پرسش و پاسخ مصاحبه بیت کوین
نوشته شده توسط : Mihayloo

اگر به دنبال سوالات و پاسخ های مصاحبه بیت کوین برای افراد با تجربه یا تازه کار هستید، در جای مناسبی هستید. فرصت های زیادی از سوی بسیاری از شرکت های معتبر در جهان وجود دارد. بر اساس تحقیقات، بیت کوین سهم بازار حدود 37 درصد را دارد.

بنابراین، شما هنوز این فرصت را دارید که در حرفه خود در بیت کوین آنالیتیکس پیشرفت کنید. Mindmajix سوالات مصاحبه پیشرفته بیت کوین 2022 را ارائه می دهد که به شما کمک می کند مصاحبه خود را شکست دهید و شغل رویایی خود را به عنوان تحلیلگر بیت کوین به دست آورید.

اگر می خواهید حرفه خود را غنی کنید و در بیت کوین حرفه ای شوید، در "آموزش بیت کوین" ثبت نام کنید. این دوره به شما کمک می کند تا در این زمینه به برتری برسید.

سوالات و پاسخ های برتر مصاحبه بیت کوین

  1. منظور شما از استخراج بیت کوین چیست؟
  2. تراکنش های بیت کوین چگونه کار می کنند
  3. بیت کوین چگونه خریداری می شود؟
  4. منظور شما از دوبار خرج کردن چیست؟
  5. کیف پول بیت کوین چیست؟
  6. آیا باید آن را مهم بدانیم؟
  7. منظور ما از محدودیت سخت چیست؟
  8. آیا می توانیم بیت کوین بفروشیم؟

سوالات مصاحبه ارز دیجیتال بیت کوین

1. منظور شما از استخراج بیت کوین چیست؟

استخراج بیت کوین معادل استخراج طلا به صورت دیجیتالی است. این روش به رایانه های تخصصی مجهز برای حل معادلات الگوریتمی نیاز دارد. این رایانه ها به ماینرها کمک می کنند تا بلوک های تراکنش های موجود در هر شبکه را احراز هویت کنند.

استخراج‌کنندگانی که تراکنش‌های روی بلاک چین را تأیید و احراز هویت می‌کنند، در بیت کوین پاداش می‌گیرند. این ماینرها می توانند سکه های جدیدی برداشت کنند که تا یافتن آخرین بیت کوین ادامه خواهد داشت.

2. تفاوت دفتر کل بلاک چین و بانکداری چیست؟

موسسات مالی درگیر با معاملات روزانه از دفتر برای ثبت و مهر زمانی آنها استفاده می کنند. کاملاً تحت کنترل دولت مرکزی است. مقامات و به شدت تنظیم شده است.

بلاک چین بسیار شبیه به دفتر کل است و تفاوت چشمگیری دارد. این برای همه باز است و هر فردی می تواند با مجموعه ای از ادراکات و تمرینات خود عمل کند.

بلاک چین را می توان بر اساس خواست برنامه نویسان سفارشی کرد و نیازی به مقررات ندارد. بیت کوین توسط دولت تنظیم نمی شود. مقامات، زیرا تعدادی از حوزه های قضایی بانک مرکزی را پوشش می دهد.

3. بیت کوین چگونه خریداری می شود؟

بیت کوین از منابع بسیاری آورده می شود. می توان آن را به صورت آنلاین با استفاده از خدمات کارگزاری، با کمک کارت های اعتباری یا سایر کیف پول های الکترونیکی مانند پی پال و غیره خریداری کرد.

همچنین می توان آنها را با کمک Localbitcoins و از دستگاه های Bitcoin Teller معادل دستگاههای خودپرداز نقدی خریداری کرد. Bitcoin. com لیست پیشنهادی از مراکز تبادل آنلاین معتبر که بیت کوین را می فروشند ، ارائه می دهد.

4- منظورتان از هزینه های مضاعف چیست؟

بعضی اوقات افراد سعی می کنند دو بار از همان بیت کوین استفاده کنند. این به عنوان دو برابر معروف است. فقط 21 میلیون کلاه مجموعه در پروتکل وجود دارد و دیگر نمی توان تولید کرد.

هر بیت کوین منحصر به فرد است که معاملات آن را قانونی می کند. هرکسی که سعی در کپی کردن معامله دارد ، مطلع می شود که غیرقابل قبول است.

5- چه کسی بیت کوین را توسعه داد؟

شکل اصلی بیت کوین توسط Satoshi Nakamato یک شخص ناشناس یا گروهی از توسعه دهندگان تحت اعتبار منبع باز در سال 2008 ساخته شده است. وی روند Cryptocurrency را بیان کرد. این اولین ارز دیجیتال موفق بود که با ایمان معادل بانکهای مرکزی طراحی شده بود.

ساتوشی در سال 2010 بیت کوین را به توسعه دهندگان تحویل داد. از آن زمان تاکنون صدها توسعه دهنده مستقل کدهای اصلی را سفارشی کرده و در طول این سالها آنها را اصلاح کرده اند.

آموزش بیت کوین را برای مبتدیان بیاموزید

6. آیا باید آن را مهم بدانیم؟

بیت کوین در نقشه راه خود که در سال 2009 منتشر شد ، به عنوان "سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا" راه اندازی شد. تا به امروز ، این دقیق ترین توصیف بیت کوین است.

بیت کوین شبکه ای است که مبتنی بر اجماع است و کاملاً دیجیتالی است. زیبایی این سیستم معامله این است که هیچ الزامی برای سرورهای متمرکز یا مراکز پاکسازی شخص ثالث برای تسویه معاملات وجود ندارد.

کارت های اعتباری ممکن است ماه ها طول بکشد تا پرداخت ها را تسویه کنند اما در بیت کوین می توانند طی 10 دقیقه تسویه حساب شوند. تمام این معاملات در blockchain ایمن و ضبط می شوند.

7. منظور ما از حد سخت چیست؟

حد سخت محدودیت تعداد کل بیت کوین در گردش است. برخلاف پول نقد که طبق خواسته ما قابل چاپ است ، نمی توان بیشتر چاپ کرد و مجهز شد. بیت کوین یک ارز تورم است و بر خلاف پول نقد که با حالت مایع نیز رشد می کند ، بر اساس ارزش مبادله آن فقط رشد می کند.

جهان بیت کوین با سرعت در حال تغییر است و تقریباً به صورت ساعتی با تغییرات پیش می رود.

8- آیا می توانیم بیت کوین بفروشیم؟

بیت کوین ها از بسیاری جهات قابل فروش هستند. از فروش آنها به صورت آنلاین به مبادله یا شخصی که در این نزدیکی زندگی می کند. روشی که خریداری می شود ، به همین ترتیب ، می توان آن را نیز فروخت. بیت کوین ها به طور مرتب مطابق با تقاضا متفاوت هستند.

همچنین می توان از طریق دستگاههای خودپرداز دو طرفه فروخته شد که امکان فروش و خرید بیت کوین را فراهم می کند. هزینه معاملات در بین کلیه هزینه های بانکی که در سطح جهان اعمال می شود ، کمترین هزینه است.

9- آیا فروشگاه می تواند بیت کوین را بپذیرد؟

هرکسی می تواند بیت کوین را بپذیرد. بسیاری از خدمات B2B و نصب سخت افزار برای راحتی صاحبان فروشگاه ها وجود دارد.

همه این سازمان ها برای فاکتور و حساب کاربری خود ارائه می دهند. خدمات شخص ثالث همه اجباری نیستند و افراد می توانند به تنهایی معامله و فاکتور را انجام دهند.

10. چرا باید به بیت کوین اعتماد کنیم؟

اعتماد بیت کوین مبتنی بر ارزیابی های اساسی ایمان انسان به الگوریتم های ریاضی ، رمزگذاری و اعداد است.

این یک سیستم شبکه ای است که مبتنی بر اصول آزادی فنی ، عدم تمرکز و کد منبع باز با فناوری واقعی همسالان است.

11. آیا بیت کوین ناشناس است؟

نه ، هر کجا که معاملات مالی وجود داشته باشد ، کلاهبرداران زنده می مانند و به همین دلیل نمی تواند ناشناس باشد. شرکت کنندگان توسط آدرس عمومی با رشته های طولانی از 30 کاراکتر که از شماره 1 یا 3 شروع می شوند ، شناسایی می شوند.

هر معامله را می توان توسط کسی که آن را آغاز می کند شناسایی کرد. از آنجا که نامی در ارتباط با رشته ارائه نمی دهد ، می توان آن را نام مستعار نامید اما در صورت انجام هرگونه اقدامات نامشروع قابل ردیابی است.

12. بیت کوین چه کاری می تواند انجام دهد؟

بیت کوین توانایی تغییر چشم انداز پولی جهان را دارد. جدا از ارز دیجیتال ، می توان از آن برای سرمایه گذاری در جمع آوری جمعیت ، سازوکار رأی گیری ، شروع اعتماد ، وصیت نامه ها و قراردادها ، نام دامنه های غیرمتمرکز ، بازارهای آینده و سایر عملکردهای اساسی یک سیستم مالی اخلاقی استفاده کرد.

ارز دیجیتال فقط آغاز تکامل یک سیستم مالی جهانی واحد است.

13. اگر بیت کوین را از دست بدهم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

هر یک از کیف پول با کلیدهای جداگانه همراه است. اگر کسی کلید را از دست بدهد ، هیچ راهی برای بازیابی بیت کوین وجود ندارد زیرا این فرصت را نمی دهد که آنها را با کمک هر کد عبور بازیابی کنید.

نسخه های به روز شده مانند Mycelium فرصتی برای ایجاد یک کلید خصوصی جدید برای بازگرداندن کیف پول جدید فراهم می کند.

14. چه کسی حاکم بر بیت کوین است؟

بیت کوین شرکتی نیست که متعلق به کسی باشد. توسط بدن اداره نمی شود. این نرم افزار یک پروتکل است و به تنهایی کار می کند و توسط توسعه دهندگان به روز می شود. آنها توسط گروه هایی مانند معدنچیانی که صاحب دستگاه هایی هستند که بیت کوین های جدید تولید می کنند و امنیت شبکه را حفظ می کنند ، پشتیبانی می شوند.

آنها این قدرت را دارند که با سخت افزار خود رای دهند تا از کدام نرم افزار بیت کوین پشتیبانی شود. توسعه دهندگان ممکن است تغییرات اساسی را در پروتکل موجود ایجاد و منتشر کنند، اما تحت تأثیر قرار نخواهند بود مگر اینکه ماینرها ترجیح دهند آنها را بپذیرند.

15. کیف پول بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک کیف پول دیجیتال است که بیت کوین ها را حفظ، ارسال و می پذیرد. این معادل یک کیف پول چرمی پر از پول نقد در جیب عقب شلوار ما است. رایج ترین شکل کیف پول دیجیتال در گوشی های هوشمند است که به دوربین دسترسی دارند و از آن به عنوان اسکنر برای تبدیل کدهای QR به داده استفاده می کنند.

برخی از برنامه‌ها دارای ویژگی‌های ارزش افزوده مانند راهنمای کسب‌وکار بیت‌کوین مبتنی بر مکان، لینک‌هایی به مراکز مبادلات مجاز، خزانه‌های امن‌تر برای نگهداری توکن‌های دیجیتال به جای بیت‌کوین هستند.

16. چرا قیمت بیت کوین تا این حد در نوسان است؟

پاسخ: تا زمانی که بیت کوین به ارز جهانی تبدیل نشود، در میان معامله گران و سایر دلالان قیمت محبوبیت خواهد داشت. تقاضا در مورد بیت کوین همیشه بیشتر از عرضه است. قیمت بیت کوین تابع نیروهای بازار است و هر خبری ممکن است آن را بی ثبات کند.

اقتصادهای بزرگی مانند اتحادیه اروپا، ایالات متحده آمریکا و چین ممکن است مقرراتی را برای حمایت یا محدود کردن بیت کوین اعلام کنند. در سال 2013، به دلیل ممنوعیت استفاده از بیت کوین توسط چین، قیمت ها کاهش یافت.

17. آیا می توانم بیت کوین را بدون فروش در صرافی معامله کنم؟

افراد بیشتری ترجیح می دهند بیت کوین را مستقیماً بدون صرافی معامله کنند. دلیل آن امنیت و اعتماد است. بسیاری از صرافی ها هک شدند و بیت کوین آنها بدون توضیح ناپدید شد.

صرافی‌ها این روزها باید توسط الزامات KYC برای بانک‌ها پشتیبانی شوند و اگر به درستی نگهداری نشود، هزینه‌های پولشویی ممکن است شما را تعقیب کند.

18. آیا می توانم بیت کوین استخراج کنم؟

استخراج بیت کوین با کمک کامپیوترهای رومیزی در روزهای اولیه آن آسان بود. اما امروزه ماشین آلات خود را دارد و مصرف برق به شدت بالا رفته است. برای نصب یکی از این دستگاه ها، باید محیطی مقرون به صرفه را بررسی کنید که این روزها آسان نیست.

ماینینگ بیت کوین ماشین های ASIC به طور مداوم در حال ارتقا هستند و در لحظه ای که منسوخ شود، استخراج بیت کوین دیگر بسیار دشوار خواهد بود.

19. چه چیزی می توانم با بیت کوین بخرم؟

ما می توانیم هر چیزی را که به طور قانونی در دنیا فروخته می شود، بخریم. استفاده از آن در هر مرکز خرید برای فروشندگانی که روش پرداخت دیجیتال و بیت کوین را می پذیرند بسیار آسان است.

آمازون برای هر خریدی از طریق بیت کوین 20 درصد تخفیف می دهد. بیت کوین فروشگاه خود را دارد که محصولات مرتبط با بیت کوین مانند تی شرت و غیره را می فروشد.

20. آدرس بیت کوین چیست؟

این یک رشته الفبای 27-34 طولانی است که به طور مشابه با یک آدرس ایمیل یا نام کاربری در هر شبکه اجتماعی عمل می کند. این موارد برای زمان بندی و ضبط هر معامله در blockchain استفاده می شود.

این می تواند بسته به روحیه تیم و سطح امنیت خود ، یک فرد ، گروهی از افراد یا هر سازمانی را نشان دهد. توصیه می شود هر بار از معامله از یک آدرس جدید استفاده کنید.

اکتشاف بیت کوین در مقابل اتریوم در مقابل blockchain

21. معاملات بیت کوین چگونه کار می کند؟

هر معامله واحد از مبلغی تشکیل شده است که ورودی به عنوان آدرس ارسال ، و داده های خروجی آدرس گیرنده و کلیدهای خصوصی است که در واقع امکان بدهی بیت کوین ها را از حساب یک فرد فراهم می کند.

blockchain اساساً پایگاه داده ای است که از زمان آغاز به کار ، سابقه معاملات را حفظ می کند.

22. کلید عمومی چیست؟

هر آدرس بیت کوین یک کلید عمومی و خصوصی را تشکیل می دهد. کلید عمومی وقتی شخصی می فرستد در حالی که کلید خصوصی به ما اجازه می دهد بیت کوین های خود را خرج کنیم ، در سناریو قرار می گیرد.

این روند احراز هویت معاملات بیت کوین است. اینها روشهای ایمن است و از طریق تحقیقات گسترده در مورد ریاضیات از طریق رمزنگاری نامتقارن طراحی شده است.

23- چگونه می توان پرداخت های بیت کوین را در فروشگاه ما قبول کرد؟

ویژگی اضافه کردن بیت کوین در خدمات پرداخت های فردی کمتر از 10 دقیقه برای نصب طول می کشد. ارائه دهندگان خدمات بازرگان مانند BitPay همچنین خدمات را در مکان های فیزیکی ارائه می دهند.

در بیت کوین به امکانات شارژ قابل دسترسی نیست و سیاست بازپرداخت کاملاً توسط صاحب فروشگاه اداره می شود. بیت کوین در گسترش دسترسی شما به کاربر جهانی که ترجیح می دهد از cryptocurrency ترجیح می دهد کمک می کند.

24. هزینه های درگیر چیست؟

هزینه های مربوط به معاملات به عنوان هزینه معدنکار شناخته می شود. آنها کسانی هستند که معاملات را در شبکه تأیید می کنند.

هر معامله محدودیت زمانی خود را برای تأیید اعتبار دارد. حجم های بزرگ به طور کلی به سرعت تأیید می شوند و نه معاملات کوچکتر.

25. منظور ما از یک معامله غیرمجاز چیست؟

وجوهی که از آن استفاده می کند توسط ماینر تأیید شده است ، به عنوان معامله غیرمجاز شناخته می شوند و به کیف پول فرستنده باز می گردند.

به طور کلی ، این اتفاق نمی افتد. فقط برای تأیید اعتبار 10 دقیقه طول می کشد. در بعضی موارد که ترافیک شدید وجود دارد ، گزارش شده است که حتی برای 1 ساعت نیز ماندگار است.

26. آیا بیت کوین قانونی است؟

قانونی بودن آن بستگی به حوزه قضایی دارد. کشورهایی مانند اکوادور، چین تراکنش های بیت کوین را ممنوع کرده اند. مقررات از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و قبل از شروع معامله در هر سازمان باید جستجوی مناسب انجام شود.

ویکی پدیا و بسیاری از خدمات آنلاین دیگر برای به دست آوردن اطلاعات مناسب در مورد این موضوع در دسترس هستند.

27. گره کامل چیست؟

گره های کامل لایه دوم سیستم امنیتی بیت کوین هستند. آنها گروهی از مردم هستند که به شیوه ای نوع دوستانه کار می کنند، به این معنی که بدون دریافت پاداش کار می کنند.

آنها به تمیز نگه داشتن سیستم امنیتی کمک می کنند و برند را از کسب هر گونه تمایز مشکوک دور نگه می دارند. همچنین احتمال خرج مضاعف بیت کوین را به حداقل می رساند.

مزایا و معایب بیت کوین را بررسی کنید

28. بیت کوین چگونه کار می کند؟

بیت کوین یک اپلیکیشن موبایل است و عملکردی مشابه اپلیکیشن کیف پول الکترونیکی دارد. به طور کلی، این کیف پول های الکترونیکی از ارزهای صادر شده توسط بانک های مرکزی استفاده می کنند.

اما بیت‌کوین‌ها از ارز خود به شکل دیجیتالی استفاده می‌کنند که محدودیت‌های تولید خاص خود را دارد و فقط به ۲۱ میلیون بیت‌کوین محدود می‌شود.

29. مزایای بیت کوین چیست؟

مزایای زیر را می توان به بیت کوین نسبت داد:

  • در سراسر جهان با نرخ های یکسان و بدون خطر استهلاک یا افزایش قیمت پذیرفته می شود.
  • کمترین هزینه تراکنش در این دنیا
  • خطرات کمتر و تراکنش های برگشت ناپذیر به نفع تاجران.
  • کاملاً ایمن و کنترل شده توسط یک فرم رمزگذاری شده.
  • حالت مدیریت شفاف و خنثی زیرا هر کسی می تواند داده ها را در زمان واقعی بررسی کند.

30. معایب بیت کوین چیست؟

معایب زیر است: -

  • درجه پذیرش بسیار پایین است زیرا بسیاری از مردم هنوز از مزایای آن بی اطلاع هستند.
  • تعداد کل بیت کوین در گردش در مقایسه با آنچه که باید باشد بسیار کوچک است. به همین دلیل است که حتی یک عدد کوچک نیز می تواند قیمت بیت کوین را بی ثبات کند.
  • بیت کوین ها هنوز در فرم بتا خود هستند و بسیاری از ویژگی های ناقص در حال توسعه هستند.

با خبرنامه ما، مملو از آموزش‌ها، سؤالات مصاحبه، روش‌ها، نکات و ترفندها، آخرین روندها و به‌روزرسانی‌ها، و موارد دیگر به‌روز بمانید ➤ مستقیماً به صندوق ورودی شما!

نامتاریخ
دوره بیت کوین 24 دسامبر تا 08 ژانویه دیدن جزئیات
دوره بیت کوین 27 دسامبر تا 11 ژانویه دیدن جزئیات
دوره بیت کوین 31 دسامبر تا 15 ژانویه دیدن جزئیات
دوره بیت کوین 3 تا 18 ژانویه دیدن جزئیات

Arogyalokesh یک نویسنده محتوای فنی است و تولید محتوا را در پلتفرم های مختلف فناوری اطلاعات در Mindmajix مدیریت می کند. او به ایجاد محتوای مفید و جذاب در Salesforce، Blockchain، Docker، SQL Server، Tangle، Jira و چند فناوری دیگر اختصاص دارد. در لینکدین و توییتر با او در تماس باشید.




:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: