بررسی FTX 2023
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

سلب مسئولیت وابسته: این سایت توسط بازدید کنندگان آن پشتیبانی می شود. ما ممکن است یک کمیسیون برای خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای موجود در سایت خود کسب کنیم ، این به شما کمک می کند تا همه چیز را به راحتی انجام دهیم.

Sinead Burgess

نکته مهم: FTX در زمان نوشتن در یک بحران بزرگ قرار دارد ، بنابراین توصیه می کنیم از مبادله اجتناب کنید.

FTX که در سال 2019 راه اندازی شد ، یکی از برجسته ترین مبادلات مشتقات رمزنگاری در بازار است. ارزشهای اصلی بنیاد FTX چیست و کدام ویژگی ها و خدمات به موفقیت در Cryptocurrency و مشتقات FTX کمک کرده است؟علاوه بر این ، تازه کار Crypto و معامله گران حرفه ای از نظر گزینه های معاملاتی انتظار دارند؟در پیاده روی ما از مبادله FTX به ما بپیوندید.

درباره مبادله FTX

FTX یک تبادل رمزنگاری متمرکز است که بر مشتقات و محصولات اهرمی متمرکز است. تیم FTX یک ستاره تمام ستاره است و معامله گران باتجربه ای از Google ، Jane Street ، Facebook ، Optiver و Susquehanna. هر دو شرکت بازرگانی حرفه ای و مبتدیان در تجارت رمزنگاری می توانند به FTX اعتماد کنند زیرا این سیستم عامل قابل اعتماد ، ساخته شده حرفه ای ، غنی از گزینه های معاملاتی و کاربر پسند با همه است.

سام بانكمن سرخ شده ، یا به سادگی SBF ، یك تاجر آمریکایی است كه FXT Exchange و شركت تجارت Crypto Research Alameda را تأسیس كرد. به گفته فوربس ، این پروژه ها او را به یکی از ثروتمندترین کارآفرینان دنیای رمزنگاری تبدیل کرده اند.

FTX exchange homepage

Bankman-Fried یک مؤمن محکم در نوعدوستی مؤثر است. این جنبش فلسفی و اجتماعی باعث استفاده از حقایق و عقل می شود تا درک کند که چگونه ممکن است به دیگران کمک کند تا حد ممکن و سپس بر اساس آن فرض عمل کند. SBF فعالیت های نجیب خود را در سرمایه گذاری های رمزنگاری خود به دنبال اصل اخلاق مدیرعامل FTX در مورد "کسب درآمد" ادغام کرده است.

ویژگی های تجارت

این CEX از چندین ارز برجسته رمزنگاری ، ارزهای فیات و همچنین روشهای ایمن پرداخت پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، FTX مجموعه گسترده ای از محصولات تجاری را ارائه می دهد ، از جمله:

  • معاملات توکن اهرمی (موقعیت های طولانی و کوتاه در دسترس) ،
  • تجارت گزینه های بیت کوین ،
  • تجارت لکه ای ،
  • تجارت مشتقات رمزنگاری ،
  • سهام نشانه دار ،
  • محصولات نوسانات (قراردادهای حرکت و نشانه های BVOL) ،
  • تجارت OTC ،
  • 101x اهرم در معاملات کتاب سفارش ،
  • معاملات آتی دائمی ،
  • nfts ،
  • هزینه های پایین تجارت ،
  • منطقه کم ،
  • قراردادهای آتی برای بیش از 80 ارز دیجیتال ،
  • بازار تجارت پیشرفته ،
  • ابزار مانیتور حجم ،
  • ابزار آمار FTX و غیره

مهمتر از آن ، FTX یک برنامه VIP را برای معامله گران ماهر ، یک برنامه ارائه دهنده نقدینگی در پشت صحنه برای ارائه دهندگان نقدینگی و یک طرح ارجاع ارائه می دهد.

ویژگی معاملات منطقه Quant

FTX دارای ویژگی Quantum Zone (QZ) برای ساخت و به اشتراک گذاری استراتژی های معاملاتی است. معامله گران می توانند قوانین منطقه کوانتومی خود را ایجاد کنند تا سفارشات را با استفاده از حساب FTX خود قرار دهند. برای تصویرگری ، یک معامله گر می تواند این الگوریتم معاملاتی را برای قرار دادن موقعیت های BTC کوتاه 2 برابر ، هنگامی که ارزش BTC بیش از 9000 دلار صعود می کند ، برنامه ریزی کند.

FTX exchange features

هر قانون منطقه کوانتومی به دو مؤلفه تقسیم می شود. یکی ماشه و دیگری عمل است. هنگامی که یک قانون ایجاد می کنید ، شرایطی را تعریف می کنید که باعث ایجاد یک عمل خاص می شود. شما می توانید با استفاده از الگوریتم های دلخواه که از داده های بازار FTX یا حساب معاملاتی خود استفاده می کنند ، یک قانون ایجاد کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که برخی از معاملات برای اجرای بیش از 15 ثانیه نیاز دارند و ممکن است به دلیل تأخیر ، ضررهای مالی را متحمل شوید. در چنین مواردی ، FTX مسئولیت آن را به عهده نمی گیرد ، بنابراین اخطار داده می شود.

پورتال FTX OTC

یک دروازه جداگانه OTC ، واقع در OTC. FTX. com ، به شما امکان می دهد تا با هزینه های صفر ، نقل قول های سریع و 24 ساعته OTC را برای محبوب ترین سکه ها بدست آورید. شما باید یک حساب FTX تأیید شده ایجاد کنید و سپس پروتکل AML/KYC را قبل از شروع استفاده از سرویس معاملاتی OTC منتقل کنید.

FTX OTC feature

پورتال FTX OTC همچنین یک کیف پول اختصاصی را ارائه می دهد که از طریق آن می توانید با خیال راحت واریز ، برداشت یا انتقال وجوه را از FTX OTC به آینده FTX با یک کلیک واریز کنید.

بازارهای نقطه FTX

شما می توانید برای بیش از 100 جفت معاملات (از جمله BTC/USDT ، XRP/USDT ، ETH/USDT و FTT/USDT) به بازارهای بیشماری دسترسی پیدا کنید ، بنابراین قرار گرفتن در معرض برخی از مایع ترین ارزهای موجود در بازار افزایش می یابد.

نشانه های اهرمی FTX

FTX از نشانه های سازگار با ERC20 پشتیبانی می کند که سرمایه گذاران رمزنگاری را قادر می سازد تا موقعیت خود را سه برابر در برابر ارز زیرین کنند. سکه های اهرمی در FTX نیازی به حاشیه ندارند.

نشانه FTT

شما می توانید از Token بومی FTX ، با عنوان FTT ، برای تجارت و کسب برخی از مزایا برای مشارکت خود در اکوسیستم FTX استفاده کنید.

FTX FTT native token

توکن بومی FTX دارای کلاه بازار 9،535،673،145 دلار است. در کل 350،000،000 نشانه FTT وجود دارد ، و تا سال 2022 15. 890،135 FTT سوزانده شده است. پس از سوزاندن همه نشانه های خریداری شده ، این سری تجدید نمی شود.

برنامه ftt staking

FTT می تواند به عنوان وثیقه برای تجارت در پلت فرم FTX استفاده شود. دارندگان FTT همچنین می توانند نشانه های خود را برای مزایای معاملات اضافی ، مانند پاداش های ارجاع بالاتر ، تخفیف هزینه سازنده ، برداشت رایگان و مشوق های AirDrop ، در نشانه های خود قرار دهند. دارندگان FTT Token می توانند در مورد موضوعات مربوط به حاکمیت این سکو رای دهند.

FTX exchange staking program

پشتیبانی از ارزهای رمزپایه

اگر می خواهید برای انتخاب خراب شوید ، این مبادله با انتخاب بیش از 300 ارز رمزنگاری ممکن است فقط برای شما باشد. این پلتفرم بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) ، سکه دوتایی (BNB) ، Litecoin (LTC) ، Dogecoin (Doge) ، FTX Token (FTT) ، Ripple (XRP) ، Shiba Inu (Shib) و متنوع و متنوعی را ارائه می دهد. سکه های دیگر ، توکن ها ، استابلوها و آلتکین ها.

FTX سپرده های فیات را در چندین ارز فیات می پذیرد ، با برنامه ای برای گسترش این لیست با اضافات جدید. برخی از ارزهای فیات که می توانید برای تأمین اعتبار حساب خود استفاده کنید یا از حساب FTX خود برداشت کنید شامل AUD ، USD ، EUR ، GBP ، HKD ، CAD و CHF است.

این بستر معاملاتی به شما امکان می دهد با کارت اعتباری ، کارت بدهی ، انتقال سیم ، انتقال بانکی یا از طریق ارائه دهندگان پرداخت شخص ثالث مانند Silvergate Sen یا Signature Signet واریز کنید.

هزینه و محدودیت معاملات FTX

با توجه به ساختار سازنده و ساختار هزینه Taker ، FTX معاملات آتی و معامله گران بازار را بین 0. 07 ٪ تا 0. 04 ٪ هزینه می کند. از طرف دیگر ، نشانه های اهرمی دارای 0. 10 ٪ هزینه ایجاد و بازپرداخت و 0. 03 ٪ هزینه نگهداری روزانه هستند. FTX تخفیف هزینه ای را برای معامله گران با حجم معاملات بزرگ یا دارایی های FTT فراهم می کند.

برای کاربران جدید ، FTX هنگام ثبت نام 5 ٪ تخفیف هزینه معاملات را به صورت رایگان ارائه می دهد. فقط از یک کد ارجاع FTX مانند ما در اینجا استفاده کنید و فوراً ادعا کنید.

FTX exchange platform fees

هزینه برداشت

سپرده های فیات و برداشت های رمزنگاری در FTX رایگان هستند. معامله گران باید مبلغ متوسطی را برای سپرده ها و برداشت های ساخته شده در ETH ، ERC-20 یا مقادیر کمی از BTC پرداخت کنند ، مگر اینکه برخی از نشانه های FTT را جمع کنند. همچنین ، اگر کمتر از 10،000 دلار به ارز فیات برداشت کنید ، هزینه برداشت 75 دلار به شما پرداخت می شود.

آیا FTX برای استفاده بی خطر است؟

FTX Trading Ltd یک شرکت Antigua و Barbuda مستقر در هنگ کنگ است که دارای دفاتر در باهاما است. این پروتکل ها و ویژگی های محافظت کننده زیادی را برای حفظ داده های حساس و امور مالی در برابر تلاش های کلاهبرداری و حملات هکرها به کار می برد. از جمله راه حل های امنیتی که از پلت فرم FTX پشتیبانی می کنند ، می یابیم:

  • پروتکل احراز هویت دو عاملی (2FA) ،
  • Whitelisting آدرس های IP ،
  • Whitelisting آدرس های کیف پول ،
  • یک صندوق بیمه برای تأمین خسارات پیش بینی نشده ؛
  • ردیابی فعال و اعلان کاربر برای هرگونه فعالیت حساب غیرمعمول ،
  • گزینه برداشت وجوه قفل شده پس از تغییر رمز عبور یا غیرفعال کردن 2FA ،
  • نظارت در زمان واقعی فعالیت های blockchain از طریق ChainAnalysis ،
  • رعایت دقیق با مقررات KYC و AML و موارد دیگر.

پشتیبانی مشتری

اگر با این پلتفرم یا برخی از ابزارهای مالی آن با مشکل روبرو هستید ، می توانید با ارسال بلیط پشتیبانی با تیم پشتیبانی مشتری FTX تماس بگیرید. همچنین می توانید یک لینک پشتیبانی فقط درخواست کنید. اگر این گزینه را انتخاب کنید ، Exchange پیوندی را برای شما ارسال می کند که به شما امکان می دهد فقط برای دریافت و ارسال ارتباطات کمک به حساب خود وارد شوید.

چند کلمه قبل از رفتن

FTX به لطف طراحی و ویژگی های نوآورانه خود ، در هنگام تجارت Cryptocurrency ، بدون شک از منحنی جلوتر است. این پلتفرم یک پناهگاه امن است که در آن معامله گران در تمام سطوح مهارت ممکن است خدمات مالی مناسبی را با هزینه کم پیدا کنند.

با این حال ، تأکید بر تجارت حرفه ای است ، زیرا بخش عمده ای از ابزارهای تجاری به تخصص تجارت نیاز دارند. FTX Exchange احتیاط های صریح در مورد نوسانات بسیاری از محصولات خود را برای جلوگیری از معامله گران با تجربه کمتر رمزنگاری به قلمرو غیرقابل کنترل ارائه می دهد.




:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: