راز خوشبختی ... و چرا هیچ ارتباطی با پول ندارد
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

مربی مالی با شرکتهای خاصی که در این وب سایت به آنها مراجعه می کنیم روابط تجاری دارد. عقاید تنها ماست و ما برای حفظ عینیت رویکرد حسن نیت داریم. اگر خودمان از یک محصول استفاده نمی کنیم ، آن را توصیه نمی کنیم. ما در تلاش هستیم تا اطلاعات را دقیق و به روز نگه داریم ، با این حال ، همه محصولات بدون ضمانت ارائه می شوند.

Mentor Financial برای پوشش ما از محصولات کارت اعتباری با Cardratings همکاری کرده است. مربی مالی و کارتهای کارتی ممکن است کمیسیون از صادرکنندگان کارت دریافت کنند. نظرات ، بررسی ها ، تجزیه و تحلیل ها و توصیه ها به تنهایی نویسنده هستند و توسط هیچ یک از این نهادها مورد بررسی ، تأیید یا تأیید قرار نگرفته اند.

کشف کنید که چگونه یک عادت روزانه ساده می تواند خوشبختی بیشتری از دستیابی به آزادی مالی ایجاد کند

ایده های کلیدی

  1. دلیل غیر منتظره آزادی مالی باعث ناراحتی می شود - و چگونگی جلوگیری از آن.
  2. بهترین راه برای لذت بردن از آزادی اکنون بدون توجه به وضعیت مالی شما.
  3. شامل یک چک لیست رایگان و قابل چاپ برای انجام اقدامات روزانه است.

برای خوشبختی لازم نیست ثروتمند باشید. کلیشه شاید ، اما همچنین درست است.

راز خوشبختی در دسترس شماست.

این یک ذهنیت و کاملاً تحت کنترل شما بدون در نظر گرفتن وضعیت مالی شما است.

همان اشتباهی را که مرتکب شده ام مرتکب نشوید و منتظر بمانید تا آزادی مالی برای یادگیری این درس ها بدست آورید. شما می توانید بدون توجه به امور مالی خود یا آنچه در زندگی شما اتفاق می افتد ، هم اکنون خوشبختی داشته باشید زیرا خوشبختی یک انتخاب است.

در زیر داستان شخصی خود را با توضیح روند دردناکی که برای یادگیری این درس ها در مورد پول و خوشبختی - و راز خوشبختی - به اشتراک می گذارم ، به اشتراک می گذارم تا بتوانید از تکرار اشتباهات من خودداری کنید.

سپس من دستورالعمل های گام به گام را به شما ارائه می دهم که به شما نشان می دهد که چگونه می توانید بدون توجه به وضعیت مالی خود ، به آزادی شخصی دست یابید.

بیا شروع کنیم…

این مقاله را به عنوان PDF به صندوق ورودی خود ارسال کنید ...

The secret to happiness and why it has nothing to do with money

چگونه آزادی مالی شما را وادار می کند تا حقیقت را در مورد پول و خوشبختی بیاموزید

در مورد آزادی مالی که من به شما اجازه می دهم یک راز به ندرت صحبت می شود. این ضد شهود است و یک اصل اساسی در مورد پول و خوشبختی را نشان می دهد.

در اینجا این است: وقتی به آزادی مالی رسیدید ، زندگی شما به طور ناگهانی از پیش تعیین شده به خودمختار تغییر می کند.

تأثیر تعجب آور این امر این است که شما ناگهان از همه بهانه هایی که چرا زندگی شما ممکن است کمتر از ایده آل باشد ، محروم می شوید. شما فوراً فقط مسئولیت خوشبختی خود را بدون هیچ بهانه ای مجاز می کنید.

برای درک چگونگی این کار و اینکه چرا مهم است ، بیایید ابتدا به واقعیتی که اکثر افرادی که زندگی یک روزه را دارند ، با آن روبرو شویم.

زندگی آنها تا حد زیادی از پیش تعیین شده است. آنها بخش عمده ای از وقت خود را صرف کار می کنند تا بتوانند پول لازم برای ایجاد یک سبک زندگی بهتر را بدست آورند. زمان کمی که باقی مانده است به سرعت توسط خانواده ، کارها و سایر نیازهای شخصی بلعیده می شود.

زمان آزاد بسیار کمی برای ایجاد سرنوشت زندگی منحصر به فرد شما باقی مانده است ، و فکر خلاقانه بسیار کمی برای زندگی در طول عمر شما لازم است. شما 40 ساعت (یا بیشتر) در هفته به مدت 40 سال کار می کنید و سعی می کنید کمی با آنچه که زمان کمی باقی مانده است سرگرم شوید.

با این حال ، هنگامی که به آزادی مالی رسیدید ، همه آن تغییر می کند. ناگهان 2000 ساعت در سال که قبلاً برای مسائل مربوط به کار صرف شده بود ، شما را همانطور که می خواهید انجام دهید. روزهای شما ساختار از پیش تعیین شده صفر دارند.

زمان شما به یک بوم باز تبدیل می شود تا زندگی رویاهای خود را نقاشی کنید.

بگذارید این کار را تکرار کنم زیرا بسیار مهم است: یکی از جنبه های کوچک مورد بحث در دستیابی به آزادی مالی این است که زندگی شما از پیش تعیین شده به خودمختار تغییر می کند.

شما نمی توانید از اسکریپت پیش فرض تحمیل شده توسط جامعه پیروی کنید زیرا آزادی مالی فیلمنامه را از بین می برد و جای خود را در جای خود باقی می گذارد.

برای برخی از افراد ماجراجویی این وضعیت همراه با "بار" مسئولیت بسیار هیجان انگیز است ، اما برای بسیاری دیگر وحشتناک است. شما برای روز ، زندگی خود و از همه مهمتر ... خوشبختی خود مسئولیت پذیر می شوید.

همه بهانه ها از بین رفته است.

به کتاب مرتبط من مراجعه کنید

How Much Money Do I Need to Retire?

شما دیگر بهانه ای از یک کار و یک رئیس کوچک نامطبوع ندارید که نارضایتی خود را مقصر بدانید. شما دیگر روزهای خود را به طور خودکار با همه کارها پر نمی کنید تا هرگز مجبور نباشید برای خودتان فکر کنید ، با مسائل شخصی خود مقابله کنید یا به طور سازنده زندگی خود را برنامه ریزی کنید.

با آزادی مالی ، تمام این بهانه ها از بین رفته است ، بسیاری از مسئولیت های روزانه شما از بین رفته است ، و شما باید خود و زندگی خود را دوباره ایجاد کنید.

برای برخی از افراد که به یک بار فوق العاده و غیر منتظره تبدیل می شوند. این اتفاق برای بازنشستگان جدید هر روز اتفاق می افتد و در سال 1997 برای من اتفاق می افتد که من تجارت صندوق پرچین را فروختم و پول کافی برای بازنشستگی داشتم.

برنامه من این بود که با دوست دختر دیرینه ام (در حال حاضر همسر طولانی مدت من) ازدواج کنم و با سفر به اروپا و خاورمیانه با چیزی بیش از کوله پشتی و کارت اعتباری ، یک ماه عسل شش ماهه بگیرم.

پس از آن که واقعیت غیر منتظره به وجود آمد ...

من در صدر جهان بودم. من به آزادی مالی دست یافته بودم ، عشق پیدا کردم و قصد داشتم ماجراجویی یک عمر را آغاز کنم. من جوان ، سالم بودم و تمام زندگی ام را در مقابلم داشتم. این باید نیروانا بود - و برای مدت کوتاهی بود.

پول نمی تواند خوشبختی بخرد ، اما فقر نیز نمی تواند.- لئو روستن

من این اشتباه کلاسیک را مرتکب شدم که بسیاری از مشتری های مربیگری مالی خود را مرتکب شده ام - و احتمالاً شما نیز انجام می دهید. من ارزش خود را برای آزادی شخصی بر روی پول پیش بینی کردم.

من به طرز ساده لوحانه تحت این توهم کار کردم که اگر فقط بتوانم به آزادی مالی برسم ، شخصاً نیز آزاد خواهم بود. من به دروغ اعتقاد داشتم که یک بار دیگر مجبور به کار نمی شوم ، وارد مدار زندگی طرفدار زندگی می شوم که هر روز با فعالیت های سرگرم کننده ، دوستان و یک تعطیلات مداوم پر می شود.

من اشتباه میکردم. اینگونه کار نمی کند.

وقتی به آزادی مالی دست یافتم و کار خود را ترک کردم ، بزرگترین تحقق من این بود که من همان مرد بودم. من همان آویز و مسائل شخصی را داشتم که با همان زندگی که قبلاً داشتم روبرو شدم.

تنها تفاوت این بود که اکنون زمان بیشتری برای غرق شدن در آن داشتم و هیچ حواس پرتی یا بهانه ای از فیلمنامه زندگی روزمره کار نمی کنم تا مرا از دیدن حقیقت در مورد زندگی خود دور کند.

آنچه من فهمیدم هدف در این زمینه آزادی شخصی بوده است - نه آزادی مالی - و تنها چیزی که من به یقین می دانستم این بود که من به هدف نرسیده ام. من از آزادی مالی خوشحال شدم زیرا این زمان ، پول و انعطاف پذیری را برای تمرکز بر آزادی شخصی فراهم می کرد.(هیچ شکایتی در آنجا وجود ندارد.)

اما من همچنین فهمیدم که دستیابی به آزادی مالی چیزی بیشتر از بلند کردن ماسک هایی که مسائل عمیق تر را پنهان می کند ، انجام داده است. این همه حواس پرتی ها و چیزهای خارجی ، مانند مسائل مربوط به شغل و پول را حذف کرده بود ، که من قبلاً ناراحتی خود را بر روی آن قرار می دادم.

این مرا وادار کرد که به سمت داخل و مسئولیت کامل در مورد وضعیت داخلی خود نگاه کنم زیرا دیگر نمی توانستم مشکلات خود را در مورد شرایط زندگی به بیرون ارائه دهم.

به طور خلاصه ، هنگامی که شما توانایی مالی می توانید زندگی خود را به هر روشی که می خواهید ترتیب دهید ، تنها چیزی که از دست می دهید بهانه ای برای جنبه های زندگی شما است که اندازه گیری نمی شود.

آزادی مالی با از بین بردن بهانه ها ، نمای را از بین می برد.

اشتباه نکنمن به افسردگی یا مواردی از این دست نرفتم. من فقط می خواستم بدانم که چگونه می توانم از هر روز از زندگی خود لذت ببرم - بهانه ای مجاز نیست - صرف نظر از شرایط روز. دیگر نمی خواستم یک روز ناخوشایند دیگر داشته باشم.

این امر مرا در سفر به رشد شخصی در جستجوی آن حیوان گریزان معروف به خوشبختی قرار داد.

در حالی که من هنوز کمی خجالتی هستم که از رسیدن به آن هدف بلند ، پیشرفت چشمگیری در جهت هدف داشته ام و در طول راه برخی از درسهای ارزشمند را آموخته ام.

یکی از اکتشافات من می خواهم در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. این همان چیزی است که من آن را "پاسخگویی شادی روزانه" می نامم.

It is not easy to find happiness in ourselves, and it is not possible to find it elsewhere.

پاسخگویی شادی روزانه

جوهر پاسخگویی روزانه شادی این است که خوشبختی شما محصول افکار شماست. نه کمتر نه بیشتر.

این ممکن است برای برخی از خوانندگان امور مالی سخت من به نظر برسد ، اما این خرد بی انتهاست که واقعاً کار می کند. در حالی که توضیح می دهم در آنجا آویزان شوید.

خوشبختی زندگی شما به کیفیت افکار شما بستگی دارد ، بنابراین بر این اساس محافظت می کنید. و مراقب باشید که هیچ ایده ای را برای فضیلت و ماهیت معقول و مناسب سرگرم نمی کنید.- مارکوس اورلیوس آنتونینوس

برای اینکه هر روز خودم را در چارچوب صحیح ذهن قرار دهم ، یک "برگه تقلب" ایجاد کردم که در کمتر از یک دقیقه قابل خواندن است. این برگه تقلب به عنوان نوعی نسخه یادداشت های صخره ای از بزرگترین خرد در مورد موضوع آزادی شخصی است. شما می توانید هر روز صبح و عصر آن را بخوانید تا به آرامی اما مطمئناً ذهن خود را برای خوشبختی دوباره هدایت کنید.

فرقی نمی کند که در طول روز شما چه اتفاقی می افتد یا چند مورد اشتباه پیش می رود. شما هنوز هم می توانید خوشبختی را تجربه کنید. تنها چیزی که طول می کشد ، قاب صحیح ذهن است.

تمرین روزانه شما این است که حداقل یک بار در روز لیست مختصر افکار را بخوانید تا ذهن خود را دوباره بر خوشبختی شخصی متمرکز کنید. بعد از یک ماه تمرین ، باید به نتایج ملموس توجه کنید. بعد از 90 روز تمرین عادت ، باید بیشتر الگوی تفکر را درونی کرده اید.

از همه مهمتر ، هیچ هزینه ای برای شما ندارد. شما هیچ چیز را در معرض خطر قرار می دهید ، و هیچ کس نمی تواند چیزی را به شما بفروشد. حتی پیچیده نیست

از دیدگاه سرمایه گذاری ، این یک گزاره بدون مغز است. این پاداش بالقوه عظیم را ارائه می دهد اما هیچ هزینه ای ندارد و هیچ خطری ندارد. تنها قیمتی که می پردازید کاری است که برای عملی کردن با ماندگاری کافی برای توجه به تفاوت انجام می شود.

به یاد داشته باشید ، خوشبختی شما یک ذهنیت است. لازم نیست ثروتمند باشید و لازم نیست منتظر بمانید تا در آینده به سطح موفقیت برسید.

همین حالا می توانید خوشبختی داشته باشید.

از اشتباه من بیاموزیدصبر نکنید تا ثروتمند شوید تا این چیزها را کشف کنید. آزادی مالی مهم و ارزشمند است ، اما بازی واقعی آزادی شخصی و خوشبختی است.

این همان چیزی است که بیشترین تفاوت را در کیفیت زندگی شما ایجاد می کند.

در زیر برخی از افکار مورد علاقه من برای خواندن مجدد هر روز که مغز من را به سمت انتخاب خوشبختی هدایت می کند. من بر نقل قول های خاصی تأکید کردم تا وقتی که عجله می کنم ، یک مینی بازپرداخت سریع ارائه دهم:

خوشبختی را به عنوان اولویت روز انتخاب کنید

  • تصمیم به خوشبختی در واقع تصمیم به متوقف کردن ناراضی است.
  • بیشتر مردم به عنوان یک محصول جانبی از دستاوردها ، اقدامات و کارهای دیگری که در طول روز انجام می دهند ، به دنبال خوشبختی هستند. این باعث می شود خوشبختی آنها به آنچه در طول روزشان رخ می دهد بستگی داشته باشد. من می توانم بدون هیچ گونه وابستگی ، خوشبختی را به یک انتخاب مستقیم تبدیل کنم.
  • خوشبختی من نیازی به وقایع مطلوب ، تعامل یا هر محرک خاصی ندارد. من فقط می توانم در هر لحظه خوشبختی را انتخاب کنم ، مهم نیست که چه اتفاقی می افتد و به هیچ دلیل دیگری جز این که فقط خوشحال باشم.
  • رنج امروز در تلاش برای کسب موفقیت و درآمد بیشتر برای فردا ، تا بتوانم در برخی از تاریخ های آینده آرامش داشته باشم و احساس امنیت کنم ، مجنون است. من می توانم ماجراجویی را که کار من است در آغوش بگیرم. من آنچه را که می توانم هر روز بدون استرس انجام دهم اما با خلاقیت و شادی انجام می دهم و اعتماد می کنم نتایج معنی دار خواهد بود.
  • امروز می توانم تمام اهدافم را از یک مکان شاد دنبال کنم. وضعیت داخلی من به وقایع خارجی بستگی ندارد که معتقدم در آینده ناشناخته من را خوشحال می کند.
  • هیچ دلیلی برای محدود کردن خوشبختی به دسر در زندگی وجود ندارد. این می تواند کل وعده غذایی باشد.
  • خوشبختی یک گزینه است و بدبختی گزینه ای است. آنها هر دو گزینه ای هستند که می توانید در رویدادهای یک روز درخواست کنید. کدام گزینه را انتخاب می کنید؟

قضاوت ها را رها کنید

  • راز خوشبختی نه در وقایع نهفته است ، بلکه در پاسخ ما به آنها است.
  • نگرش پذیرش را نسبت به همه چیز و وقایع زندگی اتخاذ کنید.
  • سعی کنید کل روز را بدون سرزنش ، شرم آور یا شکایت کنید. بدون افکار منفی
  • همه را به عنوان سفر قهرمانانه خود از طریق محاکمات و مصائب زندگی ببینید. همه ما با آنچه می دانیم بهترین کار را می کنیم. اگر دیگران اشتباه می کنید ، پس از درد و رنج هایی که انگیزه آنها را برای انجام اشتباه ایجاد کرده است ، دلسوزی کنید.
  • اعتماد به نفس را ایجاد کنید که همه چیز در زندگی به نوعی برای بهترین هاست و بپذیرید که هرگز نمی دانید چرا یا چگونه.
  • این جمله عالی از بایرون کیتی را به خاطر بسپارید: "سه نوع تجارت در جهان وجود دارد: تجارت شما، تجارت دیگران و تجارت خدا."من به این شکل فکر می کنم: ناراحتی همیشه زمانی اتفاق می افتد که من از تجارت خود دور می شوم. من حق ندارم در کار خدا باشم چون تصویر بزرگ را نمی دانم. هر زمان که در کار دیگران هستم، قضاوت می کنم که باعث ناراحتی من می شود. کسب و کار من جایی است که شادی من است. هر چیز دیگری باعث ایجاد ناراحتی می شود.
  • ما نمی‌توانیم رویدادهای اطرافمان را انتخاب کنیم، اما می‌توانیم واکنش خود را نسبت به آنها انتخاب کنیم.

حضور داشته باشید

  • ناراحتی در لحظه حال وجود ندارد. فقط به عنوان حسرت گذشته یا نگرانی نسبت به آینده وجود دارد.

قدردان باشید

  • زندگی من هر ساعت از روز پر از شگفتی های بی پایان است. تنها زمانی که ناراضی هستم زمانی است که این چیزها را بدیهی می دانم.
  • قدردانی فقط لذت بردن و قدردانی نیست. این یک ایده بزرگتر در مورد زندگی در نعمت و شگفتی یک تجربه است.
  • خودتان را طوری آموزش دهید که برای همه معجزاتی که برای ادامه زندگی روزمره رخ می دهد، حساس و قدردان شوید.
  • توجه کنید که امروز چقدر زمان صرف افکار قدردانی می شود، در مقابل افکار مربوط به مشکلات.
  • خوشبختی به این معنا نیست که چیزهای بیشتری برای شکرگزاری دارید. این بدان معناست که شما زمان بیشتری را صرف قدردانی برای آنچه در حال حاضر دارید می کنید.
  • کاری بگویید یا انجام دهید تا قدردانی شما قابل مشاهده و واقعی باشد.
  • هر روز را با سپاسگزاری فعال آغاز و پایان دهید. وقتی دراز کشیدید تا بخوابید از روز به پنج چیز فکر کنید که باید بابت آنها شکرگزار باشید. قبل از اینکه صبح از رختخواب بیرون بیایید به پنج چیز فکر کنید که باید بابت آنها سپاسگزار باشید.
  • سپاسگزاری صرفاً انتخابی است برای آگاهی از چیزهای خوبی که در هر موقعیتی وجود دارد و آگاهانه از آنها سپاسگزاری می کند.

ایجاد ارتباط اجتماعی قوی

  • خطری که ما با اصالت مرتبط می‌دانیم، واهی است. هر چه بیشتر خود واقعی‌مان را پرورش دهیم، نقاب‌هایمان را برداریم و اجازه بیان بدون سانسور را بدهیم، روابط و محیط‌های ما بیشتر از خود واقعی‌مان حمایت می‌کنند.
  • اصالت شخصی هماهنگی درونی و بیرونی و ارتباط بیشتر با دیگران ایجاد می کند.
  • زندگی خود را ساده کنید و به هر شخص و موقعیتی یک چهره سلام کنید.
  • روابط با کیفیت پرورش می دهند. کمیت حواس را پرت می کند.

با مشارکت زندگی کنید

  • هر روز حداقل یک راه برای شاد کردن یک نفر دیگر پیدا کنید. این می تواند به سادگی یک کلمه محبت آمیز، یک تصدیق شخصی، دادن ناشناس یا اجازه دادن به کسی که عجله دارد جلوتر باشد.
  • به هدفی بالاتر از خودتان خدمت کنید.
  • با دادن شادی، شادی را تجربه می کنید.

Your happiness is a state of mind. You don’t have to be rich or wait until you reach some level of achievement in the future to be happy. You can choose happiness right now. Here

پیشنهاد من چاپ نکات موجود در این مقاله و بررسی روزانه حداقل برای سه ماه است. سعی کنید با گذراندن روز خود ، این افکار را عملی کنید.

این افکار را به مغز شما وادار می کند تا آنها را به جای اینکه فقط آنها را روشن کنید ، زندگی کنید. آنها بخشی از وجود روزانه شما خواهند شد.

در روزهایی که وقت کافی ندارید یا به یک تازه کننده سریع نیاز دارید فقط برای موارد جسورانه و سرمایه گذاری شده در لیست اسکن کنید. این اصول اصلی است.

در اینجا پیوندی به یک فایل PDF حاوی فقط لیست چک (نسخه MS-Word در اینجا) وجود دارد. می توانید آن را چاپ کنید ، آن را ویرایش کنید و با آن متناسب با نیازهای خود استفاده کنید. بدون انتخاب مورد نیاز یا ترفندهای دیگر. فقط لذت ببر.

من می دانم که این لیست چک تفاوت بزرگی در زندگی من ایجاد کرده است و امیدوارم که این کار را برای شما انجام دهد.

خوشبختی در سفر یافت می شود ، نه مقصد. همان اشتباهی را که انجام دادم مرتکب نشوید و صبر کنید تا به آزادی مالی برای تحقق اهمیت و ارزش این ایده ها برسید. اکنون آنها را بیاموزید و در حالی که به سمت آزادی مالی کار می کنید ، از مزایا استفاده کنید.

سرانجام ، به من اطلاع دهید که چه نقل قول ها یا گفته هایی را که به نظر می رسد در تمرین خود بسیار ارزشمند است که من نتوانستم در این لیست گنجانده باشم. موارد دلخواه خود را به بخش نظرات زیر اضافه کنید. همیشه جایی برای خرد بیشتر وجود دارد ، بنابراین لطفاً با ما در میان بگذارید.

اینجا به خوشبختی شماست!

هرکسی می تواند یاد بگیرد که یک بازنشستگی امن ایجاد کند - و شما به یک مشاور مالی احتیاج ندارید.

دوره من ، برنامه ریزی ثروت انتظار ، "بهترین آموزش مالی در اینترنت" نامیده شده است و تمام دانش هایی را که برای ایجاد زندگی - و بازنشستگی - رویاهای خود نیاز دارید ، فراهم می کند.




:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: