با کاهش نگرانی های فدرال رزرو، سهام احیا می شود
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

S& P 500 در روز جمعه 3. 1 درصد افزایش یافت، برای افزایش هفتگی 6. 5 درصد، زیرا سرمایه گذاران پیش بینی های افزایش نرخ از سوی فدرال رزرو را کاهش دادند و پس از فروش شدید هفته های اخیر به دنبال سهام های کمتر از ارزش گذاری شده بودند. همه 11 بخش در رالی روز جمعه شرکت کردند، که بزرگترین افزایش روزانه شاخص از ماه می 2020 بود. بخش فناوری با افزایش 3. 9 درصدی در میان پیشتازان قرار داشت که به طور نامتناسبی از ارزیابی مجدد چشم انداز افزایش نرخ فدرال رزرو سود می برد.

روز دوشنبه، بازارهای آسیا و اروپا افزایش یافت (EuroStoxx 50: + 0. 9٪ در زمان نگارش مقاله)، و معاملات آتی S& P 500 0. 5٪ افزایش یافت.

اواخر هفته گذشته، قراردادهای آتی صندوق فدرال حاکی از انقباض بیش از 350 واحد پایه توسط بانک مرکزی برای سال 2022 بود. در پایان روز جمعه، این رقم به حدود 330 واحد پایه کاهش یافت. بازارها همچنین در اواسط سال آینده شروع به کاهش نرخ بهره از فدرال رزرو کردند. این تصور که بازارها ممکن است در پیش بینی افزایش تهاجمی نرخ بهره فدرال رزرو بیش از حد پیش رفته باشند، در کاهش بازدهی 2 ساله خزانه داری ایالات متحده از حدود 3. 24 درصد در ابتدای هفته به 3. 06 درصد در پایان منعکس شد.

تعدیل در انتظارات نرخ با نرم شدن قیمت کالاها کمک کرد که در هفته گذشته بر اساس شاخص کالای بلومبرگ 4 درصد کاهش یافت، همراه با نشانه هایی مبنی بر اینکه انتظارات تورمی خانوارها ممکن است از اوج خود عبور کرده باشد. چشم انداز تورم پنج ساله در نظرسنجی دانشگاه میشیگان که در روز جمعه منتشر شد، 3. 1 درصد بود، در حالی که در ژوئن 3. 3 درصد کاهش داشت. تعادل مجدد سه ماهه ممکن است به اضافه شدن مدیران دارایی به سهام برای بازگرداندن نسبت هدف از پرتفوی پس از کاهش اخیر در بازارها کمک کند.

اما چنین سیگنال هایی در کنار اظهارات جنگ طلبانه توسط جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و دیگر مقامات ارشد فدرال رزرو منتشر شد. پاول در شهادت خود در کنگره در اوایل هفته هشدار داد که ممکن است "غافلگیری های بیشتری" در مورد تورم در راه باشد و سیاست گذاران باید در پاسخ به داده های دریافتی "چابک" باشند. او افزود که کاهش تورم همچنان "تمرکز اساسی" سیاست ها باقی مانده است. روز جمعه، مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو، که سابقه رای دادن او را به عنوان یک سیاست گذار میانه رو معرفی کرده است، گفت که پس از افزایش مشابه در اوایل ماه جاری، از افزایش 75 واحدی نرخ بهره در نشست جولای حمایت خواهد کرد.

کشش دیگر به رشد جهانی نیز نگرانی سرمایه گذاران باقی مانده است. انجمن صنعت BDI آلمان پیش بینی تولید ناخالص داخلی خود را در سال 2022 کاهش داد و هشدار داد که اگر منابع گاز از روسیه به طور کامل قطع شود ، رکود اقتصادی اجتناب ناپذیر خواهد بود. در همین حال ، رابرت حبیک ، وزیر اقتصاد آلمان گفت: "ما باید فرض کنیم که پوتین آماده است تا جریان گاز را بیشتر کاهش دهد" ، پس از خبرهایی که در اوایل این ماه مبنی بر تأمین خط لوله Nord Stream ، 60 ٪ کاهش یافته است.

چه انتظاری داریم؟

بازگشت مجدد در بازارها یادآور شایستگی های ماندن در راستای یک برنامه بلند مدت است. با این وجود ، تا زمانی که شاهد شواهد قانع کننده ای مبنی بر تعدیل تورم باشد ، خطرات رکود اقتصادی در حال کاهش است و تهدیدات ژئوپلیتیکی - به ویژه از محدودیت های صادرات انرژی روسیه - در حال کاهش است.

در حالی که پاییز در دانشگاه میشیگان داده های تورم اطمینان بخش بود ، فدرال رزرو بعید است که از لفاظی های اخیر اخیر خود دور شود تا اینکه مقامات اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند که بازار کار در حال خنک شدن است ، و در برابر پتانسیل دستمزد هوشیار خواهد بود-مارپیچ قیمت. آخرین میانگین نورد سه ماهه رشد متوسط دستمزد 6. 1 ٪ تا ماه مه ، بیش از دو برابر نرخ 3 ٪ در ماه مشابه سال گذشته.

اگرچه ما فکر می کنیم که یک رکود عمیق بعید است ، اما سرچشمه های اقتصادی باقی مانده است ، و ما نمی توانیم رد کنیم که بازارها در ماه های آینده به یک قیمت حرکت می کنند. تورم بالا باعث ایجاد مالی در خانواده می شود و فروش خرده فروشی ایالات متحده در ماه مه برای اولین بار در پنج ماه به صورت ماهانه ماهانه سقوط می کند. هزینه های بیشتر وام برای صاحبان خانه نیز شروع به خنک کردن بازار مسکن می کند. میانگین نرخ وام مسکن با نرخ ثابت 30 ساله ایالات متحده ، بر اساس داده های آژانس مسکن ایالات متحده ، فردی مک ، از حدود 3 ٪ در آغاز سال 2022 به 5. 8 ٪ در حال حاضر ، بالاترین سطح از سال 2008 افزایش یافته است.

در یک سناریوی سرزمین نرم ، که در آن انتظارات رشد درآمد برای سال 2023 نزدیک به سال گذشته بود ، انتظار داریم S& P 500 سال نزدیک به سطح جاری در 3،900 پایان یابد. اگر بدتر شدن داده های اقتصادی پیش بینی درآمد را به حدود 15 ٪ کاهش دهد ، مطابق با متوسط کاهش در هنگام رکود اقتصادی ، انتظار داریم S& P 500 در حدود 3،300 تجارت کند.

چگونه سرمایه گذاری می کنیم؟

محرک اصلی بازارها در نیمه دوم سال 2022 درک سرمایه گذار از اینکه آیا ما به سمت رکود ، بازتاب ، فرود نرم یا رکود هدایت می شویم. در حالی که محتمل ترین سناریو از نظر ما برای یک فرود نرم است ، احتمالاً احساسات ناخوشایند باقی می ماند و این یک بازار برای موقعیت برای هر سناریویی با اعتقاد بالا نیست. مثل همیشه ، هدف ما ساختن یک سبد قوی است که می تواند در طیف گسترده ای از سناریوها به محافظت و رشد ثروت کمک کند. ما فکر می کنیم سرمایه گذاران که به دنبال ساخت چنین نمونه کارها هستند باید اقدامات مترقی زیر را انجام دهند.

ابتدا یک استراتژی نقدینگی 1 را مدیریت کنید و با گزینه های دیگر متنوع شوید. برای مدیریت ریسک فروش اجباری ، کسب درآمد و آماده سازی برای فرصت های احتمالی آینده ، سرمایه گذاران باید یک سبد نقدینگی ، اندازه برای تأمین 3-5 سال نیازهای جریان نقدی ایجاد و مدیریت کنند. این احتمالاً شامل ترکیبی از پول نقد ، گزینه های نقدی و اوراق بهادار کوتاه مدت خواهد بود. سرمایه گذاران همچنین باید از تخصیص کافی برای صندوق های محافظت اطمینان حاصل کنند ، که حتی اگر اوراق قرضه و سهام هر دو در حال کاهش باشند ، می توانند عملکرد را ارائه دهند.

دوم ، به دفاع و کیفیت اضافه کنید و از نوسانات استفاده کنید. برای ایجاد دفاعی در برابر "رکود" احتمالی ، که در آن داده های ضعیف تر باعث کاهش انتظارات سود شرکت ها و نزولی بیشتر در سهام می شود ، ما معتقدیم که سرمایه گذاران باید در معرض سهام درآمد با کیفیت ، بخش مراقبت های بهداشتی ، اعتبار انعطاف پذیر و Swiss Franc قرار بگیرند. استراتژی های محافظت شده از سرمایه همچنین ممکن است سرمایه گذاران را قادر به کار نوسانات به نفع خود و کاهش خطرات نزولی احتمالی کند.

سوم ، سرمایه گذاری در ارزش ، از جمله سهام انرژی و سهام انگلیس. ما فکر می کنیم که ارزش به ویژه در سناریوی سرزمین نرم ما عملکرد خوبی خواهد داشت ، زیرا افزایش اعتماد به نفس مبنی بر اینکه درآمد شرکتها می توانند انعطاف پذیر باشند ، از برخی از بخش های چرخه ای ارزش ، از جمله مالی و انرژی پشتیبانی می کند. تورم بالاتر از 3 ٪ همچنین از سبک پشتیبانی می کند.

ما همچنین سهام مرتبط با "دوران امنیت" را دوست داریم. کاهش اخیر در منابع گاز به اروپا از روسیه ، نیاز دولت ها و شرکت ها را برای تمرکز بیشتر بر ایمنی و امنیت نسبت به ملاحظات خالص کارآیی و قیمت تأکید کرده است. از آنجا که دولت ها و مشاغل هدف از تقویت انرژی ، داده ها و امنیت غذایی هستند ، ما فکر می کنیم این امر باعث ایجاد تقاضا برای کربن-صفر ، امنیت سایبری و راه حل های عملکرد کشاورزی خواهد شد.

در آخر ، استفاده از فروش را برای ایجاد موقعیت های بلند مدت در نظر بگیرید. کاهش سریعتر از حد انتظار نگرانی های بازار در مورد تورم می تواند باعث افزایش تجمع سهام رشد شود ، همانطور که هفته گذشته دیدیم. در همین حال ، سرمایه گذاری در سهام خصوصی پس از کاهش بازار عمومی از نظر تاریخی با بازده قوی همراه بوده است: براساس داده های کمبریج همکاران از سال 1995 ، میانگین بازده سالانه صندوق های خرید جهانی که یک سال پس از اوج در سهام جهانی آغاز شده است ، 18. 6 ٪ بوده است.

1 بازه زمانی ممکن است متفاوت باشد. استراتژی ها در معرض اهداف ، اهداف و مناسب بودن مشتری فردی هستند. این رویکرد وعده یا تضمینی نیست که ثروت یا هر نتیجه مالی می تواند یا حاصل شود. در نهایت ، استفاده از فروش را برای ایجاد موقعیت های بلند مدت در نظر بگیرید. کاهش سریعتر از حد انتظار نگرانی های بازار در مورد تورم می تواند باعث افزایش تجمع سهام رشد شود ، همانطور که هفته گذشته دیدیم. در همین حال ، سرمایه گذاری در سهام خصوصی پس از کاهش بازار عمومی از نظر تاریخی با بازده قوی همراه بوده است: براساس داده های کمبریج همکاران از سال 1995 ، میانگین بازده سالانه صندوق های خرید جهانی که یک سال پس از اوج در سهام جهانی آغاز شده است ، 18. 6 ٪ بوده است.




:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: