آینده مالی زن است
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

زنان در حال تغییر بازارهای مالی و اقتصاد در سراسر جهان هستند. تحمل ریسک ، اعتماد به نفس و تمایل به سرمایه گذاری آنها برای سالهای آینده بر دنیای ما تأثیر خواهد گذاشت.

  • 01 - به جلو
    • 01 - پیشگفتار
    • 02 - چشم انداز جهانی
    • 03 - آمریکای شمالی
    • 04 - اروپا
    • 05 - آسیا
    • 06 - هند

    Aye M. Soe

    رئیس جهانی مدیریت محصول هسته و چند دارایی

    عبارت "آینده زن است" ، Zeitgeist فعلی را در مورد توانمندسازی و از جمله زنان در هر بخش از جامعه ما ضبط می کند. در بسیاری از موارد ، مانند سیاست و رسانه ، آینده اکنون است. با این حال ، وقتی صحبت از بازارها و اقتصادهای جهانی می شود ، آینده برای زنان کمتر مطمئن است.

    اما یک کاری که ما هنوز باید انجام دهیم وجود دارد: از زنان بپرسید که در مورد دخالت آنها در بازار چه فکر می کنند. این البته مهم است. به گفته گروه مشاوره بوستون ، انتظار می رود زنان تا سال 2020 72 تریلیون دلار ثروت خصوصی داشته باشند. به عبارت ساده ، زنان به عنوان سرمایه گذار یک نیروی بازار در حال رشد هستند.

    بنابراین ، برای درک تجربیات و نگرانی های منحصر به فرد زنان ، S& P Global ، با همکاری Surveymonkey ، یک بررسی 11 کشور را انجام داد که جنبه های آمادگی مالی ، رفتارهای سرمایه گذاری و برداشت از بورس سهام بین زنان و مردان را بررسی می کند.

    این نتایج تضاد کاملی بین زن و مرد در مورد انواع مختلفی از این دست نشان می دهد ، اختلافاتی که برای برجسته کردن شیوه هایی که زنان اغلب از نظر مالی کمتر ایمن هستند و نسبت به آینده اقتصادی خود خوش بین هستند ، نشان می دهد.

    درک این تفاوت ها - و چه چیزی باعث ایجاد آنها می شود - به ما اجازه می دهد تا گام های عملی را در جهت رشد اقتصادی فراگیر که به نفع همه است ، برداریم.

    ایالات متحده بزرگترین بازار سهام جهان است و بیش از نیمی از ارزش بازار جهانی را تشکیل می دهد.

    Martina L. Cheung

    رئیس جمهور ، رتبه بندی جهانی S& P

    انگلستان ، آلمان ، سوئیس ، کانادا ، استرالیا ، فرانسه ، کره ، چین ، هند و ژاپن 10 بزرگترین بازار سهام در اندازه هستند.

    یک مورد که این بازارها مشترک هستند ، اختلاف جنسیتی قابل اندازه گیری است که مردان مزیت اقتصادی کلی بیشتری نسبت به زنان دارند. آسیا در این تصویر کم نور یک نقطه روشن را نشان می دهد. زنان کره ای ، هندی و چینی به همان اندازه احتمال دارد که به عنوان همتایان مرد خود آماده شوند. سوئیس ، استرالیا ، فرانسه ، آلمان و ایالات متحده بیشترین اختلاف جنسیت را دارند ، جایی که سهم زنان در شکل مالی بد 10 تا 18 امتیاز بالاتر از مردان است.

    هنگامی که تصمیم می گیرد که پول خود را در همه کشورها مورد بررسی قرار دهد ، به طور یکسان از موضع زیست محیطی و اجتماعی یک شرکت در مورد مسائل کلیدی نسبت به کسانی که نمی کنند ، تصمیم بگیرند. با این حال ، بزرگترین نابرابری جنسیتی در کانادا است که در آن حاشیه های دوتایی 85 درصد از زنان کانادایی را در مقابل 66 درصد از مردان کانادایی نشان می دهد که در هنگام سرمایه گذاری ، موقعیت یک شرکت را در مورد مسائل اجتماعی می بینند.

    در بازارهای برتر مالی ، آیا زنانی که لحظه به لحظه زندگی می کنند یا برنامه ریزی می کنند برای فردا در مورد امور مالی خود برنامه ریزی می کنند؟وقت آن است که یک بررسی واقعیت مالی جهانی باشد.

    زنان بیشتر از بازارها احتیاط می کنند

    جودی گونزبرگ

    رئیس سهام ایالات متحده در شاخص های S& P Dow Jones

    در هر دو ایالات متحده و کانادا ، تعداد کمتری از زنان احساس می کنند که نسبت به همتایان مرد خود از نظر مالی "عالی" یا "خوب" هستند. در صورت مواجهه با یک بازپرداخت مالی (مانند بیکاری) ، 22 درصد از زنان آمریکایی می گویند که بلافاصله قادر به پرداخت هزینه زندگی فعلی خود نیستند ، تقریباً دو برابر سهم مردان آمریکایی (13 ٪).

    این ناامنی مالی ممکن است دلیل اصلی باشد که تنها 26 درصد از زنان آمریکایی در بورس سهام سرمایه گذاری می کنند ، با وجود 41 درصد از همین زنان مشابه بازار را مشاهده می کنند. حتی اگر بازار پتانسیل رونق اقتصادی را ارائه دهد ، زنان به طور کلی از موقعیت امنیتی کمتری برخوردار هستند تا خطرات مرتبط با سرمایه گذاری را در پیش بگیرند.

    علیرغم احساسات مشابه در مورد وضعیت مالی ، زنان کانادایی نسبت به زنان آمریکایی بسیار تحمل ریسک داشتند. در شمال 49 موازی ، 40 ٪ از زنان در بازار سهام سرمایه گذاری می کنند. این مزیت سرمایه گذاری در تمام سطوح آموزش ، حتی برای زنان بدون مدرک دانشگاهی وجود دارد. بیش از نیمی از زنان با تحصیلات دانشگاهی در کالج در سهام یا صندوق های متقابل سرمایه گذاری می کنند ، بیش از ده درصد بالاتر از سهم زنانی که در ایالات متحده تحصیلات دانشگاهی هستند (42 ٪).

    نگرانی از سرمایه گذاری است

    الكساندرا دیمیتریویچ

    رئیس تحقیقات جهانی

    در دهه گذشته ، اروپا افزایش چشمگیر نگرش پوپولیستی را تجربه کرده است. با بحران های مالی و تغییرات جمعیتی که باعث عدم اطمینان قابل توجه می شود ، ترس اغلب در واکنشهای ضد مؤسسات سنتی دولت و مالی آشکار می شود.

    در ایالات متحده ، حتی در میان مذاکرات پرتنش در مورد Brexit ، تعداد کمی از انگلیسی ها احساس بیش از حد نگران امور مالی خودشان می کنند. تقریباً بیش از یک سوم از زنان انگلیس (36 ٪) نگران آینده مالی خود هستند ، مشابه سهام زنان در آلمان (35 ٪) و سوئیس (32 ٪).

    در مورد توهین به نگرش های پوپولیستی ، زنان انگلیس نسبت به زنان فرانسه ، سوئیس و آلمان اعتماد بیشتری به موسسات مالی سنتی دارند. با این حال ، این اعتماد لزوماً به سرمایه گذاری واقعی تبدیل نمی شود. فقط حدود 20 درصد از زنان در چهار بازار بزرگ اتحادیه اروپا فکر می کنند زمان خوبی برای سرمایه گذاری است.

    در حال حاضر ، فرانسه مانتوی پوپولیستی ، به ویژه در مورد مسائل مالی و هزینه های زندگی را گرفته است. براساس این نظرسنجی ، تقریبا 60 درصد از زنان فرانسوی مورد بررسی بسیار نگران آینده مالی شخصی خود بودند.

    ثبات چین کل داستان نیست

    سارا کیت

    SVP ، رئیس تحقیقات ، مشاوره و راه حل های تخصصی

    پرجمعیت ترین منطقه در جهان ، آسیا وقتی به چشم انداز اقتصادی در سراسر هیئت مدیره می رسد ، یک کیسه مختلط است. در میان کشورهای آسیایی مورد بررسی ، برداشت در مورد امور مالی شخصی برای زنان کره ای و ژاپنی بدترین است. آمادگی مالی در چین بالاترین است. در همین حال ، در ژاپن ، 87 ٪ از زنان خود را از نظر مالی ضعیف می دانند ، بدبین ترین چشم انداز کشورهای مورد بررسی.

    زنان چینی به احتمال زیاد فکر می کنند که زمان خوبی برای سرمایه گذاری در بازار است (44 ٪) ، در حالی که تنها 21 درصد از زنان کره ای و 16 درصد از همتایان ژاپنی خود می گویند که این زمان خوبی برای سرمایه گذاری است.

    در سراسر آسیا ، مشاغل و اقتصاد برای زنان مهم است. حدود 59 درصد از زنان کره ای "مشاغل و اقتصاد" را به عنوان مهمترین مسئله اجتماعی خود رتبه بندی می کنند. در ژاپن ، 29 درصد از زنان آن را به عنوان مهمترین نگرانی خود ، تقریباً دو برابر بیشتر از دو شماره زیر قرار داده اند. در چین ، یک سوم از زنان آن را تمرکز اصلی خود می نامند.

    از بین تمام بازارهای مورد بررسی ، زنان آسیایی به احتمال زیاد امور مالی خود را از شرکای خود جدا می کنند. این استقلال با استقلال رو به رشد و قدرت زنان در بازار صحبت می کند.

    Trust Trust Instrustry Sky High-Bucking روندهای جهانی

    یافته های نظرسنجی فرصت ها و اضطراب های رشد طبقه متوسط هند را به خود جلب می کند. در سراسر جنسیت ، با 92 ٪ از زنان و 88 ٪ از مردان ، وضعیت مالی فعلی خود را به عنوان عالی و عالی رتبه بندی می کنند. این به طور قابل توجهی بیشتر از میانگین جهانی 79 ٪ است.

    همچنین ، با شکوه جهانی ، زنان هندی (71 ٪) تقریباً به اندازه مردان هندی (73 ٪) فکر می کنند که اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در بورس سهام است.

    اما آینده مالی متشنج است و 83 درصد از زنان و 87 درصد از مردان نگران آن هستند. با کمبود امنیت اجتماعی و افزایش طول عمر در یک کلیپ سالم، حفظ سبک زندگی فعلی مستلزم بازار کار و رشد دستمزد بلندمدت است. امکان برنامه ریزی بیشتر برای بازنشستگی

    این اضطراب در اولویت های سیاستی مردان و زنان در هند مانند همتایان آنها در جاهای دیگر منعکس می شود: شغل، اقتصاد، آموزش، مراقبت های بهداشتی و بازنشستگی. به طرز متناقضی، خوش‌بینی و اعتماد سرمایه‌گذاری بالاست، اما تداوم آنها منوط به امنیت درآمد است، که به نوبه خود، چندان مطمئن نیست.

    جای تعجب نیست که 32 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که رفاه مالی آنها به رویدادهایی بستگی دارد که عمدتاً خارج از کنترل آنها است، مانند توسعه اقتصادی، بازار سهام یا یک بیماری غیرمنتظره.




:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: