مزایا و معایب سرمایه گذاری در شیبا اینو کوین
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

به نفع شما خواهد بود که در مورد مزایا و معایب سرمایه گذاری در Shiba Inu Coin اطلاعات بیشتری کسب کنید که به شما بینش گسترده ای در مورد اینکه آیا سرمایه گذاری در Shiba Inu Coin ایده خوبی است یا خیر می دهد.

Shiba Inu Coin یکی از توکن‌های نسبتا جدیدتر است که می‌تواند به عنوان یکی از بهترین پوشش‌ها در سبد سرمایه‌گذاری‌های شما باشد. در این مقاله، ما قصد داریم نگاهی عمیق به این داشته باشیم که چرا ممکن است سرمایه‌گذاری در Shiba Inu را در نظر بگیرید، مزایا و معایب آن و سایر جزئیات حیاتی که باید قبل از به خطر انداختن پولی که به سختی به دست آورده‌اید، به آن توجه کنید.

قبل از سرمایه گذاری در Shiba Inu، باید عمیقاً به پروژه کریپتو رفته و با پتانسیل آینده آن در بازار آشنا شوید. بدون دانش قبلی در مورد امکانات دارایی دیجیتال، سرمایه گذاری در Shiba Inu Coin شانس شما را برای متحمل شدن زیان های هنگفت در مدت کوتاهی افزایش می دهد.

اول از همه، Shiba Inu یکی از جدیدترین رمزارزها با نوآوری عظیم در فناوری نیست. در عوض، چیزی شبیه به آنچه که کاربران ارزهای دیجیتال به آن عادت دارند ارائه می دهد. Shiba Inu، برخلاف Cardano، Tron، EOSIO، Binance Smart Chain، Ripple یا Stellar، نوع جدیدی از سیستم پرداخت است که تراکنش‌ها را از طریق اینترنت بدون واسطه‌هایی مانند بانک‌های سنتی، تهاتر و شرکت‌های بیمه تسهیل می‌کند. علاوه بر این، شیبا اینو مدیر اجرایی (مدیرعامل) یا تیم شفافی ندارد که پروژه را هدایت کند. کاملا غیر متمرکز است.

در حالی که این پروژه جدید که به نظر می رسد فضای مالی ارزهای دیجیتال را طوفان کرده است، فرصتی عالی برای سرمایه گذاری ارائه می دهد، باید بدانید که Shiba Inu چیست، هدف اصلی ایجاد Shiba Inu و هرگونه پرچم قرمز بالقوه ای که باید مراقب آن باشید. می تواند برای موفقیت ارز دیجیتال مضر باشد. این به این دلیل است که هیچ ارز دیجیتالی سابقه قیمت کاملی ندارد.

شیبا اینو چیست؟

Shiba Inu یک پروتکل غیرمتمرکز است که می تواند برای ارسال و دریافت پول در سطح جهانی از طریق اینترنت استفاده شود. Shiba Inu بر روی شبکه اتریوم به عنوان یک توکن ERC20 ساخته شده و اجرا می شود. این پروژه توسط مرد یا گروهی از افراد با نام مستعار RYOSHI ایجاد شد و در آگوست 2020 برای عموم منتشر شد. به دلیل عدم تمرکز بالای آن، این پروژه تحت نظارت جامعه آن است.

شیبا اینو به طور موثر به عنوان سه موجودیت مجزا اما به هم پیوسته وجود دارد.

  • پروتکل شیبا اینو: این شبکه پرداخت دیجیتالی است که تراکنش های مالی را تسهیل می کند.
  • Shib: این ارز دیجیتالی است که روی پروتکل Shiba Inu کار می کند. این همچنین نماد تیک است ، Shiba Inu در مبادلات مختلف رمزنگاری در سراسر جهان معامله می کند.
  • جامعه Shiba Inu: این جامعه در پشت این پروژه است زیرا بنیانگذاران این پروژه را با کنترل در دست طرفداران خود شفاف کرده اند.

ایده اصلی Shiba INU پیوستن به اعتیاد به مواد مخدره با الهام از Meme است که تاکنون توسط Dogecoin از آن لذت برده است. طبق جزئیات کاغذ Woof ، Shib توسط Ryoshi ایجاد شده است زیرا "ما عاشق سگ های Shiba Inu هستیم ، ذهن های درخشان در پشت شیب قبلاً هرگز همکاری نکرده بودند ، و ما از صفر شروع کردیم ، با صفر."علاوه بر این ، وب سایت Shiba Inu از هنرمندانی که مجذوب سگ های Shiba Inu در سطح جهان هستند برای پرورش یک جنبش هنری شیبا دعوت می کند.

با توجه به شوق توکن غیر قارچ (NFT) که از سال 2021 آغاز شد ، چنین حرکتی جامعه Shiba Inu را بسیار نزدیک به بازار چند میلیارد دلاری NFT می کند. گذشته از این ، با استفاده از لبخند آمازون ، Shiba Inu کمپینی را برای کمک به جمع آوری کمک های مالی برای نجات سگهای واقعی شیبا اینو با همکاری انجمن شیبا اینو ایجاد کرده است. این به این پروژه مسافت پیموده شده عظیمی می دهد که می تواند در ارزیابی آن منعکس شود.

جوانب سرمایه گذاری در سکه Shiba Inu

مزایای سرمایه گذاری در سکه Shiba Inu چیست؟

پیش بینی های مختلف قیمت چندین درگاه رمزنگاری و پیش بینی رمزنگاری به جهت صعودی برای Shib اشاره دارد. این امر باعث می شود سرمایه گذاری در Shib گزینه ای جذاب برای معامله گران و سرمایه گذاران با تجربه باشد. بگذارید نگاهی گسترده به جوانب سرمایه گذاری در سکه Shiba Inu بیندازیم و اینکه چرا Shib یک سرمایه گذاری خوب است.

سکه Shiba Inu بسیار ارزان است

در حال حاضر ، Shib قیمت معاملاتی 0. 000020 دلار دارد. قیمت دارایی معاملاتی رمزنگاری بسیار ضروری است زیرا نقش ارزشمندی در کمک به شما به عنوان یک معامله گر یا سرمایه گذار برای استفاده از تغییر درصد برای پیش بینی سود شما می تواند در یک دارایی بسته به تعداد سکه های خریداری شده داشته باشد.

با چنین قیمتی ، اگر Shib در آینده به 0. 00040 دلار برسد ، می توانید 100 ٪ سود را ببینید. این بهتر از این است که می گویند سرمایه گذاری در اتر یا بیت کوین است.

با قیمت فعلی اتر در حدود 2400 دلار، اتر باید علاقه سرمایه گذاران زیادی را ببیند تا قیمت آن 4800 دلار دوباره آزمایش شود تا بتوانید پول خود را دو برابر کنید. به همین ترتیب، با توجه به قیمت فعلی بیت کوین که در حدود 36600 دلار معامله می شود، بیت کوین باید به قیمت بالای 73،200 دلاری خود برسد تا بازدهی 100 درصدی برای معامله گران و سرمایه گذاران خود داشته باشد. با استفاده از ریاضیات ساده، دو برابر کردن، سه برابر شدن یا چهار برابر شدن قیمت در کوتاه مدت و بلندمدت برای SHIB نسبت به اولین حرکت دهنده بلاک چین و ارز دیجیتال بیت کوین و توکن پشت اولین حرکت قراردادهای هوشمند آسان تر خواهد بود.، اتریوم.

به عنوان یک چنین قیمت معاملاتی، خرید 10 SHIB 0. 0002 دلار، 100 SHIB (0. 002 دلار)، 1000 SHIB (0. 02 دلار)، 10،000 SHIB (0. 2 دلار)، 100،000 (2 دلار) و 1. 0 SHIBs (2 دلار) و 1. 000 دلار کاهش می یابد. این بدان معناست که اگر بیش از 100 دلار پول بپردازید، بیش از 5000000 SHIB در کیف پول خود دارید. در صورتی که SHIB در آینده از 1 دلار عبور کند، ممکن است در منطقه 5000, 000 دلار سود زیادی کسب کنید.

با توجه به Digital Coin Price، هزینه نسبتاً پایین تر SHIB شاهد فعالیت بیشتری بر روی ارز دیجیتال در کوتاه مدت و بلند مدت خواهد بود که قیمت آن را افزایش می دهد. به گفته کارشناسان، SHIB می تواند تا پایان سال 2022 قیمت معاملاتی 0. 000028 دلاری داشته باشد، به 0. 000037 دلار (2023) برسد و در کوتاه مدت در 0. 000030 دلار ثابت بماند تا سال 2024 را به پایان برساند. پورتال رمزنگاری مبتنی بر تحلیل تکنیکال تخمین می‌زند که Shiba Inu Coin می‌تواند با رسیدن به قیمت‌های متوسط مانند 0. 000047 دلار (2025)، 0. 000043 دلار (2026)، 0. 000059 دلار (2027)، و 0. 000075 دلار در پایان سال 2028، بالاترین قیمت‌های جدید را آزمایش کند.

سکه شیبا اینو یک دارایی با ارزش متوسط است

در حال حاضر، SHIB دارای ارزش بازار 11 میلیارد دلار و ارزش بازار کاهش یافته 12 میلیارد دلار است. آموزش بازرگانی می‌خواهد بدانید که بر اساس طبقه‌بندی دارایی‌ها، از 300 میلیون دلار تا 2 میلیارد دلار سقف کوچک، 2 تا 10 میلیارد دلار با سقف متوسط و بیش از 10 میلیارد دلار با سقف بزرگ است.

این بدان معنی است که ارزش فعلی بازار و سقف رقیق شده SHIB آن را به یک دارایی با سرمایه بزرگ تبدیل می کند. برای اینکه یک دارایی به چنین وضعیتی برسد، به این معنی است که دارایی کوچکی بود که زنده ماند، موفق شد و به منطقه دیگری نفوذ کرد. در حالی که رقبا یا در منطقه ماندند یا در مناطق انقراض سقوط کردند. چیزی که باید به شما بگوید این است که SHIB مکان‌های زیادی را در رتبه‌بندی جهانی ارزهای دیجیتال جابجا کرده است.

در زمان نوشتن ، Shib در 20 دارایی دیجیتالی برتر توسط بازار قرار دارد. این دلیل اصلی است در حالی که همچنان از نظر قیمت نسبتاً پایدار است.

افزایش اخیر این قیمت پوشش گسترده ای را در پورتال خبری مالی به همراه دارد که منجر به محبوبیت می شود و 100 مقاله در مورد رمزنگاری نوشته می شود. این یکی از اصلی ترین دلایلی است که احتمالاً سرمایه گذاری در Shib در کوتاه مدت و بلند مدت ایده خوبی خواهد بود. این امر به این دلیل است که منافع دارایی دیجیتال در حجم معاملات روزانه منعکس می شود. این می تواند قیمت آن را جمع کند و شاهد افزایش ارزش دارایی دیجیتال نیز باشد.

Shib می تواند با پروژه های Defi در Ethereum تعامل داشته باشد

اتریوم پادشاه قراردادهای هوشمند و امور مالی غیر متمرکز است. در زمان نوشتن ، اتریوم 5 با 161 فعالیت توسعه دهنده طی 30 روز (12 اکتبر تا 12 نوامبر 2021) 5 است. Kusama & Polkadot (209) ، Solana (191) و Cardano (183) پروژه هایی هستند که فعالیت های توسعه دهنده بیشتری را نسبت به اتریوم مشاهده می کنند. Ethereum در حال حاضر حداقل 1. 75 میلیون کاربر را شامل می شود و بیش از 68 ٪ از فضای مالی غیر متمرکز (DEFI) را با توجه به ارزش کل قفل شده از طریق برنامه های غیر متمرکز (DAPP) کنترل می کند.

گذشته از این ، تعداد تخمین زده شده کاربران جهانی رمزنگاری 100 میلیون گذشته است. Ethereum اولین گزینه انتخاب برای اکثر توسعه دهندگان است. این دلیل اصلی است که چرا سیستم عامل های وام دهی غیرمتمرکز (AAVE ، ترکیب و سازنده) و همچنین دارایی جمع آوری شده برای تأمین مالی ، در شبکه به عنوان نشانه های ERC20 اجرا می شوند. این امر رمزنگاری (Shib) را از نظر تجارت و سرمایه گذاری در معرض تعداد زیادی از افراد قرار می دهد.

براساس وب سایت Shiba Inu ، پس از آنکه بنیانگذار Ethereum Vitalik Buterin 50 ٪ از کل عرضه Shib را سوزاند ، 50 ٪ باقی مانده از کل منبع موجود در یکی از بزرگترین مبادلات غیرمتمرکز در فضا ، Uniswap قفل شده است. Uniswap در ژوئیه 2020 58،000 کاربر اضافه کرد و تا ماه دسامبر از 300،000 کاربر فعال ماهانه پیشی گرفت. از این گذشته ، در ژانویه سال 2021 ، Uniswap یک بار به 20 میلیارد دلار حجم ماهانه رسید.

این میزان نسبتاً بالاتر از حجم ثبت شده توسط برخی صرافی های رایج ارزهای دیجیتال بود. در آینده، به غیر از Uniswap، سایر DAPPS ها در سراسر فضا می توانند از SHIB به عنوان گزینه ای برای پرداخت در هنگام واریز استفاده کنند. این به فعالیتی می‌شود که توکن کریپتو در حال حاضر در Uniswap و صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال دریافت می‌کند. با ظهور DeFi و توسعه دهندگان بیشتر به اکوسیستم اتریوم، پتانسیل استفاده از ارز دیجیتال بی پایان است.

Wallet Investor به دلیل احتمالات مالی غیرمتمرکز به پیش بینی های صعودی در مورد اتر ادامه می دهد و پیش بینی های صعودی را در SHIB انجام داده است. به گفته کارشناسان، کوین شیبا اینو می تواند تا پایان سال 2022 میانگین قیمت 0. 000058 دلار، کمترین قیمت ممکن 0. 000045 دلار و بهترین قیمت ممکن 0. 000070 دلار را داشته باشد.

در پایان سال 2023، SHIB می‌توانست برای یک سکه با قیمت متوسط 0. 000097 دلار، کمترین قیمت ممکن 0. 000081 دلار و بهترین قیمت ممکن 0. 00011 دلار معامله کند. در بلندمدت، Wallet Investor انتظار دارد SHIB بهترین قیمت‌های ممکن 0. 00016 دلار (2024)، 0. 00020 دلار (2025) و 0. 00026 دلار (2026) را آزمایش کند.

SHIB دارای حجم معاملات قابل توجهی است

یکی از عواملی که تعیین می کند آیا یک دارایی سرمایه گذاری عالی خواهد بود و اساساً آینده خوبی خواهد داشت، حجم معاملات آن است. از زمانی که در 1 آگوست 2020 در مبادلات ارزهای دیجیتال ظاهر شد، SHIB حجم ثابتی را ثبت کرده است. در حالی که برخی از ارزهای دیجیتال 10 و 100 را ثبت می کنند، دارایی معاملات ارز دیجیتال چشمگیر بوده است.

در روز افتتاحیه، SHIB حجمی معادل 1, 604, 789 دلار ثبت کرد. پس از آن روز، سرمایه‌گذاران به جاهای دیگر نگاه کردند و حجم آن در 31 آگوست 2020 به 6653 دلار کاهش یافت. سکه شیبا اینو از اول سپتامبر با قیمتی درخشان آغاز شد و 16378 دلار به عنوان حجم آن روز ثبت شد. در اواخر سال، SHIB با قیمتی ناچیز معامله می‌کرد و هیچ حجمی ثبت نشده بود، طبق داده‌های بازیابی شده از CoinMarketCap.

زمان تغییر کرد و تقریباً همه آلت‌کوین‌ها بیت‌کوین را دنبال کردند و در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسیدند. شیبا اینو در ۱۶ ژوئن ۲۰۲۱ حجم معاملات ۱۲۲۶ دلاری را ثبت کرد و در پایان سال به بالاترین حد خود در حجم معاملات رسید.

حجم برای 30 و 31 ژانویه 2021 به ترتیب 5, 708, 932 و 23, 921, 741 دلار بود. در شرایطی که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ساده‌تر منتظر بهره‌مندی از رونق کریپتو هستند، Shiba Inu در اول فوریه ۲۰۲۱ با قیمت ۱۸, ۶۶۵, ۱۹۱ دلار به پایان رسید و آخرین روز ماه را با قیمت ۳, ۸۳۲, ۱۹۲ دلار به پایان رساند.

روز دوشنبه ، اول مارس 2021 ، شیب حجم کمتری اما چشمگیر 991 دلار ، 095 را ثبت کرد. بیشتر ارزهای الهام گرفته از یادبود در پایان سه ماهه اول سال 2021 شروع به محو شدن کردند. در اواسط ماه مارس ، علاقه به رمزنگاری با افزایش بیش از 11 میلیون دلار در آن ریخته شد. از تاریخ 31 مارس 2021 ، حجم Coin Shiba Inu با 1،022،750 دلار بود.

حجم معاملات ثبت شده برای اول آوریل 2021 1،238،056 دلار ، 161،689،870 دلار (17 آوریل) و 133،732،362 دلار (30 آوریل) بود. در ماه مه که قیمت آن به 0. 00003503 دلار رسید ، حجم معاملات به 19 میلیارد دلار رسید. شیب در 28 اکتبر 2021 به قیمت جدید تمام وقت 0. 000088 دلار رسید ، حجم معاملات 32 میلیارد دلار را ثبت کرد و در آن زمان تا پایان روز 37 میلیارد دلار در بازار سرمایه داشت. شیب در ماه نوامبر از 1000s به میلیاردها دلار معامله افزایش یافته بود.

با بیش از 17 ، 000 سکه در اختیار معامله گران ، این مبلغ عظیمی است که نشان می دهد دارندگان طولانی مدت هنوز به رمزنگاری ایمان دارند.

در ماه گذشته با متوسط حجم معاملات حداقل 7 میلیارد دلار ، اگر بیشتر مبادلات رمزنگاری شده لیست Shib را لیست کند تا بتواند به میلیون ها نفر از افرادی که در حال حاضر به آن رسیده است اضافه کند ، سکه Shiba Inu می تواند به قیمت های جدید پیش بینی شود که توسط تحلیلگران پیش بینی شده استو کارشناسان

با ثبت حجم معاملات چشمگیر ، انتخاب یک رمزنگاری پیش بینی های مثبت از cryptocurrency را انجام داده است. به گفته کارشناسان ، شیب می تواند از سال 2022 تا 2025 قیمت 0. 0002000 دلار تا 0. 005000 دلار را فرمان دهد.

سرمایه گذاری در سکه Shiba Inu بر اساس جهت کارشناسان در پورتال آنلاین می تواند در پایان سال 2022 حداقل 260 ٪ سود کسب کنید.

Shib دارای لیست تبادل چشمگیر است

شما نمی خواهید قبل از یافتن یک دارایی دیجیتال به صورت آنلاین ، مبارزه کنید. این دلیل اصلی این است که سهولت دسترسی به یک رمزنگاری نقش مهمی در رانندگی قیمت خود دارد. چه بخواهید خرید ، نگه داشتن یا فروش داشته باشید ، داشتن خریدارانی که مایل به تأمین قیمت فروش شما هستند بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

Shib در حال حاضر در بزرگترین مبادله رمزنگاری ، Binance Chanpeng Zhao ، Huobi Global ، OKEX ، FTX و شرکت تابعه Binance ، Wazirx ذکر شده است. یکی از بزرگترین مبادلات در سطح جهان ، Etoro ، همچنین در سال 2021 Shiba Inu (Shib) را ذکر کرد.

مدیرعامل Etoro ، یونی Assia در مصاحبه ای با Business Insider خاطرنشان کرد: در ابتدا Dogecoin برای اهداف سرمایه گذاری معقول به نظر نمی رسید. در نهایت ، Etoro تصمیم گرفت اولین حرکت را در فضای ارزی با الهام از Meme ذکر کند زیرا Doges Fanbase یکی از بزرگترین ، بلندترین و جالب ترین جوامع موجود در فضا است. در ژوئیه سال گذشته Etoro به دلیل تقاضای زیاد ، Shiba Inu را ذکر کرد.

اتحادهای اولیه مانند ارسال نیمی از عرضه سکه به ویتالیک باترین خوب پیش نرفت. این بدان معنا نیست که پایان برای Shiba Inu آمده است. در آینده مشارکت های بیشتری شکل می گیرد و شخصیت های مشهور دیگر حمایت خود را پشت سکه می اندازند. این امر باعث می شود تا Etoro به لیست رمزنگاری برای اهداف معاملاتی و سرمایه گذاری بپردازد.

شما باید بدانید که لیست Dogecoin Etoro به Meme Cryptocurrency حدود 50 ٪ به بالاترین سطح جدید رسیده است. داشتن یکی از لیست های برتر مبادلات Shiba Inu می تواند سکه را به اوج های جدید تمام وقت سوق دهد که سودهای بزرگی را برای دارندگان بلند مدت رمزنگاری به همراه خواهد داشت.

جانوران تجاری معتقدند که دسترسی به نقدینگی ، حجم زیاد و بازتاب مثبت در قیمت دارایی های دیجیتال منجر می شود. به گفته کارشناسان ، Shib می تواند برای یک سکه با قیمت متوسط 0. 000031 دلار ، کمترین قیمت 0. 000026 دلار و بهترین قیمت ممکن 0. 000039 دلار تا پایان سال 2022 تجارت کند. در پایان سال 2023 ، Shiba Inu Coin می تواند داشته باشدقیمت متوسط 0. 000033 دلار ، حداقل قیمت 0. 000028 دلار و حداکثر قیمت 0. 000042 دلار در کوتاه مدت را آزمایش کنید.

در دراز مدت ، Trading Beasts Shiba Inu را برای تجارت با سکه با قیمت متوسط 0. 000035 دلار کمترین قیمت 0. 000030 دلار و بهترین قیمت ممکن 0. 000044 دلار با نزدیک به سال 2025 پروژه می کند.

Coin Shiba Inu یک وسیله نقلیه عالی برای دستاوردهای کوتاه مدت فراهم می کند

به دلیل نوسانات ، Shib یک ابزار مالی عالی برای معامله گران روز ، معامله گران رمزنگاری و معامله گران داوری است. در طی فصول صعودی و نزولی ، معامله گران روز می توانند از نوسانات چند درصد استفاده کنند و در یک دوره کوتاه دستاوردهای بزرگی کسب کنند. شیب می تواند طی یک ساعت 20 ٪ صعود کند. در یک ساعت دیگر بیش از 30 ٪ کسب کنید و در ساعت بعد بیش از 35 ٪ سقوط کنید.

درک معیارهای مالی و دانستن نوع معامله گر یا سرمایه گذار شما می تواند به شما در کسب درآمد بیشتر کمک کند. برای معامله گران Cryptocurrency ، انجام تحقیقات اساسی و خواندن تحلیل فنی در زمینه تجارت می تواند به شما در درک الگوهای قیمت آینده سکه های Shiba Inu کمک کند. برای معامله گران داوری که از اختلاف قیمت در دارایی های مشابه استفاده می کنند ، از آنجا که Dogecoin و Shib ارزهای الهام بخش هستند ، می توانید با استفاده از تغییرات قیمت در دو ارز رمزنگاری ، سود مضاعف کسب کنید.

فرقی نمی کند بازار صعودی یا نزولی چقدر باشد ، مبالغ عظیمی برای تهیه پول وجود دارد. در اطراف شیبا بسیار اعتیاد به مواد مخدره وجود دارد ، نسبت نقدینگی بالایی دارد که علاقه سرمایه گذار را تأیید می کند و به راحتی در دسترس است. به این ترتیب ، می توانید مطمئن باشید که افراد زیادی در جنبش Shiba Inu وجود دارند که رشد پروتکل و همچنین رمزنگاری آن را پیش می برد.

منفی سرمایه گذاری در سکه Shiba Inu

مضرات سرمایه گذاری در شیبا اینو چیست؟

شما نباید وسوسه شوید که به جوانب سرمایه گذاری در Shib نگاه کنید و منفی سرمایه گذاری در Shib را فراموش کنید. هیچ دارایی دیجیتالی کاملی وجود ندارد. اگرچه اصول و تجزیه و تحلیل فنی به یک الگوی صعودی اشاره دارد ، اما موضوعات مهمی وجود دارد که می تواند بر عملکرد رمزنگاری تأثیر بگذارد. بگذارید خطرات مرتبط با سرمایه گذاری در سکه های Shiba Inu را بررسی کنیم.

؟سکه Shiba Inu در ارز با الهام از یادآوری اولین حرکت نیست

اگرچه Shiba Inu در حال ایجاد موج در فضا است به عنوان یک ارز با الهام از یادبود یا یک رمزنگاری که با یک ارز شوخی دیگر سرگرم کننده است ، این اولین کسی نیست که این کار را در چنین بازار اشباع انجام می دهد. هنگامی که به ارزهای رمزنگاری شده با الهام از Meme اشاره کردید ، اولین نامی که به ذهن متبادر می شود Dogecoin است.

گذشته از این ، نام رمزنگاری برای جدا کردن از سگ ژاپنی بسیار دشوار است. جستجوی آنلاین Dogecoin به این معنی است که می خواهید مطالب خبری را در Cryptocurrency و همچنین پیش بینی های مختلف توسط تحلیلگران و متخصصان پیدا کنید.

متأسفانه ، جستجوی فقط "Shiba Inu" منجر به چندین نتیجه جستجو می شود که شامل سگ است. شما می توانید "جوانب مثبت و منفی از خرید Dogecoin" را جستجو کنید و مقالات مربوط به رمزنگاری ، به کارگردانی شکاک از ارزهای الهام گرفته از یادبود به مقالات به مقالات معتبر که می تواند آنها را برای تصمیم گیری در مورد رمزنگاری کمک کند ، می پردازد.

متأسفانه، اگر «مزایا و معایب خرید شیبا اینو» را جستجو کنید، به دلیل جدید بودن کریپتو، گوگل، یاهو، بینگ و سایر موتورهای جستجو، مزایا و معایب خرید سگ ژاپنی را نشان می دهند و نه ارز دیجیتال. این کمکی به مسیر ارز دیجیتال در بالا رفتن از نردبان ارزهای دیجیتال نمی کند.

علاوه بر این، قبل از اینکه بتوانید مقالات مرتبط با سرمایه گذاری را در مورد دارایی دیجیتال بیابید، همیشه باید «سکه» را به Shiba Inu اضافه کنید تا Shiba Inu Coin بسازید. با این اوصاف، دوج کوین برای ارزهای الهام گرفته از میم همان چیزی است که بیت کوین برای فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال است، و اتریوم برای قراردادهای هوشمند و امور مالی غیرمتمرکز است. زمان زیادی طول می کشد تا پروتکل Shiba Inu و Shiba Inu Coin در همه زمینه ها از DOGE پیشی بگیرند (فهرست شده در صرافی های ارزهای دیجیتال، ادغام شده با میلیون ها تاجر، قیمت، حجم معاملات و ارزش بازار).

? شیبا اینو یک بلاک چین مستقل نیست

دش، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، لایت کوین، کاردانو، ترون و بایننس بلاک چین های مستقلی هستند. بایننس و ترون به عنوان توکن های ERC 20 درست مانند Shiba Inu شروع به کار کردند. در حال حاضر، جاستین سان از Tron و Chanpeng Zhao از Binance به دلیل سرعت پردازش نسبتا پایین آن، تصمیم به ماندن در شبکه اتریوم گرفتند.

اما این همه ی ماجرا نیست؛آنها می خواستند از بلاک چین های مستقل خود برای رقابت با اتریوم در آینده احتمالات فناوری بلاک چین استفاده کنند. امروزه آنها به ترتیب روی شبکه Tron و بایننس هوشمند اجرا می‌شوند و قراردادهای هوشمند را با JustSwap و PancakeSwap در رقابت با Uniswap یا Ethereum در فضای تبادل غیرمتمرکز فعال کرده‌اند.

از آنجایی که Shiba Inu فاقد نوآوری است و تیم قدرتمندی ندارد که در تلاش برای تغییر زیرساخت های خود باشد، ممکن است به عنوان یک توکن ERC20 برای آینده قابل پیش بینی باقی بماند. کریپتوهای بیشتری به بازار اضافه می شوند. یکی از چیزهای حیاتی که می‌توانید ببینید این است که پروژه‌های جدیدی که در ماه مه بر روی بلاک چین‌های مستقل مانند اینترنت کامپیوتر (ICP) اجرا می‌شوند، در مدت کوتاهی 100 دلار را آزمایش کردند.

در آینده، عاقلانه است که RYOSHI راه جاستین سان و چنپنگ ژائو را دنبال کند و پروژه را به یک شبکه مستقل منتقل کند تا آنها بتوانند در مسیر قراردادهای هوشمندی که در حال حاضر کل فضا در حال حرکت است، مشارکت داشته باشند.

حتی بیت کوین از طریق ماینرهای خود به ارتقایی به نام TAPROOT رأی داد که قراردادهای هوشمند را در نوامبر 2021 فعال کرد. اگر Shiba Inu همچنان در جایی که در حال حاضر خود را بر اساس حدس و گمان می بیند باقی بماند، ممکن است ضرر و زیان جبران ناپذیری برای معامله گران و سرمایه گذاران در زمان انقراض به همراه داشته باشد. مناطق

? رقابت بی نهایت در فضای ارز معاملاتی

شیبا اینو پایه است. زیرساخت قوی ندارد و در نتیجه هیچ ماده ای به فضای مالی کریپتو اضافه نمی کند. به همین دلیل، تنها می تواند به عنوان یک ارز معاملاتی عمل کند. ارزهای تراکنشی محبوبی که نرخ استفاده بالایی دارند شامل بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش، اتر، مونرو، زد کش، دش، ایکس ال ام و دوج کوین، اما نه محدود به آن هستند.

میلیون‌ها نفر به این ارزهای دیجیتال عادت دارند و ترجیح می‌دهند از آنها در تراکنش‌های روزانه خود استفاده کنند. این به SHIB ها کمکی نمی کند تا در تلاش برای ورود به چنین بازار اشباع شده ای که تحت سلطه تعداد کمی از نخبگان است، حرکت کند. هنگامی که SHIB در یک دوره طولانی درگیر تراکنش های نسبتاً کمتری می شود، مردم ممکن است از آن اجتناب کنند. این می تواند به تدریج منجر به افت نقدینگی شود که به دارایی ریخته می شود، حجم معاملات به شدت آسیب می بیند، قیمت ها به پایین ترین سطح جدید سقوط می کند و سرمایه بازار دوباره به سمت پایین دسته بندی با سرمایه کوچک سقوط می کند.

آیا سکه شیبا اینو تبدیل به یک میلیونر می شود؟

شیبا اینو کوین می تواند در آینده به یک میلیونر ساز تبدیل شود. با ارزش بازار بیش از 30 میلیارد دلار، با اعلام فهرست‌های مبادلات بیشتر و ایجاد مشارکت‌های بیشتر که شاهد ادغام SHIB با چندین تاجر آنلاین هستند، این میزان همچنان افزایش می‌یابد.

با داشتن یک جامعه پر رونق پشت موفقیت مستمر خود، SHIB احتمالا به رشد قابل توجهی ادامه خواهد داد. همیشه به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری با ریسک همراه است. با مقدار پولی که می توانید به عنوان بدهی بد از بین ببرید، روی سکه های شیبا اینو سرمایه گذاری کنید.

شیبا اینو کوین می تواند به روش زیر تبدیل به یک میلیونر شود. با 0. 00002 دلار، می توانید 5،000،000 SHIB بخرید و 100 دلار به شما بازگرداند. در صورتی که SHIB در آینده به قیمت 0. 20 دلار (20 سنت) برسد، 5 میلیون SHIB ضرب در قیمت جدید 0. 20 دلار برابر با 1, 000, 000 دلار (میلیونر ساز) می شود.

آیا کوین شیبا اینو سرمایه گذاری خوبی است؟

طبق گفته سرمایه دولت ، سکه Shiba Inu می تواند یک سرمایه گذاری خوب باشد. به گفته کارشناسان ، Shib می تواند تا پایان سال 2023 به قیمت 0. 00012 دلار برسد. اگرچه پیش بینی ها چراغ مثبت را به رمزنگاری می دهند ، اما باید بدانید که بیشتر سرمایه گذاری ها به دو عامل کاهش می یابد که در مقابل پاداش هستند. آیا پاداش های بالقوه از عواقب احتمالی خطرات فراتر می رود؟

Shiba Inu مطمئناً عوامل خطر دارد. Crypto فاقد نوآوری است ، در عملکرد اصلی خود با رقابت بی نهایت از بازیکنان اصلی روبرو است و برای کمک به ارتقاء این سکو به خواسته های کاربران ، روی یک blockchain مستقل اجرا نمی شود.

آیا سرمایه گذاری در سکه Shiba Inu را در نظر گرفته اید؟

از طرف دیگر ، Shiba Inu به دلیل اعتیاد به مواد مخدره طرفداران خود در توییتر ، Reddit و Facebook ، همچنان در فضا به دست می آورد. به علاوه ، قیمت معاملات بی نهایت آن مانع ورود کم برای معامله گران و سرمایه گذاران تازه کار است. علاوه بر این ، سرمایه گذاران با تجربه و پیشرفته می توانند از قیمت نسبتاً پایین دارایی دیجیتال استفاده کنند و میلیون ها Shib را خریداری کنند بدون اینکه مبالغ زیادی را بدست آورند. به این ترتیب ، Shib می تواند به عنوان پرچین در سبد سرمایه گذاری خود کمک کند.

به عبارت ساده ، سکه Shiba Inu یک سرمایه گذاری کم خطر است که دارای پاداش های پنهان زیادی است. شما باید پایان نامه ارائه شده از طریق تجارت با تحقیقات مستقل از سایر محافل سرمایه گذاری را تکمیل کنید تا به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کند.

بنابراین ، سوال واقعی این است که آیا سرمایه گذاری در سکه Shiba Inu کار می کند؟برای معامله گران و سرمایه گذاران که از ابتدا به دارایی اعتقاد داشتند ، بیش از 1200 ، 000 ٪ بازگشت. شاید بتوانید میلیون ها شیب زیر 100 دلار خریداری کنید و ببینید که می تواند بر اساس اهداف سرمایه گذاری خود در کوتاه مدت و بلند مدت شما را به کجا برساند.

>>>اکنون shib بخرید

متداول

آیا سکه Shiba Inu به 1 دلار خواهد رسید؟

سکه های Shiba Inu در آینده می توانند به 1 دلار برسند. این قیمت را می توان نقض کرد ، هنگامی که میلیون ها بازرگان Shib را به عنوان گزینه پرداخت اتخاذ کردند ، هنگامی که یک موسسه بزرگ یک بخش عظیمی از سکه های بازار را خریداری می کند ، یا اگر لیست های مبادله بیشتری برای کمک به خرید سکه ها وجود دارد.

در زمان نوشتن ، هیچ تحلیلگر با استفاده از تجزیه و تحلیل اساسی یا فنی چنین پیش بینی ای نکرده است. بالاترین نقطه عطف قیمت که باید انتظار داشته باشیم که Shib 10 ، 20 ، 30 ، 40 ، 50 ، 60 ، 70 ، 80 و 90 سنت باشد قبل از اینکه بتوانیم فکر کنیم از آن عبور کنیم تا از نقطه عطف 1 دلاری عبور کند.

پیش بینی قیمت سکه Shiba Inu 2025

به گفته کارشناسان با قیمت سکه دیجیتال ، Shib می تواند تا پایان سال 2025 قیمت معاملاتی 0. 000047 دلار را سفارش دهد.




:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: