مروری بر بهترین حساب‌های PAMM FXOpen در سپتامبر 2023
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

پاییز کاملاً خودش را پیدا کرده است، اما با وجود شروع هوای سرد، فعالیت ارائه دهندگان PAMM کاهش نمی یابد - و مهم است که حساب ها را برای سبد سرمایه گذاری خود با دقت انتخاب کنید. بازارهای ارز و کالا در یک بحران طوفانی می کنند، بنابراین اکنون می توان آنها را به عنوان بسیار فعال و مستعد هرج و مرج توصیف کرد. این بررسی حساب‌های PAMM ارائه‌دهندگانی که در ماه سپتامبر خود را به خوبی ثابت کرده‌اند، می‌تواند به سرمایه‌گذار کمک کند تصمیم خود را بگیرد.

بر اساس آمار مانیتورینگ Investflow، از اول اکتبر 2023، 138 حساب فعال در پلتفرم FXOpen با 1, 670, 902. 00 دلار سرمایه گذاری مشترکین افتتاح شده است.

حساب‌های PAMM TOP-10 سپتامبر 2023 FXOpen

FXLionCross

یکی از حساب‌های PAMM با عمر طولانی که از سال 2014 بر روی پلتفرم FXOpen کار می‌کند. در سال 2023، تقریباً بدون هیچ برداشتی معامله می‌شوند. اما باید توجه داشت که معامله روی حساب با کمک EA و به احتمال زیاد با میانگین گیری انجام می شود. اما مدت کار فریبنده است. تقریبا 30 درصد سود از ابتدای سال به دست آمده است.+4. 58٪ در ماه سپتامبر به دست آورده است. بازدهی محافظه کارانه است، اما با توجه به بی ثباتی در بازارهای مالی، می توان گفت که معامله گر یک استراتژی معاملاتی بهینه ایجاد کرده است. در زمان نوشتن این بررسی، هیچ برداشتی در حساب وجود ندارد. می توانید با مبلغ 1000 دلار یا بیشتر به مدیر بپیوندید.

PAMM: fxlioncross

SuperSpeculativ

این ارائه‌دهنده یک معامله‌گر موفق از سال 2019، سال 2023 را با موفقیت آغاز کرد، اما در ماه سپتامبر، کاهش متوسط ​​16. 66٪ را مجاز کرد. در اوایل اکتبر، تاجر تقریباً خودش را بازسازی کرد و از وضعیت قرمز خارج شد. این اکانت ارزش دیدن را دارد. زمانی که کاهش شناور به نتیجه نرسید، امکان پیوستن وجود خواهد داشت. در حال حاضر، کاهش کار در حدود 7 درصد است. سپرده بارگیری در 4 اکتبر 1. 43٪ است. در ماه گذشته، معاملات عمدتاً با جفت‌های معاملاتی GBPCHF، EURCHF و GBPUSD انجام شد. می توان از تنها 100 دلار به این معامله گر ملحق شد. هیچ جریمه ای برای خروج زودهنگام وجود ندارد.

PAMM: superspeculativ

پاندوروم

Pandorum از ژوئن 2020 با FXOpen معامله می‌کند. حداکثر نزول هنوز در سطح 28. 52٪ است. 2023 سال بسیار موفقی برای مدیر است، هیچ ماه منفی وجود ندارد. در ماه سپتامبر، 14. 27% با حداکثر برداشت 1. 54% و بار سپرده 32. 85% به دست آمد. از اکتبر، تمام معاملات بسته شده است، هیچ کاهش شناوری مشاهده نشده است. معامله‌گر همچنان جفت ارزهای AUDCAD، NZDCAD و AUDNZD را برای معامله ترجیح می‌دهد. فرد می تواند با مبلغ 1 دلار به پیشنهاد ملحق شود. سرمایه گذار 65 درصد از سود را به دست می آورد. هیچ جریمه ای برای خروج زودهنگام سرمایه گذار وجود ندارد.

PAMM: pandorum

Pierstage Capitl

PierstageCapitl حساب خود را در 2019/11/28 راه اندازی کرد. آنها بدون بارگیری سپرده، بسیار محافظه کارانه معامله می کنند. حداکثر برداشت تنها 8. 20٪ با حداکثر بار سپرده 4. 70٪ است. این نتایج معاملاتی عالی را نشان می دهد - از ابتدای سال، همه ماه ها در محدوده مثبت هستند، درآمد بیش از 60٪ بوده است. در ماه سپتامبر، درآمد حساب به +4. 69 درصد رسید. هیچ برداشتی در حساب وجود ندارد. جفت ارزهای اصلی: GBPUSD، AUDCAD، AUDNZD، EURCAD. این حساب برای سرمایه گذاران بزرگ مناسب است، زیرا می توان با 10000 دلار یا بیشتر به آن ملحق شد.

AcHotECN

AcHotECN یک ارائه دهنده PAMM جدید FXOpen است و در حال حاضر، نتایج آنها جالب است. این حساب در می 2023 افتتاح شد. نتایج از ابتدای سال بسیار عالی با بیش از 140 درصد سود است. در ماه سپتامبر، +33. 89٪ با بار سپرده 22. 16٪ به دست آمد. حداکثر برداشت از ابتدای افتتاح حساب همچنان در سطح 9. 70 درصد است. 81 درصد از کل معاملات باز سودآور هستند. جفت های معاملاتی اصلی: EURUSD، AUDCAD، NZDCAD، AUDNZD. مبلغی که با آن امکان عضویت در مدیر وجود دارد فقط 1 تومان است. درصد سرمایه گذار 70 درصد سود است. اما به کاهش شناور در ماه اکتبر توجه کنید. هیچ جریمه ای برای خروج زودهنگام وجود ندارد.

VESBOLTSemiHFT

VESBOLTSemiHFT از تاریخ 2021/05/19 معامله می‌شود و می‌توان آن را یک مدیر پایدار با معاملات محافظه‌کار در نظر گرفت. بیش از 50 درصد از ابتدای سال درآمد کسب کرده است. در ماه سپتامبر، آنها 5. 37 درصد سود را با حداکثر کاهش از ابتدای سال تنها 3. 38 درصد معامله کردند، یعنی ریسک معاملات بسیار کم است. مدیر با ابزارهای زیر معامله می کند: EURAUD، CADCHF، GBPCAD، EURCAD. می توان از 1000 دلار به حساب PAMM ملحق شد. هیچ جریمه ای برای خروج زودهنگام وجود ندارد.

PAMM: vesboltsemihft

کراکن

ارائه دهنده PAMM محافظه کار به طور همیشگی بیش از 5 سال است که در سکوی FXOPEN تجارت می کند. حداکثر کاهش حساب 15. 06 ٪ است. ارائه دهنده امسال خیلی موفق نیست ، ماهها از بین بردن کوچک وجود داشت ، اما تقریباً مسدود شده اند. در ماه سپتامبر 1. 54 ٪ به دست آمد. در ماه اکتبر یک سقوط کوچک شناور 5 ٪ وجود دارد. حداقل سپرده برای پیوستن 10 دلار است.

PAMM: kraken

مخلوط

حساب این ارائه دهنده PAMM در اوت 2021 راه اندازی شد. مدیر یک معامله گر پرخطر است ، اما اخیراً با احتیاط بیشتری تجارت کرده است. از ابتدای سال 2023 ، وی در حال حاضر بیش از 120 ٪ سود را به دست آورده است. در ماه سپتامبر ، این معامله گر 17. 87 ٪ را به بانک Piggy آورد. حداکثر سقوط در ماه سپتامبر به 16 ٪ رسید ، بار سپرده 8. 15 ٪. 92 ٪ از کل معاملات سودآور هستند. در ماه سپتامبر ، معاملات با جفت معاملات EURUSD و NZDUSD انجام شد. در ابتدای اکتبر ، هیچگونه حرکت شناور در این حساب وجود ندارد. می توان حداقل 50 دلار به این حساب PAMM پیوست. هیچ مجازاتی برای عقب نشینی زودهنگام وجود ندارد.

پیانویست

یک مدیر جدید در سایت FXOPEN ، اما در حال حاضر چشم انداز معاملات مثبت را نشان می دهد ، زیرا حداکثر کاهش حساب فقط 5. 33 ٪ است. در ماه سپتامبر ، 5. 13 ٪ با بار سپرده 4. 12 ٪ و حداکثر کاهش ماهانه 5. 33 ٪ درآمد کسب شد. معاملات عمدتاً در سطح متقابل ، 86 ٪ از معاملات سودآور هستند. در ابتدای اکتبر ، هیچگونه حرکت شناور در این حساب وجود ندارد. می توان حداقل 1000 دلار به یک حساب PAMM پیوست. هیچ مجازاتی برای عقب نشینی زودهنگام وجود ندارد.

کوارتا

حساب این مدیر محافظه کار در حال حاضر برای بسیاری آشنا است. معاملات از فوریه 2020 انجام شده است. آمار تجارت برای سال اول مثبت نیست. حداکثر کاهش حساب فقط 14. 50 ٪ است و مدیر همچنان نوار را نگه می دارد. در ماه سپتامبر ، آنها فقط برای مدتی معامله کردند ، نتیجه: +1. 52 ٪. در ماه اکتبر ، این حساب چشم انداز را نشان می دهد ، اگرچه یک کار کوچک وجود دارد. حداکثر سقوط در ماه سپتامبر از 2. 64 ٪ تجاوز نکرد. جفت اصلی معاملات در ماه سپتامبر AudUSD ، GBPUSD و EURUSD است. می توان حداقل 100 دلار به این پیشنهاد پیوست.

PAMM: kwarst

موارد فوق 10 ارائه دهنده برتر PAMM از رتبه FXOPEN بودند که هر فرصتی برای نشان دادن معاملات سودآور در سال 2023 به پایان می رسند. ما با سرمایه گذاری های خود بهترین آرزوها را برای شما آرزو می کنیم! آیا علاقه دارید یکی از موفق ترین مدیران PAMM Fxopen را دنبال کنید؟روی سیستم عامل ما ثبت نام کنید account حساب سرمایه گذاری خود را باز کنید ➜ ارائه دهنده خود را انتخاب کرده و پیشنهاد دهید ➜ پیرو شوید.

PAMM برای مشتریان Fxopen EU و Fxopen UK یا ساکنان استرالیا در دسترس نیست.

FXOPEN یک کارگزار جهانی فارکس و CFD است که شبکه ای از کارگزاری های جهانی تنظیم شده توسط FCA ، CYSEC و ASIC تنظیم شده است. FXOPEN حسابهای معاملاتی ECN ، STP ، Micro و Crypto (وابسته به نهاد) را ارائه می دهد.




:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: