نوشته شده توسط : Mihayloo

خلاصه مختصری برای آینده طلا: یا خرید قوی ، خرید ، فروش قوی ، فروش یا سیگنال های خنثی. همچنین یک تجزیه و تحلیل فنی مفصل را بر اساس سیگنال های خرید/فروش میانگین های حرکت (ساده و نمایی برای طیف گسترده ای از دوره ها) ارائه می دهد و سیگنال های بی طرف ، بیش از حد یا خنثی از شاخص های نمودار مشترک (از جمله RSI ، MACD و CCI ، خرید ، فروش ، بیش از حد ، بیش از حد یا خنثی است.). علاوه بر این ، این صفحه حاوی سطح محوری برای استاندارد ، فیبوناچی و کاماریلا است. تمام مطالعات فنی در بازه های زمانی مختلف موجود است.

نقاط محوری 27 دسامبر 2022 08:46 AM GMT

نامS3S2S1نقاط محوریR1R2R3
باستانی 1810. 21 1811. 98 1812. 91 1814. 68 1815. 61 1817. 38 1818. 31
فیبوناچی 1811. 98 1813. 01 1813. 65 1814. 68 1815. 71 1816. 35 1817. 38
کاماریلا 1813. 11 1813. 35 1813. 60 1814. 68 1814. 10 1814. 34 1814. 59
وودی 1809. 79 1811. 77 1812. 49 1814. 47 1815. 19 1817. 17 1817. 89
دیمارک - - 1812. 45 1814. 45 1815. 15 - -

شاخص های فنی 27 دسامبر 2022 08:46 AM GMT

خلاصه: خرید قوی

میانگین حرکت در 27 دسامبر 2022 08:46 AM GMT

خلاصه: خرید قوی

ما شما را ترغیب می کنیم تا از نظرات برای تعامل با سایر کاربران ، به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود و سؤال از نویسندگان و یکدیگر استفاده کنید. با این حال ، برای حفظ سطح بالای گفتمان ، همه ما به ارزش خود رسیده ایم و انتظار داریم ، لطفاً معیارهای زیر را در خاطر داشته باشید:

مکالمه را غنی کنید ، آن را زباله نکنید.

متمرکز و در مسیر باشید. فقط مطالب مربوط به موضوع مورد بحث را ارسال کنید.

با احترام رفتارکن. حتی نظرات منفی را می توان به صورت مثبت و دیپلماتیک قاب بندی کرد. از حملات ، تهمت یا حملات شخصی که به یک نویسنده یا کاربر دیگر هدایت می شود ، خودداری کنید. نژادپرستی ، سکسیسم و سایر اشکال تبعیض تحمل نمی شود.

عاملان هرزنامه یا سوءاستفاده از سایت حذف می شوند و از ثبت نام آینده به اختیار Investing.com ممنوع می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

قبل از ضبط ، به صورت دستی یک معامله را به عنوان یک لایه دوم اجرای قانون در بالای قوانین ریسک بررسی کنید.

بیشتر بدانید

بررسی دستی یکی از ویژگی های RaineProtect است.

برای یک لایه اضافی از حمایت از کلاهبرداری ، ممکن است بخواهید قبل از اسیر ، یک معامله را به صورت دستی بررسی کنید. بررسی دستی معمولاً برای:

مقادیر معامله بالا: اگر مقادیر معامله متوسط بسیار بالایی (ATV) دارید ، ممکن است متوجه شوید که ضرر پولی حتی یک بار بازپرداخت واحد هزینه های عملیاتی بررسی دستی را توجیه می کند.

گسترش در بازارهای پرخطر: اگر به یک منطقه پرخطر گسترش می یابید ، ایده خوبی است که به صورت دستی معاملات را بررسی کنید تا پرداخت های کلاهبرداری را به حداقل برسانید.

هنگامی که به نمره خاص ریسک برسد یا یک قانون خطر خاص را برای بررسی دستی به مدیریت پرونده ارسال می کند ، برای بررسی دستی ارسال می شود. این پرونده شامل جزئیات پرداخت ، اطلاعات خطر موجود مانند DNA خریدار و نتایج ریسک و گزینه های کنترل کلاهبرداری خواهد بود. سپس یک داور در منطقه مشتری به پرونده دسترسی پیدا می کند و معامله را می پذیرد یا رد می کند.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

آدام هیز، دکترای CFA، یک نویسنده مالی با بیش از 15 سال تجربه در وال استریت به عنوان معامله گر مشتقات است. آدام علاوه بر تخصص گسترده اش در تجارت مشتقه، در اقتصاد و امور مالی رفتاری متخصص است. آدام فوق لیسانس خود را در اقتصاد از مدرسه جدید تحقیقات اجتماعی و دکترای خود را دریافت کرد. از دانشگاه ویسکانسین مدیسون در جامعه شناسی. او دارای منشور CFA و همچنین دارای مجوزهای سری 7، 55 و 63 FINRA است. او در حال حاضر در دانشگاه عبری اورشلیم به تحقیق و تدریس جامعه شناسی اقتصادی و مطالعات اجتماعی مالی می پردازد.

Thomas J. Brock یک CFA و CPA با بیش از 20 سال تجربه در زمینه های مختلف از جمله سرمایه گذاری، مدیریت پرتفوی بیمه، امور مالی و حسابداری، سرمایه گذاری شخصی و مشاوره برنامه ریزی مالی، و توسعه مطالب آموزشی در مورد بیمه عمر و مستمری است.

هانس دانیل جاسپرسون بیش از یک دهه تجربه در تحقیقات سیاست عمومی، با تاکید بر توسعه نیروی کار، آموزش و عدالت اقتصادی دارد. تحقیقات او با اعضای کنگره ایالات متحده، آژانس های فدرال و سیاست گذاران در چندین ایالت به اشتراک گذاشته شده است.

روانشناسی بازار چیست؟

روانشناسی بازار به رفتارهای غالب و احساسات کل بازیگران بازار در هر مقطع زمانی اشاره دارد. این اصطلاح اغلب توسط رسانه های مالی و تحلیلگران برای توضیح حرکت بازار استفاده می شود که ممکن است با معیارهای دیگر، مانند فاندامنتال توضیح داده نشود.

روانشناسی بازار رفتار کلی یک بازار را بر اساس عوامل احساسی و شناختی در شبکه توصیف می کند و نباید با روانشناسی معامله گر که به همان عوامل اشاره دارد اما فقط بر یک فرد تأثیر می گذارد، اشتباه گرفته شود.

خوراکی های کلیدی



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

اصطلاح "سرمایه گذاری جایگزین" ، ممکن است سرمایه گذاری را به ذهن متبادر کند که فقط سرمایه گذاران بزرگ نهادی به آن دسترسی داشته باشند ، یا حداقل سرمایه گذاری که به طور کلی برای درک متوسط سرمایه گذار بسیار پیچیده است. این یک تصور غلط رایج است و تا همین اواخر ممکن است تا حدودی درست باشد. اما با تغییر مقررات اخیر ، دسترسی به این کلاس از سرمایه گذاری ها برای مخاطبان بسیار گسترده تر باز شده و مزایا بسیار سودمندتر از آنچه انتظار دارید. فلزات گرانبها ، نفت و گاز ، سرمایه گذاری ، صندوق های تامینی ، املاک و مستغلات - همه اینها بخشی از گزینه های دیگر یا ALTS ، کلاس سرمایه گذاری است.

تمام سرمایه گذاری های جایگزین در یکی از دو دسته گسترده قرار می گیرند: سرمایه گذاری های عمومی یا خصوصی. یک سرمایه گذاری جایگزین که احتمالاً از آن شنیده اید REIT یا اعتماد به نفس سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. این یک سرمایه گذاری جایگزین عمومی است. مشاور مالی شما احتمالاً از آنها یاد کرده است ، و حتی ممکن است برخی از منابع REIT در نمونه کارها خود داشته باشید. و در حالی که REITS می تواند گزینه خوبی باشد ، آنها بسیاری از مزایای سرمایه گذاری های جایگزین خصوصی را از دست می دهند. بسیاری از سرمایه گذاران از این تمایز آگاه نیستند. با این حال،صندوق های املاک و مستغلات خصوصی به طور قابل توجهی از REITS بهتر عمل می کنندبشرما می دانیم که بزرگترین شکاف در بیشتر اوراق بهادار سرمایه گذاران در سرمایه گذاری های جایگزین خصوصی است و این همان چیزی است که ما به صفر می پردازیم.

بنابراین ، چرا در وهله اول در فضای دارایی جایگزین سرمایه گذاری می کنید؟

اگر یک سرمایه گذار فردی به طور متوسط تخصیص سرمایه گذاری خود را با بچه های بزرگ مقایسه کند ، آنها تفاوت گسترده ای پیدا می کنند.

به این داده ها نگاهی بیندازید که اختلاف بین چگونگی سرمایه گذاری مؤسسات (بچه های بزرگ) و افراد را برجسته می کند.

متوسط سرمایه گذار نهادی (صندوق های محافظت ، دفاتر خانواده ، موقوفات) تا 30 ٪ از اوراق بهادار خود را در مواردی غیر از سهام ، اوراق قرضه و صندوق های متقابل دارد. این سرمایه گذاری ها می تواند در املاک و مستغلات ، سرمایه گذاری و صندوق های تامینی از جمله موارد دیگر باشد. این را با یک سرمایه گذار فردی متوسط که 95 ٪ از پول خود را در بازار سهام قرار می دهد مقایسه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

بعید است که بازارها با هرگونه انتشار داده در دوره کریسمس جابجا شوند ، اما خروج دست و پنجه نرم از خط مشی صفر در چین و تحولات در بازار انرژی ممکن است باعث وخیم شدن در احساسات جهانی شود. ما در اوایل سال 2023 به دلار صعود می کنیم. بانک ملی چک جلسات امسال بانکهای مرکزی منطقه را می بندد.

USD: هیچ داده کلیدی در دو هفته آینده وجود ندارد

با نزدیک شدن به آرام ترین دوره سال ، بازارها هنوز هم در حال غافلگیری هجوم آور دیروز توسط بانک ژاپن هستند. واکنش بازار به شوک BOJ شاهد فروش گسترده ای در اوراق قرضه بوده است ، اما هیچ سرریز منفی به سهام غربی وجود ندارد. USD/JPY در زمان نوشتن در حدود 131. 80 معامله می شود: بسته شدن سال بالاتر از 130. 00 ممکن است یک توسعه خوش آمدید در BOJ باشد زیرا می تواند نشان دهد که گمانه زنی ها در مورد عادی سازی بیشتر سیاست - در حال حاضر - در حال بررسی است.

امروز ، بازارها به اعتماد به نفس مصرف کننده هیئت مدیره کنفرانس و همچنین داده های فروش خانه نگاه می کنند. دیروز ، شروع مسکن بالاتر از اجماع در حالی که مجوزهای ساختمانی بسیار بیشتر از آنچه انتظار می رفت فرو رفت. در همسایگی کانادا ، انتظار دارید که داده های CPI امروز بعد از ظهر بر دلار کانادا تأثیر بگذارد.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

امپراتوری پارسیان یکی از بزرگترین در جهان باستان بود.

Bas-relief carved on the walls of old buildings from the Persian city of Persepolis _Delbars via Shutterstock

پارسیان این امداد را بر روی دیوارهای ساختمان در شهر پرسپولیس حک کردند.(اعتبار تصویر: Delbars از طریق Shutterstock)

  • آنها کی بودن؟
  • امپراتوری فارسی
  • جنگهای یونانی
  • انتهای امپراتوری فارسی
  • منابع اضافی
  • کتابشناسی - فهرست کتب

پارسیان ، ساکنان باستانی آنچه اکنون ایران است ، یکی از بزرگترین و قدرتمندترین امپراتوری های جهان باستان را ایجاد کرد که از 550 B. C شکوفا شد. به 330 B. C. در اوج خود ، امپراتوری پارس ، که به عنوان امپراتوری هخامن نیز شناخته می شود ، از دریای دریای مدیترانه شرقی تا مرز غربی با هند امتداد داشت و شامل مجموعه متنوعی از فرهنگ ها و گروه های قومی بود. بالاخره فتح شداسکندر کبیردر طول حمله خود به آسیا در قرن چهارم B. C.

توراج داریا ، صندلی ماسیا در مطالعات و فرهنگ فارسی در دانشگاه کالیفرنیا ، ایروین و سردبیر "گفت:" امپراتوری هخامنشی به طرز چشمگیری متفاوت از پیشینیان خود بود. "کاوش در امپراتوری: هخامنشی فارسی در Longue Dureé(در برگه جدید باز می شود) "(ناشران مزدا ، 2014)." این اولین امپراتوری جهانی بود. این یک امپراتوری آفریقایی و اوراسیا است زیرا بخش هایی از آفریقا ، آسیا و اروپا را شامل می شود. "

پارسیان باستان چه کسانی بودند؟



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

انجمن تجارت آزاد اروپا (EFTA) یک سازمان بین دولتی است که در سال 1960 توسط کنوانسیون EFTA برای ارتقاء تجارت آزاد و ادغام اقتصادی بین کشورهای عضو خود (امروز ایسلند ، لیختن اشتاین ، نروژ و سوئیس) ، در اروپا و جهانی تأسیس شد.

EFTA ادغام سیاسی را پیش بینی نمی کند. این قانون را صادر نمی کند و اتحادیه گمرکی را ایجاد نمی کند.

اولین هدف EFTA آزاد کردن تجارت بین کشورهای عضو آن بود. در سال 1972 ، هر ایالت EFTA توافق نامه های تجارت آزاد دو جانبه (FTA) را با EEC مذاکره کرد. در حال حاضر ، کشورهای EFTA در کنار هم 29 FTA در حال لازم هستند یا در انتظار تصویب هستند که 40 کشور شریک در سراسر جهان (خارج از اروپا) را پوشش می دهد.

از سال 1994 ، دبیرخانه EFTA در مدیریت توافق نامه EEA به ایسلند ، لیختن اشتاین و نروژ کمک کرده است.

دبیرخانه EFTA در مدیریت توافق های دو جانبه بین سوئیس و اتحادیه اروپا دخیل نیست. از سال 2001 ، کنوانسیون EFTA به منظور تراز کردن محتوای خود با توافق نامه های دو جانبه سوئیس-اتحادیه اروپا و توافق نامه EEA به طور مداوم به روز شده است. به عنوان مثال ، مفاد حرکت آزاد افراد بین همه کشورهای EFTA را شامل می شود.

آیا کشورهای عضو EFTA نیز می توانند توافق نامه های تجارت آزاد دو جانبه را امضا کنند؟

بله ، کشورهای EFTA موظف به کنوانسیون EFTA نیستند که توافق نامه های تجاری ترجیحی را به عنوان یک گروه نتیجه بگیرند. آنها حق کامل را برای ورود به ترتیبات دو طرفه کشور ثانویه حفظ می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

دوشنبه 9 آوریل: پنج موردی که بازارها در مورد این هفته صحبت می کنند ، فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا (ECB) دقایقی از آخرین جلسات خود را منتشر می کنند ، و چین گزارش های واردات ، صادرات (جمعه) و.

هفته جدید ، فرصت های جدید تجارت! هفته گذشته با یک انفجار به پایان رسید! ما حرکات خوبی داشتیم که بیشتر توسط اصول ایجاد می شد ، اما جالب اینکه این نوسانات مهم در این امر بسیار مهم اتفاق می افتاد.

EUR/USD در جلسه دوشنبه مسطح است. در حال حاضر ، این جفت ارز در 1. 2273 معامله می شود که در روز 0. 07 ٪ کاهش یافته است. در جبهه انتشار ، شاخص های منطقه یورو ناامید شدند. مازاد تجارت آلمان کاهش یافت.

GBP/USD به طور غیر منتظره مقاومت اول را در 1. 4030/40 با شورت متوقف می کند که ما در کنار هم تجارت می کنیم. با این حال ، همانطور که در روز جمعه نوشتیم ، من فقط به مدت طولانی بالاتر از 1. 4105 معکوس می کردم. ما دقیقاً در صدر قرار گرفتیم.

کلید USD/JPY به جهت پشتیبانی در 106. 80/90 است. نگه داشتن در اینجا امیدهای بازیابی را زنده نگه می دارد که دوباره 107. 50 را هدف قرار می دهد و یک فرصت فروش در 107. 85/90. شلوارک را با توقف بالاتر از 108. 20 امتحان کنید. عدم موفقیت.

EUR/USD قادر به ضرب و شتم مقاومت اول در 1. 2275/80 نیست ، زیرا ما 50 سود را می گیریم (نمی توانیم در این روند جانبی معاملات بسیار دور را انجام دهیم) ، اما مقاومت شدید در 1. 2310/20 از اهمیت بیشتری برخوردار است. شورت را امتحان کنید.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

Quotex

سرمایه گذاری های مالی قادر به به دست آوردن سودهای بزرگ یا خسارات بزرگی هستند. بنابراین مهم است که بدانید کجا سرمایه گذاری کنید و آیا این یک کارگزار قابل اعتماد ، چه بصورت آنلاین و چه آفلاین است. یکی از این نوع کارگزاران آنلاین QUOTEX است ، جایی که می توانید سرمایه گذاری و تجارت کنید.

اما با وجود هر بستر تجارت آنلاین یا سرمایه گذاری ، بسیار مهم است که بدانید قانونی است یا فقط یک کلاهبرداری. امروز می خواهیم جواب را پیدا کنیم ، خواه کاملاً قانونی باشد یا فقط یک کلاهبرداری.

QUOTEX: درک پلتفرم



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mihayloo

اوراق قرضه بخش مهمی از اقتصاد است زیرا به آنها اجازه می دهند دولت ها و شرکت ها با نرخ جذاب با شرایط ساختاری برای بازپرداخت ، وام بگیرند. آنها همچنین به سرمایه گذاران اجازه می دهند بازده پایدار و قابل پیش بینی سرمایه گذاری خود را با ریسک کمتری نسبت به بازار سهام تضمین کنند.

شما می توانید با خرید اوراق قرضه یا وثیقه شخصی در اوراق قرضه سرمایه گذاری کنید. با این حال ، تفاوت های مهمی بین این دو وجود دارد ، و درک آنها به عنوان یک سرمایه گذار مهم است.

این که آیا شما یک سرمایه گذار جدید اوراق بهادار هستید یا در حال بررسی گزینه های به روزرسانی نمونه کارها خود هستید ، این کمک می کند تا درک کنید که اوراق قرضه چیست ، چگونه کار می کنند و چگونه آنها نسبت به تغییرات بازار واکنش نشان می دهند.

اوراق قرضه چیست؟

پیوند وام است. وقتی یکی را خریداری می کنید ، در ازای پرداخت بهره به سازمان صادر کننده وام می دهید. در اینجا برخی از انواع مختلف اوراق قرضه و ویژگی های آنها آورده شده است:

  • اوراق قرضه آژانس توسط آژانس های دولتی فدرال ایالات متحده یا توسط شرکتهای تحت حمایت دولت می تواند صادر یا تضمین شود.
  • اوراق قرضه شرکتی توسط مشاغل برای جمع آوری پول برای خرید یا هزینه های سرمایه صادر می شود.
  • اوراق بین المللی شامل بدهی هایی است که توسط دولت ها و شرکت های خارج از ایالات متحده فروخته می شود
  • اوراق قرضه شهرداری توسط دولت های شهر ، ایالتی و محلی برای تأمین بودجه مدارس جدید ، جاده ها و سایر پروژه های جامعه محور صادر می شود.
  • اوراق بهادار پس انداز صادر شده توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده در فرقه های کوچک 25 دلار در دسترس است.
  • اوراق خزانه توسط دولت فدرال صادر می شود و از ایمان کامل و اعتبار دولت ایالات متحده حمایت می شود.

آنچه سرمایه گذاران باید در مورد اوراق قرضه بدانند

مهمترین ویژگی های یک اوراق از منظر سرمایه گذاری بلوغ و عملکرد آن است.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()