بهترین سهام برای معاملات گزینه ها
نوشته شده توسط : Mihayloo

تجارت گزینه ها در هند محبوب تر از همیشه شده است زیرا به معامله گران این فرصت را می دهد تا از سایر اشکال تجارت درآمد بیشتری کسب کنند. معامله گران می توانند سهام خریداری کنند و قراردادهای گزینه را در آن بفروشند.

این قراردادها به شما فرصتی می دهند تا وقتی سهام زیرین افزایش می یابد و وقتی این سهام زیرین پایین می آید ، سود کسب کنید.

اگر قبلاً با نحوه تجارت در بورس سهام آشنا هستید ، می توانید به دنبال گزینه های معاملات در هند باشید. دلیل آن ساده است - گزینه ها برای تجارت آسان تر ، ایمن تر و ارزان تر از سایر سرمایه گذاری ها مانند سهام ، اوراق قرضه یا املاک و مستغلات هستند.

معاملات گزینه ها و گزینه ها چیست؟

گزینه ها قراردادهای مالی هستند که به دارنده حق می دهند ، اما تعهد خرید یا فروش امنیت با قیمت و زمان از پیش تعیین شده نیست. دارنده یک گزینه ممکن است آن را برای حق بیمه خریداری کند و تا زمانی که می خواهد آن را نگه دارد. فروشنده یک گزینه ممکن است آن را برای حق بیمه بفروشد و باید قبل از تاریخ انقضا آن را به خریدار تحویل دهد.

معاملات گزینه ها در هند راهی برای خرید یا فروش سهام ، شاخص ها ، ETF ها و سایر اوراق بهادار با قیمت هایی است که توسط سازندگان بازار ، که به تولید کنندگان بازار در هند گفته می شوند ، از پیش تعیین شده اند.

بهترین سهام برای معاملات گزینه ها

در اینجا لیستی از برخی از بهترین سهام گزینه وجود دارد -

شماره س.

شرکت

صنعت

عواملی که باید قبل از انتخاب سهام برای معاملات گزینه ها در نظر بگیرید

دامنه سررسید

بازار گزینه ها در هند یکی از گسترده ترین در جهان است. بیش از 100 ابزار تجاری مختلف وجود دارد که به تنهایی در بازار نقطه موجود است و آنها شامل چندین قرارداد عجیب و غریب و پیچیده مانند استرادهای کوتاه ، کاندور آهن و گسترش تقویم است.

این امر باعث می شود بدون توجه به اینکه به دنبال یک قرارداد عجیب و غریب یا ساده هستید ، یافتن قراردادی متناسب با نیازهای شما را آسان کنید.

نوسان

یکی از اصلی ترین دلایلی که مردم تجارت در هند را انتخاب می کنند به این دلیل است که از روش های سنتی تجارت سهام بی ثبات تر است.

در حقیقت ، برخی از کارشناسان بر این باورند که هیچ راهی بهتر از استفاده از گزینه هایی برای حدس و گمان در مورد سطح نوسانات وجود ندارد-که باعث می شود آنها برای سرمایه گذاران که می خواهند با استفاده از رویدادهای غیر منتظره مانند رویدادهای ژئوپلیتیکی یا اقتصادی ، از رقابت بخواهند ، ایده آل باشند. نوسانات که می تواند باعث افزایش یا کاهش قیمت ها به طور غیر منتظره قبل از تاریخ انقضا (که معمولاً طی سه ماه است).

ارزش ذاتی

ارزش ذاتی ارزش یک ابزار مالی است که مربوط به قیمت فعلی بازار آن نیست. این اغلب ارزش "ذاتی" نامیده می شود زیرا هیچ ارتباطی با آنچه در حال حاضر بازار برای یک ساز پرداخت می کند ، ندارد.

ارزش ذاتی یک قرارداد گزینه توسط جریان نقدی آینده آن تعیین می شود ، که معمولاً توسط نمودار بازپرداخت گزینه ها تعیین می شوند.

مقدار زمانی

مقدار زمان درجه ای است که با گذشت زمان قیمت یک گزینه افزایش می یابد. یک گزینه تماس ارزش زمان بیشتری نسبت به گزینه Put دارد زیرا خریدار یک تماس زمان بیشتری دارد تا اینکه مجبور شود حق خود را برای خرید چیزی با قیمت معین انجام دهد - و بنابراین زمان بیشتری برای تحقق سود خود از استفاده از گزینه های قبلی خودهر تاریخ انقضا دوباره به وجود می آید.

بدون تعهد

تجارت گزینه ها در هند شغلی است که هنوز جدید است و یک سرمایه گذاری بلند مدت نیست. بنابراین ، شما فقط باید گزینه های تجاری را در صورتی که آماده ریسک کردن و درآمدزایی هستید ، تجارت کنید.

شما باید از این واقعیت آگاه باشید که هیچ تضمینی یا تعهداتی در این صنعت وجود ندارد و شما مسئولیت کلیه ضررهای ناشی از فعالیت های تجاری خود را بر عهده خواهید داشت.

همچنین ممکن است بخواهید بهترین استراتژی های معاملاتی را بخوانید

بهترین سهام گزینه: نمای کلی

1) شرکتهای آدانی

Adani Enterprises Limited یک شرکت هلدینگ است. غالباً در لیست بهترین گزینه های سهام برای خرید امروز قرار دارد. این شرکت یک زیرساخت یکپارچه با مشاغل مربوط به تجارت زغال سنگ ، معدن زغال سنگ ، اکتشاف نفت و گاز ، بنادر ، تدارکات چند حالته ، تولید برق و انتقال ، توزیع گاز و کالاهای خوراکی و کالاهای زراعی است.

بخش های آن شامل مدیریت منابع یکپارچه ، معدن ، تولید خورشیدی ، فرودگاه و سایر موارد است. مدیریت منابع یکپارچه خدمات تهیه و تدارکات نهایی را ارائه می دهد.

2) لاستیک های آپولو

Apollo Tires Limited یک شرکت مستقر در هند است که مشغول تولید و فروش لاستیک های خودرو است. این شرکت از طریق لاستیک های خودرو ، لوله ها و بخش فلپ های خودرو فعالیت می کند. بخش های جغرافیایی آن شامل Apmea ، اروپا و دیگران است.

بخش APMEA شامل عملیات تولید و فروش از طریق هند است و شامل اشخاصی در امارات متحده عربی ، تایلند ، مالزی و آفریقای جنوبی است. بخش اروپا شامل عملیات تولید و فروش از طریق نهادهای اروپا است. بخش دیگر شامل عملیات فروش در قاره آمریکا و سایر نهادهای شرکت است.

3) اتومبیل Bajaj

Bajaj Auto Limited یک تولید کننده موتور سیکلت مستقر در هند و وسایل نقلیه سه و چهار چرخ است. اغلب در سهام گزینه برتر مشاهده می شود.

این شرکت مشغول تجارت توسعه ، تولید و توزیع اتومبیل مانند موتور سیکلت ، وسایل نقلیه تجاری ، دو چرخ الکتریکی و قطعات است. بخش های تجاری این شرکت شامل خودرو ، سرمایه گذاری و سایر موارد است.

4) Dalmia Bharat

Dalmia Bharat Limited یک شرکت تولید سیمان مستقر در هند است. این شرکت در اصل مشغول تولید و فروش سیمان و محصولات مرتبط با آن و محصولات نسوز است.

بخش های این شرکت شامل بخش سیمان و دیگران است. بخش سیمان مشغول تولید نمرات مختلف سیمان و محصولات مرتبط با آن است.

5) بانک HDFC

HDFC Bank Limited (این بانک) یک بانک بخش خصوصی مستقر در هند است. این بانک طیف وسیعی از خدمات بانکی را پوشش می دهد که بانکداری تجاری و سرمایه گذاری را از طرف عمده فروشی و بانکداری معاملات/ شعبه در سمت خرده فروشی پوشش می دهد.

بخش خزانه داری این بانک در درجه اول شامل درآمد خالص سود از سبد سرمایه گذاری بانک ، وام گرفتن در بازار پول و وام ، سود یا ضرر در عملیات سرمایه گذاری و به دلیل تجارت در قراردادهای ارزی و مشتق است. بخش بانکی خرده فروشی از طریق شبکه شعبه بانک و کانال های دیگر به مشتریان خرده فروشی خدمت می کند.

نتیجه

معاملات گزینه ها در هند در گذشته محبوبیت زیادی کسب کرده است. این در واقع یک شکل هیجان انگیز و پرسود سرمایه گذاری است. با این حال ، همچنین به تخصص و دانش نیاز دارد تا بهترین سهام معاملات تجاری را با موفقیت پیدا کند. بنابراین ، شما باید بدانید که چگونه گزینه های تجاری را به طور مؤثر تجارت کنید تا آن را به ابزار سود خود تبدیل کنید.

اولین و مهمترین چیزی که شما باید در مورد بهترین سهام برای تجارت گزینه بدانید این است که این یک بستر معاملاتی مشتقات برای معامله گران نهادی و همچنین بازیکنان خرده فروشی است. از این رو ، همیشه پویایی ریسک درگیر در کل فرآیند وجود خواهد داشت.

سلب مسئولیت: این وبلاگ فقط برای اهداف آموزشی است. اوراق بهادار/سرمایه گذاری های نقل شده در اینجا توصیه ای نیست.

برای خواندن سلب مسئولیت RA ، لطفاً اینجا را کلیک کنید تحلیلگر تحقیق - Bavadharini KS

سلب مسئولیت

سهام ذکر شده در این مقاله توصیه ای نیست. لطفاً قبل از سرمایه گذاری ، تحقیق و دقت خود را انجام دهید. سرمایه گذاری در بازار اوراق بهادار مشمول خطرات بازار است ، قبل از سرمایه گذاری تمام اسناد مرتبط را با دقت بخوانید. لطفاً قبل از سرمایه گذاری در سهام عدالت ، مشتقات ، صندوق های متقابل و یا سایر ابزارهای معامله شده در بورس سهام ، اسناد افشای ریسک را با دقت بخوانید. از آنجا که سرمایه گذاری در معرض ریسک های بازار و ریسک نوسانات قیمت است ، هیچ تضمینی یا تضمینی وجود ندارد که اهداف سرمایه گذاری حاصل شود. NBT هیچ بازده اطمینان از هرگونه سرمایه گذاری را تضمین نمی کند. عملکرد گذشته اوراق بهادار/ابزارها نشانگر عملکرد آینده آنها نیست.




:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: