Ripple در مقابل بیت کوین: راهنما
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

بیشتر مردم این کره زمین از بیت کوین می دانند ، اما از نظر آنها ، بیت کوین به نظر می رسد رمزنگاری جهانی است. از این گذشته ، این محبوب ترین مورد در آنجا است ، و فقط منطقی است که این اولین cryptocurrency باشد که هر کسی از آن می شنود. با این حال ، گزینه های مختلفی نیز وجود دارد ، مانند XRP Ripple. اما اگر تازه وارد Crypto هستید ، انتخاب بین Ripple در مقابل بیت کوین می تواند گیج کننده باشد. بنابراین ، تفاوت های این دو چیست؟

فهرست مطالب

بیت کوین در مقابل ریپل: نمای کلی

بیت کوین به عنوان رهبر سرمایه در بازار و همچنین رهبر در نظر گرفته می شود. از آنجا که در سراسر جهان به عنوان یکی از بهترین رمزنگارها شناخته می شود ، افراد زیادی از آن استفاده می کنند.

بسیاری می خواهند نمونه کارها خود را متنوع کنند ، و برای این امکان وجود دارد ، باید سکه های مختلفی را امتحان کنند. گزینه های دیگر وجود دارد که Ripple یکی از آنهاست. این می تواند یک جایگزین عالی برای هر کسی باشد که به دنبال آزمایش سکه های مجازی است. در ژوئیه سال 2021 ، رمزنگاری XRP Ripple در مکان ششم بود که به سرمایه گذاری در بازار رسید.

بیت کوین و XRP ممکن است هر دو رمزنگاری باشند ، اما از نظر جنبه های خاصی متفاوت هستند.

مقایسه ریپل و بیت کوین

برای اینکه شما بین آنها انتخاب کنید ، ابتدا باید آنها را درک کنید. بنابراین ، در اینجا جزئیات بیشتری در مورد این ارزهای رمزنگاری شده و تفاوتهای آنها آورده شده است.

ریپل چیست؟

Ripple یک سیستم حواله ، مبادله ارز و تسویه حساب است. این کار به منظور این امکان وجود دارد که به مردم اجازه دهد دارایی های خود را راحت تر انتقال دهند ، خواه این کار را در سطح بین المللی انجام دهند و چه در داخل کشور.

شرکت Ripple متعلق به خصوصی است و موفق به توسعه رمزنگاری معروف به XRP شد. رمزنگاری نه تنها از قبل معدن است ، بلکه روشی که از آن استفاده می کند نیز ساده تر از روش استفاده شده توسط بیت کوین است.

در ابتدا ، این شرکت به عنوان یک شبکه اعتماد به همسالان ساخته شد. افراد در یک شبکه توانستند خطوط اعتباری را با دیگران باز کنند یا وام بگیرند. متأسفانه ، این خیلی موفق نبود ، بنابراین در پایان ، خیلی طولانی نبود.

با این حال ، در سال 2012 ، ریپل به Opencoin تبدیل شد. این شبکه اجازه می دهد انتقال پول اتفاق بیفتد. شرکت های خدمات مالی و مشاغل بزرگ نیز به عنوان همتایان معامله فعالیت می کردند.

در همان سال ، آنها XRP را راه اندازی کردند. 20 میلیارد توکن به بنیانگذاران رفتند ، در حالی که 80 میلیارد به این شرکت رفتند. XRP به منظور تبدیل شدن به مکانیسم واسطه ای مبادله بین دو شبکه یا ارز ایجاد شد. بعداً ، در سال 2013 ، سکه باز به آزمایشگاه های ریپل تبدیل شد.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که Ripple و XRP اغلب در گزارش های خبری به صورت متناوب مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال ، این دو متفاوت هستند. XRP نام ارز است ، در حالی که ریپل نام شبکه و شرکتی است که صاحب آن است.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک لجر blockchain است که امکان استفاده از ارز دیجیتال برای خدمات یا پرداخت کالا را فراهم می کند. این یک ارز دیجیتالی است و مدتها پیش جهان را به دست گرفته است. تا به امروز ، هنوز هم یکی از شناخته شده ترین و پرکاربردترین ارز است.

شبکه ای که بیت کوین از آن استفاده می کند بر اساس مفهوم blockchain است. در تمام مدت ، معدنچیان در حال بررسی معاملات هستند و سپس آنها را به blockchain بیت کوین اضافه می کنند. از آنجا که آنها وقت خود را صرف انجام این کار می کنند و به دلیل اینکه می توانند قدرت کافی را برای اعتبارسنجی دفتر محاسبه کنند ، پس از تأیید معاملات ، BTC را دریافت می کنند.

تفاوت در چیست؟

تفاوتهای مختلفی بین دو ارز رمزنگاری وجود دارد. یکی از آنها این واقعیت است که این دو مکانیسم گردش خون متفاوتی دارند. بیت کوین ها بسته به سرعت شبکه و الگوریتم معدن چقدر دشوار است. وقتی معدنچیان آنها را پیدا می کنند ، به شبکه اضافه می شوند. با این حال ، وقتی صحبت از XRP می شود ، یک قرارداد هوشمند برای کنترل انتشار آنها استفاده می شود. XRP تصمیم گرفت هر ماه حدود 1 میلیون XRP منتشر کند و در حال حاضر این گردش بیش از 50 میلیارد است. سپس ، هر بخش XRP که استفاده نشده است به یک حساب سپرده منتقل می شود.

این دو رمزنگاری همچنین معاملات متفاوت را تأیید می کنند. شبکه Ripple دارای مکانیسم با گره هایی است که بررسی می کند معامله معتبر است. این کار از طریق نظرسنجی انجام می شود. به همین دلیل ، تأییدیه ها تقریباً فوراً اتفاق می افتد ، بدون اینکه منتظر هرگونه اقتدار باشید. در نتیجه ، XRP غیر متمرکز است و قابل اطمینان تر است.

از این گذشته ، بیت کوین گران تر از XRP و کندتر است. این یک فرایند دقیق تر برای استخراج معادن است که باعث می شود همه چیز به طور کلی طولانی تر شود. به همین دلیل ، هزینه های معامله نیز بیشتر است. XRP سریعتر و ارزان تر است.

تفاوت های کلیدی

قبل از انتخاب یکی از گزینه ها ، باید هر دو Ripple و Bitcoin را به درستی درک کنید. در زیر تفاوتهای کلیدی بین آنها مشاهده خواهید کرد.

عرضه

بیت کوین 21 میلیون عرضه دارد. بیش از 18 میلیون در حال گردش هستند. در همین حال ، ریپل دارای 100 میلیارد XRP است. هنگامی که Cryptocurrency آغاز شد ، استخراج شد. از این طریق ، 45 میلیارد در حال گردش است.

کنترل صدور سکه

XRP کاملاً توسط Ripple کنترل می شود. گاهی اوقات ، برخی از مبلغ به بازار ارسال می شود. نه تنها در حال حاضر 45 میلیارد XRP در حال گردش است ، بلکه ریپل در حال حاضر 55 ٪ از نشانه ها را نیز در اختیار دارد.

از طرف دیگر بیت کوین تنها با انجام یک مشکل ریاضی محاسباتی استخراج می شود. هیچ سازمانی کنترل عرضه وجود ندارد. با این وجود ، این عرضه با 21 میلیون مورد پوشش است.

سرعت معامله

وقتی صحبت از سرعت معامله می شود ، ارزش این واقعیت را دارد که XRP سریعترین است. معاملات ریپل سریع است و به همین دلیل هزینه نیز کم است. حواله های سریع ، تسویه حساب و مبادلات ارز وجود دارد. فقط چند ثانیه طول می کشد تا معاملات XRP تأیید شود.

در مقابل ، بیت کوین بیشتر یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است. تمرکز آن بر سانسور و مقاومت در برابر تمرکز به جای سرعت است ، بنابراین در مقایسه با کندتر است.

فن آوری

Ripple به یک دفترچه اجماع و همچنین شبکه ای از اعتبار سنج ها یا سرورهای معتبر متکی است. Ripple کسی است که اعتبار سنج ها را انتخاب می کند ، و آنها مواردی هستند که اجازه می دهند روند اعتبارسنجی معامله رخ دهد. از طرف دیگر بیت کوین از فناوری blockchain استفاده می کند. این یک دفترچه عمومی مشترک است که در آن کلیه معاملات تأیید شده گنجانده شده است. این همچنین شامل مفهوم معدن است که امکان اعتبارسنجی معاملات را فراهم می کند.

بیت کوین یک ارز است که دارای مقام مرکزی یا شخص ثالث است که کنترل تقاضا و عرضه آن را کنترل می کند. به همین ترتیب ، می تواند چندین هدف را ارائه دهد. مردم می توانند از آن برای پرداخت هزینه های مختلف ، اعم از رزرو هتل ها یا خرید کالاهای خاص استفاده کنند.

ریپل بر پرداخت های بین المللی ، حواله ها و مبادله ارز تمرکز دارد. Ripple به افراد اجازه می دهد تا پول را به خارج از کشور منتقل کنند و سریعتر از طریق ارز مبادله کنند و ارزان تر نیز هست. این همان چیزی است که به آن متکی است.

بیشتر بخوانید

نتیجه

Ripple و Bitcoin بسته به آنچه شما از نظر Cryptocurrency به دنبال آن هستید ، هر دو گزینه شگفت انگیز هستند. بیت کوین محبوب تر است اما از عرضه محدود تری برخوردار است ، در حالی که XRP در عرضه بالاتری قرار می گیرد و همچنین سریعتر و ارزان تر است.

در پایان ، هر دو می توانند برای اهداف مختلف عالی باشند ، بنابراین شما باید بر اساس آن انتخاب خود را انجام دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تفاوت ها را در نظر بگیرید و در مورد ارز راحت تر تصمیم بگیرید.

به وام نیاز دارید؟یکی را در 3 مرحله ساده دریافت کنید

اگر قصد درخواست وام شخصی را دارید ، فقط این 3 مرحله ساده را دنبال کنید.

درخواست دادن

برای مبلغ وام مورد نیاز خود به صورت آنلاین اقدام کنید. مستندات مورد نیاز را ارسال کنید و بهترین برنامه ممکن خود را ارائه دهید. برنامه های قوی تر پیشنهادات وام بهتری دریافت می کنند.

تایید کنید

اگر درخواست شما با معیارهای واجد شرایط بودن مطابقت داشته باشد ، وام دهنده با توجه به درخواست شما با شما تماس می گیرد. در صورت لزوم اطلاعات اضافی ارائه دهید. به زودی پیشنهاد وام خود را خواهید داشت. برخی از وام دهندگان با پیشنهاد وام شما سفته را ارسال می کنند. اگر می خواهید پیشنهاد وام را بپذیرید ، آن یادداشت را امضا کرده و برگردانید.

بازپرداخت

وام سپس طی تعداد معقول روز به حساب بانکی ایالات متحده شما پرداخت می شود (برخی از وام دهندگان به سرعت 2-3 روز کاری خواهند بود). اکنون باید روش بازپرداخت خود را تنظیم کنید. شما می توانید یک روش Autopay را بصورت آنلاین انتخاب کنید تا به شما در پرداخت هر ماه به موقع کمک کند.

CTA

در مورد استیل

استیل به دانشجویان بین المللی و متخصصان شاغل در ایالات متحده (F-1 ، OPT ، H-1B ، O-1 ، L-1 ، TN ویزا) با نرخ پایین تر از هر وام دهنده دیگر فراهم می کند. استیل متعهد است به مهاجران کمک کند تا آینده مالی بهتری ایجاد کنند.

ما برای تعیین نرخ بهره شما یک رویکرد جامع و جامع را در پیش گرفته ایم و اطمینان حاصل می کنید که کمترین نرخ ممکن را بدست آورید.

بیاموزید که دیگران در مورد ما در Google ، Yelp و Facebook چه می گویند یا از طریق https://www. stilt. com به ما مراجعه کنید. اگر سوالی دارید ، از طریق ایمیل برای ما ایمیل بفرستید

فرانک گوگول

من یک مؤمن محکم هستم که اطلاعات کلید آزادی مالی است. در وبلاگ استیل ، من در مورد موضوعات پیچیده - مانند امور مالی ، مهاجرت و فناوری - می نویسم تا به مهاجران کمک کند تا بیشترین زندگی خود را در ایالات متحده داشته باشند. محتوای و مارک ما در Forbes ، TechCrunch ، VentureBeat و موارد دیگر به نمایش گذاشته شده است.




:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: