بهترین سرمایه گذاری برای بزرگسالان جوان
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

مارک کوسن ، CMFC ، 13+ سال تجربه به عنوان نویسنده دارد و آموزش مالی را برای اعضای خدمت سربازی و عموم مردم فراهم می کند. مارک یک متخصص در سرمایه گذاری ، اقتصاد و اخبار بازار است.

Ebony Howard یک حسابدار معتبر عمومی و یک متخصص مالیات ProCipbooks است. وی بیش از 13 سال در حرفه حسابداری ، حسابرسی و مالیاتی بوده و با افراد و شرکتهای مختلف در صنایع مراقبت های بهداشتی ، بانکی و حسابداری همکاری می کند.

سوزان یک بازاریاب محتوا ، نویسنده و حقایق است. وی دارای مدرک لیسانس علوم مالی از دانشگاه ایالتی Bridgewater است و به توسعه استراتژی های محتوا برای مارک های مالی کمک می کند.

سرمایه گذاران جوان که مایل به شروع برنامه پس انداز هستند با مجموعه ای از گزینه های سرمایه گذاری روبرو هستند. نه تنها هزاران محصول و خدمات برای انتخاب وجود دارد ، بلکه تقریباً به همان اندازه بنگاه ها و فروشندگان مختلف وجود دارند که آنها را در ظرفیت های مختلف به بازار عرضه می کنند. خوشبختانه ، قرار دادن پول خود را به همان اندازه که به نظر می رسد سخت نیست.

غذای اصلی

  • سرمایه گذاران جوان با ارزش ترین منبع در کنار خود هستند.
  • سرمایه گذاری مرکب و سرمایه گذاری مجدد سود سهام روشهای اثبات شده برای ایجاد ثروت بلند مدت است.
  • تجارت روزانه مانند یک سبک زندگی مطلوب به نظر می رسد و در واقع می تواند بازده بالای بازار را به همراه داشته باشد ، اما بیشتر سرمایه گذاران که از این استراتژی استفاده می کنند ، حساب های بازنشستگی خود را به طور کامل از دست می دهند.
  • اگر سرمایه گذار بیش از پنج سال در آنجا بماند ، املاک و مستغلات می تواند یک انتخاب سرمایه گذاری محکم باشد.
  • اگر کارفرمای شما با کمک های شما مطابقت داشته باشد ، IRA های ساده و 401 (k) گزینه های سرمایه گذاری بسیار خوبی هستند.

پس انداز برای بازنشستگی

اگر جوان هستید ، بزرگترین دارایی مالی شما زمان و علاقه مرکب است. در این مرحله از زندگی شما ، هدف اصلی سرمایه گذاری شما برای پس انداز بلند مدت شما باید رشد باشد. سرمایه گذاران در دهه 20 خود حداقل 40 سال برای جمع آوری پس انداز بازنشستگی خواهند داشت.

از نظر تاریخی ، املاک و مستغلات و سهام هر دو تمایل دارند که سریعتر از نرخ تورم ارزش کسب کنند. اگرچه قیمت املاک و مستغلات به همان سرعت قیمت سهام رشد نمی کند ، اما املاک و مستغلات نیز رونق و شلوغی کمتری دارند.

این بدان معنی است که شما باید در برخی از سهام مانند سهام مشترک و صندوق های متقابل سهام ، تا حد ممکن پس انداز خود را در نظر بگیرید. شما همچنین ممکن است املاک و مستغلات را در قالب یک اقامتگاه شخصی یا یک صندوق متقابل که در دارایی های املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کند ، در نظر بگیرید. این مهم است که بتوانید قدرت خرید پس انداز بازنشستگی خود را در طول زندگی افزایش دهید زیرا به هر سکه ای که می توانید پس از متوقف کردن کار ، به هر پنی نیاز خواهید داشت.

401 (k) S و IRAS

برنامه های بازنشستگی IRAS و تحت حمایت کارفرمایان روشهای خوبی برای شروع پس انداز برای بازنشستگی هستند. برنامه های تحت حمایت کارفرمایان اغلب مشارکتهای تطبیق یافته را ارائه می دهند ، و این می تواند پس انداز بازنشستگی شما را افزایش دهد. یک مسابقه 50 ٪ در 5 ٪ اول مشارکت شما می تواند منجر به ده ها هزار دلار اضافی در جیب شما در بازنشستگی شود.

اکثر کارشناسان مالی به جوانان می گویند که به جای IRA سنتی از Roth IRA استفاده کنند ، زیرا در حالی که شما از کمک های خود سود مالیاتی دریافت نمی کنید ، هم آنها و هم هر آنچه که درآمد دارند ، تا زمان بازنشستگی بدون مالیات رشد می کنند و شما هیچ هزینه ای را پرداخت نمی کنیدمالیات بر برداشت.

ویژگی های Roth نیز در بسیاری از برنامه های واجد شرایط مانند برنامه های 401 (k) موجود است. پول در IRA های سنتی و 401 (k) در هنگام برداشت بازنشستگی با نرخ مالیات بر درآمد شخصی شما مالیات می گیرد - و از شما خواسته می شود مبلغ مشخصی را پس از 72 سالگی (از سال 2020) شروع کنید ، خواه به آن احتیاج داشته باشید یانهدر نهایت ، ترکیب Roth از رشد بدون مالیات (و بدون برداشت لازم) همراه با بازده برتر ارسال شده توسط سهام ، تقریباً غیرممکن است که با گذشت زمان ضرب و شتم شود.

خرید خانه

حکمت مالی سنتی معمولاً دیکته کرده است که یک خانه یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید خریداری کنید ، اما این که آیا این صادق است یا خیر ، به متغیرهای مختلفی بستگی دارد. مدت زمان اقامت شما و بازار مسکن فعلی ، همانطور که محیط فعلی نرخ بهره ، قیمت اجاره و وضعیت مالی شخصی شما نیز به شدت در این مسئله قرار خواهد گرفت.

اگر قصد زندگی در یک مکان را برای کمتر از پنج سال دارید ، احتمالاً اجاره در بیشتر موارد ارزان تر است زیرا از نظر ریاضی ، معمولاً حداقل پنج تا هفت سال طول می کشد تا سهام کافی در یک خانه جمع شود تا خرید یکی از آنها را توجیه کند نهاجاره

پس انداز برای کالج

اگر هنوز در تلاش برای گذراندن مدرسه هستید یا هنوز شروع به کار نکرده اید ، چندین وسیله نقلیه دیگر برای شما وجود دارد که بتوانید پول را به آن بپردازید:

529 برنامه

هر ایالت دارای این نوع برنامه پس انداز کالج است که به شما امکان می دهد پول را برای آموزش عالی دور کنید.(اکنون این آموزش خصوصی K-12 را نیز در بر می گیرد ، اما این احتمالاً مشکل شما نخواهد بود.) این وجوه را می توان در بین گزینه های مختلف سرمایه گذاری اختصاص داد و تا زمانی که آنها برای پرداخت هزینه های واجد شرایط آموزش عالی ، بدون پرداخت مالیات رشد کنند. محدودیت سهم این برنامه ها بسیار زیاد است ، و همچنین می تواند پس انداز مالیات و املاک را برای اهدا کنندگان ثروتمند به دنبال کاهش املاک مشمول مالیات خود فراهم کند.

حساب های پس انداز آموزشی CoverDell

این نوع حساب پس انداز کالج گزینه دیگری برای کسانی است که می خواهند رویکرد خود را هدایت کنند تا سرمایه گذاری های خود را انجام دهند. حد مشارکت سالانه در حال حاضر 2000 دلار در سال است ، اما اگر می خواهید یک سرمایه گذاری خاص را خریداری کنید که در داخل یک برنامه 529 ارائه نشده باشد ، ممکن است یک جایگزین مناسب باشد.

اوراق بهادار پس انداز ایالات متحده

اینها گزینه دیگری برای در نظر گرفتن سرمایه گذاران محافظه کار است که نمی خواهند مدیر اصلی خود را به خطر بیاندازند. علاقه ای که آنها در اوراق بهادار پس انداز ایالات متحده کسب می کنند ، تا زمانی که برای هزینه های آموزش عالی استفاده می شود نیز بدون مالیات است.

سرمایه گذاری های کوتاه مدت

گزینه های دیگر برای پول نقد کوتاه مدت شما ، مانند صندوق اضطراری ، صرف نظر از سن شما تقریباً یکسان است. صندوق های بازار پول ، حساب پس انداز و CD های کوتاه مدت همگی می توانند ایمنی و نقدینگی را برای پول نقد بیکار شما فراهم کنند. مبلغی که در این سرمایه گذاری ها نگه دارید به وضعیت مالی شخصی شما بستگی دارد ، اما بیشتر کارشناسان توصیه می کنند که حداقل سه تا شش ماه هزینه زندگی را پوشش دهند.

سرمایه گذاران جوان باید درک کنند که در مدت زمان طولانی مانند سالهای کاری خود ، سرمایه گذاری در ETF هایی که بازار را ردیابی می کنند و به سود سهام و علاقه اجازه می دهند تقریباً همیشه یک استراتژی معاملات کوتاه مدت سهام را ضرب می کنند. اگرچه بازده می تواند زیاد باشد ، اما بیشتر معاملات روز در طی یک سال شلوغ می شوند. در بدترین حالت ، آنها کل اصلی خود را از دست می دهند و حتی می توانند به دلیل علاقه کارگزاری خود در معاملات حاشیه ای به پایان برسند.

خط پایین

مهمترین تصمیمی که می توانید به عنوان یک جوان اتخاذ کنید این است که به طور منظم پس انداز کنید. آنچه شما در مسائل کمتر از این واقعیت که تصمیم به سرمایه گذاری گرفته اید سرمایه گذاری می کنید. سرمایه گذاری های مناسب برای شما تا حد زیادی به اهداف سرمایه گذاری شخصی ، تحمل ریسک و افق زمانی بستگی دارد.

ساده ترین سرمایه گذاری برای جوانان چیست؟

سرمایه گذاری می تواند ارعاب کننده باشد ، اما برای شروع کار پول خود به مدرک مالی احتیاج ندارید. وجوه و صندوق های متقابل مبادله ای راهی آسان برای همگام بودن با رشد کلی بازار سهام فراهم می کند و لازم نیست که به تنهایی به مشکل انتخاب سهام بروید.

چرا باید در جوانی شروع به سرمایه گذاری کنید؟

گفته می شود که تنها معجزه واقعی علاقه مرکب است. جوانان ممکن است درآمد کمتری کسب کنند ، اما سرمایه گذاری در بیست سالگی شما پس انداز شما را چندین دهه به رشد می بخشد. سرمایه گذاری هزار دلاری در بورس سهام ، که به طور معمول حدود 7 ٪ در سال به دست می آورد ، می تواند بیش از هفت هزار دلار پس از سی سال ارزش داشته باشد. علاوه بر این ، حسابهای بازنشستگی با مالیات و کمک های تطبیق کارفرمایان به شما دلیل بیشتری می دهد تا از این مزایا استفاده کنید.

بهترین سرمایه گذاری های کوتاه مدت برای جوانان چیست؟

سرمایه گذاری می تواند برای افراد جوان یک چالش باشد زیرا آنها تمایل به درآمد یکبار مصرف کمی دارند و ممکن است با هزینه های غیر منتظره روبرو شوند. با این حال ، قرار دادن پس انداز خود در بانک ایده آل نیست ، زیرا این حساب ها علاقه قابل توجهی جمع نمی کنند. سرمایه گذاری های کوتاه مدت مانند صندوق های بازار پول و گواهی سپرده یک راه عالی برای کار کردن پول شما برای کار است اما هنوز هم می توانید آن را با توجه به نسبتاً کوتاه پس انداز کنید.




:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: