نحوه ایجاد یک آدرس blockchain بیت کوین
نوشته شده توسط : Mihayloo

اگر تازه وارد دنیای بیت کوین هستید ، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید یک آدرس blockchain ایجاد کنید. در واقع آنقدر دشوار نیست که فکر کنید. ما شما را از طریق مرحله به مرحله قدم می زنیم.

شما می توانید با واریز وجوه به یک کیف پول دیجیتالی که اطلاعات رمزنگاری شما را ذخیره کرده و قبل از انجام معامله ، یک آدرس blockchain بیت کوین ایجاد کنید که اطلاعات رمزنگاری شما را ذخیره کرده و یک کلید الفبای ویژه ایجاد می کند.

کیف پول رمزنگاری چیست؟

برخی از دانش اساسی در مورد کیف پول های رمزنگاری برای درک نحوه کار یک آدرس blockchain بیت کوین ضروری است.

کیف پول Crypto یک دستگاه فیزیکی یا یک برنامه نرم افزاری است که قادر به اتصال و تعامل با blockchain است. این کیف پول ها حاوی مجموعه ای از کلیدهای رمزنگاری هستند که به عنوان آدرس رمزنگاری برای کاربر عمل می کنند. این کلیدها را به عنوان معادل جهان رمزنگاری برای امضاهای روی چک ها فکر کنید. کاربر هر بار که معامله انجام شود به آنها نیاز دارد.

بیشتر دارندگان بیت کوین ترجیح می دهند دارایی های خود را در کیف پول های رمزنگاری ذخیره کنند زیرا وجوه آنها تحت تهدید مداوم هک های سایبری در مبادلات رمزنگاری قرار دارد. سه نوع کیف پول اصلی وجود دارد که هر کدام سطح عملکرد و حفاظت خود را دارند.

کیف پول

کیف پول های مبتنی بر وب محبوب ترین کیف پول های رمزنگاری ، به ویژه در بین مبتدیان ، برای دسترسی و سهولت استفاده از آنها هستند. آنها به کاربران این امکان را می دهند که نشانه های رمزنگاری و NFT های خود را با استفاده از شخص ثالث آنلاین ذخیره کنند.

بیشتر کیف پول های مبتنی بر وب به یک بستر تبادل رمزنگاری مانند Coinbase ، Binance ، Blockchain. com و غیره مرتبط هستند. کاربران می توانند بعد از چند کلیک نشانه های خود را خریداری و بفروشند. علاوه بر این ، می توانید از طریق هر دستگاه متصل به اینترنت به آنها دسترسی پیدا کنید.

با این حال ، شما باید بدانید که با نگه داشتن دارایی های خود در این کیف پول ، خطرات بزرگی را برطرف می کنید. در گذشته چندین حادثه رخ داده است که کل سیستم مبادله نقض شده است و هکرها بودجه کاربران را از بین می برند. صرافی ها قادر به کمک به افراد برای بازیابی ضررهای خود نبودند.

کیف پول نرم افزاری

مشابه کیف پول های مبتنی بر وب ، کیف پول های نرم افزاری از طریق تلفن های همراه و دسک تاپ قابل دسترسی هستند. چندین شرکت مانند خروج و اتمی چنین کیف پولی را ارائه می دهند و در بیشتر موارد رایگان هستند. چندین کیف پول نرم افزاری همچنین به کاربران خود امکان دسترسی به برنامه های غیر متمرکز ، یعنی DEX ، خدمات DEFI و غیره را می دهد. بنابراین ، یک کیف پول نرم افزاری مانند کیف پول Trust می تواند یک دروازه آسان برای شبکه غیر متمرکز باشد.

مهمترین تفاوت بین یک کیف پول نرم افزاری و یک کیف پول مبتنی بر وب این است که اولی به شما امکان می دهد نشانه هایی را در هارد دیسک خود ذخیره کنید ، در حالی که دومی به خدمات شخص ثالث متکی است. با این حال ، شما هنوز نباید بودجه خود را کاملاً ایمن در نظر بگیرید ، زیرا این کیف پول ها نیز به طور مداوم به اینترنت متصل هستند.

کیف پول سخت افزار

اگر می خواهید امنیت نهایی برای صندوق های رمزنگاری خود ، کیف پول سخت افزاری راهی برای رفتن (کیف پول سخت) است. این کیف پول ها ، کم و بیش ، دقیقاً مانند یک درایو USB هستند. وقتی می خواهید از آن استفاده کنید ، آن را به لپ تاپ خود وصل می کنید. در غیر این صورت ، فقط در کشو شما می ماند.

با این حال ، ما توصیه نمی کنیم کیف پول سخت افزار خود را با یک دسته از موارد تصادفی دیگر پرتاب کنید. پس از گم شدن یا آسیب دیدگی ، بازیابی بودجه ذخیره شده در یک کیف پول سخت غیرممکن است.

به عنوان یک کیف پول سخت افزاری ایمن ، استفاده از آن دست و پا گیر و ناکارآمد است. شما باید هر بار که انتقال می دهید ، آن را به یک دستگاه وصل کنید و کلیدهای امنیتی را وارد کنید. کل روش بسیار پیچیده تر از کیف پول های وب یا نرم افزار است که فقط به چند کلیک نیاز دارند.

چگونه می توان یک کیف پول رمزنگاری را برای به دست آوردن آدرس بیت کوین تنظیم کرد؟

قبل از هر چیز دیگری ، باید تصمیم بگیرید که کدام کیف پول رمزنگاری فقط برای شما مناسب است. این تصمیم می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد (در پایان به تفصیل مورد بحث قرار می گیرد) ، مانند الزامات امنیتی ، اولویت خرید ، استفاده در نظر گرفته شده و غیره.

ابتدا کیف پول مورد نظر را جستجو کنید. اگر می خواهید از آن در تلفن همراه خود استفاده کنید ، می توانید برنامه های بهینه شده محبوب ترین کیف پول مبتنی بر وب و نرم افزاری را برای Android و iOS پیدا کنید. برای دسک تاپ ، برخی از کیف پول ها ، مانند Metamask ، یک پسوند مرورگر را ارائه می دهند ، در حالی که برخی دیگر مانند اتمی و خروج از شما خواسته می شوند برنامه های آنها را بارگیری کنید.

پس از بارگیری و نصب ، بیشتر کیف پول های مبتنی بر وب (Binance ، Coinbase و غیره) از شما می خواهند که یک حساب کاربری ایجاد کنید تا بتوانید نشانه های رمزنگاری را ذخیره کنید. در مورد برخی از کیف پول های نرم افزاری ، می توانید بدون ایجاد یک حساب کاربری از بین ببرید.

با این حال ، شما یک عبارت بازیابی کلمه 12/24 دریافت خواهید کرد. این عبارت به عنوان پشتیبان برای دارایی های ذخیره شده شما عمل می کند. اگر فراموش یا گم شود ، هیچ راهی برای بازیابی آن وجود ندارد. بنابراین ، حتماً آن را در جایی که به یاد خواهید آورد قلم بزنید.

اکنون یک رمز عبور قوی ایجاد کنید. از یک عبارت ساده یا یک نام استفاده نکنید. در عوض ، برای اطمینان از امنیت حداکثر ، از یک دنباله تصادفی از الفباها ، اعداد و شخصیت های خاص (به عنوان مثال ، R0m33 $ a) استفاده کنید. کاربران تلفن همراه این گزینه را دارند که از قفل های اثر انگشت استفاده کنند.

اکنون کیف پول شما برای واریز بیت کوین یا هر دارایی رمزنگاری دیگر تنظیم شده است ، اما برای همین ، به یک آدرس blockchain بیت کوین نیاز خواهید داشت.

چگونه می توان یک آدرس blockchain بیت کوین دریافت کرد؟

به محض ایجاد یا تنظیم کیف پول رمزنگاری ، به طور خودکار آدرس جدیدی را برای شما ایجاد می کند. آدرس بیت کوین همیشه یک دنباله طولانی از 25-34 شخصیت الفبایی است و با رقم 1 یا 3 شروع می شود.

یک آدرس blockchain بیت کوین معمولی چیزی شبیه به این خواهد بود: 1FGCIU45RTJQWPLVXB7DNKRSMFEUCZRTY5.

چگونه از آدرس بیت کوین استفاده کنیم؟

خوب ، حالا که آدرس blockchain بیت کوین را بدست آورده اید ، روش صحیحی برای استفاده از آن چیست؟مدل کار همان شماره حساب بانکی است. شما به دیگران می دهید تا پرداخت کنند و از دیگران بخواهید هنگام انتقال به آنها ارسال کنند.

برای دریافت پرداخت بیت کوین ، کیف پول خود را باز کرده و وارد آن شوید. به صفحه معامله بروید. این از کیف پول به کیف پول تغییر می کند ، اما به طور معمول آدرس دریافت کننده بیت کوین خود را در زیر دکمه دریافت پیدا می کنید. آن را تازه کنید ، فقط برای اینکه مطمئن شوید تازه است.

شما باید این آدرس دقیق را برای شخصی که سعی در ارسال نشانه های BTC برای شما دارد ارسال کنید. بعد از اینکه شخص دیگر انتقال به آدرس شما را تأیید کرده است ، در عرض چند ثانیه بودجه موجود در کیف پول را مشاهده خواهید کرد.

برای ارسال نشانه های BTC به کیف پول یا حساب دیگر ، به آدرس دریافت بیت کوین گیرنده نیاز دارید. کپی و چسباندن آن در برنامه ، مبلغی را که می خواهید ارسال کنید وارد کنید و انتقال را تأیید کنید. بسته به ترافیک blockchain ، تکمیل معامله می تواند از چند ثانیه به چند دقیقه طول بکشد.

هشدار: همیشه آدرس بیت کوین را کپی و چسبانده اید تا مطمئن شوید که صحیح است. یک اشتباه واحد می تواند منجر به ایجاد معامله به کیف پول اشتباه شود.

این بدان معنی است که سکه های شما برای همیشه از بین می روند ، زیرا معاملات بیت کوین پس از اتمام نمی توان معکوس کرد. علاوه بر این ، آدرس های بیت کوین فقط برای ارسال نشانه های BTC قابل استفاده است. اگر سعی می کنید سکه های دیگری را ارسال کنید ، این به معنای از دست دادن آنها در کل خواهد بود.

چیزهایی که باید هنگام انتخاب کیف پول رمزنگاری در نظر بگیرید

انتخاب یک کیف پول دیجیتال برای ذخیره بیت کوین می تواند یک کار گیج کننده باشد ، به خصوص هنگامی که گزینه های زیادی در بازار وجود دارد. در اینجا چند مورد وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در نظر داشته باشید.

استفاده در نظر گرفته شده

چگونه می خواهید از بودجه خود استفاده کنید؟آیا قرار است معاملات زیادی انجام دهید؟یا ، فقط سکه ها را برای مدت طولانی ذخیره کنید؟

پرسیدن این سؤالات از خود مهم است زیرا همیشه خود را در تضاد امنیت در مقابل سرعت خواهید یافت. اگر نیاز به انتقال زیادی در داخل و خارج دارید ، بهتر است با یک نرم افزار یا کیف پول وب بروید. در غیر این صورت ، کیف پول های سخت برای ذخیره دارایی های دیجیتالی برای مدت طولانی بهترین هستند.

گزینه های پشتیبان گیری

برخی از کیف پول های ارائه دهنده خدمات بازیابی به شما امکان می دهند در صورت از دست دادن کلیدهای امنیتی ، داده ها و بودجه خود را بازیابی کنید. آنها از گزینه های مختلف پشتیبان استفاده می کنند. شما می توانید در مورد این موارد تحقیق کنید و تصمیم بگیرید که آیا با چنین کیف پول می روید.

سطح امنیتی

هر کیف پول موضوع امنیت و حمایت از بودجه را به روش خاص خود مقابله می کند. برخی فقط از یک رمز عبور و یک عبارت بازیابی استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر به شما امکان می دهند اقدامات مختلفی مانند تأیید پیامک ، احراز هویت دو عاملی و غیره را تنظیم کنید.

نتیجه

این همه چیز در آن است! اکنون می توانید یک آدرس blockchain بیت کوین ایجاد کرده و شروع به دریافت پرداخت کنید. اگر می خواهید در مورد نحوه راه اندازی آدرس blockchain بیت کوین یا نیاز به کمک ، اطلاعات بیشتری کسب کنید ، حتماً پست های وبلاگ دیگر ما را بررسی کنید یا برای کمک با ما تماس بگیرید. با تشکر از خواندن!

محتوای سرمقاله Originstamp AG توصیه ای برای مشاوره سرمایه گذاری یا خرید نیست. در اصل ، یک سرمایه گذاری همچنین می تواند منجر به ضرر کامل شود. بنابراین ، لطفاً قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری ، به دنبال مشاوره باشید.




:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: