میانگین بازگشت
نوشته شده توسط : Mihayloo

مشارکت کنندگان Investopedia از طیف وسیعی از پیشینه ها تهیه می شوند و بیش از 20+ سال هزاران نویسنده و ویراستار متخصص وجود داشته اند که مشارکت داشته اند.

Cierra Murry یک متخصص در بانکداری ، کارت های اعتباری ، سرمایه گذاری ، وام ، وام و املاک و مستغلات است. وی مشاور بانکی ، نماینده امضای وام و داور با بیش از 15 سال تجربه در تجزیه و تحلیل مالی ، کارشناسی ارشد ، مستندات وام ، بررسی وام ، انطباق بانکی و مدیریت ریسک اعتباری است.

Kirsten Rohrs Schmitt یک ویراستار حرفه ای ، نویسنده ، تصحیح کننده و چکنده حرفه ای است. وی در زمینه امور مالی ، سرمایه گذاری ، املاک و مستغلات و تاریخ جهانی تخصص دارد. وی در طول حرفه خود ، مطالب زیادی را برای مجلات و وب سایت های مصرف کننده بیشمار ، رزومه های ساخته شده و محتوای رسانه های اجتماعی برای صاحبان مشاغل نوشت و ویرایش کرد و وثیقه ای را برای آکادمی و غیرانتفاعی ایجاد کرد. کرستن همچنین بنیانگذار و مدیر بهترین ویرایش شما است. او را در LinkedIn و Facebook پیدا کنید.

بازگشت چیست؟

میانگین بازده ، در تجزیه و تحلیل اوراق بهادار ، ارزش مورد انتظار یا میانگین بازده احتمالی سرمایه گذاری ها شامل یک نمونه کارها است. بازده متوسط به عنوان بازده مورد انتظار نیز شناخته می شود و می تواند به میزان بازده سهام به صورت ماهانه مراجعه کند. در بودجه بندی سرمایه ، میانگین بازده میانگین ارزش توزیع احتمال بازده احتمالی است.

غذای اصلی

  • میانگین بازده (همچنین به عنوان بازده مورد انتظار شناخته می شود) سود یا ضرر تخمین زده شده ای است که یک سرمایه گذار انتظار دارد از یک سبد سرمایه گذاری به دست آورد.
  • همچنین می تواند به بازده سهام ماهانه یا میانگین مقدار توزیع احتمال بازده احتمالی مراجعه کند.
  • یک سرمایه گذار می تواند با توجه به بازده تاریخی سرمایه گذاری یا نرخ احتمالی بازده تحت سناریوهای مختلف ، میانگین بازده سرمایه گذاری را محاسبه کند.
  • محاسبه میانگین بازده می تواند به یک سرمایه گذار کمک کند تا رابطه بین خطر یک سبد اوراق بهادار و بازده بالقوه را تعیین کند.
  • با این حال ، میانگین بازده نرخ بازده آینده را تضمین نمی کند و تنها ابزاری است که یک سرمایه گذار باید هنگام ارزیابی یک سرمایه گذاری قبل از خرید آن در نظر بگیرد.

درک میانگین بازگشت

یک مؤلفه مهم تجزیه و تحلیل سهام ، پروژه ارزش آینده سهام است. سرمایه گذاران و تحلیلگران تلاش خواهند کرد تا درآمد و رشد آینده را به عنوان راهی برای تعیین اینکه آیا یک سرمایه گذاری خاص ارزش ریسک را دارد ، تخمین بزنند.

محاسبه میانگین یا بازده مورد انتظار یک نمونه کارها از سرمایه گذاری ها می تواند به سرمایه گذار کمک کند تا درک بهتری از چگونگی تأثیر اوراق بهادار خاص بر روی نمونه کارها به طور کلی داشته باشد. با افزودن و حذف اوراق بهادار به عنوان بخشی از فرآیند تجزیه و تحلیل ، سرمایه گذار می تواند جوانب مثبت و منفی هر سرمایه گذاری را تجسم کند و یک نمونه کار ایجاد کند که تحمل آنها برای ریسک باشد.

روند محاسبه میانگین بازده می تواند به یک سرمایه گذار در تصمیم گیری در مورد بهترین تخصیص دارایی و مقایسه اوراق بهادار در همان صنعت به عنوان سرمایه گذاری های بالقوه برای ورود به یک نمونه کارها کمک کند.

محاسبه میانگین بازده

میانگین بازده با افزودن محصول تمام احتمالات و بازده های احتمالی و قرار دادن آنها در برابر میانگین وزنی مبلغ محاسبه می شود. هنگام محاسبه میانگین بازده از طریق فرمول احتمال بازگشت برای نمایش بازده نمونه کارها ، اغلب به عنوان میانگین بازده هندسی گفته می شود زیرا این فرمول را برای وسایل مورد استفاده در هندسه بیرون می کند.

با این حال ، میانگین هندسی ساده به اندازه کافی دامنه کامل بازده را که در بازار سهام استفاده می شود ، ضبط نمی کند. فرمول میانگین بازده هندسی در درجه اول برای سرمایه گذاری های پیچیده استفاده می شود. با اضافه کردن نرخ ها و تقسیم بر دوره های زمانی ، می توانید میانگین میانگین برای سایر حساب های بهره ساده را پیدا کنید. از طرف دیگر ، یک فرمول میانگین بازده هندسی می تواند نرخ در هر دوره بازده دوره نگهدارنده را نشان دهد ، با بازگشت دوره برگزاری به عنوان بازده کل در طی دوره های زمانی.

شما می توانید میانگین بازده بودجه سرمایه گذاری سرمایه را کمی متفاوت ، اما به همین ترتیب محاسبه کنید. فرمول بودجه بندی سرمایه به جای احتمالات بازده ، از حداکثر بازده وزن در ریسک استفاده می کند.

میانگین بازده برابر با میانگین بازده ماهانه نیست ، زیرا میانگین بازده فقط بازده میانگین را نشان می دهد اگر مدت زمانی که در محاسبه استفاده می شود دقیقاً یک سال باشد و اگر تمام وزن های احتمالی دقیقاً یکسان باشد ، که غیرممکن است. بنابراین ، میانگین بازده به جای یک آمار متوسط ماهانه در طی یک دوره زمانی ، یک اصطلاح گسترده است.

مزایای بازده متوسط

میانگین بازده تلاش برای تعیین کمیت رابطه بین خطر سبد اوراق بهادار و بازده آن. فرض بر این است که در حالی که سرمایه گذاران تحمل ریسک متفاوتی دارند ، سرمایه گذاران منطقی همیشه برای هر سطح از ریسک قابل قبول به دنبال حداکثر نرخ بازده (ROR) خواهند بود. میانگین یا انتظار می رود که سرمایه گذاران سعی کنند در هر سطح از ریسک به حداکثر برسند.

میانگین بازده همچنین می تواند به سرمایه گذاران کمک کند تا با دقت بیشتری تغییر متناسب در ثروت در افق زمانی و از طریق تجزیه و تحلیل را نشان دهند و نشان می دهد که میزان بازده به طور بالقوه می تواند در چه مواردی ادامه یابد. در حالی که میانگین بازده از ROR تاریخی شناخته شده یک سرمایه گذاری استفاده می کند ، این تضمین نمی کند که سرمایه گذاری در آینده به همان ROR دست یابد.

به همین دلیل ، سرمایه گذار محتاط از تجزیه و تحلیل میانگین بازده به عنوان تنها یک ابزار در فرایند تصمیم گیری سرمایه گذاری استفاده می کند. یک سرمایه گذار که در حال تجزیه و تحلیل سهام است نیز باید صورتهای مالی شرکت را بررسی کرده و استراتژی های مدیریت را برای رشد آینده ارزیابی کند.





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: