نوشته شده توسط : Mihayloo

برخی از قسمت های این صفحه در نسخه مرورگر فعلی شما پشتیبانی نمی شوند. لطفاً به نسخه مرورگر اخیر ارتقا دهید.

بازارهای ایالات متحده بسته شد

S& P 500

DOW 30

نیل

راسل 2000

نفت خام

نقره اي

یورو/دلار

پیوند 10 ساله

GBP/USD

USD/JPY

BTC-USD

CMC Crypto 200

ftse 100

Nikkei 225

جریان خروجی صندوق: یک علامت صعودی برای سهام در سال 2023؟

طی چند ماه گذشته ، بورس سهام شاهد جریان پایدار از جریان سرمایه بوده است. سرمایه گذاران به طور عمده در پاسخ به افزایش نوسانات بازار و عدم اطمینان اقتصادی ، پول بیشتری را در حاشیه پارکینگ می کنند. این روند به ویژه در بین سرمایه گذاران خرده فروشی مشخص شده است ، که بسیاری از آنها در طول سال 2022 ضرب و شتم جدی انجام داده اند.

بر اساس روندهای تاریخی ، آخرین حرکت سرمایه گذاران خرده فروشی به حاشیه ممکن است فرصتی را برای سرمایه گذاران پیشرفته تر فراهم کند تا از یک چرخش بازار سود ببرند.

سرمایه گذاران خرده فروشی به حاشیه می روند

هنگامی که زمان در بازار سخت می شود ، سرمایه گذاران خرده فروشی تمایل به بیرون آمدن دارند ، یا حداقل قرار گرفتن در معرض آنها را محدود می کنند. این اتفاق در ماه های اخیر بر اساس داده های جریان خالص سرمایه در بورس سهام رخ داده است. چند ماه گذشته با یک روند قوی از جریان خالص در صندوق های سهام جهانی مشخص شده است ، همانطور که رویترز در 9 دسامبر گزارش داد:

براساس داده های Refinitiv Lipper ، سرمایه گذاران از 22. 03 میلیارد دلار خالص صندوق های سهام جهانی بارگیری کردند و بزرگترین فروش خالص هفتگی خود را از 7 سپتامبر نشان می دهند. گزارش ها حاکی از فعالیت های صنعت خدمات ایالات متحده آمریکا و افزودنی های غیر از حد انتظار در ماه نوامبر شرط های افزایش یافته است. اینکه فدرال رزرو بیش از حد انتظار خواهد بود. سرمایه گذاران همچنین به عنوان بزرگترین بانک های ایالات متحده از جمله گلدمن ساکس ، جی پی مورگان و بانک مرکزی آمریکا نگران رکود اقتصادی بودند زیرا تورم تقاضای مصرف کننده را تهدید می کند. سرمایه گذاران 26. 65 میلیارد دلار خالص در صندوق های سهام ایالات متحده به فروش رساندند ، اگرچه صندوق های سهام اروپا و آسیا را به ارزش 3. 41 میلیارد دلار و 990 میلیون دلار خریداری کردند.

از تورم و نرخ بهره گرفته تا بهره وری و رشد اقتصادی ، سرمایه گذاران مجبور بودند در سال 2022 با سطح عدم اطمینان و نوسانات پایدار بازار روبرو شوند. مانند بسیاری از دوره های گذشته که در آن بازار جریان های خالص قوی و مداوم را تجربه کرده است ، حرکت فعلی به سمت خروجی ها به طور عمده توسط سرمایه گذاران خرده فروشی هدایت می شود. با توجه به این ضربه که بسیاری از آنها در طول سال 2022 گرفته اند ، این به سختی تعجب آور است. از ژانویه تا سپتامبر ، خانوارها دومین کاهش بدترین ثروت خود را در رکورد تجربه کردند.

این چالش ها می تواند به نوعی پیش برود تا هفته های گذشته افزایش حجم جریان را افزایش دهد ، که در 7 دسامبر ، فقط سه روز از هفته معاملات ، به سه ماهه جدید رسید. در حالی که یک حرکت خالص کوچک به صندوق های سهام بین المللی در آسیا و اروپا وجود داشت ، خروج از صندوق های سهام ایالات متحده به ویژه تلفظ شد. چند نمونه از ورود به سیستم در رکورد ، اشتیاق کمتری را انجام داده است ، که تحلیلگران Bank of America Corp. (NYSE: BAC) در 9 دسامبر به عنوان جریان های کوچک و بدون شادی شناخته می شوند.

فرصت سیگنال های کاپیتولاسیون خرده فروشی

در حالی که کاپیتولاسیون خرده فروشی اخیر ممکن است در نگاه اول نشانه ضعف بازار باشد ، داده های تاریخی در غیر این صورت می گوید. از نظر تاریخی ، هنگامی که سرمایه گذاران خرده فروشی مورد ضرب و شتم از بازار خارج می شوند ، سهام به زودی افزایش می یابد ، همانطور که تحلیلگران شرکت Goldman Sachs Group Group Inc. (NYSE: GS) در یک یادداشت تحقیقاتی در 9 دسامبر اشاره کردند:

به طور متوسط ، -16. 5 میلیارد دلار از جریان سهام هر هفته برای آخرین ماهانه ماهانه فقط تا اکتبر 2008 (بحران مالی) ، دسامبر 2018oct 2020history ، سهام در ماه های بعد بیشتر معامله شده است.

به عبارت دیگر ، جریان های خرده فروشی تمایل به تضاد واقعیت بازار دارند و یک بازار قریب الوقوع بازار را حفظ می کنند. این امر در واقع باعث می شود تا زمانی که فرد خرده فروشی از صندوق های شاخص به ویژه ، بلکه اوراق بهادار فردی تمایل به کاهش قیمت دارایی ها داشته باشد ، حس شهودی ایجاد می کند. هنگامی که خروجی خرده فروشی از بین می رود ، این فشار برداشته می شود و باعث می شود سهام دوباره به عقب برگردد. چنین شرایطی می تواند یک مجموعه عالی را برای سرمایه گذاران و بازرگانان متفکر فراهم کند تا خود را برای سودآوری از صعودها قرار دهند ، همانطور که MarketWatch در 12 دسامبر گزارش داد:

همه چیز در مورد کاپیتولاسیون خرده فروشی ، که در واقع یک پیشرفت مثبت برای بازارها است ، می گوید [واندا تحقیقات اریک] لیو. این موقعیت خرده فروشی را برای سهام ایالات متحده برای سال 2022 در حد کم به همان اندازه جذاب در کل سال قرار می دهد.

سرمایه گذاران که در مواجهه با کاپیتولاسیون خرده فروشی این دوره را می گذرانند و در هنگام فروپاشی آماده می شوند ، اغلب قادر به خرید سهام با قیمت های معامله هستند. در گذشته ، چنین مواردی به عنوان نمونه های واقعی در زندگی وارن بافت (معاملات ، نمونه کارها) از ادعای کلاسیک ، خرید وقتی خون در خیابان ها در حال اجرا است.

گرفتن من

سرمایه گذاران خرده فروشی همواره مستعد نوسانات غیر منطقی در احساسات بوده اند. غرق شدن آنها می تواند قیمت سهام را به ارتفاعات غیرمنطقی سوق دهد و فرومایه آنها می تواند قیمت سهام را به پایین ترین سطح غیر منطقی کاهش دهد. روند مداوم خروج های خرده فروشی در حال حاضر توجه سرمایه گذاران و بازرگانان را که توسط چشم انداز یک بازی متضاد معتبر تاریخی جلب شده است ، جلب کرده است. سرمایه گذاران هوشمند مدتهاست که از تغییر در احساسات بازار سود می برند. با این حال ، اگر با توجه به این مورد خاص ، سخنان احتیاط را ارائه ندادم ، پشیمان می شوم.

همانطور که هفته گذشته بحث کردم ، تحلیلگران وال استریت به طور جدی پیش بینی درآمد خود را برای شرکت های S& P 500 در پاسخ به سرچشمه های اقتصادی و بازار در بازار کاهش داده اند. نتیجه اجتناب ناپذیر از کاهش انتظارات درآمدها ، همه چیز برابر است ، درآمدهای گسترش چندگانه است. از آنجا که سهام از پایین اکتبر تا حدودی دوباره به وجود آمده است ، این گسترش چندگانه بزرگ شده است. در ارزیابی من ، و با توجه به سطح بالای عدم اطمینان اقتصادی که به سال 2023 می رسد ، شرط بندی بزرگ بر روی یک افزایش نزدیک به پشت پایتخت خرده فروشی ممکن است غیر منطقی باشد.




:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: