نوشته شده توسط : Mihayloo

MoonXBT

با رسیدن به بازار cryptocurrency به سرمایه گذاران و شرکت های جدید ، شرکت ها و پروژه ها از سراسر جهان راه حل ها و خدمات جدیدی را برای پاسخگویی به تقاضای کاربران منتشر می کنند. یکی از سکویی که توجه بسیاری از معامله گران را به خود جلب کرده است ، MoonxBT است ، نسل جدیدی از بستر معاملاتی مشتقات که قراردادهای سنتی را ارائه نمی دهد ، بلکه در عوض بر قراردادهای سبک تمرکز دارد.

در این بررسی MoonXBT ، ما قصد داریم با شما به اشتراک بگذاریم که چگونه تمام جزئیات شما باید در مورد MoonxBT ، چگونه کار می کند و چرا باید تجارت را در این پلتفرم در نظر بگیرید.

moonxbt چیست؟

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم: MoonXBT چیست؟MoonXBT به عنوان یک بستر قرارداد Crypto Light شروع به کار کرد که به بازرگانان طیف گسترده ای از مشتقات را برای اجرای کارآمد استراتژی های معاملاتی خود ارائه می دهد.

این شرکت در کشورهای مختلف جهان دفاتر دارد و آنها برای ارائه یکی از پیشرفته ترین سیستم های تجاری که در حال حاضر در بازار موجود است ، کار کرده اند. این شرکت ادعا می کند که روی "قیمت منصفانه ، نقدینگی عالی ، اهرم بالا و هزینه های پایین" تمرکز می کند ، به همین دلیل آنها در ماه های اخیر بسیار محبوب شدند.

سرانجام ، MoonXBT اکنون یکی از سیستم عامل های سریعترین رشد است که قراردادهای سبک را به معامله گران ارائه می دهد. سرمایه گذاران به جای تجارت با قراردادهای سنتی و اهرم ، اکنون می توانند از قراردادهای سبک لذت ببرند.

تجارت قرارداد سبک چیست؟

قراردادهای سبک با قراردادهای سنتی که در صرافی های دیگر می بینیم متفاوت است. این امر به این دلیل است که به جای استفاده از قراردادهای سنتی پیچیده (و گاهی اوقات درک آن) ، تیم پشت MoonxBT قراردادهای ساده و آسان برای درک ایجاد کرد.

با قراردادها ، معامله گران می توانند به راحتی با حرکت در قیمت بزرگترین ارزهای مجازی موجود در بازار سود ببرند. با توجه به اینکه صنعت بسیار بی ثبات است ، تغییر اندک در قیمت دارایی می تواند فرصتی عالی برای سودآوری باشد.

مزیت قراردادهای سبک ارائه شده توسط MoonXBT شامل موارد زیر است:

  • امکان استفاده از اهرم
  • درست پیش بینی جهت بازار
  • استفاده از یک ارز واحد (مانند USDT)
  • قیمت عادلانه
  • نقدینگی زیاد
  • پشتیبانی از حداکثر 6 صفحه
  • حالت نسخه ی نمایشی گنجانده شده است
  • هزینه کم
  • این شامل برنامه هایی برای تلفن های هوشمند است

بسیاری از مزایای دیگر وجود دارد که می توانیم به اشتراک بگذاریم. همانطور که مشاهده می کنید ، MoonXBT این امکان را برای معامله گران فراهم می کند که بتوانند در طیف گسترده ای از معاملات متناسب با استراتژی های مختلف معاملاتی ، برای معامله گران پیشرفته تر و همچنین برای افراد تازه وارد شرکت کنند.

امروزه MoonXBT به یکی از پیشرفته ترین پلتفرم ها برای معامله قراردادهای سبک به روشی سریع و آسان تبدیل شده است. اگر قبلاً نمی دانستید که چگونه قراردادهای رمزنگاری را مدیریت کنید زیرا استفاده از آنها دشوار بود، اکنون می توانید این کار را تنها در چند مرحله با استفاده از پلتفرم MoonXBT انجام دهید.

علاوه بر آن، این شرکت اپلیکیشن های اختصاصی نیز برای کاربران اندروید و اپل ایجاد کرده است. به این ترتیب این امکان برای آنها وجود دارد که در هر جایی که هستند و در عرض چند ثانیه معامله کنند. این یکی از مزایایی است که دیگر پلتفرم های مشابه MoonXBT ارائه نمی دهند.

کارمزدهای معاملاتی قرارداد سبک

همانطور که شرکت توضیح می دهد، معامله گران باید به اسپرد، کارمزد معاملات و کارمزد یک شبه توجه زیادی داشته باشند. در مقایسه با محصولات قراردادی معمولی که در اکثر بازارهای مالی قابل معامله هستند، قراردادهای سبک هزینه سرمایه یا تحویل ندارند. این نیز یکی از دلایلی است که آنها را قراردادهای سبک می نامند.

MoonXBT در مقایسه با سایر پلتفرم ها با کارمزد تراکنش های پایین کار می کند. این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بدون نگرانی از پرداخت هزینه های بسیار زیاد، از بیشتر خدمات لذت ببرند.

کارمزد معامله به این صورت = حاشیه * اهرم * نرخ محاسبه می شود.

علاوه بر این، نرخ کارمزد تراکنش اکنون 0. 05٪ است و کاربران می توانند 5٪ از کارمزد را با MP کسر کنند. به این ترتیب کارمزدها حتی کمتر می شود (0. 0475%).

نرخ کارمزد تراکنش پلت فرم فعلی 0. 05٪ است و همچنین می توانید از MP برای کسر 5٪ از کارمزد رویه استفاده کنید که معادل نرخ تنها 0. 0475٪ است.

ویژگی های محصول MoonXBT

این پلتفرم دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها است که همیشه ارزش تجزیه و تحلیل و در نظر گرفتن را دارد. اگرچه ما فقط برخی از آنها را پوشش می دهیم، اما بسیاری دیگر وجود دارد که قطعا از آنها لذت خواهید برد.

قیمت های مناسب

MoonXBT به طور روزانه در تلاش است تا بهترین قیمت های مناسب را به سرمایه گذارانی که می خواهند به بازار دسترسی داشته باشند ارائه دهد. به منظور کاهش نفوذ عوامل مخرب در دستکاری قیمت، این شرکت بهترین قیمت را در بازار نقدی و در زمان واقعی ارائه می‌کند.

این صرافی در حال حاضر از داده های ارائه شده توسط بازارهای نقطه ای چندین پلت فرم معاملات ارز دیجیتال در سراسر جهان استفاده می کند. به این ترتیب قیمت بسیار دقیق می شود و از دستکاری احتمالی در بازارهای خاص جلوگیری می شود.

اهرم انعطاف پذیر تا 150 برابر

علاوه بر این، MoonXBT بر روی اهرم تمرکز دارد. این بدان معناست که شما قادر خواهید بود با سطح اهرمی 150 برابر معامله کنید. این نسبت 1:150 به معامله گران اجازه می دهد تا با موقعیتی 150 برابر بزرگتر از وجوه خود معامله کنند.

به عنوان مثال ، اگر 1 BTC دارید و موقعیت طولانی مدت اهرم را باز می کنید ، اگر بازار 10 ٪ بالاتر حرکت کند و آن را ببندید ، 10 ٪ سود در 150 BTC به جای 1 BTC خود کسب خواهید کرد.

با این حال ، باید بدانید که تجارت با اهرم شامل خطرات زیادی است. اگر بازار در مسیری که فکر می کردید حرکت نمی کند حرکت نمی کند ، می توانید تمام BTC خود را در مثال بالا از دست دهید.

قراردادهای سنتی معمولاً از قیمت بازار نقطه پیروی می کنند. این یکی از اقدامات انجام شده برای جلوگیری از دستکاری است. با این حال ، بازاریابان و سیستم عامل ها هنوز هم می توانند با ردیابی سفارشات تعیین شده توسط کاربران ، قیمت بازار را دستکاری کنند. اینجاست که MoonxBt چیزها را تغییر می دهد

MoonXBT از داده هایی که توسط بازارهای جهانی Spot تهیه شده است استفاده می کند. این باعث می شود آنها کاملاً غیرقابل تصور باشند. به این ترتیب ، قیمت ردیابی شده به روشی بسیار دقیق و نرم حرکت می کند و می توان از دستکاری خودداری کرد. به همین دلیل MoonXBT توانست بیش از 100 برابر اهرم را برای سکه های کوچک مانند Doge ، File یا DOT ارائه دهد.

هزینه کم

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، MoonXBT بدون نرخ بودجه ، هزینه های تحویل یا هزینه های پنهان دیگر کار می کند. با این حال ، کاربران باید روی موقعیت هایی که اداره می کنند و هزینه یک شبه که می تواند هنگام باز کردن یک موقعیت انجام شود ، تمرکز کنند.

همچنین شایان ذکر است که در حال حاضر هزینه افتتاحیه در حال حاضر 0. 05 ٪ است. این امر باعث می شود هزینه این پلتفرم به یکی از پایین ترین ها در صنعت رمزنگاری باشد. داشتن هزینه های پایین تر باعث می شود تا سرمایه گذاران بتوانند استراتژی های خود را بهتر برنامه ریزی کنند و همچنین در هنگام تجارت سود خود را افزایش دهند.

حالت نسخه ی نمایشی و زمان اجرای سریع

اگر این کافی نبود ، این شرکت در حال ارائه یک حالت معاملاتی نسخه ی نمایشی است که باعث می شود کاربران بتوانند با پول پاداش ایمن تجارت کنند تا بتوانند استراتژی های خود را آزمایش کرده و به این سیستم عامل عادت کنند. اگرچه این یک ویژگی استاندارد به نظر می رسد ، اما بیشتر سیستم عامل های رمزنگاری این امکان را برای کاربران فراهم نمی کنند.

از نظر زمان اعدام ، این پلتفرم نیز در صدر بازار قرار دارد. MoonXBT با سرعت اعدام میلی ثانیه کار می کند. به این ترتیب ، این شرکت از نظر سیستم نوآوری و تجارت برای ارزهای مجازی در بازار رهبر شد.

فقط در میلی ثانیه ، معامله گران قادر خواهند بود تا معاملات خود را تکمیل کرده و از برخی از پیشرفته ترین استراتژی های اجرای بازار لذت ببرند.

MoonXBT

ضرر سود ، از دست دادن و صفحه های مختلف

کاربران در این پلتفرم همچنین می‌توانند به برخی از ابزارهای پیشرفته توسعه‌یافته توسط MoonXBT به نام «Profit-loss and Stop-loss» اعتماد کنند. این ابزارها این امکان را برای سرمایه گذاران فراهم می کند که بتوانند معاملات خود را بهتر انجام دهند و از متحمل شدن زیان زیاد یا نتایج ناخواسته هنگام معامله قراردادهای سبک جلوگیری کنند.

MoonXBT همچنین به معامله گران امکان استفاده از طیف گسترده ای از صفحه نمایش (حداکثر 6 صفحه) را ارائه می دهد. به این ترتیب، پیشرفته ترین معامله گرانی که نیاز به معامله در زمان واقعی و با چندین ارز مجازی دارند، می توانند اطلاعات را در تمام صفحه هایی که برای معامله استفاده می کنند، داشته باشند. این بدان معناست که MoonXBT راه حل های درجه یک سازمانی را به مشتریان خرده فروشی ارائه می دهد که می خواهند استراتژی های خود را با معاملات قراردادهای سبک بهبود بخشند.

سکه های محبوب موجود برای معاملات اهرمی

چندین سکه برای کاربرانی که می خواهند با اهرم معامله کنند در دسترس است. این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که نه تنها به رایج‌ترین دارایی‌های دیجیتال، بلکه به داغ‌ترین دارایی‌ها مانند DOGE، FILE و DOT و غیره دسترسی داشته باشند.

امنیت و تیم

امنیت یک نکته کلیدی است که باید هنگام معامله در بازار ارزهای دیجیتال به آن توجه کرد. مهاجمان و سایر احزاب مخرب همیشه آماده هستند تا راهی برای دسترسی به منابع مالی کاربران پیدا کنند. به همین دلیل است که امنیت نقش بسیار مهمی در صنعت کریپتو ایفا می کند. MoonXBT این را می‌داند و یک پلتفرم امن در سطح بانک با متخصصان ارشد ایجاد کرده است که چندین سال در این صنعت کار کرده‌اند.

تیم مطمئن خواهد شد که همه سیستم ها در جای خود قرار دارند و همانطور که باید کار می کنند. علاوه بر این، آنها امنیت کاربران را جدی می گیرند و با برخی از پیشرفته ترین تکنیک های امنیتی از وجوه کاربران محافظت می کنند.

عضو شدن و پاداش

اگر تجارت را روی این پلتفرم شروع کرده اید و عاشق این تجربه هستید، می توانید از برنامه وابسته MoonXBT استفاده کنید. کاربران دارای بازده دائم کمیسیون تا 50 درصد برای کاربران منتخب هستند.

هر بار که یک ارجاع معامله ای را انجام می دهد، از آن شخص کمیسیون دریافت خواهید کرد. به این ترتیب شرکت از رشد جامعه بهره می برد و کاربران انگیزه ای برای آوردن سرمایه گذاران جدید به این پلتفرم دارند.

علاوه بر این، MoonXBT همچنین یک سیستم پاداش را ارائه می دهد که به عنوان امتیاز MoonXBT شناخته می شود. این سیستم با 3 نوع روش کسب درآمد کار می کند. به عنوان مثال، کاربران می توانند برخی از وظایف را انجام دهند و پس از آن پاداش دریافت کنند.

یکی دیگر از راه های کسب امتیاز، انجام کارهای معاملاتی است. در نهایت راه سوم کسب امتیاز MoonXBT، ارجاع سایر کاربران است. سپس می‌توان از تمام امتیازات برای کسر کارمزد تراکنش استفاده کرد و تجارت را به روشی کارآمدتر ممکن کرد. در نهایت، امتیازها را می توان با USDT نیز مبادله کرد.




:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: