چرا و چه زمانی مبادله کنیم؟
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

- از طریق مبادله ، شما می توانید به راحتی و ایمن یک رمزنگاری را برای دیگری مبادله کنید ، به شما این امکان را می دهد تا به طور بالقوه از فرصت ها سرمایه گذاری کنید یا در صورت لزوم از نوسانات خارج شوید.

اگر در چند ماه گذشته لجر را به طور زنده بارگیری کرده اید ، شانس شما یکی از آخرین ویژگی های ما را مشاهده کرده اید - مبادله!

همانطور که ممکن است قبلاً استنباط کرده باشید ، SWAP یک ویژگی عالی است که به شما امکان می دهد به راحتی یک رمزنگاری پشتیبانی شده را برای دیگری تعویض کنید - همه در حالی که از همان امنیتی که انتظار دارید هنگام استفاده از کیف پول سخت افزاری خود با Ledger Live بهره مند شوید.

این شبیه به انجام یک تبدیل ارز است ، به جز این تبدیل بین ارزهای رمزپایه است. مانند بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) و یک دسته کامل بیشتر.

SWAP با استفاده از شرکای ما Changelly ، Paraswap و 1Inch ، به یکی از محبوب ترین برنامه های جدید ما تبدیل شده است - عمدتا به دلیل انعطاف پذیری که برای کاربران با استفاده از دستگاه دفترچه برای ذخیره دارایی های خود ارائه می دهد.

اما آیا از آن در تمام توان خود استفاده می کنید؟در زیر بیابید!

چرا باید از مبادله استفاده کنید

برای آگاهی از امنیت ، مبادله راهی آسان برای دستیابی به طیف گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده است ، بدون آنکه از این امنیت بسیار مهم خودداری کند.

برخلاف هنگام تجارت در یکی از سیستم عامل های متعدد تبادل متمرکز ، شما هرگز در هنگام استفاده از مبادله ، کنترل ارزهای رمزپایه خود را از دست نمی دهید. کاملاً غیر حضانت است! این بدان معناست که شما هرگز مجبور نیستید با بودجه خود به هیچ کس دیگری اعتماد کنید.

درست همانگونه که باید باشد.

این امر به لطف کیف پول سخت افزار Ledger شما ، که به طور ایمن کلیدهای خصوصی را که به شما امکان می دهد (و فقط شما) را صرف هزینه های خود می کنند ، امکان پذیر می کند. از طرف دیگر ، مبادلات از این کلیدها سرپرستی کامل می کنند - در صورت عدم موفقیت امنیت آنها ، وجوه خود را در معرض خطر قرار می دهند و چگونه و چه زمانی می توانید به دارایی های خود دسترسی پیدا کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت نگه داشتن کلیدهای خصوصی خود ، به رمزنگاری و آزادی مالی مراجعه کنید.

custodial vs non custodial

چیز جدیدی می خواهید؟تعویض آن

"اما ... اگر من نمی دانم چگونه تجارت کنم؟" ، ما می شنویم که شما می گویید.

عرق نکنیداگر از پیچیدگی هایی که می تواند با معاملات منظم رمزنگاری شود - مانند نمودارها ، سفارشات محدود ، متوقف کردن ضرر و زیان ، ناراحت هستید. و تمام آن جاز ، پس از آن مبادله ای پیدا خواهید کرد که نفس هوای تازه ای باشد.

این روند نمی تواند آسان تر باشد. پس از بارگیری ویژگی مبادله ، به سادگی رمزنگاری مورد نظر خود را برای تعویض و رمزنگاری مورد نظر برای دریافت در عوض انتخاب کنید ، مبلغی را برای مبادله وارد کنید و سپس به سادگی روی "Exchange" کلیک کنید. سپس می توانید به سادگی منتظر بمانید تا این روند به پایان برسد ، پس از آن سکه های جدید شما در کیف پول شما در دسترس خواهد بود.

تمام جادوگران فنی که تضمین می کند مبادله از بین می رود ، در پشت صحنه اتفاق می افتد.

ساده نگه داشتن کارها

مبادله همچنین با ارائه نرخ ارز ثابت هر بار ، همه چیز را روشن نگه می دارد. این بدان معناست که شما می توانید دقیقاً آنچه را که می خواهید بدست آورید - نیازی به عوامل پیچیده مانند گسترش یا لغزش نیست.

یا برای کسانی که می خواهند برای نرخ ارز بهتر تلاش کنند ، یک گزینه نرخ شناور وجود دارد که به طور خودکار با بهترین قیمت در لحظه تأیید سفارش به جای اصلاح آن از قبل تأیید می شود.

همچنین می توانید تمام مبادلات خود را از طریق برگه تاریخ پیگیری کنید - به شما کمک می کند تا زبانه های خود را با سهولت نگه دارید.

با استفاده از ده ها ارز رمزنگاری شده ، این فرصت ها عملاً بی پایان است. زودباش، امتحانش کن.

چه موقع از مبادله استفاده کنید

وقتی نوبت به تجارت ارزهای رمزنگاری می رسد ، زمان پول است - به معنای واقعی کلمه. با وجود بسیاری از ارزهای رمزنگاری که نوسانات قیمت وحشی را با افت کلاه تجربه می کنند ، همیشه فرصتی برای سریع وجود دارد.

SWAP به شما امکان می دهد بدون نیاز به واریز به مبادله ، از تغییرات سریع قیمت استفاده کنید - به شما در ثانیه های گرانبها می پردازید و به شما این امکان را می دهد تا فقط در چند دقیقه یک رمزنگاری را برای دیگری مبادله کنید.

این همان چیزی است که آن را بسیار قدرتمند می کند.

صاحب بازار باشید

اگر بیشتر در سمت محافظه کار هستید ، خوشحال خواهید شد که می دانید مبادله نیز برعکس کار می کند! عدم اطمینان در بازار؟مشکلی نیست - ارزهای رمزنگاری بی ثبات خود را برای استابلها مانند Tether (USDT) انجام دهید و در خانه و خشک خواهید بود!

بیایید بگوییم که شما مقداری اتر (ETH) دریافت کرده اید و فکر می کنید به طور موقت ارزش آن را کاهش می دهد ، می توانید به سرعت آن را برای یک دارایی با قیمت مناسب مانند USDT مبادله کنید تا ارزش تعادل خود را حفظ کنید حتی اگر بازار ترش شود. هنگامی که همه چیز دوباره شروع به برداشتن کرد ، شما می توانید USDT خود را به ETH یا هر چیز دیگری تبدیل کنید!

توانایی امتناع موقت از نوسانات به طور مرتب توسط معامله گران حرفه ای مورد سوء استفاده قرار می گیرد. اکنون ، SWAP آن را به سادگی کلیک بر روی چند دکمه می کند.

نگران مالیات هستید؟

یکی از بزرگترین نگرانی های دارندگان cryptocurrency این است که در صورت مبادله دارایی های خود ، از آنها مالیات می گیرند.

این یک نگرانی قابل درک است ، اما غالباً نامعتبر است. در حالی که ما نمی توانیم مالیات پرداخت کنیم ، معمولاً تبدیل یک رمزنگاری به دیگری یک رویداد مشمول مالیات محسوب نمی شود - از آنجا که آن را "دفع" دارایی های شما در نظر نمی گیرد.

این درست است ، به سادگی نگه داشتن ارزهای رمزنگاری ، خواه آنها Stablecoin هستند یا نه ، نباید بدهی های مالیاتی شما را تغییر دهند. بنابراین بدون نگرانی عوض کنید.

در بیشتر موارد ، این کارآمدتر از تبدیل به فیات است ، زیرا به شما امکان می دهد وقتی بازار بدون پرش از ضرب و شتم شروع به انتخاب می کند ، به عقب برگردید.

مبادله در مقابل تجارت: تفاوت چیست؟

swap vs trade

اکنون ، شما احتمالاً فکر می کنید ، تفاوت بین تعویض ارزهای رمزپایه و تجارت آنها چیست؟از این گذشته ، آیا آنها به یک چیز دست نمی یابند؟

خوب ... جواب "نوع" است ، نتیجه همان است که شما یک رمزنگاری را برای دیگری مبادله می کنید. اما روند درگیر متفاوت است.

هنگام تجارت ، باید با استفاده از یک بستر مبادله ، از کنترل ارزهای رمزنگاری خود خودداری کنید. این معمولاً به معنای چنگ زدن به جزئیات هویت شما و استفاده از یک بستر حضانت است که کلیدهای خصوصی شما را کنترل می کند تا بتوانید با استفاده از یک کتاب سفارش (در واقع لیستی از پیشنهادات موجود و درخواست قیمت ها) به شما تجارت کنید.

آنها همچنین عمدتاً برای معامله گران حرفه ای ساخته شده اند که باید به طور مرتب دارایی های خود را مبادله کنند - اغلب با استفاده از استراتژی های معاملاتی پیچیده و ابزارهای نمودار برای ردیابی و سفارشات خود.

از طرف دیگر ، ابزار مبادله لجر ، یک جایگزین بصری تر است که نیازی به حساب کاربری ندارد و هرگز اطلاعات خصوصی شما را در معرض دید قرار نمی دهد. درعوض ، شما فقط یک رمزنگاری را که می خواهید مبادله کنید انتخاب کنید ، و یکی از آنها را می خواهید دریافت کنید و به راحتی آنها را با بهترین نرخ ارز موجود مبادله کنید!

با این فرض؛مانند تجارت ، مبادله یک عمل ذاتاً خطرناک است. اگر بازار به نفع شماست ، شما می خواهید سود بالقوه قابل توجهی را خالص کنید ، در حالی که اگر اینگونه نباشد ، می توانید پول خود را از دست دهید. هیچ ابزاری نمی تواند به شما در جلوگیری از این خطر کمک کند. در حالی که Ledger Swap امنیت و مالکیت وجوه شما را تضمین می کند ، این کار شما است که قبل از تعویض ، انتخاب های آگاهانه ای انجام دهید.

اگر این به نظر می رسد مانند چیزی که می خواهید برای چرخش استفاده کنید ، آموزش کامل ما در مورد استفاده از مبادله را بررسی کنید - با شرکای ما Changelly ، Paraswap و Wyre.

دانش قدرت است.

سلب مسئولیت: مبادله ، وام و سایر خدمات معامله رمزنگاری توسط شرکای شخص ثالث ارائه می شود. لجر هیچ توصیه یا توصیه ای در مورد استفاده از این خدمات شخص ثالث ارائه نمی دهد.

سردبیر آکادمی لجر. نویسنده و محقق فناوری blockchain و کلیه موارد استفاده از آن. عاشق موسیقی قدیمی ، دوچرخه و یافتن پاسخ به سوالات.




:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: