانید دریافت کنید.

از طرف دیگر ، معاملات فارکس کمی پیچیده است زیرا موارد بسیاری وجود دارد که شما باید در نظر بگیرید از جمله زمان ورود و خارج شدن و استراتژی هایی برای استفاده برای مدیریت معاملات خود. ما به معامله گران توصیه می کنیم حساب های نسخه ی نمایشی از گزینه های باینری و تجارت فارکس را امتحان کنند و سپس تعیین کنند که کدام یک بیشتر از همه آنها مناسب است.




:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: