نوشته شده توسط : Mihayloo

Algorithmic stablecoins: Which tokens are at risk after UST crash?

استیبل کوین های الگوریتمی: کدام توکن ها پس از سقوط UST در معرض خطر هستند؟عکس: greenbutterfly / Shutterstock.com

سقوط استیبل کوین TerraUSD (UST) بازارهای ارزهای دیجیتال را در اوایل ماه مه 2022 به رکود کشاند و بیت کوین (BTC) را به 25401 دلار در روز کاهش داد - پایین ترین سطح در 18 ماه گذشته.

چه چیزی باعث از کار افتادن استیبل کوین الگوریتمی شد و چه توکن های دیگری مکانیسم مشابهی در آن وجود دارد؟در اینجا نگاهی به تحلیل استیبل کوین الگوریتمی بلندمدت می اندازیم.

نحوه عملکرد استیبل کوین های الگوریتمی

استیبل کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که توسط دارایی های ذخیره مانند ارزهای فیات، اغلب دلار آمریکا یا قیمت کالا پشتیبانی می شوند. آنها قصد دارند با ارزی که پس می‌گیرند، پیوند 1:1 را حفظ کنند.

گزارش گلدمن ساکس در مورد اقتصاد استیبل‌کوین‌های الگوریتمی توضیح داد که این دارایی‌های دیجیتال «تقریباً مشابه سهام صندوق‌های بازار پول هستند: ادعاهای قابل معامله در مورد اوراق بهادار کم‌ریسک و کوتاه‌مدت که از نقطه نظر اقتصادی تقریباً معادل پول نقد هستند».

استیبل کوین‌های الگوریتمی عمدتاً در ایالات متحده استفاده می‌شوند، همانطور که گروه کاری رئیس‌جمهور در بازارهای مالی در مورد استیبل کوین‌ها گزارش می‌دهد تا «تسهیل تجارت، وام دادن یا استقراض سایر دارایی‌های دیجیتال، عمدتاً بر روی یا از طریق پلت‌فرم‌های معاملاتی دارایی دیجیتال.

طرفداران بر این باورند که استیبل کوین ها می توانند به طور گسترده توسط خانوارها و مشاغل به عنوان ابزار پرداخت مورد استفاده قرار گیرند.

علاوه بر این، استیبل کوین‌ها به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران اجازه می‌دهند تا در بازارهای ارزهای دیجیتال بدون قربانی شدن در نوسانات قیمت، باقی بمانند.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

دانیل لیبرتو یک روزنامه نگار با بیش از 10 سال تجربه کار با انتشاراتی مانند The Financial Times ، The Independent و Investors Chronicle است. وی کارشناسی ارشد خود را در روزنامه نگاری از کالج ارتباطات لندن دریافت کرد. دانیل یک متخصص در زمینه مالی شرکت و سرمایه گذاری در سهام و همچنین پادکست و تولید فیلم است.

سامر جی اندرسون CPA ، دکتر حسابداری و استاد حسابداری و دارایی است که بیش از 20 سال در صنایع حسابداری و دارایی کار می کند. تخصص وی طیف گسترده ای از حسابداری ، امور مالی شرکت ها ، مالیات ها ، وام ها و مناطق مالی شخصی را در بر می گیرد.

Kirsten Rohrs Schmitt یک ویراستار حرفه ای ، نویسنده ، تصحیح کننده و چکنده است. وی در زمینه امور مالی ، سرمایه گذاری ، املاک و مستغلات و تاریخ جهان تخصص دارد. در طول حرفه خود ، وی محتوای زیادی را برای مجلات و وب سایت های مصرف کننده بیشمار ، رزومه های ساخته شده و محتوای رسانه های اجتماعی برای صاحبان مشاغل نوشت و ویرایش کرده است و وثیقه ای را برای آکادمی و غیرانتفاعی ایجاد کرده است. کرستن همچنین بنیانگذار و مدیر بهترین ویرایش شما است. او را در LinkedIn و Facebook پیدا کنید.

حباب قیمت دارایی مقصر برخی از ویران کننده ترین رکودهای تاریخ است. حباب بازار سهام دهه 1920 ، حباب Dot-com دهه 1990 و حباب املاک و مستغلات دهه 2000 حباب دارایی بود و به دنبال آن رکودهای شدید اقتصادی بود.

حباب های دارایی به ویژه برای افراد و مشاغل که خیلی دیر سرمایه گذاری می کنند ، ویران کننده است ، به معنای اندکی قبل از ترکیدن حباب. در این راستا ، حباب های قیمت دارایی شباهت به کلاهبرداری های پونزی یا هرمی دارند. فروپاشی اجتناب ناپذیر حباب دارایی ارزش خالص سرمایه گذاران را از بین می برد و باعث ناکامی مشاغل در معرض آن می شود ، و به طور بالقوه آبشار بدهی و وحشت مالی را لمس می کند که می تواند در سایر قسمت های اقتصاد گسترش یابد و در نتیجه دوره بیکاری بالاتر و پایین تر باشدتولیدی که رکود اقتصادی را مشخص می کند.

غذای اصلی



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

طلا یکی از با ارزش ترین و متداول ترین فلزات در سراسر جهان است. ارزش قدردانی آن در طول سالها ، آن را به یک سرمایه گذاری مناسب تبدیل می کند.

طلا یکی از دارایی های بسیار معامله شده در بازار معاملات کالای 1 میلیارد دلاری است.

برای طلا ، سرمایه گذاری در بازار با 2. 5 تریلیون دلار ، با میانگین قدردانی در قیمت ها 12 ٪ در هر سال.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید از طریق CFD های طلایی وارد تجارت طلا شوید

CFD طلا چیست؟

CFDS طلا یا قرارداد برای اختلاف ، نوعی قرارداد بین خریدار (شما) و فروشنده (کارگزار) است که به شما امکان دسترسی به طلا را می دهد بدون اینکه در واقع دارایی اساسی داشته باشید.

به عنوان بخشی از قرارداد ، خریدار تفاوت بین قیمت باز و نزدیک CFD طلا را در زمان بسته شدن قرارداد می پردازد.

با CFD Gold ، می توانید با اهرم تجارت کنید و موقعیت های بزرگتری را با سپرده های کوچکتر بدست آورید ، در حالی که براساس ارزش کل تجارت سود کسب می کنید.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که شما یک CFD طلایی به ارزش 100 دلار خریداری می کنید که به شما امکان می دهد طلای به ارزش 1000 دلار تجارت کنید. هنگامی که قیمت های طلا 10 درصد افزایش می یابد و به 1100 دلار می رسد ، شما تنها با سرمایه گذاری 100 دلار در وهله اول از طریق CFDS طلای 100 دلار سود کسب می کنید.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

تا اواخر قرن بیستم ، کاربردهای "تکنولوژیکی" بسیار کمی از فلزات گرانبها وجود داشت. با وجود استفاده گاه به گاه از نقره در پزشکی ، یا طلا در دندانپزشکی و تولید شیشه رنگ آمیزی ، استفاده اصلی برای هر دو فلز تولید جواهرات ، کشتی های مقدس (مانند کشتی های مذهبی مورد استفاده در کلیسا) و سکه ها بود (ساخته شده است. با طلا و نقره به دلیل درخشش زیاد ، رنگهای دلپذیر و مقاومت لکه دار). جوامع پیچیده ، مانند موارد موجود در مصر باستان یا بین النهرین ، از طلا و نقره به عنوان پول (استاندارد ارزش و وسیله مبادله) استفاده می کردند اما به عنوان سکه نیستند. سکه ها در سه مکان مختلف در سه زمان مختلف اختراع شدند ، اما اولین سکه ها در واقع نه در طلا و نه در نقره ، بلکه در یک آلیاژ طبیعی هر دو ، معروف به الکتروم مورد اصابت قرار گرفتند. هنگامی که در ایالت های قرن ششم در یونان به تعداد زیادی حمله به سکه ها ، فلزی که آنها انتخاب کردند ، نقره ای بود که طلا فقط در قرن 4 قبل از میلاد در مقیاس بزرگ استفاده می شد. پول سکو شده بر اساس این ایده است که کمیت و کیفیت فلز موجود در سکه توسط برخی از مقامات ، غالباً دولت ، تضمین می شود. بنابراین سکه با مقدار بالاتر از فلزی که از آن ساخته شده است گردش می کند. در این فصل به بررسی چگونگی معرفی پول ابداع تمایز مفهومی بین ارزش ذاتی و بیرونی می پردازیم. پس از استفاده هزاران سال برای جواهرات ، اکنون از طلا در الکترونیک و همچنین پزشکی استفاده می شود که ارزش بیرونی آن را افزایش داده است. با این حال ، احساسات انسانی همچنین می تواند ارزش بیرونی طلا را افزایش دهد. یک حلقه ممکن است یک وراثت باشد ، یک شیء که از یک نسل به نسل دیگر در همان خانواده منتقل شده است ، به این معنی که ارزش آن ممکن است در درجه اول از نظر اجتماعی به جای شرایط اقتصادی تعریف شود. به عبارت دیگر ، مقدار بیرونی که با استفاده از خاطرات و احساسات به آن متصل می شود ، از مقدار ذاتی آن ناشی از مقدار مشخصی از طلا یا نقره ای است که از آن ساخته شده است. در این فصل به بررسی چگونگی استفاده از نقره و طلا به عنوان ابزاری برای مبادله و همچنین اختراع پول سکو شده ، تمایز بین ارزش ذاتی و بیرونی که مهندسان مدرن هنگام در نظر گرفتن برنامه های جدید از مواد باید آگاهی داشته باشند ، ایجاد شده است.

معرفی

تمایز بین ارزش ذاتی و بیرونی در مورد طلا و نقره ناشی از استفاده از آنها برای پول سکو شده است. سکه ها در سه مکان مختلف در سه زمان مختلف به وجود آمدند: آسیای صغیر در قرن ششم قبل از میلاد ، هند در قرن 5 قبل از میلاد و چین در اواخر قرن 3 قبل از میلاد. در هر سه منطقه ، اختراع پول سکو شده تأثیر قابل توجهی بر توسعه جامعه داشت. در هر سه منطقه ، تحت این توهم مبنی بر این که پول بخش اساسی وضعیت انسان است ، مردم شروع به تعریف شادی به عنوان تملک یک مقدار بزرگ از پول سکو شده کردند. اما "پول" همان "سکه" نیست که به نوبه خود باید از "ارز" متمایز شود. پول به هر چیزی که ممکن است به عنوان وسیله مبادله و ذخیره ثروت باشد ، اشاره دارد. به عنوان مثال ، میله های نمکی به عنوان پول در اتیوپی و اریتره تا قرن 18 استفاده می شدند.

Amole salt bars from Ethiopia

میله های نمکی آمول از اتیوپی [MoneyMuseum ، Zürich]

این ویدئو استفاده از میله های نمکی را به عنوان پول ، از طریق یک تور هدایت شده از Geldmuseum یا موزه پول ، در فرانکفورت ، آلمان توضیح می دهد (https://www. youtube. com/watch؟v=gxxjdghv54i).

ارز معمولاً به نوعی پول اشاره دارد ، که ارزش آن در یک قلمرو معین در یک زمان معین تضمین می شود. به عنوان مثال ، دلار ارز ایالات متحده است ، در حالی که یورو برای برخی از اعضای اتحادیه اروپا به همان هدف خدمت می کند. سکه ها هم نوعی پول و هم نوعی ارز هستند. ارز مانند دلار در قالب اسکناس و سکه (سکه ، نیکل ، سکه و چهارم) وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرید. برخی از پیوندها در این صفحه - که به وضوح مشخص شده است - ممکن است شما را به یک وب سایت شریک منتقل کند و ممکن است منجر به کسب کمیسیون ارجاع شود. برای اطلاعات بیشتر ، نحوه کسب درآمد را ببینید.

بازار رمزنگاری در ماه مه و ژوئن به یک سقوط کامل رفت و در طی چند هفته 1 تریلیون دلار ارزش خود را از دست داد.

تنظیم کننده های فدرال توجه کردند.

فروپاشی ناگهانی و سریع ارزهای رمزپایه محبوب و شرکتهای مرتبط با رمزنگاری ، ماهیت ناخوشایند صنعت رمزنگاری را نشان داد و برخی از اعتبار سنجی را برای تنظیم کننده های از قبل اسکی فراهم کرد.

و همه اینها در برابر زمینه فشار نظارتی از قبل شتاب آور اتفاق افتاد ، زیرا برخلاف بازار سهام سنتی ، حمایت های لازم فدرال برای سرمایه گذاران رمزنگاری وجود ندارد. در نتیجه ، کارشناسان پیش بینی می کنند که مقررات رمزنگاری در ماه های آینده حتی بیشتر شود.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

آمازون ابزارها و خدمات متنوعی را در اختیار فروشندگان قرار می دهد که همه جنبه های فروش بین المللی را ساده می کند.

قبلاً در Amazon.com می فروشید؟

4 قدم برای موفقیت در فروش جهانی

تصمیم بگیرید که در کجا و چه چیزی بفروشیم

این فرصت را درک کنید که فروش بین المللی در آمازون تجارت شما را ارائه می دهد. بیاموزید که در کجا می توانید از طریق آمازون بفروشید ، آنچه مورد نیاز است - از جمله مالیات و مقررات - و ملاحظات استراتژیک برای ورود به بازار جدید.

فروش جهانی

تصمیم بگیرید که در کجا و چه چیزی بفروشیم

نکاتی برای ورود به بازار جدید

چگونه می توانیم کمک کنیم

جایی که می توانید با آمازون بفروشید

آمازون 16 فروشگاه آنلاین را در سراسر جهان (که در زیر آن ذکر شده است ، در زیر) اداره می کند ، به شما امکان می دهد تا تجارت خود را مستقل از محل استقرار جسمی خود مستقل کنید. با آمازون ، می توانید به سرعت تجارت خود را در سایر کشورها رشد داده و مارک و محصولات خود را به میلیون ها مشتری در بازارهای آمازون معرفی کنید.

این بازارها نشان دهنده بسیاری از بزرگترین فرصت های تجارت الکترونیکی جهان است. هنگامی که برای فروش در یکی از این بازارهای آمازون ثبت نام می کنید ، دسترسی فوری به مشتریانی که تجربه خرید آمازون را می شناسند و به آنها اعتماد دارند ، دسترسی پیدا می کنید. گسترش فروش خود به یک یا چند بازار آمازون به این معنی است که می توانید از برند آمازون بهره مند شوید بدون اینکه هزینه های مقدماتی برای ساخت نام تجاری را به خودی خود در یک محیط فروش جدید ایجاد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

برخی از قسمت های این صفحه در نسخه مرورگر فعلی شما پشتیبانی نمی شوند. لطفاً به نسخه مرورگر اخیر ارتقا دهید.

بازارهای ایالات متحده در 9 ساعت 22 دقیقه باز می شوند

آینده S& P

آینده داو

آینده Nasdaq

آینده راسل 2000

نفت خام

نقره

یورو/دلار

پیوند 10 ساله

GBP/USD

USD/JPY

BTC-USD

CMC Crypto 200

ftse 100

Nikkei 225

آیا این یک حرکت خوب برای سرمایه گذاری در NFTS خواهد بود؟

چرا NFT ها سرمایه گذاری ارزشمند محسوب می شوند؟

مالکیت حق چاپ دارایی ، منحصر به فرد بودن و چشم انداز فروش دارایی ، آن را برای کلکسیونرها بسیار ارزشمند می کند زیرا ارزش آن می تواند با گذشت زمان افزایش یابد. NFT ها محبوبیت انفجاری را در بین کلکسیونرهای فوق العاده سفید به دست آورده اند زیرا داشتن یک دارایی دیجیتالی غیرقابل تغییر یک کالای بی ارزش است. برای کلکسیونرها ، آنها همان مقدار موارد محدود یا نسخه اول را نگه می دارند.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

در صورت تجارت فعال ، نرخ ها و مشکلات مختلفی وجود دارد که از آن جلوگیری می کنید.

  • سرمایه گذار فعال وفاداری
  • - 12/02/2022
  • 800

غذای اصلی

  • مالیات ها نباید استراتژی معاملاتی شما را شکل دهند - اما منطقی است که فرصت هایی را برای مدیریت صورتحساب مالیات خود در نظر بگیرید.
  • در مورد تأثیر دوره برگزاری خود فکر کنید-سود سرمایه کوتاه مدت و بلند مدت با نرخ های مختلف مالیات می گیرد.
  • مبنای هزینه خود را درک کنید و ضررهای برداشت را در نظر بگیرید.
  • در هنگام تجارت از حساب های تأمین شده مالیات استفاده کنید.

اگر به طور فعال تجارت می کنید ، ممکن است بدانید که چگونه ایده های جدید پیدا کنید و به آنها عمل کنید. اما آیا تأثیر مالیات بر استراتژی و بازده خود را در نظر می گیرید؟

البته ، شما هرگز نباید فقط بر اساس پیامدهای احتمالی مالیاتی تصمیمات تجاری یا سرمایه گذاری کنید. این موارد باید در درجه اول توسط اهداف ، وضعیت مالی ، جدول زمانی ، تحمل ریسک و هر عامل دیگری برای وضعیت شما - از جمله ریسک شما و انتظارات بازگشت برای هر تجارت - هدایت شود. اما به عنوان بخشی از استراتژی تجاری کلی شما ، آگاهی بهتر مالیاتی پتانسیل بهبود بازده پس از مالیات را دارد.

با توجه به این نکته ، در اینجا 4 نکته در مورد مالیات وجود دارد که در هنگام تجارت بازار در مورد آنها فکر کنید.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

در این پست جامع ، ما بهترین و مطمئن ترین روش های خرید XRP را با PayPal با استفاده از کارگزاران پیشرو در صنعت ، مبادلات و برنامه ها به اشتراک گذاشته ایم. ارائه دهندگان کشف شده در این پست بر اساس پارامترهای قابل توجه از جمله اما محدود به شهرت مشتری ، هزینه ها ، مقررات ، UI و انتخاب ارزهای رمزنگاری شده ، مورد انتخاب گیلاس قرار گرفته اند.

با این حال ، اگر به موقع کوتاه باشید ، سه سیستم عامل برتر برای خرید XRP با PayPal Etoro و Coinbase هستند.

کارگزاران برتر XRP که پی پال را می پذیرند

بیش از 3000 دارایی ، از جمله ارز ، سهام ، ارزهای رمزنگاری ، ETF ، شاخص ها و کالاها

این تبلیغ باعث افزایش سرمایه گذاری رمزنگاری مجازی در اتحادیه اروپا (توسط Etoro Europe Ltd. و Etoro UK Ltd.) & USA (توسط Etoro USA LLC) می شود. که بسیار بی ثبات است ، در اکثر کشورهای اتحادیه اروپا تنظیم نشده است ، بدون حمایت از اتحادیه اروپا و تحت نظارت چارچوب نظارتی اتحادیه اروپا نیست. سرمایه گذاری ها منوط به ریسک بازار هستند ، از جمله از دست دادن مدیر.

Etoro - بهترین بستر کلی برای خرید XRP با PayPal

ما Etoro را به عنوان بهترین انتخاب برای خرید XRP توصیه می کنیم زیرا به عنوان یک بستر سرمایه گذاری اجتماعی نوآورانه شناخته شده است. ارائه دهنده پردازنده های پرداخت قابل اعتماد مانند PayPal و ساختار هزینه منصفانه را برای تجارت XRP ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، بررسی Etoro ما را بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

Explained: What’s the Ethereum Merge and how it can change Eth value

یک معامله واحد با استفاده از بیت کوین می تواند 160 طبقه برج خلیفه را روشن کند. اگرچه این مسابقه با بلندترین ساختمان جهان نیست ، یک معامله اتریوم نیز به همان اندازه انرژی لازم را برای روشن کردن برج تکیه دهنده پیزا می گیرد.

بیشتر ارزهای رمزنگاری شده به طور کلی صورتحساب برق را تولید می کنند که برابر با مصرف جمعی یک کشور کوچک است. این امر به این دلیل است که استخراج رمزنگاری نیاز به استفاده از رایانه های پر قدرت دارد که به تن برق احتیاج دارند.

اتریوم با "ادغام بزرگ" و راه اندازی Ethereum 2. 0 قصد تغییر آن را دارد.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()