نحوه ساخت استراتژی تجارت خروجی
نوشته شده توسط : Mihayloo

در این پست وبلاگ ، ما به نحوه ساخت یک استراتژی تجارت خروجی قوی توجه خواهیم کرد. یکی از مشکلات متداول تجارت این است که ما تمایل داریم احساسات لحظه ای خود را نسبت به استدلال منطقی اضافه کنیم. توانایی ما در استدلال هنگامی که باید با تجارت آزاد روبرو شویم ، کم می شود ، در آن زمان ما مستعد تصمیم گیری های غیر منطقی هستیم. اگر از این خطرات آگاه باشیم ، باید از خودمان بپرسیم که چه کاری می توانیم انجام دهیم تا از احساسات خود در روند استدلال خود دخالت کند. پاسخ نسبتاً ساده اما آسان نیست. ما قبل از افتتاح تجارت به درک دقیق و صمیمی از برنامه خود نیاز داریم. قبل از ورود به تجارت ، باید برای ما روشن باشد که چه چیزی می خواهیم ببینیم و آنچه را که نمی خواهیم در مقاطع بحرانی تجارت ببینیم. تکنیک های مدیریت ریسک بیشتری وجود دارد که باید به معاملات شما کمک کند و اگر می خواهید در آن جنبه پیشرفت کنید ، فراموش نکنید که نکات قبلی ما را در مورد مدیریت ریسک معاملات بازپرداخت بررسی کنید.

چگونه می توان خروجی های خود را مدیریت کرد

همانطور که در مقدمه بیان کردیم ، همه چیز به دو سوال می رسد:

  • چه چیزی می خواهی ببینی؟
  • آنچه نمی خواهید ببینید (معیارهای عدم اعتبار)؟

اگر اینها را ندارید ، تجارت ندارید. توقف کاملورود فقط به این دلیل که یک نقطه ورود دارید کافی نیست. شما باید یک دلیل قوی برای تجارت کلی داشته باشید ، نه فقط ورود. داشتن نقطه دسترسی ، توقف و هدف شروع خوبی است. حتی اگر برای یک دونده تجارت می کنید ، باید یک هدف را در ذهن داشته باشید. چرا؟زیرا تمرکز شما به مکان های مقاومت است. اگر بازار به آنجا برسد ، نباید تعجب کنید که بعد چه کاری انجام دهید.`

صحبت از تجربه شخصی ، خوب است که خودتان را نیز درک کنید. به طور کلی ، مغز شما چقدر تحت فشار زمان عمل می کند؟زیرا اساساً این همان چیزی است که تجارت در مورد آن است. بازار از نقطه A به نقطه B می رسد ، اکنون باید ارزیابی کنید. شما نمی توانید زمان را متوقف کنید و با اوضاع مقابله کنید ، قیمت های جدید که نوار را به طور مداوم شما را تحت فشار قرار می دهد. برخی از افراد تحت فشار زمان بهتر از دیگران هستند ، بنابراین شما باید با خود صادق باشید. سوال فوق را از خود بپرسید. هرچه کمتر خوب باشید ، بیشتر در برنامه خود و حتی یک افق زمانی نیاز دارید.

دانستن آنچه می خواهید ببینید / چه چیزی را نمی خواهید (انتظارات) ببینید و درک کنید که چگونه با فشار زمان برخورد می کنید ، سه قدم مهم به سمت یک استراتژی خروج قوی است. مرحله بعدی ارزیابی انتظارات شما در مقابل واقعیت در زمان واقعی است. انتظارات به عوامل مهمی که می توانند نظر شما را تغییر دهند ، کاهش می یابد. بارها از تجارت خارج می شویم زیرا نوار را "دوست نداریم". یا آن "همبستگی در حال شکستن بود". از خودت بپرس:

"عوامل مهم برای تغییر نظر من چیست؟"

این عوامل را در آمادگی تجاری عمومی خود بگنجانید. تا حد ممکن دقیق باشید. همچنین ، لیستی از عوامل ناچیز را که معمولاً هنگام تجارت در تجارت خود دخالت می کنند ، نامگذاری کنید اما برای تجارت خود ربطی ندارید.

به عنوان مثال ، اجازه می دهیم تجارت طولانی را که توسط یک شکست آغاز شده است ، منفی کنیم:

عوامل مهم برای وارونگی (آنچه نمی خواهید ببینید) عوامل ناچیز برای ماندن در تجارت (دیدن آنچه خوب است)
At TP1, the market will create a strong rejection/excess candle, with the volatility and volume of 2STD or strong Delta flip ->این بدان معنی است که شرکت کنندگان جدید وارد بازار شده اند و من در برابر حرکت جدیدی که وارد بازار شده است تجارت می کنم The trade does not do anything-> be specific: the market will start to trade rangebound within 1TPO ->بازار ارزش محلی جدید یافت ، این یک ویژگی استاندارد بازار است
Before the TP1 market starts to compress, build time (4 TPO’s) and create 3×3 structure with skew against my position ->این امر به فشار نامتقارن من فشار می آورد و یک نوع تجارت 50/50 ایجاد می کند Aggressive sellers step in but aren’t having any meaningful follow-through within 2TPOs ->شرکت کنندگان وجود دارند که با شما تجاوز می کنند اما برای معکوس کردن این حرکت ، آنها نمی توانند در انزوا کار کنند. فروشندگان بیشتر و بیشتر باید با این ایده سوار شوند.
Immediately after I access the trade, I want to see the aggressive buyers with sticky bid and LVN’s left behind ->این پایان نامه من را تأیید می کند ، که متوقف می شود و شرکت کنندگان جدید وارد بازار می شوند Pullbacks that are within 2std of the average rotation are ok ->حتی برگشتی های عمیق تر که هنوز در محدوده قبلی قرار دارند باید یک فرآیند حراج سالم برای نوع تجارت شما در نظر گرفته شود
Market moves in a “stack bricks” fashion and keeps building the volume higher and higher, with previous resistances now acting as a support ->فشار فروش کافی نیست بنابراین ایده تجارت من هنوز معتبر است ، خریداران بیشتری در مورد ایده من وجود دارند و از طرف دیگر فروشندگان I am up already and have now X% of my targeted P&L, but there is not signal to exit the trade other then P&L ->مغز میمون شما با شما آشفته است ، خروج اکنون باعث کاهش انبساط شما می شود و توانایی شما در زنده ماندن به عنوان یک معامله گر را از بین می برد
و غیره ... و غیره ...

هرچه مبهم در استدلال خود باشید ، مستعد ابتلا به خطای تصمیم گیری بیشتر خواهید بود.

تا حد ممکن دقیق باشید. عمیق تر حفر کنید ، روند فکر خود را در معاملات خود کنترل کنید و تمام ایده های مبهم را در مورد اینکه چرا دیگر در تجارت حضور ندارید ، بنویسید. به مجلات خود نگاه کنید.

چگونه می توان خروج خود را در تجارت طلا مدیریت کرد

حالا بیایید روی مثال تجارت طلا بزرگنمایی کنیم. در معاملات طلا، بازار از پایین ترین سطح آسیب پذیری شکست و بلافاصله معکوس شد. این مازاد، انبوهی از شرکت‌کنندگان جدید را ایجاد کرد و در عین حال، شرکت‌کنندگان قدیمی را برای خروج از معامله تحت فشار قرار داد که به امید شکست کمتر بودند. این سوخت بیشتر به سمت بالا حرکت می کند. زمان حرکت شکست به طرف دیگر است.

Gold: Step 1 - False Breakout Signal - chart of a gold range that false break to the downside and reversed to the upside

طلا: مرحله 1 - سیگنال شکست نادرست

اکنون با بزرگنمایی بر روی شکست، به انتظاراتی که شما برای معامله تعیین کرده اید می رسیم. در این حالت، شما انتظار یک حرکت کوتاه مدت را با هدف متوسطی دارید در حالی که فروشندگانی که متوقف می شوند کمی باد را برای شما ایجاد می کنند. برای تداوم حرکت، باید مشخص کنید که چه چیز دیگری می‌خواهید فراتر از اولین حرکت به سمت بالا ببینید. عوامل مهمی که می خواهید در بازار ببینید چیست؟

حالا به حرکت خود نگاه کنید، یک حرکت کشیده دارید و TP1 ضربه خورده است. کدام عامل مهم را نمی خواهید ببینید؟زیر را نگاه کنید. حرکت کشیده، تلنگر قوی دلتا. در حال حاضر همه چیز در مورد نگهداری و ساخت ارزش است. این اولین عامل مهمی است که نشان می دهد این حرکت ممکن است به پایان برسد.

Gold: Step 3: - Excess Move - market broke, and stopped via excess. Now it is forming a range.

طلا: مرحله 3: - حرکت اضافی

اکنون با ایجاد تاقچه در بازار، عدم تمایل مجدد به ورود مجدد به منطقه اضافی قبلی، آشکارتر و آشکارتر می شود، احتمال بازگشت آن بازار بیشتر است. انحراف در حال حاضر علیه شما کار می کند. این عوامل مهم برای آنچه که «نمی‌خواهید ببینید» نشانه‌هایی برای خروج شما از معامله هستند.

Gold: Step 4: - Vulnerable Ledge - after excess move, market formed a vulnerable ledge, and broke lower

طلا: مرحله 4: - لبه آسیب پذیر

به یاد داشته باشید، همه چیز به این بستگی دارد که چقدر می توانید در اجرای تجارت خود خاص باشید. هر گونه ابهام در طول فرآیند برنامه ریزی باعث می شود که نتوانید تصمیمات خوبی در زمانی که تحت فشار هستید بگیرید.

اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه استراتژی‌های مدیریت تجارت خود را کامل می‌کنیم، فراموش نکنید وبینار رایگانی را که در آن اجرا می‌کنیم بررسی کنید: https://www. elitetraderworkshop. com.

اگر این نوع محتوا را دوست داشتید، می‌توانید این ویدیوها را نیز بررسی کنید:

اگر محتوای ما را دوست دارید و می‌خواهید بازی خود را بهبود ببخشید، حتماً یکی از دوره‌های ما را بررسی کنید که تمام تکنیک‌های ارائه‌شده توسط معامله‌گران AXIA را از نمایه بازار، ردپای یا جریان سفارش به شما می‌آموزد. اگر شما کسی هستید که دوست دارید اخبار را معامله کنید، ما یک دوره عالی بانک مرکزی داریم. و اگر واقعاً در مورد حرفه تجارت آینده خود جدی هستید، دوره 6 هفته ای معاملاتی فشرده AXIA را در نظر بگیرید.




:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: