نوشته شده توسط : Mihayloo

مهارت و تخصص همان چیزی است که به ما امکان می دهد زندگی خود را تأمین کنیم.

این که آیا شما یک وکیل ، پزشک ، مکانیک ، کارگر ساختمانی یا حتی یک وبلاگ نویس هستید ، از مهارت و دانش خود برای انجام کار خود استفاده می کنید تا بتوانید یک چک دریافت کنید.

اما اگر می خواستید بدون نیاز به کسب درجه ای از نوع ، مقداری پول اضافی در کنار خود کسب کنید؟

خوب ، چند روش بسیار آسان و سرگرم کننده برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. و خبر خوب این است که شما احتمالاً بیشتر اینها را در زندگی روزمره خود انجام می دهید - جستجو ، تماشای فیلم ، بازی ، انجام نظرسنجی و موارد دیگر.

حتی سایت هایی وجود دارند که به مکانهایی که قبلاً خرید کرده اید به شما پول نقد می دهند!

به راحتی 300 دلار در ماه به راحتی نیاز دارید؟پرداخت پانل: در هر نظرسنجی حداکثر 75 دلار درآمد کسب کنید. آنها همچنین برای خرید رمز و راز تا 50 دلار در ساعت پرداخت می کنند. همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید! InboxDollars: بیش از 57 میلیون دلار به اعضا پرداخت کرده است تا فیلم ها را تماشا کنند ، نظرسنجی کنند ، فروشگاه و موارد دیگر. 5 دلار فوراً دریافت کنید! جعبه خوب روزانه: چیزهای رایگان می خواهید؟DGB یک جعبه کالای رایگان (حمل و نقل رایگان - بدون کارت اعتباری) برای شما ارسال می کند. جعبه خود را اکنون دریافت کنید! نظرسنجی های مارک: 1 دلار فوراً برای پیوستن به صورت رایگان دریافت کنید. به علاوه طی 48 ساعت توسط پی پال پرداخت می شود! به نظرسنجی های مارک Toluna بپیوندید: برای انجام نظرسنجی ها (و تست محصول!) PayPal ، Amazon & Tango E-Counters را بدست آورید. به 500 جایزه بپیوندید و دریافت کنید! Swagbucks: برای تماشای فیلم ، خرید آنلاین ، نظرسنجی و موارد دیگر پرداخت می شود. اکنون بپیوندید و 5 دلار فوراً دریافت کنید!

این سایت ها به هر کسی این امکان را می دهد که هنگام تماشای بچه ها ، پول نقد اضافی کسب کند ، از طریق تبلیغات ، یا انجام تکالیف انجام دهد!

در اینجا یک لیست کوتاه برای کمک به شما در شروع کار وجود دارد:

چه چیزی یاد می گیرم؟

1. قفسه کتاب

در اینجا یکی از موارد مناسب برای دانش آموزان یا خوانندگان مشتاق است!

Bookscouter وب سایتی است که به شما امکان می دهد کتاب ها و کتاب های درسی استفاده شده خود را به بالاترین سایت پرداخت کنید.

به سادگی شماره ISBN از هر کتاب را وارد کنید و فوراً لیستی از قیمت های مختلف از حدود 40 سایت بازپرداخت کتاب به شما نشان داده می شود. یکی را انتخاب کنید که بیشترین هزینه را بپردازد و کتاب خود را به آنها بفروشد.

کتابهای درسی و کتابهای مرتبط با مدرسه اغلب یک تن پول دارند و شما فقط در کل زندگی خود چند بار از آنها استفاده می کنید! چرا کتابهای درسی خود را نمی فروشید تا کمی جیب خود را کنار بگذارید؟

در حالی که تعداد وب سایت برای فروش کتاب های استفاده شده در دسترس است ، من شخصاً فکر می کنم کتابفروشی بهترین است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که شماره ISBN کتاب را پیدا کنید و وب سایت بیش از 40 سایت خریدار مختلف را جستجو می کند تا مواردی را پیدا کنید که بهترین قیمت را برای کتاب استفاده شده شما بپردازند.

2. راکوتن (Ebates سابق)

شاید این یکی را در یک تجارت تلویزیونی دیده باشید!

راکوتن به آرامی به یکی از بزرگترین سایت های بازپرداخت تبدیل می شود. در اصل ، در صورت خرید از طریق آنها ، درصد معینی پول نقد را بدست می آورید.

آنها تقریباً هر فروشگاه آنلاین را که می توانید به آن فکر کنید دارند. از آمازون و والمارت گرفته تا بهترین خرید ، هدف و موارد دیگر.

بنابراین اگر به صورت آنلاین خرید می کنید ، فکر می کنم دیوانه است که از یک سایت خرید پول نقد مانند Rakuten استفاده نکنید. این مانند دریافت پول رایگان برای خرید چیزی است که به هر حال می خواهید خریداری کنید.

فراموش نکنید که فروشگاه های مضاعف خود را برای بازپرداخت مضاعف در خریدهای انجام شده از طریق فروشگاه های واجد شرایط بررسی کنید.

3. جوایز مایکروسافت

شما به صورت آنلاین جستجو می کنید ، نه؟

همه ما انجام می دهیمشاید حتی چندین بار در روز.

خوب ، اکنون می توانید فقط برای انجام این کار کارت هدیه رایگان کسب کنید!

با Bingrewards به صورت رایگان ثبت نام کنید ، سپس همانطور که به طور معمول جستجو می کنید. برای هر جستجو که انجام می دهید ، تعداد مشخصی از امتیاز کسب می کنید. پس از امتیاز کافی ، می توانید برای کارتهای هدیه ، تخفیف وعده های غذایی و حتی امتیازات هواپیمایی بازخرید کنید.

من می خواهم بگویم که یک جستجوگر متوسط می تواند به راحتی 100 دلار اضافی در سال با استفاده از bingrewards درآمد کسب کند.

3. فاتولت

Fatwallet یکی از قدیمی ترین سایت های بازپرداخت است که برخی از بالاترین درصد بازپرداخت را در برخی از این فروشگاه ها ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، شما می توانید برای خرید از طریق eBay ، حداکثر 4 ٪ پول نقد را بدست آورید ، تا 6 ٪ از طریق Groupon ، یا حتی به اندازه 27 ٪ از طریق لیست Angie!

4- صندوق ورودی

InboxDollars همان چیزی است که شما می توانید یک سایت پاداش در آنجا کسب کنید که در آن می توانید برای هر کاری که می توانید به صورت آنلاین انجام دهید ، از خرید و بازدید از وب سایت ها ، گرفته تا انجام نظرسنجی ، بازی کردن ، تماشای فیلم و موارد دیگر ، پاداش کسب کنید.

در اینجا برخی از نوع پیشنهادهایی که می توانید برای دریافت سریع پول نقد ارائه دهید:

  • بازی کردن: هنگام خرید بسته های توکن و تقویت کننده برای برخی از بازی های مورد علاقه خود می توانید 10 ٪ به عقب برآورده کنید. بازی به صورت رایگان!
  • انجام نظرسنجی ها: شما همچنین می توانید چرخش و پیروزی بیلی را بازی کنید که به شما امکان می دهد نشانه های نظرسنجی و ورودی های Sweepstakes را بدست آورید!
  • با استفاده از موتورهای جستجو: با استفاده از موتور جستجوی سفارشی InboxDollars ، پول نقد کسب کنید.
  • تماشای فیلم: یا انجام فعالیتهای تعاملی سرگرم کننده.
  • خرید: هنگام خرید آنلاین از طریق شرکای InboxDollars ، به انواع خریدها پول نقد کنید!

و این همه نیستآنها دائماً گزینه های جدید درآمد را اضافه می کنند. به علاوه ، آنها جایزه ثبت نام را نیز ارائه می دهند. امروز ثبت نام کنید و 5 دلار پاداش ثبت نام کنید.

5. Usertesting

چه چیزی می تواند آسانتر از مراجعه به یک وب سایت و سپس گفتن به صاحب سایت باشد که درباره سایت آنها چه فکر می کنید!

و بخش شگفت انگیز این است که شما برای تست وب سایت ها پرداخت می کنید.

آنها این کار را انجام می دهند تا بتوانند عملکرد و کاربرپسندی وب سایت خود را آزمایش کنند.

usertesting. com سایتی است که صاحبان وب سایت ها و افراد روزمره ، مانند من و من ، برای کمک به یکدیگر جمع می شوند. صاحبان سایت سایت خود را توسط افراد واقعی آزمایش می کنند ، و شما برای انجام کارهایی که قبلاً ده ها بار انجام می دهید ، پرداخت می کنید.

می پرسید چقدر می توانید پول بدست آورید؟

سایت های مختلف تست کاربر دارای نرخ های مختلفی هستند ، اما usertesting. com برای هر سایتی که آزمایش می کنید ، نرخ 10 دلار پرداخت می کند.

6. Swagbucks

چه کسی تاکنون از Swagbucks نشنیده است!

فقط در صورتی که نداشته باشید ، SB یکی از معروف ترین سایت های پاداش آنلاین است. آنقدر مشهور است که آنها حتی در بسیاری از رسانه ها مانند نمایشگاه Good Morning America ABC و حتی Forbes نمایش داده شده اند.

مانند InboxDollars ، SB به شما می پردازد تا از وب سایت حامیان مالی خود بازدید کرده و در فعالیت هایی مانند خرید ، نظرسنجی و موارد دیگر شرکت کنید!

آنها از شکل ارز خود به نام Swag Bucks استفاده می کنند که می تواند به پول نقد واقعی تبدیل شود.

حتی می توانید برنامه آنها را برای دستگاه های Android یا Apple خود بارگیری کنید.

در اینجا برخی از راه هایی که می توانید با Swagbucks درآمد اضافی ایجاد کنید:

  • ثبت نام در وب سایت: شما فقط برای پیوستن به تعداد مشخصی (این شماره از هر از گاهی تغییر می کند) از Swag Bucks کسب خواهید کرد.
  • کارت اعتباری ویزای Swagbucks Visa: در هر خرید 1. 25 دلار در هر دلار کسب کنید. بعد از اولین خرید خود (در 3 چرخه اول صورتحساب) 1000 دلار اضافی کسب خواهید کرد. به علاوه ، اگر در 6 چرخه صورتحساب اول 1000 دلار یا بیشتر هزینه کنید ، 2500 دلار دیگر دریافت خواهید کرد!
  • فیلم ها را تماشا کنید: از میان موضوعات مختلف ویدیویی را انتخاب کنید و می توانید روزانه 150 دلار سوگ کسب کنید.
  • جستجو: به جای استفاده از موتور جستجوی منظم خود ، از Swagbucks استفاده کنید تا سود کمی ایجاد کنید.
  • بازی های بازی: برای انجام بازی های نقدی ، دلار Swag کسب کنید.
  • فروشگاه آنلاین: از پورتال آنها برای کسب درآمد از هر دلار در هر دلار که در خرده فروشان آنلاین محبوب مانند Amazon یا Travelocity خرج می کنید ، استفاده کنید. به علاوه ، تخفیف های بسیار خوبی خواهید داشت ، مانند 15 ٪ تخفیف در هر سفارش در JCPenny در بالای Swag Bucks که کسب می کنید!
  • نظرسنجی ها را انجام دهید: روزانه 60 دلار Swag کسب کنید!

و این همه نیستاین سایت روشهای جدیدی را برای به دست آوردن SB بیشتر در تمام مدت اضافه می کند.

و تا آنجا که پرداخت می شود ، گزینه های خوبی دارید. شما می توانید درآمد خود را برای Cash (PayPal) یا کارت های هدیه تقریباً از هر فروشگاه آنلاین و واقعی آجر و ملات که می توانید تصور کنید ، بازپرداخت کنید.

7. آقای تخفیف

یکی دیگر از سایت های بازپرداختاین یکی فقط برای ثبت نام 5 دلار به شما می دهد ، که البته رایگان است.

آنها حداقل 10 دلار آستانه برای پرداخت پول دارند. آنها هر بار که به آن علامت 10 دلار ضربه می زنید ، برای شما چک ارسال می کنند.

همچنین می توانید دوستان و خانواده خود را به سایت ارجاع داده و از درآمد آنها نیز کسب کنید. شما 20 ٪ از درآمد ارجاع خود را دریافت می کنید.

8. ابوتا

همه خریدها در فروشگاه های بزرگ یا سایت های حراج انجام نمی شود. در حقیقت ، اکثر خرید ما مربوط به مواد غذایی و مواد غذایی است.

اینجاست که ایبوتا می درخشد. این به شما برای خریدهای روزمره خود ، مانند هنگام خرید تخم مرغ یا نان ، به شما بازپرداخت می دهد!

ناگفته نماند که برای هر دوستی که به سایتی که هرگونه تخفیف را بازخرید می کند ، 5 دلار به شما می دهد.

9. قیام

این مناسب برای مادران جدید یا والدینی است که سعی در صرفه جویی در صندوق کالج فرزندان خود دارند!

با Upromise (بررسی در اینجا) می توانید از طریق بیش از 850 شریک خرید آنلاین محبوب ، پول نقد کسب کنید ، و سپس پول تولید شده به یک سرویس پس انداز کالج واریز می شود!

شما می توانید با خرید با Sears ، Groupon ، Staples ، Macy's و موارد دیگر 5-10 ٪ پول نقد کسب کنید! حداکثر 8 ٪ می تواند در بیش از 10،000 رستوران شرکت کننده درآمد کسب کند. حتی می توانید هنگام رزرو سفر از طریق یک اسپانسر تأیید شده 5 ٪ پول نقد کسب کنید!

آنها همچنین MasterCard Upromise را ارائه می دهند ، که 5 ٪ پول اضافی را در مغازه های آنلاین ، رستوران ها و آژانس های مسافرتی تأیید شده به علاوه 2 ٪ اضافی در خرید فروشگاه های بخش و حداکثر 1 ٪ در هر چیز دیگری به شما ارائه می دهد!

کالج گران است ، اما با قیام ، می توانید هنگام خرید در همه خرده فروشان آنلاین مورد علاقه خود ، برای صندوق کالج پول خود را دور کنید!

10. Gomez Peer

بروزرسانی: Peerzone در اکتبر 2018 تعطیل شد.

این یکی به آسانی به دست می آید ، اگرچه برخی از ما ممکن است با وضعیت حریم خصوصی مشکل داشته باشیم.

هم اکنون به چگونگی کارکرد آن می پردازیم…

برنامه رایگان آنها را روی رایانه خود نصب کنید و به روز خود بروید!

واقعاً همین است!

این اساساً از منابع بیکار سیستم شما (مانند قدرت پردازش استفاده نشده ، رم و پهنای باند) برای آزمایش عملکرد بسیاری از محبوب ترین وب سایت های جهان استفاده می کند.

چه چیزی برای شما وجود دارد؟

برای هر ماه که برنامه را نصب می کنید ، پول نقدی کسب می کنید که از طریق PayPal به شما پرداخت می شود.

و فقط میزان کسب درآمد بستگی به میزان استفاده از منابع بیکار از رایانه شما دارد.

این پول زیادی نیست ، احتمالاً چند دلار در ماه یا حتی کمتر. اما پس از آن دوباره ، شما واقعاً کاری انجام نمی دهید. شما فقط به آنها اجازه می دهید از منابع بلااستفاده رایانه شخصی خود استفاده کنند. در اصل ، شما برای روشن کردن رایانه پرداخت می شوید.

بردن

همانطور که می بینید ، مهارت و دانش خاصی را برای کسب پول در کنار این سایت ها به دست نمی آورد. مطمئناً ، هیچ یک از این موارد به شما کمک نمی کند تا کار روزانه خود را ترک کنید ، اما آنها به شما امکان می دهند چند دلار اضافی را بیشتر برای کارهایی که قبلاً بصورت آنلاین انجام می دهید ، بدست آورید.

و از همه مهمتر ، هیچ یک از این ایده ها و گزینه های پول درآمدی نیاز به مهارت های خاصی ندارند!

اگر برای کسب درآمد فقط مجبور هستید فقط در یک سایت نظرسنجی پرداخت شده ثبت نام کنید ، با IPSO (با پرداخت بالا!) بروید.




:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: