نحوه سرمایه گذاری در NYSE از استرالیا
نوشته شده توسط : Mihayloo

سرمایه گذاران ساکن استرالیا می توانند در اوراق بهادار با فهرست NYSE و با گسترش اقتصاد ایالات متحده-همچنین بزرگترین جهان سرمایه گذاری کنند.

بیشتر برنامه های سرمایه گذاری و کارگزاران به تجارت در این بازار دسترسی دارند. اما ، گزینه های مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید زیرا می توانید با سرمایه گذاری در شرکت های انفرادی ، صندوق ها و ردیاب های شاخص ، در معرض NYSE قرار بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در ادامه بخوانید و بدانید که از کجا می توانید شروع کنید.

در ادامه

چه چیزی می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید؟

راه های سرمایه گذاری در NYSE

سرمایه گذاری در NYSE از استرالیا بسیار آسان است ، زیرا بسیاری از کارگزاران آنلاین دسترسی به مبادلات ایالات متحده (از جمله NASDAQ) ، LSE و EURONEXT را ارائه می دهند ، در حالی که دیگران منحصراً در سهام ایالات متحده سر و کار دارند. شما می توانید در صندوق های معامله شده ارز (ETF) و صندوق های فهرست سرمایه گذاری کنید یا سهام را در شرکت های انفرادی خریداری کنید.

صندوق های معامله شده مبادله

ETF ها سرمایه گذاری هایی هستند که پول نقد ایجاد شده توسط فروش واحدهای موجود در صندوق و سرمایه گذاری پول نقد در سبد اوراق بهادار - مانند سهام ، اوراق بهره و کالاهای ثابت و کالاها. هر ETF با هدف ردیابی شاخص خاص بازار ، صنعت ، کالا یا استراتژی سرمایه گذاری.

واحدهای ETF را می توان در بورس اوراق بهادار مشابه سهام شرکت خریداری و فروخت. قیمت واحد به طور مداوم در طول روز تجارت تغییر می کند اما به طور کلی نوسانات کمتری نسبت به قیمت سهم شرکت نشان می دهد زیرا آنها به عملکرد یک شرکت واحد وابسته نیستند. به همین دلیل ETF راهی برای گسترش خطر محسوب می شود. از آنجا که آنها نسبت به سهام فردی کمتر خطرناک هستند ، سرمایه گذاری در ETF ها در کوتاه مدت ضرر و زیان قابل توجهی را ثبت می کند. سرمایه گذاری در ETFS یک استراتژی برای سرمایه گذاران بلند مدت است.

بسیاری از ETF به طور منفعلانه یک شاخص را ردیابی می کنند (به "صندوق های فهرست" در زیر مراجعه کنید) ، اما برخی از آنها به طور فعال وجوهی مدیریت می شوند که سرمایه گذاری آنها توسط تیمی از کارشناسان بازار سهام انتخاب می شود. در اینجا چند نمونه از این نوع صندوق آورده شده است:

بودجه

صندوق شاخص نوعی ETF است که عملکرد کلی یک بازار معین را ردیابی می کند ، به عنوان مثالNYSE با سرمایه گذاری در سهام کلیه شرکت های ذکر شده در فهرست ، متناسب با نمایندگی خود در این فهرست است. از میان شاخص های برتر ایالات متحده می توان به میانگین صنعتی داو جونز (که به سادگی با عنوان "داو" شناخته می شود) ، شاخص S& P 500 و شاخص راسل 2000.

از آنجا که آنها به طور خودکار یک شاخص را ردیابی می کنند، صندوق های ETF صندوق های شاخص برخلاف ETF های مدیریت شده فعال هستند که ممکن است دقیقاً از هیچ شاخصی پیروی نکنند. صندوق‌های غیرفعال معمولاً هزینه‌های مدیریتی کمتری نسبت به ETF‌های مدیریت فعال دارند.

صندوق های شاخص محبوب NYSE عبارتند از:

سهام شرکت انفرادی

روش دیگر برای سرمایه گذاری در NYSE این است که چندین شرکت فهرست شده در بورس را انتخاب کرده و مستقیماً در آنها سرمایه گذاری کنید.

تلاش برای سرمایه گذاری در همه آنها بسیار زمان بر و پرهزینه خواهد بود، اما این لیست شامل بسیاری از شرکت های بزرگ تراشه های آبی مانند Exxon Mobil (NYSE: XOM)، Citigroup (NYSE: C)، Pfizer (NYSE: PFE) می شود. جنرال الکتریک (NYSE: GE)، وال مارت (NYSE: WMT) و IBM (NYSE: IBM).

شما می توانید با استفاده از یک حساب معاملاتی USD با یک کارگزار آنلاین در همه این شرکت ها سرمایه گذاری کنید.

این واقعیت که شرکت های پذیرفته شده در بورس نیویورک بزرگ و شناخته شده هستند، شما را از افزایش ریسک سرمایه گذاری در سهام فردی محافظت نمی کند، زیرا موفقیت سرمایه گذاری های شما به ثروت چند شرکت بستگی دارد تا یک صندوق متنوع.

مطمئن نیستید که از چه فروشنده سهامی استفاده کنید؟

کجا در NYSE سرمایه گذاری کنیم

تجارت را شروع کنید

سرویس eToro ARSN 637 489 466 سرمایه در معرض خطر. PDS و TMD را ببینید

eToro

نکات برجسته

  • تجارت و سرمایه گذاری در ابزارهای مالی برتر، از جمله طیف گسترده ای از سهام.
  • eToro توسط CySec، FCA و ASIC تنظیم می شود.
  • وجوه شما توسط پروتکل های امنیتی پیشرو در صنعت محافظت می شود.

تجارت را شروع کنید

بازارهای ساکسو

نکات برجسته

  • در بیش از 22000 سهام از ASX، نیویورک، هنگ کنگ و بیش از 50 بازار جهانی دیگر سرمایه گذاری کنید.
  • بدون کارمزد پلتفرم، بدون کارمزد عدم فعالیت، و بدون کارمزد FX در هر معامله.
  • معامله را با 50 دلار شروع کنید و سهام را از کارگزاری 5 دلاری در هر تراکنش خریداری کنید.

تجارت را شروع کنید

ابرقهرمان

نکات برجسته

  • یک حساب با تنها 100 دلار باز کنید و از امروز با یک کارگزاری بدون دلار 5 دلاری (0 دلار در سهام ایالات متحده) در معاملات سهام شروع به سرمایه گذاری کنید.
  • خرید و فروش سهام و ETFهای ایالات متحده با کارگزاری 0 دلاری به علاوه تجارت وجوه تسویه نشده.
  • حساب خود را در عرض چند دقیقه با PayID تامین کنید و از انتقال بیدرنگ FX برای معاملات سریع سهام ایالات متحده لذت ببرید.

تجارت را شروع کنید

سهام

نکات برجسته

  • با تامین مالی Stake AUS، 10 دلار دریافت کنید یا با سرمایه گذاری در وال استریت، یک سهام رایگان ایالات متحده دریافت کنید. هر دو را انجام دهید، هر دو جایزه بگیرید.
  • در عرض چند ثانیه در بیش از 8000 سهام ASX و ایالات متحده و ETF معامله کنید.
  • قیمت گذاری واضح، ساده و بهتر بدون هزینه های پنهان.

به دنبال بهترین کارگزار سهام آنلاین در استرالیا هستید؟گزینه ها را با Finty مقایسه کنید.

اولین بار سرمایه گذاری؟

نحوه سرمایه گذاری در NYSE

مرحله 1: یک کارگزار را انتخاب کنید

صدها سیستم عامل معاملاتی سهام آنلاین برای انتخاب وجود دارد. هنگام مقایسه گزینه ها ، کارگزاری ، برداشت پول و هزینه فعالیت آنها را بررسی کنید. اوراق بهادار قابل معامله موجود باید شامل ETF و سهام باشد.

نکته مهمی که باید در نظر بگیرید هزینه تبدیل ارز است. از آنجا که بسیاری از کارگزاران اکنون عاری از کمیسیون هستند ، با افزودن حاشیه هنگام تبدیل ارز به دلار ، درآمد کسب می کنند. اگر در حال سرمایه گذاری پول زیادی هستید ، این هزینه می تواند یک عامل تعیین کننده در هنگام انتخاب محل تجارت باشد.

هر کدام از کارگزاران را انتخاب کنید باید به NYSE دسترسی داشته باشد. به خاطر داشتن تمام فعالیت های سرمایه گذاری خود در یک مکان ، ممکن است بخواهید از همان کارگزار به بازارهای سهم انگلیس و اروپا دسترسی پیدا کنید.

برخی از کارگزاران معاملات بدون کمیسیون را در ETF ارائه می دهند. اگر تصمیم به سرمایه گذاری در سهام گرفتید ، به دنبال یک کارگزار باشید که سهام کسری را ارائه می دهد زیرا بسیاری از شرکت های NYSE قیمت بالایی برای یک سهم واحد دارند (به ویژه Berkshire Hathaway Inc کلاس A).

مرحله 2: تصمیم بگیرید که چقدر سرمایه گذاری کنید

فقط تاکنون آنچه را که می توانید از دست بدهید سرمایه گذاری کنید زیرا بازارهای سهم بی ثبات هستند.

اگر در کوتاه مدت نمی توانید در برابر ضرر و زیان مقاومت کنید ، بهتر است صبر کنید تا بتوانید فقط برای طولانی مدت سرمایه گذاری کنید. ضررها همیشه یک امکان پذیر است و سرمایه شما در معرض خطر خواهد بود.

مرحله 3: وجوه را به حساب خود منتقل کنید

با انتقال بانکی ، متداول ترین روش ، وجوه خود را به حساب معاملاتی خود اضافه کنید. بیشتر کارگزاران نیز کارت های بدهی را می پذیرند. چند کارگزار می توانند سپرده کارت اعتباری را نیز بپذیرند.

ممکن است قبل از شروع تجارت ، وجوه کمی طول بکشد ، و اگر به دلار تجارت می کنید اما AUD را منتقل کرده اید ، پول نقد شما ابتدا باید به USD تبدیل شود. توجه داشته باشید که کارگزار شما ممکن است به حداقل مبلغ سپرده نیاز داشته باشد.

مرحله 4: بین سهام ، ETF و صندوق های فهرست (یا ترکیبی از آنها) انتخاب کنید

ETF ها و صندوق های شاخص در طیف وسیعی از شرکت ها متنوع هستند ، بنابراین آنها به طور معمول نوسانات قیمت کمتری نسبت به سهام شرکت های انفرادی تجربه می کنند و می توانند برای سرمایه گذاری بلند مدت بهتر باشند.

  • سرمایه گذاران کوتاه مدت که به امید سود سریع سرمایه (بلکه برای ضرر و زیان نیز آماده شده اند) ممکن است ترجیح دهند سهام بخرند.
  • ETF ها اغلب می توانند بدون کمیسیون معامله شوند.
  • صندوق های شاخص بازار را آینه می کنند ، بنابراین ارزش آنها افزایش می یابد و مطابق با بازار گسترده تر است.

مرحله 5: سفارش خود را پیکربندی کنید

بسته به کارگزاری که استفاده می کنید ، می توانید انواع مختلفی از نظم را انتخاب کنید.

سفارش قیمت بازار ساده ترین است و تقریباً نیاز به تنظیم ندارد. پس از اجرای ، سهام را با قیمت بعدی بازار موجود برای واحد سهم یا صندوق دریافت خواهید کرد.

در صورت داشتن یک استراتژی خاص ، به گزینه های بیشتری در مورد پیکربندی سفارش نیاز خواهید داشت. برخی از کارگزاران دارای سفارشات بسیار قابل تنظیم هستند که می توانند توسط رویدادها ایجاد شوند ، به این معنی که می توانید وقتی سهم یا صندوق انتخاب شده خود به یک هدف قیمت رسید ، خریداری یا بفروشید.

مرحله ششم: سفارش خود را قرار دهید

وقتی از تمام تصمیمات خود راضی هستید ، دستور خود را برای اجرای آن ارسال کنید.

مرحله 7: سرمایه گذاری خود را کنترل کنید

سرمایه گذاری در سهم نباید یک فعالیت تنظیم شده و جلو باشد. حتی اگر قصد سرمایه گذاری در دراز مدت را دارید ، باید به عملکرد شرکت یا عملکرد و قیمت صندوق توجه کنید.

مزایا و معایب

  • فرصت های سرمایه گذاری بیشتراز سرمایه گذاری صرفاً در استرالیا برای سرمایه گذاری در اوراق بهادار در بزرگترین مبادله جهان خارج شوید.
  • انتخاب زیادیهزاران شرکت مشهور برای انتخاب و چندین هزار ETF که در بورس الکترونیکی NYSE ARCA ذکر شده اند وجود دارد.
  • در معرض خطربا انتخاب ETF برای کاهش نوسانات ، نمونه کارها خود را متنوع کنید.
  • ساعت معاملات NYSE. ساعت معاملاتی (9:30 صبح تا 4:00 بعد از ظهر به وقت شرقی ، دوشنبه تا جمعه) 14 ساعت عقب مانده از زمان سیدنی است که می تواند هنگام قرار دادن سفارشات حساس به قیمت ناخوشایند باشد.
  • ریسک ارز خارجی. داشتن یک حساب کاربری در سهام AUD و معاملاتی یا ETF هایی که با قیمت USD با قیمت USD وجود دارد ، شما را در معرض خطر ارزی و هزینه های تبدیل مبادله قرار می دهد.
  • نوسانات رویداد خارجی. قیمت اشتراک ایالات متحده و ETF در معرض نوسانات ناشی از وقایع فقط در ایالات متحده است که اثرات احتمالی آنها ممکن است فوراً برای سرمایه گذاران استرالیایی آشکار نباشد.

در Finty ما می خواهیم به شما در تصمیم گیری های مالی آگاهانه کمک کنیم. ما این کار را با ارائه یک سرویس مقایسه رایگان و همچنین بررسی محصول از کارمندان تحریریه انجام می دهیم.

برخی از محصولات و خدمات ذکر شده در وب سایت ما از طرف شرکایی هستند که ما را جبران می کنند. این ممکن است بر کالاهایی که ما با آنها مقایسه می کنیم و صفحاتی که در آنها ذکر شده است تأثیر بگذارد. شرکا هیچ تاثیری بر کارمندان تحریریه ما ندارند.

برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً خط مشی سرمقاله ما را بخوانید و بدانید که چگونه می توانیم درآمد کسب کنیم.

Finty Rewards logo

اعضای finty دریافت می کنند

من پاداش نمی خواهم

به عنوان مهمان ادامه دهید

ثبت نام یا ورود

سلب مسئولیت: برای ادعای پاداش های فینتی ، باید وارد شوید. اگر بدون ورود به سیستم ادامه دهید ، نمی توانید در زمان بعدی ادعای پاداش های فینتی را داشته باشید. برای پرداخت پاداش های خود ، باید مدت 45 روز ادعای خود را ارسال کنید. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به T& C ما مراجعه کنید.

روش پاداش دهنده برای مقایسه

استرالیا Finty. دفتر 2 سوئیت 92 ، سطح 1 ، خیابان 515 کنت ، سیدنی ، NSW 2000 ، استرالیا. ABN: 28 158 551 743. ACL: 425682. AFCA: 45547 © 2022 Boyd Creative Pty Ltd. کلیه حقوق محفوظ است.

1 استفاده از "برجسته" ، "محبوب" ، "بهترین" و "بالا" در Finty رتبه بندی محصول یا توصیه را تشکیل نمی دهد و مشمول سلب مسئولیت عمومی ما هستند. محاسبات در جداول مقایسه بر اساس ورودی داده های شخصی متفاوت خواهد بود.

2 محصول با تأیید فوری در طی 60 ثانیه تصمیم موقت دارند. با این حال ، تأیید درخواست شما تضمین نشده است. تصمیم نهایی ارائه دهنده اعتبار با توجه به معیارهای تصمیم گیری ، به اختیار آنها گرفته می شود.

سلب مسئولیت: Finty Australia متعلق به Boyd Creative Pty Ltd. Finty یک وب سایت مقایسه رایگان برای استفاده است که در آن استرالیایی ها می توانند محصولات مالی را مقایسه کنند. Finty یک کمیسیون برای برنامه های ارجاع شده از این وب سایت کسب می کند. Finty هر محصولی را که در حال حاضر در بازار موجود است ، لیست نمی کند. Finty یک ارائه دهنده اعتبار نیست و همچنین به مصرف کنندگان توصیه نمی کند که به طور خاص برای یک محصول خاص با هر ارائه دهنده درخواست کنند. اگر برای یک محصول درخواست کنید ، درخواست شما توسط ارائه دهنده صدور محصول ارزیابی می شود. ارائه دهندگان به طور معمول از قبل به تغییر داده های محصول هشدار می دهند. با این حال ، ارائه دهندگان می توانند هر جنبه ای از یک محصول را به اختیار خود تغییر دهند و ممکن است ما را از تغییر مطلع نکنند. قبل از استفاده باید شرایط و ضوابط مربوط به یک محصول را با دقت بخوانید. معیارهای واجد شرایط بودن اعمال می شود. اگر حداقل معیارهای یک محصول را رعایت نکنید ، Finty مسئولیتی ندارد. لطفاً اطمینان حاصل کنید که بیانیه افشای محصول مربوطه (PDS) و تعیین بازار هدف (TMD) را برای محصولات مربوطه در وب سایت ارائه دهندگان قبل از تصمیم گیری در مورد انجام اقدامات انجام دهید. پاداش های Finty با اختیار ما در مورد محصولات منتخب با عنوان "پاداش های Finty" ارائه می شود و توصیه محصول را تشکیل نمی دهد. برنامه های کاربردی برای محصولات با پاداش های فینی منوط به معیارهای واجد شرایط بودن وام دهنده و سلب مسئولیت عمومی ما است.




:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: