نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

Kowloon City ، 28 ژوئن 2022 (Globe Newswire) - Blockchain و سایر فناوری های نوظهور جهان را به آینده مالی دیجیتالی سوق می دهند. در دهه گذشته شاهد تغییر عظیمی در درک بسیاری از مردم از ارز بود که این فناوری ها جهان را برای معاملات سریع و ایمن به همسالان باز می کنند. با این حال ، این انتقال بدون چالش های آن نبوده است. از درک blockchain گرفته تا استفاده از برنامه های وب 3. 0 ، بسیاری از کاربران به یک دلیل هنوز به طور کامل این موج جدید را سوار نمی کنند. به همین دلیل تیم CCTIP برای چنین دنیای رمزنگاری آینده نگر یک کیف پول مبتنی بر blockchain ایجاد کرده است.

معرفی CCTIP (ایجاد Trust Crypto in Pay)

با طراحی ، CCTIP یک کیف پول حضانت و یک سکوی یک مرحله ای است که برای تمام نیازهای رمزنگاری شما ایجاد شده است. کیف پول C یک کیف پول امن چند ارز است که از 40 blockchain به علاوه پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد رمزنگاری خود را در شبکه مورد نظر خود ذخیره کنید.

CCTIP با استفاده از بهترین فن آوری ها ، به دنبال تبدیل شدن به پلی بین وب 2. 0 و وب 3. 0 است و به شما امکان می دهد معاملات یکپارچه را انجام دهید. این کیف پول به شما امکان می دهد تا با برنامه های غیر متمرکز به عنوان دروازه ای برای خدمات مالی بدون بانک ، هویت زنجیره ای و موارد دیگر با برنامه های غیر متمرکز ارتباط برقرار کنید. این امر به شما کمک می کند اگر یک کیف پول رمزنگاری ایمن داشته باشید تا هنگام حرکت به نسل بعدی اینترنت ، به شما در حرکت در چندین توابع از یک مکان کمک کند.

نکته قابل توجه ، CCTIP به کاربران کمک می کند تا با ارائه ایمن همه شبکه ها به طور ایمن در زیر یک سیستم عامل ، از هزینه های بالای گاز جلوگیری کنند. این کیف پول بیش از 500 ارز رمزنگاری قابل توجهی را پشتیبانی می کند ، در حالی که تیم CCTIP اغلب نشانه های جدید را به روز می کند. این امر باعث می شود شما به عنوان کاربر ارسال ، دریافت ، مبادله و ایمن مدیریت ارزهای رمزپایه خود را از هرجای هر زمان و در هر زمان برای شما ساده کند. ایده این است که ضمن دسترسی به کلیه خدمات پرداخت Crypto ، داده ها و حریم خصوصی خود را کنترل کنید.

CCTIP بسیار ایمن است و از Cryptographic Cashrody Consument Private Beyless مبتنی بر پروتکل چند حزبی Cloud Computing (MPCC) استفاده می کند. این کیف پول این فناوری تطبیقی را با سیستم های بررسی لباسشویی ضد پول ترکیب می کند تا ویژگی های امنیتی آن را بهبود بخشد. این کیف پول دائماً سیستم امنیتی خود را به روز می کند و همیشه پشتیبانی زنده 24 ساعته برای همه کاربران وجود دارد. این کیف پول برای دسترسی آسان با دستگاه های Android ، iOS و دسک تاپ سازگار است.

تبادل زنجیره ای CCTIP

کیف پول C دارای مبادلات متمرکز (CEX) و مبادلات غیر متمرکز (DEXS) است که بهترین نرخ ارز را به شما ارائه می دهد. این جمع کننده ها همچنین به شما در تعویض بین نشانه ها در زیر یک کلیک بدون حداقل مبلغ مبادله کمک می کنند. این کیف پول معاملات آسان و بدون دردسر بین کاربران CCTIP و انتقال دارایی در زمان واقعی را ارائه می دهد و به گونه ای طراحی شده است که به طور هوشمندانه موثرترین مسیر معامله را با بهترین قیمت توصیه می کند.

CCTIP هزینه های خود را پرداخت نمی کند اما کمیسیون ها را با ارائه دهندگان مبادله به اشتراک می گذارد. بر این اساس ، شما هرگز بیشتر از آنچه مستقیماً به خدمات یکپارچه پرداخت نمی کنید ، پرداخت نخواهید کرد. تمام هزینه های مبادله در نرخ مبادله ارائه شده گنجانده شده است. این کیف پول رایگان در اینجا است تا اعتماد شما به پرداخت های رمزنگاری شده و سفر رمزنگاری شما را لذت بخش کند. CCTIP حداقل محدودیت برداشت ندارد و به شما امکان می دهد ERC-20 را واریز کرده و بسته به نیاز شما با BEP-20 پس بگیرید. از زمان راه اندازی آن ، CCTIP موارد زیر را به دست آورد و 25 میلیون کاربر به علاوه با بیش از 330 میلیون معاملات دارد.

این کیف پول دارای یک ویژگی ردیابی است که HEP شما بر تغییرات قیمت زنده در بازار نظارت می کنید. همچنین ، کیف پول C به شما امکان می دهد ویژگی مبادله داخلی آن را با ویژگی ردیابی برای نظارت بر تغییرات قیمت ترکیب کنید. این به شما امکان می دهد ضمن جلوگیری از خسارات غیر ضروری ، همه در یک صفحه ، حداکثر سود را از سرمایه گذاری خود بدست آورید.

علاوه بر این ، کیف پول منحصر به فرد با ربات های رمزنگاری و ابزارهای رسانه های اجتماعی برای نشانه گذاری جوامع ، استارت آپ های رمزنگاری و سازندگان رمزنگاری برای تسهیل اهداف جامعه ادغام شده است. ادغام انتقال دارایی های رمزنگاری شده در سرورهای Discord ، گروه های تلگرام یا KOL های توییتر را برای شما آسان می کند.

CCTIP قصد دارد بسیاری از خدمات و محصولات جدید را با ترکیب فعالیت های رمزنگاری و روزمره زندگی واقعی ، مانند راه اندازی سرویس های موبایل و خرید کارت هدیه ، معرفی کند.

آینده چه چیزی را برای اکوسیستم CCTIP نگه می دارد

CCTIP قصد دارد در روزهای آینده ویژگی های هیجان انگیز تری را راه اندازی کند ، از جمله خدمات استیک و وام با حداکثر 120 ٪ APY در حالی که به شما امکان می دهد روزانه رمزنگاری ارزشمند کسب کنید. شما همچنین می توانید با استفاده از کیف پول C با ادغام آینده Fiat که بیش از 150 ارز و کشور را پشتیبانی می کند ، ارز را خریداری و بفروشید.

یکی دیگر از ویژگی های مورد نظر ، سیستم پرداخت فله است که به طور خودکار کاربران را قادر می سازد تا نشانه ها را به چندین گیرنده بدون هزینه خدمات ارسال کنند. می توانید به اکوسیستم CCTIP بپیوندید و تحولات هیجان انگیز تری از جامعه رشد CCTIP را کشف کنید.

آدرس: اتاق 1318-19 ، مرکز تجارت هالیوود ، شماره 610 ، جاده ناتان ، شهر کاولون ، منطقه کاولون ، HK




:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: