چهار مزیت یک نمونه کار کارآمد
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

اخیراً داو جونز 26000 واحد را تحت الشعاع قرار داده است. در پاسخ به این خبر، بسیاری از مردم پرسیدند: «تا کی روند صعودی بازار ادامه خواهد داشت؟»برخی پیش‌بینی می‌کنند که داو قبل از کاهش سرعت بازار به 30, 000 صعود کند، در حالی که برخی دیگر هشدار می‌دهند که این یک بازار بیش از حد ارزش‌گذاری شده است و نمی‌توان به آن اعتماد کرد.

یک سرمایه گذار معمولی در این فکر مانده است که چه کسی را باور کند: "آیا باید کاری را که با سرمایه گذاری انجام می دهم تغییر دهم؟"

اگرچه هر مدل سرمایه‌گذاری دارای حوزه‌ای است که می‌تواند بالاتر از مدل دیگر برتری داشته باشد، نباید از مزایای یک سبد کارآمد و سازگار غافل شوید.

هفته گذشته، من با زوجی ملاقات کردم که این سؤالات را داشتند، زیرا آنها آماده بازنشستگی در کمتر از یک سال هستند. آنها متوجه می شوند که به رشد در سبد خود نیاز دارند تا بتوانند در طول زمان با تورم همگام شوند، اما از از دست دادن پس انداز بازنشستگی می ترسند.

آنها به من گفتند که سرمایه‌گذاری‌هایشان محافظه‌کارانه است، اما بیش از 35 درصد در اصلاح بازار 2008 ضرر کردند. آنها می‌گویند: «همیشه به ما گفته می‌شد که مدل تخصیص دارایی‌مان ما را در برابر کاهش شدید محافظت می‌کند، زیرا ما متنوع هستیم.

شاید این چیزها به شما گفته شده و نتیجه مشابهی را تجربه کرده باشید. دانش آموزی در یکی از کلاس های بازنشستگی من در سال 2009 صحبت کرد و گفت: "تمام تخصیص دارایی برای من این بود که درد را در بسیاری از مکان ها پخش کرد."

اگرچه تخصیص دارایی باید یک نقطه کانونی در پورتفولیوی شما باشد، اما کارایی را تضمین نمی کند. بنابراین، یک سبد کارآمد دقیقاً چیست و چرا برای موفقیت مالی شما مهم است؟

برای اینکه پورتفولیوی شما کارآمد باشد، میانگین نرخ بازده باید بیشتر از انحراف استاندارد باشد. اگر میانگین نرخ بازده 10 ساله شما 7 درصد باشد، انحراف معیار (ریسک) شما باید کمتر از 7 درصد باشد. در اکثر تحلیل‌های پرتفویی که انجام می‌دهیم، انحراف استاندارد بسیار بیشتر از میانگین بازده است، که می‌تواند باعث نوسانات بزرگ در بازده، چه مثبت و چه منفی شود. ما به این نمونه کارها "تلو تلو خوردن" می گوییم.

داشتن "تزلزل" کمتر در مجموعه شما می تواند مزایای زیادی داشته باشد:

  1. می توانید بازدهی ثابت تری داشته باشید.

بازار سهام می تواند مانند یک ترن هوایی بالا و پایین شود. احساسات شما اغلب همراه با آن بازگشت ها بالا و پایین می شوند. مطمئناً داشتن یک حساب «بازی» که به شما امکان می‌دهد به دنبال هیجان‌های کوتاه‌مدت باشید، خوب است، اما سرمایه‌گذاری‌هایی که برای تمام عمر روی آنها حساب می‌کنید باید سازگارتر باشند.

  1. میانگین بازدهی شما دقیق تر خواهد بود.

اگر کاهش بزرگی را تجربه کنید ، بازده متوسط شما هرگز بازده واقعی شما نخواهد بود. اگر 100000 دلار سرمایه گذاری کنید و در سال اول بازده 50 ٪ را تجربه کنید ، اکنون 150،000 دلار دارید. اگر در سال دوم 50 ٪ ضرر داشته باشید ، 75000 دلار باقی مانده است. بازده متوسط دو ساله شما 0 ٪ است ، اما بازده واقع ی-25 ٪ است. بازده متوسط می تواند بسیار فریبنده باشد.

  1. این می تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود صادق باشید.

من به تازگی با خانواده ای ملاقات کردم که با اکراه به من گفت که آنها بیش از 500،000 دلار از دسامبر سال 2008 در یک حساب بازار پول نشسته اند. من"ما اکنون می دانیم که باید خیلی زودتر به دنبال کمک بودیم ، اما ما فقط از بازار سهام می ترسیدیم."

بسیاری از شما در حال خواندن این مطلب می توانید با این زوج شناسایی کنید. دیگران ممکن است فقط این دوره را بمانند و منتظر بهبودی باشند. اگرچه در نهایت نمونه کارها شما بهبود یافت ، اما کارآمد نبود. ترس و حرص و آز دو احساسی است که می تواند اهداف بلند مدت ما را مانع کند-یک نمونه کارها کارآمد می تواند به محافظت از هر دو کمک کند.

  1. این می تواند قرار گرفتن در معرض نوسانات را کاهش دهد.

من و همسرم ، کریستین ، و من برای یک جلسه صنعت به لاس وگاس رفتیم. ما با یک زن و شوهر که در پشت سر ما نشسته بودند صحبت کردیم که از هیوستون در حال مسافرت بودند ، جایی که پرواز اتصال خود را انجام دادیم. کریستین پرسید که آیا آنها برای تجارت یا لذت سفر می کنند ، و شوهر خندید و گفت: "من قصد دارم کمک مالی سالانه خود را به وگاس انجام دهم."

او این واقعیت را پذیرفت که با قمار ، او بیش از حد احتمالاً پول را از دست می دهد. بسیاری از سرمایه گذاران در بورس سهام به سادگی می پذیرند که در نهایت نمونه کارها آنها به دلیل رکود بازار متحمل ضرر قابل توجهی خواهد شد. اگرچه همیشه در ارزش سرمایه گذاری های سهام ما نوسان خواهد بود ، اما نباید از ضررهای 25 ٪ یا بیشتر راضی باشیم.

چندین فلسفه سرمایه گذاری وجود دارد که مشاوران برای هدایت سرمایه گذاران از آن استفاده می کنند. اطلاعات بیشتر در مورد این مقاله در مقاله بعدی من ، اما من خلاصه داستان کوتاه را در اینجا ارائه خواهم داد.

"خرید و نگهدارنده" دقیقاً همانطور که به نظر می رسد: شما سرمایه گذاری های خود را خریداری می کنید و به آنها اجازه می دهید تا در بازارها سوار شوند. Rebalancing شبیه به خرید و نگه داشتن است ، اما شما به طور دوره ای با درصد اصلی خود در هر تخصیص تعادل می کنید.

سرمایه گذاری حرکت به 15 کلاس دارایی جهانی نگاه می کند و ماهانه به 9 کلاس دارایی بهترین عملکرد در طی شش ماه گذشته می پردازد. قراردادهایی در دسترس است که به شما امکان می دهد با یک طبقه صفر در این استراتژی شرکت کنید.

مدیریت ثروت تاکتیکی از شاخص احتمال رکود برای اندازه گیری تأثیر بالقوه 26 بخش داده های اقتصادی که می توانند بر بازارها تأثیر بگذارند ، استفاده می کند. هر 30 روز یکبار از این داده ها برای تعیین وزن مناسب هر تخصیص در نمونه کارها استفاده می شود. رویکرد تاکتیکی و همچنین سرمایه گذاری حرکت می تواند به ایجاد سازگاری بیشتر به سبد کلی شما کمک کند.

اگرچه هر مدل سرمایه‌گذاری دارای حوزه‌ای است که می‌تواند بالاتر از مدل دیگر برتری داشته باشد، نباید از مزایای یک سبد کارآمد و سازگار غافل شوید.

این محتوا توسط Impact Partnersvoice برای شما آورده شده است. خدمات مشاوره سرمایه گذاری ارائه شده از طریق شبکه مشاوره Claraphi ، LLC. ، یک مشاور سرمایه گذاری ثبت شده SEC. بیمه و سالیانه ارائه شده از طریق شرکای ثروت میراث. مجوز بیمه OH #1041959. DT409418-0119 < SPAN> مدیریت ثروت تاکتیکی از شاخص احتمال رکود برای اندازه گیری تأثیر بالقوه 26 بخش داده های اقتصادی استفاده می کند که می توانند بر بازارها تأثیر بگذارند. هر 30 روز یکبار از این داده ها برای تعیین وزن مناسب هر تخصیص در نمونه کارها استفاده می شود. رویکرد تاکتیکی و همچنین سرمایه گذاری حرکت می تواند به ایجاد سازگاری بیشتر به سبد کلی شما کمک کند.




:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: